/mämmi/

tässä langassa selvitämme kuka on bebsi tyty editio

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=aLZC569Z2g0
youtube.com/watch?v=6ooeaHyoiLE
youtube.com/watch?v=Se5v-Ym9j8c
twitter.com/SFWRedditImages

who the fuck poses with fucking pepsi?

bebsi tyty

Ketä vittua kiinnostaa jotku instagram tilit joilla huomioanteliaat kerää beettojen hyväksyntää ja panee illalla Make Ukkoskyrpää?

Nyt on niin pahat beta-orbiter fantasiat mämmissä, että vois vaikka lähteä nukkumaan.

Eikös ne huomiohuorat halua just alfojen hyväksynnän?

How do you go from Finland to Estonia? Boat or car passing by Saint-Petersburg?

Huomiohuorat kerää vain beetoilta huomiopisteitä. Make Ukkoskyrpä antaa kyllä tarvitseville.

Booze ferry, similar to this one

youtube.com/watch?v=aLZC569Z2g0

Krisu pönttörönttönen jne.

voi perkele kun tuntuu että pää hajoaa tähän elämään, tekis mieli pakata reppu ja lähteä vaikka helvettiin ;_;

...

Reminder that you guys are the best

Tacoja ja ööliä kiitos.

Meidän pitää rakentaa muuri.

entäs seinä

>Ylen pääsivu

Vittu Yle on sekaisin. Joku BLM ei koske suomea MILLÄÄN tavalla, ja kuitenkin tämmöinen facebook clickbait juttu on heitetty isoimmaksi jutuksi.

Suomen media on kyllä ihan vitun paska.

ferry, they're cheap and run daily

bebsi :DDD

Finnish girls prefer Pepsi?

I think I'm in love.

>Svenska YLE
perfekt

MENKÄÄ VITTU TÖIHIN

>se tunne kun sperma syöksyy suoleeni

>stk homoja generaalissani

Kello on kolme yöllä, tyä paikka on kiinni.

Mee ny vittuhun

...

Painu säki vaa sinne pökälees kanssa

>pepsi
>not pepsi MAX

wouldnt touch her desu

Pitäis nukkua, mut ei jaksa

>he wants more xenestrogens to already highly xenestrogenic substance

I guess you have moobs as well

500 miljoona vuodessa tästäkin clickbaitistä. ja väkisin jokaisen täysikäisen veroista vaikka ei mitään Ylen palvelua hyödynnä.

sosialismi ei toimi

tää ois nyt siis toka päivä kun oon samoilla silmillä. normisti menisin nukkumaan klo 2-3 yöllä
ja nyt siis alko väsyttää vitusti mut sit unirytmi on niin vituillaan sen jälkeen jos nyt meen koisii et huhhuh

pitäiskö vaan valvoo iltaan asti?

joo

Hello friends

Juuh tota huomenta

Onkos bebsi tytyn henkilöllisyys selvitetty jo?

Töihin siitä

en kakannut eilen suoltani tyhjäksi ja nyt aamukahvin jälkeen tuliki melkoset animet plöts plärts lälläslää haha

bebsi :DD D

youtube.com/watch?v=6ooeaHyoiLE

Saatanan mediajutskut muokkaa mielipiteitä samalla kun blm apinat riehuu ja tyrittää tappaa porukkaa kuvan ulkopuolella

Pyöritin pakaroitani tollasel pilatesrullalla vai mikä vitun foam roll toi nyt on.

Heräsin kolmelta yöllä hirvittävään ripuliin, miksei tommone ois voinu tulla vaikka aamulla niin olisin jäänyt kotiin

joo eipä tullu nukuttua ollenkaan ;__;

lol apua
mulla oli pari minuuttia yks kohta mun käsivarressa jossa oli terävää kipua niin kuin siinä olis ollut neula
sit mä tökkäsin sitä sormella ja käsi lakkas toimimast

Juuh sellasta se on

Sun käsi pitää nyt amputoida.
Toivottavasti ei ollut runkkaus käsi.

huomenta

Kisse

based bebsi
based mämmi
god bless the Finnish people

...

...

kek

Oispa lomaa jo intistä

MUN VERORAHOILLA SIELLÄ VAAN LEIKITÄÄN KONKKALI KÄES MEE VITTU TÖIHI

samefag

yhyyy vittu oon intissä yhyyyy
hommaa c paperit jos ei maistu niinku muutki, vitun babby

>hommaa c paperit jos ei maistu niinku muutki
>vitun babby

ai oot oikeen yilpeä C-papereistas ja sairaaloisen paskasta kunnostas?

t eri

voi ne saada hyvä kuntosenaki
t. eri c paperi äjjjä

En vaa oo itkevä kehari niinku te, se on edelleenki valinta. Jos siellä et kestä olla nii mee kämpille imee äitis tissiä.

oli tapana tissutella muutamia alkoholiannoksia päivässä aika pitkän aikaa, ja nyt en saa viinaa pois mielestä

Mä en ole koskaan päässy tohon tissutteluun sisään, joko 100 lasissa tai ei mitään. En toisaalta ole koskaan nauttinut alkoholin mausta, mielummin juon vaikka sen pullon kolaa jos hyvää makua haen.

itehä mieluiten bajautan

Did you mean "You the best" ayyy lmao

>bebsi
Can't make this shit up

sisään ja ulos hamppari ja iso gogis kiitos.

bebs babs

Katoin jörö jyrän season kolmosen, miks tälläinen mestariteos ei pyöri oikeasti Suomen myöhäisillan teeveessä? Siellä tulee sellaista paskaa et tää sopis kivasti sinne muun hömpän sekaan.

Pedofilia ei ole mainoskanaville tuottoisaa.

Varmaan siksi että jopa astral tv ja taivaskanava ovat parempia henkiselle kehitykselle kuin tollanen häiriintynyt pedofiilipaska.

Mitä pedofiliaa näemme 14-vuotiaiden keskenäisissä suhteissa?

Vittu, oon vasta 20-vuotias ja tunnen oloni ihan helvetin vanhaksi.

tää

Kuntouttava työtoiminta katkes omaan hölmöilyyn mut silti kela automaattisesti myöns uuden työmarkkinatuen.

Joskus rottaakin onnistaa.

no sittehä sun pitää juhlia
youtube.com/watch?v=Se5v-Ym9j8c

Vitut sinä kakara tiedä mitään vanhana olemisesta.

Joku sankari mun edessä ryhmitty eilen kiihdytyskaistalta rekan keulaan, onneksi nopeudet oli sitä 20kmh tietyön takia.

kuinka vanhaa väkeä mämmissä edes on? siis noin yleisesti ottaen

Sen verta inttijonneja näkyy olevan että jos pitäs perseestä numeroita repiä niin 50% 19-20v ja loput siitä ylöspäin

Meikä on 22.

astasatsästast sasäätatatsats stätsatats astsät spurdo asääststastasäästsä benis sadasäasaä assburger?

Schashase Thracher in ghscahsh?

eipä tolla väliä ku kaikki muut on mieslapsia paitsi mä tietty.

>stk 24v mieslapsi

Nytkin odotan että pääsen töistä kotiin pelaamaan ratchet and clank pleikka neloselle

Kä. Läsyaasyastalasä kumioväkako nigärs.

oot sentää töissä ja pystyt pitää huolta itestäs, toisin ku mä

tuoppi olutta ja 2000 neekerimiehen joukkoahdistelu kiitos

Mietin, että jaksaako sitä nyt enää neljättä päivää ryypätä, mutta kaapissa olikin vielä muutama kalja elikkäs tästähän se lähtee.

oon näin vanha

Schashssesschsesse?

SÄÄKEIJÖKOSAN?!

Tuntuu, että 25 vuoden täyttäminen on tuonut selvän tiputuksen siinä paljonko timmejä 18-vuotiaita misuja tulee matchiksi tinderissä.

Feels bad man.

ULOS

Yritän olla viikon runkkaamatta, viimeksi kanki heilu lauantaina

*paskantaa poskiontelollesi*

Onnea matkaan.

Ehkä olis aika leikata kynnet, onnistuin poraamaan kynnellä ohimooni ja nyt siitä tulee kivasti verta.

Juuh sellasta sattuu

>et tule ikinä olemaan opettaja syvässä etelässä täydellä oikeudella piiskata noita pakaroita reiällisellä mailalla mustelmille päivittäin niin että tyty itkee ja huutaa