/mämmi/

Tomppa-painos

youtube.com/watch?v=jmB1JAf9nI0

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=m38-NV1X4kk
youtube.com/watch?v=kAP-NWfZih8
twitter.com/SFWRedditGifs

RUSSIA

no hyi vittu

toinen CIA:lle

Ben ik ook welkom?

neljäs

olen perheeni musta lammas

Hollanti

Tohtori CIA, olen Supo

tik tööök ping löök lederhosen

I like Finland

neekeri

ite tiiän ainakin pari ihan mukavaakin ryssää tosin loput onkin ihan vitun rottia

Haen tänään vikan pullon viinaa koska haluan nautiskella asiosta jonka jälkeen pidän taukoa

youtube.com/watch?v=m38-NV1X4kk

>russia

You like my big cock ;)

Ite join eilen illall ja nyt oon koko päivän tissutellu. Vähän mietin tota kolmatta pulloa. Tavallaan tarttis mut ei sais enää lähtee lapasest.

Lijkt nergens naar. Wij gebruiken ten eerste niet de letter ö. De ö-klank schrijven wij zo: eu. Ten tweede dragen wij ook helemaal geen lederhosen.

Verwijder dit

Miksköhän jotku ei vaan mee töihin?

Naurattaa kun neekeri räppäri itki kun sen neekerisisko ja neekeriäiti pysäytettiin ja poliisi kysyi passia kun näyttivät suoraan rajan ylikaranneilta neekereiltä

nyt kaikki ulisee etteä etninen profilointi on kiellettyä

mitä vittua pitääkö suomalaisten poliisien tuhlata aikaa tarkastaen ettei hannele-mummo ja es-jonne vaan ole tulleet neekerimaasta ja ovat luvattomasti suomessa ettei vaan vasemmistovammaiset ja neekerit koe oloaan syrjityksi :DDDDD

Krisu mönttörönttö jne.

Ootko se alkkisnyymi, joka ei meinaa juoda aamuisin?

Somekohut olivat virhe

Onhan se periaatteessa mahdollista että poliisi syyllistyi rasistiseen profilointiin, mutta ei mikään julkkis voi jollain some-päivityksellä käynnistää "neutraalia" keskustelua aiheesta. Ei kaivattais Suomeen näitä dindunuffin-juttuja.

>russia
youtube.com/watch?v=kAP-NWfZih8

Miksi yle yrittää julkisesti häpäistä kansanedustajaa ihan legitiimin kysymyksen vuoksi?

Eikös tässä vielä ollut joku hauska juttu etteivät ne suostunut näyttämään henkilöllisyystodistustaan minkä takia poliisit heitti vähäksi aikaa rautoihin? Kyllähän kantasuomalaisenkin pitää tarvittaessa pystyä todistamaan henkilöllisyytensä.

Huomenna tulee 2 viikkoo selvänä täyteen, olis vissiin pisin kuiva kausi viiteen vuoteen. Viinaa tekis mieli mut muuten ei mitään ongelmia

thats not funny

He olivat hyviä tytyjä, he eivät tehneet ei mitään

Kuva liittyy asiaan

En kai, tai luulen et viittaat siihen toiseen, jolle vanhemmat tyrkyttää aina rahaa. Mä oon se alkkisnyymi jolla on takana sairaalakeikkoja dokailun takia.

>Onhan se periaatteessa mahdollista että poliisi syyllistyi rasistiseen profilointiin
Mun mielestä se, että neekereitä syynätään syystä vähän tarkemmin ei ole varsinaisesti rasismia, mutta saatan olla tässä yksin.

Totta kai käydään jokainen vastaantulija yksitellen läpi, kunnes jokainen 5,5 miljoona tyyppiä on käyty läpi. Saattaa mennää jonkin aikaa Suomen vähäisiltä poliiseilta, mutta emmähän voi alkaa ulkonäön takia profiloimaan.

Mitäs ovat neekereitä

jaa miksi joit

Miten poliisi voi suorittaa ulkomaalaisvalvontaa ilman että se on rasismi

No emt mieti et oisit suomessa syntynyt mustahipiäinen ja aina pitäis kantaa passia mukana, kyl siit katkeroituis.

En siis puolustele näitä nekruja ollenkaan, oletan et media jättää mainitsematta niiden häiriökäyttäytymisen, mut silti IMO ihonvärin perusteella pysäyttäminen on väärin.

Tää vaatii kyllä vähän selvitystä siitä, onko ne poliisit olleet siviileissä ilman merkkiä niinkuin väitetään. Ei kyllä tulisi mieleenkään antaa henkkareita jollekin jannulle, joka väittää olevansa poliisi, muttei todista sitä mitenkään. Virka-asuisille olen kertonut sotun ja silloinkin vähän vitutti, kun pysäytettiin ulkonäön ja väärään aikaan ulkona olemisen takia.

>Ihan turha tulla hinureiden meikäläistä iskemään, kun lyön turpaa saatana ;)

Siis meinaat et väärällä ihonvärillä varustetun täytyy periaatteesta aina pitää mukana henkkareita, koska "ulkomaalaisvalvonta"?

neekeri

Passia ei tarvitse kantaa mukana, jos on suomalainen niin sotu riittää.

Ihonvärin perusteella tarkempi syynääminen on kaiken tutkimustiedon perusteella ihan fiksua touhua. Ei siinä, varmaan ihan syystäkin vituttaa sitten olla se yksi fiksu neekeri/manne/pilottitakki.

postaan ennen kuin tulee miljoona (you)ta mutta teoriassa näin, mutta käytännössä ei koska laittomasti suomessa olevat vaaleaihoiset voi laskea yhdellä raksamiehen kämmenellä kun taas paskan eri vivahteilla varustettuja miehiä ja naisia on vaikka muille jakaa.

paskempi juttu jos oot neekeri toisin sanoen. mutta minkäs teet kun kanssamiehet haluaa tulla tänne.

Tuntuu et viimeset 5 vuotta oon junnannu paikoillani. 5 päivää viikost oon töissä ja päivää viikost naamat. Nukun 12h päiväs ku en kestä hereillä oloo, on vaan niin paha olla. Kavereita en omaa. Oon käyny lääkäril valittaa masennuksest ja alkoholisoitumisest ihan helvetinmoisen itse tsemppauksen jälkee, ja lääkäri vaa pisti pillerii ja jotai flyereit alkoholin haitoist. En haluu tehä itsarii ku uskon et jotai hienoo vois tapahtuu, mutta se tuntuu mahottomalt. Vihaan elämääni ja kuullosta kunnon kulmikkaalta, mutta vihaan onnellisii ihmisii.

Suomalaiseksikin tosi vaalea. Maihinnousutakki, farkut ja pipo oli päällä kun pysäytettiin.

Totta helvetissä.

Mut on pysäytetty kahdesti ja molemmat kerrat täysin sattumalta, koska mulla oli kädessä esine pahoinpitelyn tapahtumapaikal. Molemmat kerrat riitti pelkkä juttelu eikä mitään nimiä tai henkkareit kyselty. En tiiä mitkä ois fiilikset poliisin suhteen jos oltais vaadittu kaivaa esiin henkkarit tuolloin.

uusnatsi

Kukaan ei luota albiinoihin jtp
Hyvä että pysäyttivät

Pikemminkin parempi varautua tarkempaan syyniin jos ei pysty todistamaan henkilöllisyyttään poliisille, oli musta tai valkoinen

En jaksa ruveta erikseen vastaan väittämään, mutta useimmissa (sivistys)valtioissa noudatetaan sellasta politiikkaa et ulkonäkö ei liity mihinkään tilastoihin laittomasta maahanmuutosta tai todennäköisyyteen väkivalta-alttiudesta.

Ja jos noi hyväksyttäis premisseiks niin ne pitäis kirjata jotenki lainsäädäntöön, mitä ei ole tehty.

Multa kysyttiin kotikadulla sotu ja, että mitä teen kaupungissa. Kun osoitin, että asun tossa viereisessä talossa oli vastaus NIIN MUTTA MITÄ SÄ TEET KAUPUNGISSA.

Taisivat sitten lopulta uskoa, etten kuulu johonkin rikollisjengiin kun olivat kysyneet, että mitäs alaa siellä yliopistossa muka opiskellaan.

...

viina on hyvää ja kännis on kivaa, siinä ne pääsyyt

>Henkilöllisyyden selvittäminen

>Poliisimiehellä on yksittäisen tehtävän suorittamiseksi oikeus saada jokaiselta tiedot tämän nimestä, henkilötunnuksesta tai sen puuttuessa syntymäajasta ja kansalaisuudesta sekä paikasta, josta hän on tavoitettavissa.

>Jos henkilö kieltäytyy antamasta 1 momentissa tarkoitettuja tietoja eikä henkilöllisyyttä voida muutoin selvittää, poliisimiehellä on oikeus selvittää henkilöllisyys henkilötuntomerkkien perusteella. Tällöin on soveltuvin osin noudatettava, mitä henkilöön kohdistuvan etsinnän toimittamisesta pakkokeinolain 8 luvun 33 §:n 2—4 momentissa säädetään.

Ei ole sen kummoisempi. Totta kai sen pitää selittää miksi haluavat tietää sun henkilöllisyyden ja pyynnöstä esitettävä virkamerkki mutta turha muutoin panna vastaan.

Tuntuu, että jenkkilän uutisointi on vähän yliherkistänyt jengin tälle tapaukselle

Jos on tarkoitus valvoa laitonta maahanmuuttoa, jä käytössäsi on erittäin rajoitettu määrä resursseja, niin ei ole mitään järkeä alkaa pysäyttelemään kantasuomalaisen näköistä ihmistä kadulla ja alkaa kyselemään henkilöllisyyttä. Käytä nyt vähän järkeä.

just

Juurikin näin, ulkomaalaisen tunnistaa parhaiten väärästä ihonväristä.

Kaipa tohon poliisikuntaan mahtuu niin monenlaista ihmistä et keskiverto "lainkuulias" kaveri ei ehdi ihan neutraalia kuvaa muodostaa. Multa vaan kysyttiin "mitä sulla on kädessä" ja "ootko nähny jotain".

uusi kone
mitäköhän tähän steamin ja adblockin jälkeen kannattaa ladta?

Mitäs vittua? Tottakai useimmissa sivistysvaltioissa myönnetään että tietyn näköiset ihmiset nyt tekevät enemmän rikoksia ja ovat alttiimpia väkivaltaan, vaikkei sitä missään lakikirjassa lukisikaan. Poliisit ovat maasta riippumatta kokeneimpia tekemään oletuksia ulkonäön perusteella.

No voi vittu. Oliko viimeisimmässä pakolaisryntäyksessä montakin pellavapäistä sinisilmäistä valkoihoista henkilöä? Totta kai poliisit pitää tarkemmin silmällä henkilöitä joissa on piirteitä jotka viittaavat hänen tullen lähi-idästä. Se on vaan kauhean rasistista sanoa ääneen.

>niin ei ole mitään järkeä alkaa pysäyttelemään kantasuomalaisen näköistä ihmistä kadulla

No enhän mä tähän vihjannut millään tapaa. Puhuin siitä, että onko oikeutettua olettaa kaikki tummat mahdollisiksi laittomiksi.

Ei kukaan niitä oleta laittomiksi, mutta tummaihoisella on vaan paljon suurempi mahdollisuus olla laiton maahanmuuttaja kuin valkoihoisella Suomessa. Tämä ei ole mitään muuta kuin järkevää resurssien käyttöä.

Siis nyt puhutaan pikimustista ihmisisistä Helsingin keskustassa, mikä erittäin todennäköisesti on laillista. Kysymys on se, että tekivätkö he jotain epäilyttävää (epäiltiin poliisin virkamerkin varastamista), ei siitä että olivatko maassa laillisesti.

Oispa

>ilmeeni kun näennäinen pakko pitää ikkunaa auki ja kaikenmaailman pörriäiset lenetelevät suvereenisti sisään kuin mihinkäkin hollitupaan konsanaan

>Tämä ei ole mitään muuta kuin järkevää resurssien käyttöä.

Olet oikeassa JOS meillä on meneillään laillistettu projekti laittomien mamujen paikantamiseen. Tää mustan barbaarin keissi koskee edelleen häiriökäytöstä ja poliisin virkamerkin katoamista.

Niin kauan kun suomi on tilastollisesti homogeeninen maa, mutta kuten ylen artikkelissa todettiin niin kohta aletaan lähestyä sitä tilaa että neekereitä ja ählämeitä on sen verran että multikultin periaatteen mukaan suomalaisuus muuttuu etnisestä ryhmästä kansalaisuudeksi ja sitten ei enään mehmettiä ja mufasaa pysäytellä kadulla.

Sitä päivää kauhulla odottaen.

Liipasin tossa yheksän kaljaa. Pitäis varmaan lisää hakea. Missähän kaupassa kehtais tänään käydä.

Onneksi itellä on parveke jossa ikkunat joita pitää kiinni ja parvekkeen ovea auki.

Vittu sil oo väliä missä käyt. Mítä väliä sillä on mitä joku random tyyppi joka ei tunne tai välitä susta yhtään ajattelee?

Mäki oon kerran päässy tämmöseen rikospaikan ympäristös suoritettavaan haravaan. Olin viä syyllinenki muttei polliisit sitä vissiin hoksannu

Teillä on tähän erittäin käytännöllinen ja utilistinen kanta, mikä tavallaan ansaitsisi ihan oman keskustelunsa. Kuitenkin te nyt käytätte tätä argumenttia vähän niinkuin varmuuden vuoksi, että poliisin rike X voitaisiin pyyhkiä pois motiivilla Y.

Se on MAHDOLLISTA ja MAHDOLLISESTI oikeutettua, mutta juuri siitä ei ole ollenkaan kyse tässä (julkisessa) diskurssissa, missä oletamme tietyt ennalta sovitut
säännöt ihmisten pysäyttelyyn kadulla.

Eli siis ei näin
>tyypillinen dindunuffin
VAAN
>miten yhdessä hyväksyttäisiin dindujen kiinniotto

Jos osaisin ajatella näin niin olisin varmaan aika paljon rikkaampi.

Lisään tähän että se ei edes ajattele susta mitään.

Kun asuin Tampereella niin kierrätin kolmea alkoa koska tunsin kaikki myyjät.

Mikä tässä sitten on se ongelma, jos koko keissi koskeekin vain jotain epäiltyä häiriökäyttäytymistä

Aattelin ite kaikista rumista läskeistä kaikennäköistä kun olin töissä ja kerroin kavereille niistä jtp

>Mikä tässä sitten on se ongelma

Ne postit tässä langassa, jotka puolustelee tummien tarkempaa tarkastelua todennäköisyyksiin ja tilastoihin vedoten.

Hyvä on olla, kun on nolla. Hyvästi. -T. Masa

Mikä todennäköisyyksiin ja tilastoihin perustuvassa poliisitoiminnassa on vikana?

Eli mustan barbaarin tapaus olikin jälleen kerran tyhjä somekohu?

Tai sanotaan, ettei perustuvassa vaan noita hyödyntävässä.

Mustien pysäyttely ja sen puolustaminen ei ole ongelma koska neekerit voi haistaa paskan, vaan ongelma on se että jollain julkiksella on valta vaikuttaa julkiseen toimintaan valheellisella itkutarinalla televisiossa. Kuinkakohan monta laitonta isis-terroristia jää nyt ottamatta kiinni kun neekerit ei suostuneet todistamaan henkilöllisyttään?

Tilastot ovat rasisteja

Oon täs miettinyt, et vois alkaa sellaseks voimamieheks, niinkun se Vuori siinä Valtaistuinpelissä, kun tykkään syödä melkein koko ajan.

Ei välttämättä mikään, mutta rodullista profilointia ei meidän laki vielä salli.

Mahdollisesti, vähän veikkaan niin.

Ei saa olla rasisti. Yksi poliisi auto vanhainkodin parkkipaikalle, yksi päiväkodin viereen ja yksi Itiksen viereen ;)

Pelkkä syöminen ei riitä

Tämähän se ongelma tuntuu valitettavasti olevan. Hassua, että aasialaisten kohtaamasta poliisiväkivallasta ei ole juuri näkynyt puhetta, vaikka sillehän olisi Pearl Harborin muodossa oikeasti halua ja syytäkin.

Joo siis painavien esineiden nostamista mä tossa implikoinkin.

>Mahdollisesti, vähän veikkaan niin.
Ok, hyvä että saatiin selvyys

Meidän laki sallii kyllä itseasiassa aika paljon ja neekereihin saadaan keskittyä jos poliisisetää huvittaa. Sitä ei tietenkään varsinaisest lain puolesta tueta.

Kerro Pekalle terveisiä

>Ei välttämättä mikään, mutta rodullista profilointia ei meidän laki vielä salli.
Eikö? Miksi ei? Eihän tossa ole mitään järkeä.

Et jaksa kuitenkaan vitun läski

Tämä on todennäköistä.