/NEDERDRAAD/

Welkom: anime
Niet welkom: niet anime

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=DPa61iZR94o
youtube.com/watch?v=ls9Jjlca38o
youtube.com/watch?v=t3ofRzOG7f0
youtube.com/watch?v=lxQWwGKFcbE&list=PLC7D48D1D840145D0
mega.nz/#!a1tXXbZB!iH13VtXp5d2oKQCdndaQ4vD0wtYeR8rGeMkYMvIhhyA
youtu.be/Btj_jrj_IIo
youtube.com/watch?v=-Z1Wf0ul-eI
youtube.com/watch?v=zKPoWaiiAp8
twitter.com/SFWRedditImages

Poep hihi

is dutch basicly autistic german?

No, that is english.

Dutch is actually in its sounds on some levels more conservative than German.

So in a sense, since Dutch sticks more to the rules of old Germanic it is probably way more autistic, so yes I guess you are right.

thats why all americans can speak it

is holland still a good place to live for a pole? i want to live in every eu country until i am 45

Yes, and it's also shitty English.

je snapt wel dat je jezelf dan contradicteert toch? ik zou niet negatief mogen reageren op iemand maar hij doet dat wel en jij doet dat ook. het boeit me niks of jij het alleen maar doet omdat je je verveelt, of omdat hij dat doet omdat hij een troll is, ik reageer er objectief op. zeg je iets negatiefs tegen mij? dan zeg ik iets negatiefs terug. als je dat niet zou doen, dan zou je verloren hebben. en ''troll'' is gewoon een slap excuus om altijd maar het laatste woord te krijgen, dus daar doe ik niet aan mee.

>nog maar 1 woordje nederlands in de hele draad

...

k zal jou es een laatste antwoord geven

wat? je geeft niet eens antwoord op mijn paal. ik wil graag met je in discussie gaan met je, maar dan moet je wel argumenten gebruiken. anders hebben we geen discussie.

youtube.com/watch?v=DPa61iZR94o

Laten we dan stoppen negatief te zijn, het leven is al complex genoeg en er zijn grotere dingen om je druk over te maken dan een paar internetmiemheren die toch het leven opgegeven hebben en op 4kan hun heil gevonden hebben.

Het maakt me niet uit dat het zichzelf tegenspreekt of zo, het was toch maar gemiem, als wij ooit eens in een logische discussie zitten dan mag je me gerust aanvallen op mijn fouten, maar ik zag dit niet als een echte discussie en die andere miemheer ook niet.

Dus geniet gewoon van je tijd hier, als je geluk hebt blijf je hier niet voor eeuwig, en als dat wel zo is kun je beter het beste maken van je lijden.

Het blijft lastig mensen uit elkaar houden op 4kan.

I think so, if you are willing to respect the culture a bit. Sure there are some that dislike Poles but in the smaller villages it is generally okay I think. Though your not very blue board weeb flicks are bothering me a bit.

where is this from my polish friend

Ik heb een nieuwe anti-anime draad gemaakt en jullie kunnen er niets aan doen

Stomme vachten, 2d, loli's en hamsters mogen hier blijven- jullie zijn NIET uitgenodigd.

nee, ik vind het wel belangerijke om het hier over te hebben want deze mentaliteit van ''je moet er maar gewoon mee leven als iemand je iets aan doet'' maakt het westen echt kapot. als iemand je iets aan doet, dan moet je terugbijten. doe je dat niet, dan zijn er geen consequenties voor het happen naar jou en dan kunnen mensen alles maken bij je. dit is precies wat je ziet in europa ivm islam en terrorisme. als de islam je iets aan doet, dan hoor je terug te bijten. en of ze dan zeggen dat het gemiem is dat doet er niet toe, ze hebben je iets aangedaan.

wat ik ook interresant vind is dat jij denkt dat ik niet mag reageren op gemiem, maar jij zou dat wel mogen ''omdat je je verveelt''. ten eerste, hoezo zou ik me niet vervelen? daar weet jij niets van. je zit er dus echt flink naast wat dat betreft, en ik vind het belangerijk dat je weet dat andere mensen misschien wel anders denken dan jij, en juist daarom moet je alle partijen in zijn waarde laten. dit is de basis van filosofie.

Grisaia or Grisaya? forgot

Kanker eens op takbir
Het was veel gezelliger zonder jou

That is from grasaia no kaijustu.
The others are from faith prisma illya.

>Chinese tekenfilms

>dit is de basis
zolang je maar weet wie er thuis de baas is

i lived already in Ireland and UK i adapt everywhere

Was jij niet degene die andere palers vertelde dat ze zichzelf moeten snijden?

Dat is nootjood, daarom is een vlaggenscript hebben handig

Post me some good dutch music no rap pls

ik

juist, dit is hoe het is gegaan. ik kreeg uit het niets tegen paal , en daar op reageer ik met . nou je weet hoe het is gegaan, lees het stukje over terugbijten nog maar even hier .

zie plaatje

youtube.com/watch?v=ls9Jjlca38o

that is some high quality kanker

heb je een argument of wil je alleen maar met modder gooien?

Maar ik wil niet dat anderen ook mijn vlag zien

youtube.com/watch?v=t3ofRzOG7f0

damn post more

That's carnaval music from Maastricht. Here's a whole playlist

youtube.com/watch?v=lxQWwGKFcbE&list=PLC7D48D1D840145D0

kun je hier mee ophouden?
ik heb geen tijd om te jossen
vanavond vanaf half 10 kan het weer

Onzedelijk oetz

they are all above 18

Erik, doe eens rustig

Now I gotta play with my benis

Wat is er mis met moddergooien?

wat? je hebt geen argument, dus dit is geen discussie.

why

moddergooien is geen discussie, en ik wil best in discussie gaan, maar we gaan niet kinderachtig met modder gooien. doe dat maar lekker op forum fok of Sup Forums.

dat maakt niets uit oetz
ik heb nu geen tijd om te masturberen
vanavond om 21:30 heb ik wel tijd
kun je dan palen in plaats van nu?
bij voorbaat dank

sorry i am busy later

kun je je map hoogladen ergens?

Oké, ik heb ergens het gevoel dat ik deze discussie maar beter niet aan kan gaan maar goed, ik ga toch een paal schrijven omdat ik echt echt echt heel verveeld ben. Ik ben wel gepest vroeger, ik gok dat ik niet de enige ben die dat heeft moeten doorstaan hier in deze draad, maar dat is een aanname. Als iemand wat naars tegen mij zei dan wist ik vaak weinig meer te zeggen dan een simpel weerwoord als "j-jij ook" of ik begon heel boos te worden. Maar weet je wat nu het punt is? Dat is juist hetgeen wat ze komisch vinden, ze willen dat je juist zo boos reageert. Je hebt gedeeltelijk gelijk dat sommige dingen als dat een weerwoord verdienen, maar het weerwoord moet ook een redelijk hoog "DNUB" gehalte hebben. Als dat het niet heeft heeft degene van de eerste belediging min of meer de lol voor hemzelf omdat je namelijk nogal stumperig gereageerd hebt. Toen de miemhier "JE VIZEZE HOERE KANEKR MOGOL IK KANKER JE HELEMAAL DE RUIMET IN VIEZE HOMO" (sic) optypte was jouw reactie "snij jezelf en stop nooit meer, sukkeltje" wat echt een hilarisch slechte belediging is en ik vermoed dan ook dat de miemheer best smakelijk heeft moeten lachen om je totale gebrek aan creativiteit, als je niets beters kan bedenken zeg dan niets, geef hem ook niet de lol ervan. Daar komt nog eens bij dat het een belediging is waarbij je iemand de dood toewenst, een vaak nogal bijzonder domme en pijnlijke verwensing die niet alleen vreemd overkomt, maar die ook nogal veel over jezelf en je eigen zuurheid zegt.

Kort samengevat, leg niet op alle slakken zout, want dat wil de ander vaak dat je dat doet. Wees wat leuker en positiever op de draad, wees niet zo negatief. Je roept zelf dat wij ons niet moeten laten intimideren door de islam, een religie die bekend staat slecht met kritiek te kunnen omgaan, maar zelf kun je ook redelijk weinig hebben.

En zit je constant te verdedigen, je maakt zelf ook fouten. Ik weet dat ik iig ook niet altijd even lief ben, sorry daarvoor.

Zal de dames dan wel weer terug roepen.

>Why

...

mega.nz/#!a1tXXbZB!iH13VtXp5d2oKQCdndaQ4vD0wtYeR8rGeMkYMvIhhyA

DIT IS LL COOL G

hoe nieuw?

Yeah take it

b-bedankt

digits of love

Ga weg wankster, dit zijn de echte gangsters

youtu.be/Btj_jrj_IIo

>wankster
randstad a.u.b.

Hollandse glorie hiero
youtube.com/watch?v=-Z1Wf0ul-eI

het ding is dat ik er niks om geef als hij of jij het komisch vindt dat ik reageer op en troll, ik ga gewoon niet op mijn knieën als iemand probeert te happen. als ik niks zou zeggen, dan zou hij zich dominant voelen en denken dat hij alles kan maken bij mij, want ik reageer toch niet en ik neem het maar gewoon aan. het argument van ''pesters moet je negeren, dan stoppen ze automatisch'' is niet waar, en maakt het juist alleen maar erger. als je ze negeert ben houden ze misschien wel op, maar dan denkt hij wel dat hij dominant is over jou. hetzelfde geldt voor islam. we zouden best kunnen luisteren naar de islam en hun regels opvolgen, dan worden we misschien niet meer aangevallen, maar dan hebben we juist fundamenteel verloren en is islam dominant over ons. daarom moet je altijd terugbijten. waarom zou hij iets over mij mogen zeggen uit het niets, en dan zou ik niets terug mogen zeggen volgens jou? echt bizarre logica. ik hoop dat je geen kinderen krijgt waar je die logica aan over geeft voor het welzijn van je kind.

>En zit je constant te verdedigen, je maakt zelf ook fouten. Ik weet dat ik iig ook niet altijd even lief ben, sorry daarvoor.
ik verdedig mezelf omdat ik natuurlijk denk dat mijn argumenten juist zijn. anders zou ik ze niet verdedigen. als jij denkt dat ik ergens fout zit, laat dat dan vooral weten, dan gaan we er over in discussie, gooien we onze argumenten op tafel en zien we wie er gelijk heeft. als jouw argument sterk genoeg is, kan je me misschien wel overtuigen. maar tot nu toe heb je dit niet gedaan.

doe dat maar

>wij zijn hier geen rationele discussies en argumenten gewend!

>wij zijn hier geen rationele discussies en argumenten gewend!

Als je die wil hebben moet je maar ergens ander heen gaan. Hier lullen wij over de simpelere dingen in het leven.

dat maak ik zelf nog wel uit. er is geen regel tegen discussies hebben op Sup Forums. sterker nog, dat wordt juist aangemoedigt. dat jij het gewend bent om te lullen op het niveau van een baksteen is een heel ander verhaal.

Kun je trouwens bij elke nieuwe zin wellicht een hoofdletter plaatsen? Ik zou dat heel erg waarderen.

Als jij wil laten zien dat je niet de onderdanige bent moet je ook op een normale redelijke manier reageren, het liefst op een slimme manier. Dat deed je niet, daar zal iedereen behalve jij het in deze draad over eens zijn en meerdere mensen vinden je nogal belachelijk overkomen. Dat je dat zelf niet ziet is nogal overduidelijk mijn probleem niet, maar het is voor jouw welzijn zowel hier op de draad als ihel aan te raden dat je slimmer communiceert omdat dit nu gewoon nergens op slaat.

>en dan zou ik niets terug mogen zeggen volgens jou? echt bizarre logica. ik hoop dat je geen kinderen krijgt waar je die logica aan over geeft voor het welzijn van je kind.

Ik heb niet eens gezegd dat je niets mag zeggen, ik zeg alleen dat wat je zegt kant nog wal slaat. Ook vind ik het nogal komisch dat iemand die meent rationeel te moeten discussiëren mij toewenst mijzelf uit de genenpoel te halen, dank je, ik moest smakelijk lachen om het feit dat je nog een keer aan de wereld toont hoe slecht je hier in bent. Sorry dat ik nu zuur klink maar de zuurheid van jouw palen verdienen een zuur antwoord, ik moet immers van mezelf afbijten toch? Ik mag jouw beledigingen (die ebisch goed zijn) niet negeren, ik moet mezelf verdedigen ook al doet je mening er totaal niet toe.

Maak je nou niet zo dik hierover, je bent al zwaar genoeg.

>op een normale redelijke manier reageren, het liefst op een slimme manier.
kan je me een voorbeeld geven van hoe ik op een slimme manier kan reageren op ''JE VIZEZE HOERE KANEKR MOGOL IK KANKER JE HELEMAAL DE RUIMET IN VIEZE HOMO''? let er op, niet reageren is niet geldig, want je zegt nu zelf dat ik er op een normale reledijke manier moet reageren, op een slimme manier.
misschien heb je wel gelijk, wie weet, maar ik ben echt heel benieuwd hoe jij dat zou aanpakken en of je mij daarmee kan overtuigen.

>Ik heb niet eens gezegd dat je niets mag zeggen, ik zeg alleen dat wat je zegt kant nog wal slaat.
als je dit echt belangerijk zou vinden, zou je wel in gaan op de persoon waar ik op reageerde.

>mijzelf uit de genenpoel te halen
dit is stromannen. ik heb gezegd dat ik hoop dat je geen kinderen krijgt als dat de logica is die je door geeft aan je kind. want het welzijn van je kind is belangerijk.

>Sorry dat ik nu zuur klink maar de zuurheid van jouw palen verdienen een zuur antwoord
fijn dat je het eindelijk begrijpt. volgens mij heb je inderdaad het recht om zuur te reageren, maar ik vind helemaal niet dat ik zuur naar jou heb gedaan. maar het punt is inderdaad dat als je iemand zuur geeft, dan krijg je ook zuur terug. maar volgens jouw logica is jouw zurigheid nu komisch, omdat je zuur in gaat op mijn zurigheid. dus dat is weer een contradictie van je. maar nu ga je natuurlijk zeggen dat wat jij zegt niet telt, want je bent me aan het trollen of je verveelt je. zullen we die slappe excuusjes maar achterwegen laten? dit telde in 2010 al niet meer.

dat doe ik helemaal niet, ik reageer juist heel redelijk op jouw paal. maar jij reageert niet op mijn paal. als je niet wil discussieren dan is dat oke natuurlijk, ik vraag het gewoon even.

waarom eet iedereen zo laat, er is letterlijk een kwartier niet gepaald

Ik ben vandaag naar buiten gegaan en het viel me op dat er toch wel veel moslims rondlopen. Jammer.

JE VIZEZE HOERE KANEKR MOGOL IK KANKER JE HELEMAAL DE RUIMET IN VIEZE HOMO

snij jezelf

>Mensen die in de anime-editie palen en niet in de antithese tegen anime draad

wat is er mis met jullie

Geweldige uitgave.

>JE VIZEZE HOERE KANEKR MOGOL IK KANKER JE HELEMAAL DE RUIMET IN VIEZE HOMO

"Doe dat maar, want je schrijft zo onduidelijk dat ik verwacht dat alleen aliens chocola kunnen maken van wat je typt"

Misschien vind jij dat een slechte opmerking maar ik vind het een veel betere belediging dan wat jij optypte. En ja ik vind het komisch dat je zo zuur reageert en ik vind mijn zurigheid ook komisch want dat is de enige manier waarop ik met jou kan praten. Ik heb al meerdere keren discussies met jou gehad in deze draad en ik heb er nooit van genoten, waarom niet? Omdat je namelijk het gewicht van je argumenten legt bij het moeten aanvallen van de tegenstander (je bent dom voedt je kinderen niet zo op) en niet bij het argument zelf, zo zie ik dat. Ik discussieer veel liever met andere mensen waar ik het helemaal niet mee eens ben maar die tenminste praten over de argumenten zelf. Ik raad je aan dat ook te doen. Stel je deze discussie voor:

>Ik vind dat er importheffingen moeten komen
>Ik ben daar op tegen want het zou onze economie schaden
>Ik denk juist dat het de industrie zal bevorderen
etc.

Een goede discussie tussen twee mensen die het oneens zijn. Maar nu het volgende:

>Ik vind dat er importheffingen moeten komen
>Ben je nu zo dom dat je niet door hebt dat dat de economie schaadt?
Op dit punt heb je de keuze om hier op in te gaan, maar je weet nu al dat het een moddergevecht gaat worden. Volgens mij kies jij er dan voor om er nog harder in te gaan. Ik kies er dan gewoon vaak voor de discussie te stoppen omdat de ander het gewicht van zijn argument moet leggen bij de kracht van zijn belediging. En als ik wel besluit de discussie voort te zetten haal ik er geen plezier meer uit. Net zoals dat ik niet geniet van deze discussie, zeker niet nadat je bent begonnen mij te vertellen dat ik een slechte ouder zou zijn (wat geen drol te maken heeft met waar we het over hebben).

Snap je wat ik bedoel? Niet iedere scheet heeft een antwoord nodig.

hoi schat

ik

I have an hard time imagining a dutch guy that likes anime desu, you tall manly handsome people. I have been in over 20 countries and dutch people looks like the normiest of all (like nothing extreme)

>picture unrelated, but I just bought this in Utrecht kek

>het is een 'user koopt minstens 70 euro aan boodschappen in 3 dagen'-episode

godsamme waarom kwel ik mn portemonnee zo, nieuwe dingen uitproberen is het niet waard ;_;

>"Doe dat maar, want je schrijft zo onduidelijk dat ik verwacht dat alleen aliens chocola kunnen maken van wat je typt"
en hoe is dit niet komisch, terwijl een simpele belediging wel komisch is, volgens jouw redenering? dit is echt compleet omgekeerde logica
belediging = komisch
grap = niet komisch
je hebt me dus helaas niet overtuigd, en ik blijf bij mijn belediging als antwoord op een belediging.

>want dat is de enige manier waarop ik met jou kan praten.
nee hoor, ik heb er geen probleem mee als je normaal tegen mij praat. sterker nog, dat prefereer ik.

> Ik heb al meerdere keren discussies met jou gehad in deze draad en ik heb er nooit van genoten, waarom niet? Omdat je namelijk het gewicht van je argumenten legt bij het moeten aanvallen van de tegenstander (je bent dom voedt je kinderen niet zo op) en niet bij het argument zelf, zo zie ik dat.
dit is compleet onwaar. ik reageer juist altijd op de argumenten ik krijg. wat ik zei over jouw kind moet je nog maar een keer lezen en kijk dan of je de context er van begrijpt. het punt er van is dat kinderen juist meer worden gepest als je ze vertelt om pestkoppen te negeren. en ik hoop niet dat jij dat je kind gaat vertellen, want dan krijg je een gepest, passief kind. dit is helemaal geen persoonlijke aanval, ik zeg juist dat ik hoop dat je je kind juist opvoedt. of het moet zo zijn dat jij niets geeft om het welzijn van je kind? als dat zo is dan zit het probleem veel dieper. dus nee, ik reageer op argumenten, niet op de persoon zelf. als jij je aangevallen voelde door wat ik zei, dan heb je het toch echt fout begrepen. en wanneer heb ik ooit iemand dom genoemd? ik heb gezegd dat ik liever een discussie op niveau heb in plaats van met modder te gooien. dit is weer dat stromannen waar we het eerder al over hebben gehad. het is beter als je daar me stopt.

>Niet iedere scheet heeft een antwoord nodig.
die vrijheid heb ik wel. dus daar maak ik ook gebruik van. wat is jouw standpunt mbt islam in europa?

>autisme, wat is dat?

je klinkt boos. ben je nou aan het huilen uit woede?

Ik doe juist het omgekeerde. Ik probeer te eten van dertig piek per week en het lukt vrij moeiteloos.

youtube.com/watch?v=zKPoWaiiAp8

Je kan me aanvallen op mijn logica, maar niet mij als persoon, dat je ervoor kiest gewoon door te gaan mij als persoon aan te vallen (je blijft maar doorgaan op dat slechte vader argument) is voor mij de druppel waardoor ik deze discussie afkap want het is een hele zure discussie geworden.

Als je wil weten wat ik van de islam vind, stel de vraag later nog maar eens een keer, misschien ben ik dan vergeten dat jij degene bent die de vraag stelt. Je hebt je mond vol van stromannen maar zelf snap je niet wat ad hominem is.

Tabee.

>heel de zomer niets te doen
>wil een bijbaantje
>kan niets vinden

iemand wat advies?

>in4dat "zoek beter"

Ik heb vandaag en gisteren aardig wat mensen langs mijn raam zien waggelen die iets achterna leken te zitten en naar hun telefoon staarden, er was zelfs iemand die haastig zijn auto parkeerde en naar buiten rende om weet ik veel wat voor beest te vangen.

En dan heb ik het nog niet eens over de legertjes veertienjarigen en nekbaarden die tot laat in de avond rondwaggelen.

We zijn zo te zien weer helemaal terug in de tijd dat we vrienden hadden die wisten hoe je in Pokémon onder water kon duiken maar het lekker niet doorvertellen omdat het een geheim is dat ze moeten bewaren. Eigenlijk een kuttijd, maar de zakmonsters blijven wel lachen.

Klop aan bij een bibliotheek of iets dergelijks. Betaalt beter dan echt slecht en je komt niet op een werkplaats vol met imbecielen terecht.

I...Is deze minder klein?

Ik heb in mijn stad echt kankerveel mensen gezien die pokemon ga speelden

echt irritant, kutnormaaltjes

het is kankerleuk

Ik vind ze er echt niet allemaal uitzien als normaaltjes, of tenminste het standaardtype dat 's zomers over straat banjert en de tijd van zijn leven doormaakt.

>videospelletjes spelen

OCH
C
H

wat infantiel!

>terug in de tijd dat we vrienden hadden
Niet iedereen had die, maar de nostalie is er niet minder op.

Poepen van penissen

Goed punt, vrienden is niet het woord. Maak daar maar van dat er op het schoolplein kinderen met zulke praatjes rondliepen.

Kan ik van iemand een hoorndragersschuurtje kopen?
Want Tyrone komt steeds vaker langs en ik wil een gezellige plek om te zitten.

ik reageer juist op jouw logica. ik heb je net al uitgelegd dat je het waarschijnlijk verkeerd hebt opgevat, dus nu ik het heb uitgelegd aan je kan je niet meer zeggen dat ik je persoonlijk aanviel. als jij je zo erg aangevallen voelt dat je de discussie op wil geven, dan betreur ik dat erg, want je hebt het verkeerd begrepen.

ad hominem is bij definitie het persoonlijk aanvallen, en niet reageren op het argument dat gesteld wordt. dit is niet gebeurd

dit is ad hominem
>(jij): ik vind dat we kinderen moeten vertellen pestkoppen te negeren, want dan houden ze op.
>(ik): wat weet jij er van? je hebt niet eens kinderen

dit is niet ad hominem, en dit is wat er in werkelijkheid is gebeurd
>(jij): ik vind dat we kinderen moeten vertellen pestkoppen te negeren, want dan houden ze op.
>(ik): ik hoop dat je geen kinderen krijgt waar je die logica aan over geeft voor het welzijn van je kind.
dit heeft niets met jou persoonlijk te maken, het argument dat is stel is dat het negeren van pestkoppen het pesten juist erger maakt en dit uiteindelijk niet goed is voor het welzijn van het kind. en dus zeg ik dat ik hoop dat je je kind tenminste welzijn gunt.

jammer dat je uit de discussie schietstoelt, ik had nog veel meer vragen.

Vraag het maar aan iemand van D66.

Hé homoflikkers hou eens op met discussiëren.

Ga jij maar weer naar filmpjes van Stefan Molyneux bekijken.

goedzo, dit is nou een perfect voorbeeld van ad hominem. fijn dat je mij steunt.

Broeders, wat studeren als ge totaal geen idee hebt van wat ge wilt doen, maar wel een degelijke, stimulerende, en later veelbelovende opleiding wilt?

Serieuze vraag oetz

Ik ben serieus, ik had al die Manuel van D66 geprobeerd maar dan krijg ik steeds Bashir aan de telefoon.
IKEA is al uitverkocht, ik weet me echt geen raad meer.