/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

Meisjesscholen voor jongens - uitgave

Other urls found in this thread:

knack.be/nieuws/wereld/we-verdrinken-in-politieke-correctheid-en-verslikken-ons-in-de-vrijheid-van-godsdienst/article-opinion-729615.html
discord.gg/QpzYm
twitter.com/NSFWRedditImage

Is nog te vroeg voor een goed draadje, wakker worden jongens.

>in minder dan 24 uur ben ik al aan het werk
Voelt slecht man.

...

gibe source

A South-Ossetian drawing book, 2016.

>morgen mijn eerste werkdag
Hou me vast, anons. ;_;

Echt werk of studentenwerk?

innige deelneming

Echt werk.

Het spijt me broeder...

Dank.

Nu uw leven officieel voorbij is neem ik aan dat ge een vd moet gaan zoeken om de huisje-tuintje-kindje miem te vervullen.

Ik heb een vriendin. Geen zorgen, ik ben niet van plan me gewoon te conformeren aan wat van me verwacht word. Ik blijf bij mijn mama wonen, ben niet meteen van plan kinderen te krijgen en wil al helemaal geen auto kopen.

Het begin van het einde.

>een vd hebben
NORMAALTJESSSS ERRRUIIIIIIITTTT
Maar effe serieus, goed voor u user, je bent al zeker de top 25% van de nederdraders.

Ik ben Peruanon oetz, dus ik moet haar helaas missen.
Bedankt.

>muh wereldreis voordat ik aan het echte leven begin

Normies rieeeeeeeeee

Ik verzeker je dat ik geen normaaltje ben.
Ik heb een oprechte interesse in Latijns-Amerika en ben niet naar Zuidoost-Azië of Australië gegaan zoals de meeste normaaltjes. Ik heb westerlingen zoveel mogelijk gemeden en heb slechts twee keer tegen mijn zin alcohol gedronken.

Echte Wereldreiziger™

Godverdomme, gisteren werd ik ook al zo genoemd. Niet geheel ten onrechte.

Dat is normaal vriend.

>nog 4,5 halve dag werken en dan 3 weken vakantie

Kan niet wachten, in een keer al mijn geld er doorheen branden!

>dvw zo gaan barbecuen
Bjna net zo leuk als niet moeten werken.

Overdag al? Is er dan wel genoeg bier?

>dvw zo gaan barbecuen
Ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden.

Wat was er trouwens net mis met vierkan?

>Ik snap echt niet wat mensen daar leuk aan vinden.
Gezellig met vrienden, drankje erbij, soms een stukje (zwart van buiten, rauw van binnen) vlees erbij.

>Wat was er trouwens net mis met vierkan?
Waarom weet jij niet dat ze eens in de zoveel tijd alle persoonsgegevens opsturen? Dan liggen de servers even plat.

>dvw nog lekker 6 weken vakantie

Oke, maar moet je daarvoor per se baarbekjoewoen?

Oh neug

knack.be/nieuws/wereld/we-verdrinken-in-politieke-correctheid-en-verslikken-ons-in-de-vrijheid-van-godsdienst/article-opinion-729615.html

>Uit angst dat de oliekraan nog een keer zou dicht gaan zoals in 1973 sloot de Europese Gemeenschap in 1975 een Euro-Arabische convenant af om de Arabische olieboeren te vriend te houden: de Resolutie van Straatsburg.
>In het document belooft de EEG om voortaan de Arabische immigratie actief te bevorderen, en de nieuwkomers ruim baan te geven om hun cultuur naar Europa te exporteren. De tekst benadrukt de grote verrijking, die het Arabisch cultuurgoed te bieden heeft, vooral op het gebied van normen en waarden, en draagt de lidstaten op om aan de verspreiding de hoogste prioriteit te geven. De pers moet worden ingeschakeld om een gunstig klimaat te scheppen voor de immigranten, en de academische wereld moet worden gemotiveerd om de nadruk te leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa. Geld moet worden uitgetrokken om de oprichting van moskeeën, islamscholen, centra voor Arabische cultuur en wetenschappelijke instituten ter bestudering van de islam te stimuleren. Het staat er allemaal zwart op wit. Sinds 1975. Dankzij ons onvolprezen Europarlement... Jarenlang heb ik me afgevraagd hoe het mogelijk was dat onze autoriteiten, zonder uitzondering, allemaal dezelfde zoetsappige clichés bezigden als het over moslim-immigratie ging. Niet alleen hier maar in heel West-Europa...Ze leken wel gehypnotiseerd ! Maar nu begrijp ik het: ze voeren al 30 jaar gehoorzaam de Resolutie van Straatsburg uit! Het is Europees beleid!

>Oke, maar moet je daarvoor per se baarbekjoewoen?

Hoeft niet, maar is wel leuk met mooi weer. Lekker primitief met vuur spelen voor de mannen terwijl de vrouwen de salades doen.

racist

Ik snap deze hele obsessie van buiten zitten met mooi weer niet.

Het is geen obsessie, het voelt gewoon lekker. Je lichaam heeft namelijk zon nodig, krijg je letterlijk energie van.

ikdv
>hitte, verbrand worden, vliegen overal, mieren op tafel

Binnen zitten, beste zitten

>hitte
Niet de definitie van mooi weer

>verbrand worden
Wat is een parasol?

>vliegen overal
Is inderdaad wel vervelend, maar zijn dingen voor

> mieren op tafel
dan doe je iets fout

>wind

Er is momenteel slechts een briesje, een airco maakt al meer wind.

Ben ik de enige bij wie 4kan vanochtend raar deed? Het lijkt alsof de discussie hier redelijk vloeiend doorgegaan is terwijl het bij mij op zwart stond.

We hadden gewoon collectief afgesproken twee uur onze muil te houden

Om mij te pesten? Het voelt alsof de middelbare school zich herhaalt.

Ja, om jou te pesten

Volgens mij werkte Sup Forums voor niemand daarnet.

Zuidoost-Azië lijkt mij oprecht heel chill, maar het is echt wel te toeristisch vrees ik.
Ik wil gewoon jungles en coole ruines zien REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

>niet naar Peru, Mexico of Guatemala gaan
Als je bepaalde steden vermijdt, valt het daar echt goed mee hoor. Geweldige landen.

Ik ben naar Angkor Wat geweest en het was prachtig, maar door daar rond te lopen had ik het zweet op plekken zitten waarvan ik dacht dat ik er nooit van kon zweten. En dan wordt zo'n tempel al snel wat minder interessant.

Ik zie nu ook pas dat er inderdaad een gat zit tussen de palen.

Peru lijkt le ook cool maar Mexico is echt matig. Ge komt bijna automatisch in de hele toeristische zooi.
Guatemala heb ik echt weinig idee van

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Maar wie gaat die arme jongen zijn kontje neuken? Daar al eens aan gedacht?

>Ik ben naar Angkor Wat geweest en het was prachtig
Wanneer? Naar welke landen ben je nog geweest?

>Mexico
>matig
RIEEEEEEEEEEE

Mexico is inderdaad érg toeristisch. Maar de meeste westerlingen blijven in bepaalde gebieden. In Michoacán en Campeche zag ik er bijna geen, en in Yucatán en Guanajuato waren ze precies in de meerderheid.
Ik ben er zelf niet geweest en kan het dus niet met zekerheid zeggen, maar Calakmul lijkt me weinig toeristen te ontvangen en is precies wat je zoekt.
Guatemala ken ik niet, maar heeft ook veel oerwoud en ruïnes en ontvangt minder toeristen dan Mexico.

>dvw wel super lief en schattig knuffelottertje om mij in mijn strakke vossenjongenskutje te yiffen terwijl hij aan mijn halsbandje trekt en mij een brave jongen noemt

Komt ge mee? Pak ergens in september uw verlof.

Deze miems vind ik niet leuk.

HOU OP MET DIT PALEN

Nee, ik ga niet mee.

Ge zijt dan ook maar ne flutwereldreiziger zenne

maar het is traditie.
mooie getallen trouwens.

Veel buiten Europa ben ik niet geweest. Ik ben toen ik 5 was naar de VS en Canada geweest omdat mijn opa een blauwe maandag een Amerikaan was. Verder Z-Korea en Cambodja. Als ik me dat kaartje van jou nog kan herinneren heb jij wel heel wat meer niet-Europese landen erop staan.

Pesky aub

Ik ben maar net geweest, ik moet sparen, er zijn andere landen die ik ook graag wil zien, en ik reis liever alleen.

Kan me niet schelen, niemand vindt het grappig.
Dank.

>omdat mijn opa een blauwe maandag een Amerikaan was
Wat?

Hey, I am thinking of moving to amsterdam. Looking for a room/appartment ain't easy =/

Is the area next to Sloterplas a nice place to stay and live?

also, I am here discord.gg/QpzYm

>amsterdam
kan je net zo goed zelfmoord plegen oetz

WHY THE FUCK DO YOU WANT TO LIVE IN AMSTERDAM?

Stop being obsessed over Amsterdam and look further. Unless you are willing to pay a fortune for a tiny toilet like appartment, you will not find anything

>Wat?

Na de tweede wereldoorlog was er een decennia of zo dat veel Nederlanders (maar vast ook Vlamingen) naar Amerika of elders vertrokken. Vadertje Drees moedigde het zelfs aan, mijn opa en zijn ouders + broers en zussen vertrokken naar de VS. Maar mijn opa is als enige weer vertrokken naar Nederland en heeft daarbij ook zijn Amerikaanse staatsburgerschap weer opgegeven, maar zijn hele familie zat er nog, hoewel helaas velen nu gestorven zijn, inclusief mijn opa zelf. Ze gingen alleen wel in de meest onoriginele plek wonen, westelijk Michigan waar praktisch iedereen een Nederlandse achternaam heeft en lid is van 'the reformed church in America'.

>MUH AMSTERDAM
fucking kill yourself, there are more places to live here

> dvw nog ticket voor morgenland kunnen kopen

>en ik reis liever alleen.
Dat snap ik niet echt. Allee ik ben niemand om alleen te reizen omdat ik te efficient ben. Ik maak op voorhand een plan van wat ik allemaal wil zien, wijk daarzo min mogelijk van af en leg geen contacten die langer dan een dag duren.
>Kom bij ons eten anoniem
>Nee bedankt, ik moet om x uur doorreizen naar y

>naar normaaltjesfestivallen gaan
ga weg

I have been there a few times before, and enjoyed walking around the city, your architecture and the quietness once you put a small distance between you and the more tourist neighborhoods.

I like canals (venice is also somewhere I'd like to come back to).

Your people are polite, even if a bit cold. The city is mostly flat.

I also traveled in your trains and I enjoy the views you have.

yeah, that is mostly it.

Also, stroopwafel

>niemand die met mij Aziatische stoephoertjes wil bezoeken

also also, I am being offered a job there.

Wat ben je van plan?

Contact met andere mensen vind ik vermoeiend, ik heb rust nodig. Je moet ook altijd met andere mensen en hun wensen rekening houden, je kunt nooit puur je eigen ding doen.

Learn Dutch.

A visit is something very different than actually living there. Making a judgement about the nature of a people because you walked through the most unrepresentative city of the nation is perhaps not the wisest thing one could do. More than one foreigner has left for the Netherlands only to find out that he does not feel very much at home here at all. Perhaps you have a great goal to come and live here, maybe a study, maybe a great job, maybe the blond love of your life, I don't know. But if your reasons is "I love the city" then I would advise your to reconsider.

Don't learn Dutch, it's literally useless because everybody speaks English, also it's an ugly language without a good body of literature.

I will. Either that, or german.

77IQ aub.

>dvw geen emotioneel onstabiel twink vriendje

:^(

Learn Dutch. No German, no English, no French, no Portuguese. Dutch!

Shut your whore mouth!

Fine, so move to Hilversum, baarn, Haarlem, zaandam, alkmaar.
There is no reason to focus on fucking Amsterdam. Its really really expensive to live there, its crowded and the entire city is one big tourist trap.
If you look for a place just 30 minutes out of Amsterdam, you can get like double the m2 for the same price ánd you will live in true netherlands, not the fake multicutural shithole Amsterdam is and you can still easily travel to your job

Ah a job, okay that makes it a little bit more realistic.

Haha

This is a prank right? Where is the camera?

This is just an objective fact, it would be a massive waste of time to learn Dutch. Hundreds of hours which could be spent on doing something useful.

Dat jij die alcoholhatende uithuisgetrapte homo kapot gaat maken is nu ook mijn fetisj geworden dus begin er aan aub.

>Wat ben je van plan?
Niks concreets. Maar ik heb altijd al eens naar azie willen reizen om o.a de miem te onderzoeken dat de vrouwen daar blanke mannen opwachten bij het vliegveld

Ik hoop onironisch dat je zelfmoord pleegt.

Zoals het kunnen spreken in de taal die het dichtst bij het hart ligt van het volk in wiens land je leeft? Dat vind ik aardig nuttig, heel nuttig zelfs.

Thank you, I will look into those places.

I stayed in Alkmaar for ~= one week before, it was nice. And I like a train commute.

Je weet dat dit illegaal is om te zeggen hè? Ik stuur het in ieder geval naar de AIVD, kijken wat ze ermee doen.

Hij dreigt je niet te vermoorden, hij zegt ook niet dat je het moet doen, hij spreekt enkel de hoop uit, dat is iets anders meneer de rechtenstudent.

>AIVD-miem

Ik heb het gestuurd naar de AIVD, kijken of ze er ook zo denken als jij. Iemand aansporen om zelfmoord te plegen is niet heel verstandig.

>And I like a train commute.
You won't like it during rush hour.

Ik hoop, denk en ga ervanuit dat jij jezelf gaat ophangen oetz

Gevorderdentip: dit soort dingen gaan naar de politie, en in dit geval ook nog eens de politie van België. Je faalt op twee fronten.

Also look at Almere, it's not a good looking place but it is cheap and there is a train that brings you to Amsterdam Central in 20 minutes.

Oke, dan ga ik het ook naar de politie sturen. Wat maakt het uit, ik wil gewoon dat die Belg voortaan nadenkt over wat hij zegt. Ik ga nu even kijken hoe ik het naar de Belgische politie kan sturen.

Stuur het gelijk ook even naar het VIVA-forum, volgens mij kunnen ze je daar meer helpen dan bij de politie.

Bijna alle jonge homoseksuele twinks zijn onstabiel.

Zat te vinden hoor.

No it isn't a massive timewaste. I have learnt Dutch and it's a better use for your time than much of other shit you might be doing.

>I have learnt Dutch
No you have not

Hallo, hoe is het?