/NEDERDRAAD/

Normaaltjes uitgave

Vandaag gaan we eens niet autistisch doen, iedereen die hier paalt moet binnen 4 uur in het café zitten.

Welkom: Normale gezellige mensen
Niet welkom: Mankinderen, Nekbaarden kortom je papa.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=MLdWbwQJWI0
youtube.com/watch?v=gt28ZAGiNIo
twitter.com/NSFWRedditVideo

>iedereen die hier paalt moet binnen 4 uur in het café zitten.
Naja zeg, mag niet eens een keertje thuis blijven?

hele middag aan een plaatje gewerkt voor Sup Forums maar hij werd daar niet opgepikt daar. wat vinden jullie?

Wie /handjesmaagd/ hier

Het gaat niet om de spelfout, er is niet zoiets als 'een bauhaus' het is niet een merk als Apple ofzo.
Bauhaus is een kunststroming, een voorwerp kan dus tot die stroming behoren maar het niet zijn.

Verrekte vmbo lieden, moet ook alles voorkauwen

>cafe
opa aub

>dvw geen vd

youtube.com/watch?v=MLdWbwQJWI0
>er is niets mis met zakmon ga

Wie hier gaat nog veel met zijn ouders om?
Ik zit momenteel in Zeeland voor een paar daagjes met mijn ma.

ik oetz

ben wel een keer vol en nat op de mond gezoend, maar dat was bij de afscheid op mijn basisschool door een verstandelijk gehandicapt meisje die niet doorhad dat ik naar haar wang ging

Hoe oud ben je? Dat is cruciaal.

Spreek je moeder niet tegen user

Oud genoeg om door te hebben dat zijn ouders waardevol zijn.

Waarom hebben jullie nog geen gemiddeld meisje zonder zelfvertrouwen of standaarden gezocht op tinder?
Ik had iets van een maand een relatie met zo'n meisje, mijn handjes- en kusjesmaagdelijkheid verloren gelijk met mijn zelfhaat e.d., en er wat zelfvertrouwen en basale vdskills coor teruggekregen
Toen heb ik als een normaaltje een meisje dat ik kende versierd, met wie ik nu al bijna een jaar wat heb.

Ten eerste is het mijn moer niet, ten tweede woon ik daar niet dus heeft ze niets daarover te zeggen

gaat mama met je mee naar de club om kipjes op te pikken?

Omdat zelfs lelijke meisjes zonder zelfvertrouwen en standaarden mij niet leuk vinden op tinder

20

Maar je mag niet in je eentje naar het cafe.

Wat de neuk is er mis met je ouders omgaan?
Wees blij dat je ze nog hebt.

Als je alleen een relatie met dat meisje begonnen bent om te oefenen mag je wat mij betreft wel heel wat zelfhaat terugkrijgen oetz.

Van wie niet?

>ten tweede woon ik daar niet dus heeft ze niets daarover te zeggen

Volgens mij denkt je moer daar wel anders over

nou het probleem is vooral dat iedereen altijd in groepjes naar een cafe gaat en als ik alleen ben en niemand ken dan kan je toch niet zomaar naar een groepje mensen lopen? Dan kijken ze je raar en vies aan.

Dan ken jij mijn moer nog niet

Dat was oprecht de reden niet, het was meer uit pure wanhoop, maar zo pakte het wel uit.

>BREAKING: Turkish Minister @suleymansoylu announces that #US is behind coup attempt on Haberturk TV

Godverdomme welke Gebeurtenissen gaan er vanavond zijn

Die coupplegers zijn een stel prutsers. Of het was een valse vlag.

>gemiddeld meisje zonder zelfvertrouwen
Het klinkt alleen niet echt alsof je een vent bent.

maak een strooienpoll

>minister
Dus niet een heel belangrijk persoon.
>implicerend dat het makkelijk is om een staatsgreep te plegen in een land van bijna 80 miljoen

opkankeren

dit:
Mijn enige eis is dat ze niet dik mogen zijn. Verder neem ik genoegen met letterlijk alles.
Maar zelfs de lelijkerds vegen mij niet naar rechts op tinder

Typisch moslim, als het een keer goed mis gaat draaien ze met hun kop van Mekka weg om vervolgens met de beschuldigende vinger naar het westen te wijzen.

>>implicerend dat het makkelijk is om een staatsgreep te plegen in een land van bijna 80 miljoen

Dat zeg ik ook niet, maar het was wel prutswerk.
Geen een minister of ander belangrijk bewindspersoon vastgezet, communicatie was drie keer niks en ze maaiden ook nog eens burgers neer.

Ik vind het moeilijk om te geloven dat dit niet vooropgezet was.

Zo dacht ik toen niet over haar, maar achteraf gezien was ze dat wel en is dat wel de markt waar vieze autisten zich op moeten richten.

>begin joodse namen te herkennen in de kredieten van tv series die duidelijk de nucleaire familie ondermijnen
dit is allemaal de schuld van Sup Forums

Paal je profiel anoniempje

Wat triest dat zout van al die arme mensen die geen smartphone hebben.

zie er het nut niet van in, ben nog steeds gebroken/bitter na mijn ex.

en alleen voor de seks interesseert me niet, vanwege:

1.makkelijke, maar lelijke wijven
2. normaal tot lekkere wijven waar je toch nog tijd en moeite voor moet doen
3. het is gedegenereerd en ik weet dat ik deze wijven diep van binnen niet moet

/einde van mijn deukhoedautismeblog

Hoe kunnen vrouwen dit nou niet naar links vegen?

Plotwending:

Dit is een JIDF paal van iemand die ons ervan wil houden Sup Forums te bezoeken.

Leuk geprobeerd (((shlomo)))

*niet naar rechts

De meesten willen geen date met kinderen denk ik.

Omgaan met leeftijdsgenoten is belangrijker, ouders zijn vaak niet up to date en te passief waardoor ze je omlaag halen.

K A N K E R
A
N
K
E
R

Ik ga even naar de snackbar, willen jullie alvast de tafel dekken?

Probeer foto's te verzamelen van jezelf in sociale situaties, zo min mogelijk zelfjes en al helemaal geen oude foto's want dat is echt de grootste rode vlag. En veeg iedereen gewoon naar rechts

Ik zal je moeder eens lekker dekken

is weed legal yet?

Meekter doch plus trach, jog hetruft boch som van hoven jaan.

Look, i'm speaking Dutch :3

Spring 2017 they're saying.

op de tafel?

neuken in de keuken

Doe mij een curryworst

Juist, want het is belangrijker om over je /fa/ nieuwe broek met gaten te spreken dan af en toe wat tijd door te brengen met de mensen die je opgevoed hebben en die vast nog wel voldoende wijze raad voor je hebben. Je kunt toch af en toe je ouders wel even opzoeken? Allemachtig, je paal is zo storend dat ik bijna over het hoofd zie dat je 'up to date' zegt.

Ik spreek en zie mijn ouders niet meer.
En maar beter ook.

>Zeeland

Ga dan ook langs Philippine voor de beste mosselen van Nederland/België

Ha, je pakt me nu niet in met je Duitse lekkernijen, ik heb nog niet zo lang gegeten waardoor ik niet meer zo'n trek heb. Volgende keer beter.

Hoezo niet dan?

Het zijn en blijven een stel trieste klootzakken.

protip: hij is zuur en hij is uit huis getrapt

omdat ze hem op straat hebben gegooid toen hij uit de kast kwam

Je moet met je vrienden omgaan die game kennen om pussy te krijgen. Oud en gestagneerd doen kan later als je zelf oud bent, dan kan je met je moeder over sjalen breien praten. Ze kunnen soms wijsheid hebben maar je moet doen wat je plezier in het moment geeft in plaats van dat je spijt krijgt door te rustig aan te doen.

>dvw je uit zou gaan met wat vrienden, maar ze allemaal afhaken
RIIIEEEEEEEE

Zelfs deze kebab niet?

IEKS!

Ze zijn gewoon samen uitgegaan zonder jou.

Je krijgt pas echt spijt als je meer tijd besteed hebt aan hedonisme en maar weinig tijd aan de mensen die er echt toe doen in je leven. Maar wellicht sta ik alleen in die mening.

Hmm het ziet er goed uit, maar er zijn wel betere soorten kebab te vinden dan dat.

>dvw je uit zou gaan met vrienden, maar ik ben degene die afhaakt

dit wou ik net zeggen:
Wedden dat als je één van hen nu belt hij je wegdrukt?

Maar ik heb de kaartjes gekocht

Ik voel me nu als een hoorndrager

Ze kunnen het toch altijd gewoon goed praten?

Lijkt me sterk dat ouders hun kind op straat zetten vanwege zijn/haar seksualiteit.

Ik zei dat jij de tafel moest dekken, niet dat jij ook wat kreeg.

hallo nieuwvriend

wij negeren hem, omdat hij namelijk geen zinnig woord zegt

hoe meer je van hem leest hoe meer je de positie van zijn ouders begint te begrijpen

het zou me weinig verbazen als hij een homo gangbang heeft gehouden terwijl zijn ouders in de kerk zaten

Ik had ooit momenten dat ik dacht meer tijd aan mensen te besteden, die tijden zijn veranderd. Nu dat ik ouder ben weet ik dat je puur voor hedonisme moet leven, en alles en iedereen kapot moet maken om naar je doel van blijdschap te gaan.

Niet op reageren.
Hij is mentaal niet in orde.

Ik ben al blij zonder dat te doen.

En word je daar gelukkig van? Of haal je er enkel plezier uit?

youtube.com/watch?v=gt28ZAGiNIo

Ben riel met je, riel met je
Ben riel, ben riel met je
Riel met je, ben riel, riel, riel met je
Riel met je, ben riel
Geloof me, lieve schat, het is een een nacht stand

Ik woon bij mijn moeder en zie mijn vader ook redelijk vaak.

...

wat een homomuziek

about to leave to the netherlands lads
how much neetbux do i get

Ik vroeg niet hoe anderen gelukkig kunnen worden door contact met mensen, ik vroeg ook niet of mensen te vertrouwen zijn. Ik vroeg of het hedonisme jou gelukkig maakt?

Ja man.
Sinds m'n vader afgelopen april is overleden spendeer ik een stuk meer tijd bij m'n moeder.
Gaat vervelend worden als het nieuwe collegejaar weer gaat beginnen.

Koester de tijd met je ouders zoveel je kan user, binnenkort zijn ze er niet meer.

5

6 if you are nice

*ben wiel met je

Ook niet, maar dit is het dichtst bij gelukkig zijn als mogelijk is voor mij.

Dus, je wordt niet echt gelukkig van je hedonistische levensstijl maar je probeert erbij in de buurt te komen door je verlangens ad hoc te vervullen. Vervolgens kom je op 4kan vertellen dat het nutteloos is om met je ouders om te gaan omdat ze je naar beneden brengen ook al heb je jezelf het ooit voorgenomen meer met je geliefden om te gaan. Wat je uiteindelijk niet gedaan hebt en in plaats daarvan kies je ervoor een snel wegebbend plezier na te jagen dat je klaarblijkelijk niet heel erg vervuld maakt.

Zie ik het zo goed?

Rateer mijn nieuwe overhemd aub

Iets-dat-een-vieze-kankerhomo-die-door-zijn-gebaseerde-ouders-uit-huis-is-gegooid-en-die-ook-nog-eens-mentaal-gestoord-is-zou-dragen/10

Pleeg zelfmoord.

bukken slet

neukbaar genoeg

wel een beetje sletterig hoor

Zo iets, maar met ouders omgaan brengt mij verder omlaag dus is dit de beste optie. Wat een walgelijk idee om met ouders op te moeten trekken.

hee zou jij weleens bij pappa op schoot willen komen zitten? ;)

Wat een dunne polsen heb jij zeg.

Wellicht vind jij het walgelijk, wellicht vind je dat ze je naar beneden halen. Het is je goed recht gok ik. Maar voor sommigen hier zijn de relaties die over het nu en het heden heen getrokken kunnen worden met de personen die er vanaf kinds af aan al voor je waren waardevol. En omdat jou filosofie over het contact met anderen zeer klaarblijkelijk niet voor jou lijkt te werken denk ik ook niet dat ik me heel veel aan ga trekken van je standpunt hoe stellig je hem ook verkondigt.

Dat is zodat hij beter kan kontvuisten, let ook op de kleine handjes.

Je moet dan wat voor jouw werkt, ik weet voor mijzelf dat ik niet op mensen kan vertrouwen en ze je altijd in je rug zullen steken als er interesantere mensen in hun leven komen. Maar ook al zijn bepaalde vrienden niet te vertrouwen, deze mensen kunnen je dichter bij pussy brengen dan dat je ouders dat kunnen.