Sverigetråden- statskupp nu

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XsOb-U8xOYw
svt.se/nyheter/utrikes/nu-ska-amerikanska-barn-lara-sig-hbtq-historia
svti.svt.se/tag/html5-video/
twitter.com/NSFWRedditImage

hallo

Hade millitären i Sverige bestämt sig för Coup hade inte en enda svenne försökt säga emot.

murica

Nej men de hade inte gått ut på gatorna för att säkra kuppen heller. SJW och skithudingar hade däremot gjort det och kuppen hade misslyckats, precis som i Turkiet. Allt tack vare den fega majoriteten.

I claim this thread for the glory of /MeNa/

me on the left

du vet att erdogan har majoriteten utav folket på sin sida va?

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

tåhåpojkar för en god natt
sov gott

detta >Nej men de hade inte gått ut på gatorna för att säkra kuppen heller
de som är för en förändring skulle sitta hemma och hoppas att militären ordnar det medan den organiserade vänstern genom sociala medier skule vara ute direkt i massprotest

>du vet att erdogan har majoriteten utav folket på sin sida va?
inte han men du vet att (((media))), kultureliten och våra politiker har majoriteten av Svenska folket på sin sida va?

haha aa precis som att majoriteten av svenskarna vill ha mångkultur eller vad?

Hahahaha, du är så jävla verkligshetsfrånvänd så att du tror att svennar hade agerat som turkar.

Första skottet och alla skulle vara borta, det skulle inte finnas något motstånd likt turkiet. du har aldrig lämnat källaren ändå lmao

you have to go back

>du har aldrig lämnat källaren ändå lmao
>du är så jävla verkligshetsfrånvänd
alla dessa ad hominem

jag är tvärsäker på att det skulle vara massprotester mot "de elak rasisterna som tar över och kränker rätten att söka asyl"

Go na sö po

Har efter 6+ timmar lärt mig hacka nätverkslösenord favä

QUNKA QUNKA QUNKA

>youtube.com/watch?v=XsOb-U8xOYw

Villken typ av nätverk?

blev sugen att kolla på Patlabor 2 igen på grund av statskuppen

la fokus på wpa/wpa2, wep ska tydligen vara ännu enklare

>inte valvrave och code geass

Ser skoj ut, så jag ska kolla in den själv. Tack, user.

Knappast om det innebar en chans att de skulle bli gibbade av en stridshelikopter

Demonstrationer är bara en social grej för skenheliga töntar och morsor i sverige

Bryt in i mitt nätverk och ta mig i min ru favä.

mm håller på att le hacka din ip-adress just nu, ge mig 20 min så kommer du få se alla dina oanständiga bilder du lagrad på dig själv här i tråden

F1 H1 FAVÄ :333

God natt tråd1 imorgon kommer Erdogan vara starkare än någonsin

precis som planerat

>Erdogan vara starkare än någonsin
vem bryr sig lmao

Breva ditt ansikte när STORMSNORRAR BTFO

antaglgien

>vem bryr sig lmao
ja du borde bry dig eftersom en stark Erdogan betyder en förlängning av Syrienkriget och mer "syriska" "flykting" """""""""barn""""""""""till Sverige

...

kommer alltid finnas krig, det är svenska politiken som måste ändras.

Erdogan är stormsnorren din idiot

Ingen aning om nåt av vad som hänt men Sup Forums och dess kollaboratörer i Sverigetråden gråter, så jag är nöjd

...

Vad var det som hände i Turkiet?
t. lite smålullig

ummmmm.,....

I don't understand how this even happens.

Stereotypes of Americans aside, the only explanation I have is that they confuse Switzerland for Sweden because they both start with Sw.

båda börjar med swe i uttalet också

0-9: Dygna
Fina siffror: Sov någon timme

Nu när det vart avgjort, någon som är vaken?

Mm.

Hur hade du gjort tråden bra igen?

>var ute vid sjön och drack öl med lokala alkolist gruppen
>Det oundvikliga "aj där ju tu" kommer upp
>Får såklart att gå och doppa mig i sjön bc annledningar
>Går ner, doppar mig, kommer upp, fötterna är helt upprivna av stenar och musslor
>Fortsätter dricka i tre timmar innan vi går hem

God natt och glad helg /svt/, ses på vård centralen på måndag!

>"aj där ju tu"

Hänger inte i tråden tillräckligt ofta för att bedömma dess nuvarande tillstånd, men för ett halvår sedan hade jag lagt på en r9k-bot för att bli av med kräk likt 2dknularanon som bara spammar.

>snacka skit om knula2d

Svär mann1 jag heemar dig nästa T.

Inte Narcissus, men
>att peka ut fakta är att snacka skit
???

Men user, fakta är sanna, att säga att knula2D inte brevar annat än spam är inte fakta.

Fast det tål ju att påpeka att han brevade väldigt mycket spam i sin fagra ungdom.

Jag ska nog inte säga något om hur folk brevade från början, det vore ett par rejäla stenar i glashus.

SvPs autistiska lillebror.

>nästa T
ayy

Har ingen aning vad liraren brevar nu förtiden, men han började sin bana som rent skräp. Favä.

hej sveri :3

Breva ru bög. Var har du gömt Smögen någonstans?

har ni någonsin haft en lika risig dag som den här killen kommer ha idag?

Ndt i gbg.

Blev trippelmackad en gång.

>kuppen förlorade
>trumpskeppet har sjunkit tack vare pence
>alla har redan glömt av islamattacken igår och kommer bli lika förvånade när det händer nästa gång

godtagbara svar

>Mike moderknullande Pence

do you recognize this guy?

yeh he fucked me a few years a go, a real daddy

>dkn ingen Smögen i förrådet

>dkn ingen sö po att vakna upp med och sedan suga av varandra för en bra morgonstart

varför ens leva

Tips på saker att göra i Nya Zeeland?

dragsvik

lel

Bra tråd
not

morsning mörkret gamle galosch

Hur känns det att ha svenskpaj fv?

ingen aning favä

Som påsar av salta mynt.

Förresten, hörde jag svenskar här i LA igår. Varför gillar ni det här i helvete?

Soligt väder och hollywood

svt.se/nyheter/utrikes/nu-ska-amerikanska-barn-lara-sig-hbtq-historia
>Kaliforniens skolbarn ska snart få lära sig om viktiga profiler och händelser i hbtq-rörelsens historia då det väntas bli en del av delstatens läroplan.

*ondskefulla söten återvänder till tråden*
T-tack för att ni äntligen visar lite hänsyn och respekt till de sötaste av de sötbrevarna >:3

Jag k-känner snart att mott jobb är slutfört och att jag kan återgå till att vara en vanlig söt :3

2d hör hemma i soptunnan

Där du och din mamma bor :D

LA är liknande Stockholm men jagjagen är riktiga.

nej där du och din frufru bor

Grod morgon tråden, sovit gott inatt? Ska ni hitta på något extra mysigt eller produktivt idag? :3

jag ska mysa med min pv och kolla på film

Urgulligt, vad blir det för film? Är det kanske något gottigt på menyn förutom din sockersöta pv?

Så, är det uteliggare och ziggenare överallt i LA?

I DTLA (LAs cetrum), absolut.

God morgon, hur gick det med falskflaggen nu då?

Kan inte du bara komma över så jag kan knula dig så hårt. Du verkar alltid vara så kåt hela tiden.

Kom över och få det ur systemet.

vaknade halv sju, gick direkt ut och kläckte ett par fickägg

det här jävla spelet kommer göra under för min kondition

Är väl inte att vara kåt när man tycker det är gulligt att user ska mysa till en film med pv heller?
Alla är väl kåta emellanåt men tvivlar på att jag skulle vara det mer än andra. Desseutom gillar jag bara flickor på det viset user, så om du inte är en har vi ett problem.

Fast om du mot all förmodan skulle charma mig till bögeri vet man aldrig vad som händer, men det blir svårt tror jag.

Trevligt, alla sätt är bra utom de dåliga som man säger. Var det behagligt väder? Fick du några fina fickmonster i äggen eller hur funkar det där?

t. Fickmonstrar inte.

Sven is a pretty stupid name

>Det här videoklippet har tagits bort eftersom det strider mot YouTubes policy för hets mot folkgrupp.

Kan man få svtplay att använda html5 istället för flash?
Ser ut som de hade det förut iaf.
svti.svt.se/tag/html5-video/

>dkn man kan inte titta på SVTplay för att man är utomlands
>ens med VPN

Gillar inte rom