Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

twitter.com/Nero
twitter.com/RT_com/status/753731754545049600
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

Jo, att jämställa de två var lite dumt. Men vill fortfarande veta vad som är intressant med det hela.

>dkn måste fly när raskriget startar

ingen fara user. du är en fegis. jag är inte arg. Dina förfäder var säkert också mesar som la sig ner och gav upp. Du kan inte rå för att du har feghet i ditt DNA

>Hjärnspöken
Kom ihåg attityden du har nu. Om 20 år kommer du titta tillbaka på dig själv och skämmas.

Nej, ni idioter som tror ni är rödpillrade är ännu värre.

>>undefined
S-SÄPO?

>muh ära tvingar mig att dö i ett land som inte längre är mitt för ett folk som hatar mig

Om 20 år är du död och bortglömd medans jag sitter på någon strand och njuter av livet. Hur mycket var din ära värd då?

kantmästarupplagan?

är den här på riktigt?

osmakligt av bögjuden Milo om det är så

>tfw altrights idiocy reaches new heights this time
No, seriously, they are less disgusting than jihadists to me now only because they don't do terrorism.

>>muh ära tvingar mig att dö i ett land som inte längre är mitt för ett folk som hatar mig
som sagt ingen fara mann1. Fly du bara. dina förfäder gjorde säkert detsamma

>när vänstern använde ayylan så var det okej
>d-dumma goy kopiera inte vår propaganda som faktiskt fungerar

nej
twitter.com/Nero

Han tog bort det.

>dkn vänner är ute och spelar pokemon
>dkn sitter inne och kollar på Seinfeld
Vem är den riktiga vinnaren nu?

seetvivalr på att ens Milo är så absolut galen

refererar till affärsbutiken med hillary-tecknet

Ja?

I dont speak snownigger but from the pictures it seems like you talk about american politics more than /cum/ does

>Vem är den riktiga vinnaren nu?
du eftersom du är säker från IS beriking

dåligt bete, lämna tråden roooooo

please vote for Trump

>user... seriöst nu, du har väl en plan för oss när inbördeskriget börjar?

Tro mig, den fanns

Som man bäddar får man ligga.

snubbe när galen i så fall. Hur kan han tro att det ska vinna sympati?

haha aa

Nej jag kommer bara rädda min ökenfröken. Du röstade för detta, det gjorde inte hon

lär er från svenska flickors största idol

Kom ihåg vilka som skapade detta helvete på jorden. Kom ihåg folkförrädarna i våra egna led.

It's just some talk about the coming global race war, nothing about Trump.

...

Men för i helvete kan hon sluta använda heteronormativa termer? Inte alla som har snoppar identifierar sig som män!
När ska den här sinnessjuka xvinnan lära sig?

How do i migrate to Sweden?

you better be blakc or MENA m8.
also stay in BR. it's shit but in the nice areas you're probably safer than we are in Europe right now.

I've heard southern Brazil is nice, safe and favella free. go there

We're full. France seems to have a lot of openings however.

>städaren tog bort OPbilden

Would gypsies outside of the EU get in?

You can come and live at my place, You can have your way with my sister if you'd like, as long as i can watch

varför engelska? Glömde du ditt proxy?

Så att negern också kan läsa.

>dkn hollande kommer lova hårdare tag
>dkn obama kommer hålla ett tal om att vi goda inte får svikta i tider som dessa
>dkn det kommer startas hashtagkampanjer om att inte skuldbelägga alla i gärningsmannens folkgrupp och att de lider mest av detta (såvida han inte är vit)
>dkn nbögar kommer ösa franska flaggor på profilbilder och flöden i sociala medier
>dkn städer runtom i världen kommer lysa upp byggnader och monument med blåvitröda strålkastare för att visa 'solidaritet'
>dkn detta kommer glömmas bort inom några veckor tills det händer igen om ett halvår

>hårdare tag
m.a.o. mindre frihet på internet för femtioelfte gången

får en verkligen att tängka

...

Det är ju här alla svenska extremister hänger :^)

You can do it at your local IKEA store

asså varöför döda man inte ba alla terorister xDDD
då skulle ju typ ingen kunna döda nå mer :PpPpppP

#InteAllaLastbilar

Och några icke-svenska extremister. :^)

Hej SÄPO.

en snubbe försökte en gång. gick inte så bra

vad tycker ni folk ska göra då?

bokstavligen bara säkerhetstjänster som kan förhindra detta

jag älskar doften av DET på morgonen

>bokstavligen bara säkerhetstjänster som kan förhindra detta
de kan inte förhindra detta. Det är nästintill omöjligt att hindra ensamvargar inspirerade av Saudisk Sunni propaganda från att utföra dessa attentat.

det enda vi kan göra är att förhindra att vi har en befolkning som kan radikaliseras av dessa krafter. Detta kan man göra på flera sätt

Ok :3

Big cities in France are shit. I went to France in 2004.

MENA? I am not black or white, but i have some african ancestry (BBC)

South Brazil is good, but still Brazil.

Undrar om övervakaren från SÄPO någonsin brevar i tråden under skydd av anonymitet.

>bokstavligen bara säkerhetstjänster som kan förhindra detta
HAHAHAHHAA

JAG TROR FAKTISKT DEN HÄR DUMMA JÄVELN ÄR SERIÖS MED DETTA

Skaffa skjutvapen, vapen som i plural, och låt inte någon förlöjliga dig för att du vill försvara frihet och västerländska värden.

Din framtid ligger inte hos en STAT. Varje STAT som vill beröva sin befolkning på deras vapen, är en stat som vill FÖRSLAVA sin befolkning.

Är landet helt vitt så sticker en svartskalle ut.

Etnisk rensning. NU.

No IKEA in monkeyland.

>Frankrike befinner sig fortfarande i undantagstillstånd sedan November
>detta händer ändå

Tydligen så kunde säkerhetstjänsterna inte göra så mycket.

Jag vill bara säga åt folk att inte lyssna på stormsnoppar och Sup Forumstöntar som

Inte ett argument.

Det är han som är fedoracucken.

>MENA?
Middle Eastern North African

>South Brazil is good, but still Brazil.
yeah and terrorist free. I'd fucking go there now if I could

twitter.com/RT_com/status/753731754545049600

...

mm strax

haha aa

Bra argument vänstern har

Beväpna er, allt jag säger.

wow EPISKA KONTRÄRPOÄNG ATT SAMLA IN PÅ SOCIALA MEDIEER

predika deet tjejen, så smart

Du låter väldigt frustrerad, har de 0,07% stigit dig åt huvudet

är det här bokstavliga rödpiller?

vem fan är hon?

Jag är liberal-konservativ och stöttar friheten att äga vapen. Men du betar bara så du får inget mer svar.

Varför är du för slaveri?

Under medeltiden hade ALDRIG en enskild man kunnat döda 50 personer i en mängd. Han hade blivit dödad själv direkt.

Under medeltiden fanns det bara en samhällsgrupp som inte fick bära vapen, och det var SLAVARNA.

Orkar inte läsa din skrivstil, här får du en prutt
*PRRRRRRRRRRRT*

nej det är Alex Jones som lurar rödnacke delen av hans fans att köpa dem så att han kan hålla igång sin show

Estland är skandinaviska.

*Nordiskt

Livland*

>Under medeltiden hade ALDRIG en enskild man kunnat döda 50 personer i en mängd

Förmodligen för att han var beväpnad med ett svärd eller en klubba och inte ett semiautomatiskt handeldvapen.

Estland är svenskt.

Oj vad jag ser fram emot dom svenska motsvarigheterna imorgon :^)

För att han var beväpnad men det var alla andra också. Om jag gick in på en ICA butik och låste dörrarna hade jag antagligen kunnat döda varenda en. Inte för att jag är någon slags fighter, utan för att jag har ett stort jävla svärd.

>detta är vad stormbögar OIRONISKT tror

Inte ett argument.

>lastbilen dödade dem

Lastbilsfria zoner när?
Behöver privatpersoner verkligen kunna äga lastbilar?

Om vi bara hade en liknande händelse i Sverige att dra en parallell till...

>Inte ett argument.
Lär ni er att använda detta varje gång någon säger någonting ni inte gillar? Du tror allvarligt att du skulle kunna döda 30+ personer bara för att du har en vasst bit metall

Nej, bög. Vi är skandi.

>Estland är svenskt.

Det kan bli.

Attacklastbilar är onödigt starka, dom har mycket mer hästkrafter än vad som behövs för att fylla sitt syfte.

>Om vi bara hade en liknande händelse i Sverige att dra en parallell till...
Om du pratar om Anton bevisar du min poäng. En klen otränad 21-åring dödade en vuxen man bra mycket större än honom själv, tills han blev stoppad AV SKJUTVAPEN.

Nej, jag använder det varje gång någon ger mig ett meningslöst svar som inte är värt att svara på. Och ja, jag kan antagligen döda 30 obeväpnade personer i en vanlig svensk ICA-butik.

En person dör inte på en sekund om du kör in ett svärd i personen. Du skulle lyckas med 1, kanske 2 innan folk skulle övermanna dig.

Jepp, Svensson, Andersson och Gustafsson assisterade av Mohammad springer mot mig i full syra, organiserade och modiga, och trots att jag skär genom första killen cleant genom slåss de till döden!

Jag tror inte du fattar vikten av denna hypotes ens. Jag tror att du hade darrat av rädsla och inte vetat vad du ska göra.

Vi behöver helt klart förbud mot hur stora bensintankar en lastbil får ha. Det här skulle aldrig ha hänt om förövaren hade en mindre tank.

Eh, inte direkt. Anton högg ner 3 personer innan han själv blev skjuten. Skulle du gå loss på ICA hade du också blivit skjuten av polis innan du hade hunnit med 50 pers.

Jämförelsen med medeltidens vapenlagar och dagens vapenlagar är löjlig, även om jag håller med om att privatpersoner borde få äga vapen för självförsvar.

Men du sitter ju här och talar osanning.
>Under medeltiden fanns det bara en samhällsgrupp som inte fick bära vapen, och det var SLAVARNA.

Många stater hade vapenrestriktioner redan på medeltiden.

>skär genom första killen cleant
Ja, om du är Arnold, inte en klen medelsvensson. Riktiga livet är inte som dina tevespel.

svensk-estländsk kärleksanschluss när? :3

Som sagt, låsta dörrar, det är jag mot de obeväpnade förslavade främlingarna i butiken. Jämförelsen är inte alls löjlig, vad tror du hände när kungens män kom till bygden och skulle samla in alla vapen? Vapnen mottogs, ett sving åt gången. Om en modern regering ska börja plocka in vapnen från sin befolkning, får dem motta våra vapen. En kula åt gången.

Nej, riktiga livet är inte som DINA tevespel. Om du tror att det är vanliga otränade snubbar som får för sig att döda en massa människor tror du fel. Men du fattar ju inte hypotetiska scenarion, så det är som att svara på en femåring.

men han har ju en katana smitt i det finaste av japanskt stål, vikt dussintals gånger

>jag tror att jag kan skära folk itu med ett hugg, du är den som är dum
stormsnorrar

>dkn var i Estland för ett par månader sedan
>går in på en resturang
>servitrisen frågar varifrån vi är
>säger Sverige
>"Välkommen Hem"

Jag älskar er Estland.

När ska nbögjagjaget dö ut?

Fattar du vilken skada ett svärd kan göra? Den tuffa blatten Anton dödade blev slaktad som en jävla gris. Önskar att vi hade klippet så du kunde få se hur det gick till.