/Nederdraad/

Editie: Ode aan Jezus.

Iedereen toegelaten.

Other urls found in this thread:

nos.nl/artikel/2116801-black-lives-matter-protest-op-de-dam-in-amsterdam.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

anime

kankerpapen

frieten geen patat

nde voor PANNENKOEKEN MOEDERNEUKERS
wat is jullie avondeten?

wie tiem /mystiek/ hier

Goede draad.
Vlaanderen > Holland

...

dit

Herinnering dat Nederlanders de kanker van de Nederdraad zijn.

Benoît aub

Vlaanderen moet bij Holland, eensch.

Ik eet je moeders kutje

Catholicisme > portestantisme

Letterlijk de kianker dat het Christendom heeft vernietigd.

Tonijn uit blik met groenten, alweer. Maar pannekoeken klinkt goed

Maak dan weer een Vlamingendraad

wat mama mee naar huis brengt.

>Colruyt

Nee bedankt.

ALDI
L
D
I

MOSSELEN

Jezus daar krijg je diabetes van door er alleen maar naar te kijken

>Catholicisme
>portestantisme
>kianker

Zware nacht gehad Bart?

>dat

Maar ge hebt wel gelijk.

Zodat jullie die weer kunnen komen volschijten?
Is overigens niet nodig, jullie moeten gewoon buigen.

>Aldi
Renmans, a.u.b.

Ik dacht dat ge de daar breed uw brood aan het verdienen waart?

Ik zou er toch nog mijn linkervoet voor geven oetz

>ALDI
Ik word depressief alleen al van die winkel binnen te stappen, nee bedankt. Ik koop er wel beleg, zoals ham, kaas dat is wel goed, maar ik probeer er zo snel mogelijk weg te zijn.

>Renmans

Kut is renmans kanker. Ik moest in Gent altijd naar die slager gaan, maar hun kip samurai is echt niet te eten. En van zalmsalade maken ze zalm bellevue met tomaat. Moederneukende tomaat in zalmsalade

Gelukkig hebben wij Budgetslager in Limburg

Toen ik het neerpende zag het er allemaal goed uit. Ik heb de slechte gewoonte om mijn posts niet na te lezen.

>Letterlijk het gebral van een of andere opa verkiezen boven de daadwerkelijke bijbel

wat is de bedoeling?

WIJ

Ik speel ook vals, er is de mogelijkheid in Chrome om de spelling te controleren, dus mij bij de grammatica kloppen vaker niet maar spelling wel.

Ik ben een vrouwelijke programmeur en als feministe er stellig van overtuigd dat vrouwen betere programmeurs zijn dan mannen, en gebruik Sublime Text, mannen hebben gewoon geen gevoel voor esthetiek en het is ook niet zo gek dat ze altijd zulke onleesbare, lelijke code schrijven.

Zelf gebruik ik altijd Sublime Text en Python/Ruby on Rails, dat vind ik persoonlijk de meest esthetische combinatie.

Ik heb al enkele keren gesolliciteerd en ik wordt vaak afgewezen omdat ik geen php of javascript ken voor zelfs de meest simpele webdevelopment baantjes, maar waarom zou ik zoiets onesthetisch doen?

Dit is weer een typisch geval van de patriarchie de de vrouwelijke schoonheid in de maatschappij onderdrukt. Net als okselhaar en kort haar.

>er is de mogelijkheid in Chrome om de spelling te controleren
Achterlijk?

Automatische spellingscontrole heeft toch elke Internetverkenner.

En bovendien
>geen vuurvos

apostolisch > liturgisch

zuig aan mijn evangelische lul stomme protestanten ik hoef mijn toewijding aan mijn geloof helemaal niet onder druk te zetten omwille van jullie, ik weet namelijk dat ik het enige echte geloof volg.

Voor vanavond had ik eigenlijk al afgesproken.
Ik had in de week glimwormen aan de abdij gezien en ik dacht er morgen of overmorgen wat te gaan vangen.
Voor ik dat ga doen misschien?

excuseer voor

hallo er staat editie jezus maar waar is de bijhorend plaatje van jos van rey?

laat tiet zien

>zuig aan mijn evangelische lul

De paus fronst van jouw homoseksuele geaardheid.

Kom anders bij de Hogeschool Rotterdam studeren, daar bieden ze een vrouwvriendelijke programmeer/web design omgeving en zal je je helemaal thuisvoelen bij je medefeministen.

Godverdomme wat is er toch mis met Nederland?

Dit is nog zoiets idioots:

nos.nl/artikel/2116801-black-lives-matter-protest-op-de-dam-in-amsterdam.html

Alsof dat soort dingen niet gebeuren in België.

Ben jij soms een seksist én een racist?

Azo, de glimwormen zijn terug?
Voor zover ik me kan herinneren, heb ik er de laatste jaren geen meer gezien. Voor zover ik weet, moet 3-4 jaar geleden de laatste keer geweest zijn.

En wat hoopt ge met die glimwormen te doen?

Ben vanavond wel ginder waarschijnlijk, maar eerder rond de latere avond.

>Paus Franciscus
>fronsen van eender welke soort degeneratie
koek

>nos.nl/artikel/2116801-black-lives-matter-protest-op-de-dam-in-amsterdam.html
Het spijt me makker, die kanker begrenst zich niet op de polderhomo's, ook Berlijn en Londen zijn getroffen. We mogen van geluk spreken dat er in Brussel nog zo geen parade gehouden is, voor zover ik weet alleszins.

waar blijft de rauwe kip nou, klootviool.

Voor eens vind ik die Franse invloed niet zo erg, die beschermt ons namelijk van die onzin.

Hoezo, omdat Frankrijk al helemaal zwart is misschien?

Bovendien is er toch geen land waar demonstreren zo in het bloed zit als bij de Fransen.

>demonstreren
Staken

Ik denk eerder dat het met de iets conservatievere natuur van de Vlaming te maken heeft. Maar hoewel ik zo snel even niets voorhanden heb kan ik me vaak genoeg herinneren dat dit soort dingen zich ook doen voorvallen in België.

Ik was op je aan het wachten :^) rechtsonder heb je de eerste hap

Ik bedoel maar dat Nederland veel vatbaarder is voor Amerikaanse invloeden.

Dit is al beter, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik kan nog geen tanden onderscheiden.

>staken
Neen, had betogen moeten gebruiken.

>de iets conservatievere natuur van de Vlaming
Nederland is wel een pak conservatiever, lijkt me, maar tegelijkertijd des te gedegenereerder, of in ieder geval een grotere/luidere lobbygroep die daar achter zit.

En dit natuurlijk

Is dat alles, paal een webm van jij die die rauwe kip eet.

poffertjes uit een restaurant

kom op man, geloof me of geloof me niet. Maar ik ga echt niet de mongool uithangen en mezelf filmen terwijl ik kip eet om iets te bewijzen op een anoniem vingerverfforum

Stuur maar een foto van het ziekenhuis als je salmonella gekregen hebt.

Van wat ik van je weet ben je al een mongool. Alles wat ik van je wil is dat je een webm paalt van een stuk rauwe kip waar je een hap van neemt en die doorslikt, je hoeft je gezicht helemaal niet te laten zien.

*houdt ons dagelijks op de hoogte van zijn dagbezigheden en bekommernissen*

>"ik hoef echt niets te bewijzen op een bengaals stripfigurenkleurboek hoor"

Wat is er hier gaande?
Gij die naar verluidt om een of andere miemreden rauwe kip eet? Hebt ge ooit salmonelle gehad? Is werkelijk geen grap, man.

>dvw je beste vriend weer terug is van vakantie
>dvw kei hard kontneuken is het eerste wat we doen

>dvw geen vriendje die kniesokken draagt om keihard in z'n kont te neuken

Je klinkt alsof je ervaring hebt.

Niet vrijwillig, maar heb als kind ooit salmonella gehad. Heel de dag het schijt dat aan uw benen naar beneden loopt en ondertussen maar antibiotica slikken.

>ga naar buiten om pokemon GA te spelen
>servers zijn plat

potverdorie kankerspel

Komt nog eens bij dat je een gedeelte van de antibiotica eruit braadt (doch niet alles) die het opgegeten heeft gedurende zijn leven.

>paal één keer dat ik rauwe kip eet, en wordt sindsdien erom gevraagd
>*houdt ons dagelijks op de hoogte van zijn dagbezigheden en bekommernissen*

nee, niet echt

Ik neuk salmonella in de kont :^) laat het maar komen

>dvw ik een schattig jongetje ben die kniesokken draagt maar niemand in mijn kontje laat neuken

DE PIE, LUCHAR
EL PUEBLO VA TRIUNFAR
SERÁ MEJOR
LA VIDA QUE VENDRA
A CONQUISTAR
NUESTRA FELICIDAD
...

Waarom niet? Ben je homo ofzo?

homo

>dvw eindelijk begonnen aan Wittgenstein I

Ik kan niet wachten om er aan te beginnen, maar ik heb het gevoel dat dit "baby's eerste filosofieboek" is als ik al die miemheren reacties zie op internet.

waarom eet je in godsnaam rauwe kip?

>Wittgenstein I
>een leesbaar boek willen lezen

Kies één. Dit is het minst leesbaar filosofisch boek dat je ooit zult vinden, misschien op Hegel na dan.

Ik ben de hele week Dragon age: Origins aan het spelen. En wat is dat een kanker goed spel! Deed me denken aan Baldur's Gate en Neverwinter nights 2. En ben nu bezig met de laatste opdracht.

Dragon age: Origins spijkerde de kop met het kelder kruipen in de diepe mijnen van Orzammar . Dat is wat ik wil wil hebben van een rollenspel! Meter voor meter worstelen en alles gebruiken wat je gegeven is.

Zijn er meer spellen zoals dit?

En kom niet aan met pokkemon want dan sla ik je neer en verkracht ik je fiets.

Ik eet het puur voor de eiwitten, dus ik eet er geen overbodige dingen bij zoals saus of kruiden. Maar als ik het bak dan is het echt niet te vreten. Als het rauw is, dan is het tenminste mals met wat smaak

Ik heb goede dingen gehoord over pokemon, misschien iets voor jou?

Dit vind ik wel een leuke miem.

...

Paal webm, flikker.

Waar is je fiets?

ik heb nog wel wat zaad voor je eiwitten :^)

paal avondeten

> friet samurai

vieze valstrik
gadverdamme

Divinity Original Sin is een beetje als Dragon age maar dan met een vechtsysteem dat lijkt op die van fallout 1 en 2.

Maar als ik er iets van zou begrijpen dan had ik het niet moeten lezen, zo zegt hij zelf.

koek zoek hulp maat

teveel zout
zounieteten/10

Hoe kom je aan die foto van mij?

>17:50
Kankervroeg om al te eten

Ik zit aan een aperatief.

>Mgw

>dingen die ik nooit zal doen:
-mijn kip bakken
-salmonella krijgen
-mijzelf filmen terwijl ik eet

Die patatjes zijn wel erg licht.

-mijn kip bakken
-salmonella krijgen
-mijzelf filmen terwijl ik eet

2 dingen in dat rijtje zijn tegenstrijdig met elkaar

>wees net bij aktie
>typisch Marokkaans vrouw met hoofddoek
>haar dochter integendeel heeft een kankergroot kont, tieten en een strak broek aan

maarja ik ben kaffir in haar ogen godverdomme

ik ben al klaar met eten oetz

>mgw jij salmonella krijgt

Ik zie frieten noch samurai op dat bord.

>nederlandse "keuken"

Waarom beginnen met Wittgenstein?

>friet samurai

9/10, enkel de boulet mist nog

Wat als we nou eens mieten en je voor onze ogen rauwe kip eet?

Als je serieus filosofie wilt beginnen lezen, begin dan met de Grieken. Als je voor plezier filosofische boeken wilt lezen, dan raad ik je echt aan om met Hume te beginnen. Die kerel kon tenminste leuke boeken schrijven

...

Sadist.

Volgende keer als ik in Gent ben zal ik langskomen. Ik vind het toch niet erg als de kip koud is geworden :^)

Waarom zou je een net om je benen dragen?