Dit is wat ik zo snel gevonden heb van de rechtenfaculteit aldaar. Ze hebben het hier over een extra kans voor het laatste vak van de bachelor, maar er is misschien wel meer mogelijk zolang je maar even goed alle optie's nagaat. Heb je al gebeld met de universiteit over dit probleem? Dat zou ik namelijk serieus doen, als de balie nu nog open is zou ik eigenlijk gelijk al bellen want dit kan het verschil maken.
Is dit de kwaliteitskrant van Nederland? Wat is er toch misgegaan?
Landon Foster
Oh daar hebben we zagende BelgNOOT weer.
Colton Thomas
NRC is ook gewoon bagger hoor Er is letterlijk geen enkele kwaliteitskrant in Nederland
Ethan Adams
>Als een student om te kunnen afstuderen nog één tentamen moet afleggen en hij zich, om dat tentamen te kunnen afleggen, opnieuw zou moeten inschrijven, krijgt de student de gelegenheid om dit tentamen eerder af te leggen
Er staat niet specifiek iets in over het herkansen voor je BSA. Dat is geloof ik op andere universiteiten/faculteiten anders, maar ik zou sowieso wat proberen. Je hebt niets te verliezen en alles te winnen.
Brayden Barnes
gewoon alles vangen wat je ziet in een grote stad zie je vaak wel mensen die lure modules gebruiken, gewoon erbij gaan staan
Charles Watson
Is er een bedoeling van dit spel of loop je gewoon rond tot je een pokemon vind en probeer je dan een balletje te gooien?
Easton Martin
het doel is entertainment, net zoals elk ander spel
Camden Moore
>Nederpol VERWIJDER WALEN
Ian Cook
fuck you shit netherlands take croatia flag and remove coat of arms and steal get 77777 yuo stink of piss and shit wuorst country after t*rkey
Asher Cooper
Geïnspireerd door New Kids
William James
Ja, maar zit er een verhaalmodus achter of loop je gewoon rond tot je een pokemon vangt?
Nicholas Bell
Zie het somber in oetz Had een week of twee geleden een gesprek met de studieadviseur en die heeft daar geen woord over gerept
Het kutte is dat deze kutsituatie gevolg is van ziekte van familie maar dat heb ik niet gemeld totdat ik dat gesprek had van twee terug dus. Er is nog wel een hoorzitting van een of andere commissie waar je nog wel kunt toelichten met zo veel mogelijk bewijsstukken enzo waarom je je bsa niet hebt gehaald
Ze kon alleen niet zeggen wat de kans van slagen daarvan zou zijn, zeker omdat ik die omstandigheid niet eerder heb gemeld maar ik moest het wel proberen
Samuel Hernandez
er zit geen verhaal achter
Ethan Lopez
Mag ik sommige (You)s hebben aub?
Charles Morgan
En dan vraagt de maatschappij zich af waarom meer vrouwen slagen in hun opleiding dan mannen. "Als je er echt mee had geworsteld tijdens de examenperiode had je het vast wel eerder vermeld". Best kut voor je, mannen zeggen nu eenmaal minder over hun gevoelens.
@62078070 Maak er mongoL van en je krijgt een You.
Dominic Jones
Laat dan de optie vallen dat je nog een extra toets zou willen doen, zolang je het goed kan verwoorden is er vaak veel mogelijk. Ik snap dat je het somber inziet, en misschien is daar reden voor maar het is nog niet voorbij. Probeer gewoon een nette brief te maken waar je alles in toelicht en doe daar dan zo veel mogelijk bewijs bij. Ik wil niet zeggen dat ik alles weet maar ik heb wel vaak het gevoel dat er meer mogelijk is dan de regels in eerste instantie zeggen dat er mogelijk is. En ja zonder er te diep op in te gaan heb ik dat heel vaak meegemaakt, hoewel niet in dit specifieke geval.
Brandon Evans
Ik praat gewoon niet graag met vreemden over privézaken en al helemaal niet wanneer die gevoelig liggen Bovendien ben ik ook nog eens van mezelf verlegen van aard
Tja daar moet ik dan alle hoop op vestigen
Christian Stewart
(Yuo)
Asher Sanchez
Maar dan is het geen anagram van "Pokemon Go" meer. En "mongo" is in het Engels ook een woord.
Letterlijk iedereen tussen 20 en 28 met een smartphone die het kan draaien speelt het. t.iemand met een goedkope oude smartphone die het niet kan draaien
Elijah Evans
>Oh nee doe niet zo. Geen zin, geen animé
Jace Bailey
Waarom zou je als 20-28 jarige tijd verspelen met zo een spel? Ik snap dat je wat ontspanning nodig hebt, maar hetgeen dat ik oppik vanuit de media is gewoon belachelijk.
Ryder Wood
>
Liam Jenkins
Sociaal contact.
Levi Diaz
PLEZIER IS
NIET I E T
TOEGESTAAN
Landon Hill
*homofiel
David Wood
Als je contact wil als homofiel moet je gaan avatarflikkeren op de Nederdraad, je verwart dingen.
Eli Bailey
>hij gelooft onironisch in het sociaal contact I-ik geloof in zelfeigendom jongens :^)
Luke Brooks
Kom buiten. Mensen spelen het in het park of op de bus. Af en toe haalt iemand z'n gsm boven op een terrasje wat op vriendschappelijk geplaag onthaald word als die dan rondwandeld.
Ethan Ross
Contact, niet contract.
Brayden Smith
Welk sociaal contract, ik heb er nooit voor getekend.
Ryder Reyes
>dvw geen gardevoir vd met lange benen
Benjamin Johnson
>onironisch reageren op de NOOT-Belg
Letterlijk wat doen jullie
Gavin Sanders
>Je ontmoet vaak andere Poketrainer en praat een beetje, wat leuk is. >Jij echter eet de hele daag Vlaamse delicatessen
Ayden Ortiz
Nogmaals, ik had het over sociaal contact, niet het staatskundig-filosofische concept van een sociaal contract.
Ryan Davis
>het staatskundig-filosofische concept van een sociaal contract. Dat klinkt pas interessant; kunnen we het daar niet een beetje over hebben? Bestaat er überhaupt nog zoiets in onze postmoderne wereld?
Isaiah Price
>dvw verliefd op een vlaamse
Wyatt Wright
Niet iedereen accepteert het postmodernisme. Ik in ieder geval niet. Ik weet echter wel dat praktisch alle grondwetten haar legitimiteit baseren op het algemeen nut wat wel het concept van een sociaal contract doet weerklinken.
Matthew Sanchez
Maak kennis met de "Dutch Furry Convention".
Anthony Roberts
>Duitsland wil militaire rol vergroten >"Ons economische en politieke gewicht verplicht ons daartoe", aldus bondskanselier Angela Merkel.
>Layered Bologna Cake with mayonnaise and mustard icing.png
Alexander Jenkins
Dank je wel, nu hoef ik een dag niet meer te eten!
Landon Sanchez
>België
Jeremiah Gutierrez
>de hele dag nergens zin in >verveel me dood maar wil niets doen >lig een beetje op de bank tv te kijken ook al is er nooit iets leuks op tv Wat een kankerdag
Eli Gutierrez
Ga dan werken
Aaron Davis
Nee, nooit. Normaal heb ik dit niet, normaal vermaak ik mijzelf prima.
Dominic Stewart
...
Joseph Thompson
dat is de grap Sociaal contract en libertarisme = Sociaal contact en alleen zijn
Jaxon Edwards
...
Anthony Baker
Stop met zeiken dan, je krijgt al veel te veel geld om geen kloot uit te voeren.
David Morgan
...
Isaiah Jackson
>Niet-toegelaten: anime
Jonathan Miller
Achter de magnetron mjam mjam
Logan Miller
Maar ik verveel me...
Jonathan Nguyen
Het spijt me, ik ben niet zo heel erg slim dus de grap vliegt een beetje over me heen.
Bentley Morales
Mmmmmm, salmonella
Justin Wilson
>die afbeelding >deze links
Wat de kanker is dit?
Charles Barnes
Sup Forums gekanker
Carson Diaz
wie animé hier?
Angel Morgan
>die afbeelding = de gemiddelde nederdraad
>die links nieuwsartikelen
Liam Flores
>hij zit onironisch op Sup Forums >hij doet mbo kies twee
Brandon Cruz
Is Pokémon anime?
Jacob Rogers
Of het is een minderjarige.
Jack Cox
>wees mij >gisteravond tijdens werk >stel van 5 of meer tienertjes op het plein voor pand >Pokemon Go >2e keer al dat er een groep daar staat te spelen >Na werk richting busstop >2 mannen op fietsen op hin telefoon >moederneukend Pokémon Go >fietsen langzaam en kijken omlaag naar het scherm >2 minuten later >scooter rijdt langs >DE KANKERLIJER SPEELT POKÉMON GO >kijkt niet eens naar de weg, hoofd is omlaag gericht naar het scherm Heilige moeder Maria, hoe lang voordat Pokémon Go uit de appstore gehaald wordt?
Leo Lee
>Is water nat?
Eli Phillips
>busstop
RANDSTAD
Eli Rivera
Sinds wanneer boeit het jullie iets wat er in het nieuws gebeurt? Zijn we opeens Sup Forumsen?
Landon Ortiz
ROTOPROTOPROTOPROTOPROTOP
Jaxon Davis
>ik vind het niet leuk om te zien dat mensen meer plezier hebben dan ik
letterlijk iedereen momenteel
Thomas White
Oké, dan ben ik ook anime hier (maar alleen Pokémon en misschien nog Dragon Ball, Detective Conan en One Piece, maar niet deze MLP kanker)
Liam Ortiz
Precies. Pure kanker
foto gerelateerd
Jaxson Hernandez
>jou kut >Waarom ben je nog niet naar de maamijdraad verhuisd?
Nederland Ben ik wél!
Oliver Parker
Verkrijg eens smaak in anime, joh.
Gabriel Bennett
Ik kom binnen als een ramkraak Kijk hoe ik deze kanker harde liedje buit maak Eindhoven, Woensel, Mocro's gatar Vaartbroek, 180 C C BALHÀÀÀÀRR Kijk ons plankgas door de straten roven Op de jacht naar de floes of een magnetronoven Of een plasma scherm, of juwelen of een kluis Of autosleutels, ewa melihsj Youssef de beest, ze noemen me de vechter Als Youssef is geweest, dan moeten ze hechten Pap pap pap pap, Youssef slaat je dood En als ik moe ben, DAN STEEK IK IN JE HOOFD
Sebastian Russell
EIND
Adam Turner
Nee user, wat niet leuk is om te zien is hoe fucking idioot de mensen zijn die Pokémon Go spelen en dat ze vragen om een verkeersongeluk.