/NEDERDRAAD/
DE MOEMINS UITGAVE
Welkom: De Moemins en Nederdraders
Niet welkom: Mark Rutte
DRAADMUZIEKJE:
youtube.com
/NEDERDRAAD/
DE MOEMINS UITGAVE
Welkom: De Moemins en Nederdraders
Niet welkom: Mark Rutte
DRAADMUZIEKJE:
youtube.com
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Heb ik niet gezien, maar wat je zegt, klopt.
2des voor fok homo's en islam
die finnen hebben altijd van die lange woorden.
Wie /heffen/ hier?
youtube.com
>de horens opgezet worden door Pino
>Tommy
enkel beffen, sorry
youtube.com
Dit is maar een kort stukje ervan, er is nog veel meer maar het laat je wel even zien dat je als lezer echt wel even een potje zout naast de krant mag zetten.
Thank you for using finnish product in your OP
Jongens, wat zou ge doen als een vrouw-naar-man transseksueel, die momenteel nog 100% vrouw is, zei dat ze u wilt en dat ze het spijtig vond dat gij haat noout meer zou willen als ze een man gaat worden?
Wat de neuk.
Mijn keuze van vrienden herzien oetz.
Ik dacht altijd dat Pino een meisje was.
>Pino is veel groter
Tommielets, wanneer leren ze het?
sjineze geanimeerde plaatjes
...
>mgw ik net terug ben van 2 uur borst en biceps, dadelijk een blik tonijn ga opentrekken, en morgen mijn dag vrijaf heb
Er is geen beter gevoel dan dat
...
WAT IS DIT? VERWIJDER DIT METEEN
Zijt ge een normaaltje ofzo?
Maar zonder meer context zou ik dat ook wel denken oetz
neuken is een beter gevoel
maar dat kan jij niet weten
Animé!
ik raad het je ook niet aan om je kontje aan oxfordanon te geven, maar toch leuk dat je het aanbiedt, lief van je
Koreaanse mandenwever documentaires
Neuken duurt maar een paar minuten, mijn hefwinsten heb ik voor altijd als ik het blijf onderhouden :^)
2 leuke jongens
>geen ware kapitalistische radio om terug te luisteren tijdens het koken
Jammert.
Je valt op vrouwen, het is toch logisch dat je geen man wilt dan. Maar, neuk haar gewoon nu en zeg dat je dat inderdaad niet wilt. Je moet jezelf toch nooit aanpassen aan iemand anders.
Waarom zijn alle politieke partijen zo kut?
Waar is mijn atheïstische conservatieve nationalistische partij? Ik voel me bijna geneigd om op grefogekkies te stemmen.
letterlijk WAAROM zou je heffen als je het niet voor vrouwen doet? doe dan een echte sport lmke
>zit op normaalgesproken
>meisje van de padvinders stuurt me een bericht
>"vind je ... leuk"
>een beetje
>"ja dat merk je haha"
Hoe de neuk
je spieren verslappen ooit, de herinneringen die je nu maakt niet
jij hebt straks niets moois om op terug te kijken terwijl je in je bejaardenhok jezelf in slaap trekt
Ooh, gelukkig, ik dacht even dat het 2 lieve jongens waren. Laat maar staan dan.
Doe ik ook, ik speel provinciaal zaalvoetbal in België
Maar ook wat taal betreft, moet het beter.
>50 jaar geleden
>goh ik ben echt blij dat ik die ene hoer had geneukt
>ja, daar ben ik echt trots op
>leuk
>til niet voor een week
>verlies al mijn toenames
>hoeren neuken
zie je zelf al waar je de fout in gaat?
Geloof mij nou maar, als je tijdens je jeugd helemaal niets heb geneukt ga je daar spijt van krijgen
Alle vrouwen zijn hoeren.
*normaaltjesboek, kanker autocorrectie
Is het niet gewoon een leuke herinnering?
je mama niet, zij is lief
H-hoeveel vrouwen naaien is genoeg?
> ben 75 jaar oud
> heb massas geld
> neuk 5 hoeren tegelijk elke dag
> krijg aids
boeit zelfs niet
dit denk je alleen maar omdat je alleen gewend ben aan je moeder, maar dit is niet zo
Neuk haar gewoon in haar reet en zeg dat je al aan het oefenen bent.
ligt er aan per persoon. MINIMAAL 3 zodat je tenminste wat variatie hebt gehad
Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet eerder ben begonnen met heffen
Ik wil niet graag als een degeneraat sterven
>eerder ben begonnen met heffen
zodat je nog wat spieren kon hebben waar je helemaal niets mee kan en alsnog een maagd zou zijn?
jij bent echt een enorme autist
Paal foto van je biceps, sterke jongen.
>je moet minstens X aantal mensen neugen om gelukkig te zijn
Geniet van je op voorhand verdoemde en liefdeloze relaties met wrakken of alleenstaande moeders.
Ik neuk enkel mijn rechterhand. Hoe gespierder die is, hoe beter.
In dat geval hoef ik me geen zorgen meer te maken. Hopelijk hou ik het zo lang mogelijk vol met mijn huidige gristelijke vd, want in al die zorgen over soa's en ongeweste zwangerschappen heb ik niet zo'n zin meer om eeuwig te zwaffelen.
>ik hecht waarde aan mijn maagdelijke status
>ik doe er stoer over op 4kan
hahahahaha
jij bent echt een type dat later een autistische aanval krijgt en een paar willekeurige mensen gaat neermaaien
>iemand probeert me te koppelen
Oh kanker
>Hoe gespierder die is, hoe beter.
Let op dat je geen doodsgrip krijgt.
Ik doe cardio voor de jongens oetz
nu jij
wat maakt het uit? hij is vastberaden om een maagd te blijven
ja, dan doe je het tenminste met een doel, daarbij is cardio ook goed voor je lichaam
Je bankt zeker maar 1 plaat?
Neger, ik hef niet en mijn biceps is groter
paal jullie biceps eens
>dit is de bicep van iemand die elke dag paalt over hoe hij heft
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
jullie biceps eens
met alleen rukken heb ik meer spiervorming dan jij
Al deze palen zijn waardeloos zonder een foto van uw armen
Paal buikje
wat is jullie penisomtrek? hier onironisch 16,58 cm (grootste omtrek van Sup Forums)
dit is nou een perfect voorbeeld van iemand met slechte genen voor heffen
hoe te meten?
>"praat meer met haar op kamp. Wie weet."
Kankerrrrr hoe ga ik dit doen als autist
meetlint duh
KANKER OP VIEZE GORE HOMOSEKSUELE AANDACHTSHOER
>dvw boete
12 cm ;_;
kankerpolitie
jongens geef eens tips, help user aan een vriendin!
Wat voor kamp?
Padvinderskamp
Misschien moet je op kamp wat met haar praten. Wie weet.
en nu een foto zonder onderbroek oetz
"Houdt ze van archeologie?"
ben je 12?
het is een vent
Nee maar wel kankerautistisch
Wees jezelf
Mocht er een schriktocht (de precieze naam ben ik vergeten) zijn of zo waarin de leiding of zo je probeert bang te maken zou ik sowieso naast haar gaan lopen. Kun je in ieder geval je handjesmaagd kaart van het lijstje afhalen.
Maar uhm... hoe oud ben je in Joostnaam?
ik zou meer met haar praten op kamp
Ik ben sowieso al geen handjesmaagd en ook geen kusmaagd
wie nog meer /puur/ hier?
hallo kevin
Waarover
Wie /met moeder uiteten/ om zijn dank te betuigen dat zijn moeder een excellente zoon groot heeft gebracht?
biemels
Vertel eens wat meer over haar. Paal eens een foto. Is ze allochtoon?
Bekijk haar feestboek goed en schrijf gespreksonderwerpen op.
t. iemand die te lui is om te heffen
ik zal mijn penislengte + omtrek wel vertellen
>excellente
uitstekende
Ze had wat beter haar best kunnen doen.
Plaag haar een beetje. Maak plezier met haar. Vertel over je puppy die ooit gestorven is. Vertel over jezelf. Raak haar aan terwijl je dit doet, als jullie wandelen kan je haar onderrug even aanraken (je doet alsof je ze niet verstaat ofzo)