Sverigetråden - Morgon(Mjölk)Upplagan

...

Ursvamp, trollfolk ge

god natt era filurer :3

trea för taytay

Sova om någon timme favä.

are there any black women in sweden or you only invited males ?

Gibb back Jämtland

Någon som har serietips? Gillar Game of Thrones och Breaking Bad, försökte se Mr Robot men gav upp efter 3 avsnitt, det var alldeles för svårt att hänga med i handlingen.

Kim put that bitch in her place.

>shitskin defending shitskin
wow im shocked

Boardwalk Empire

POO IN LOO

BAJS I TOA

But she did...

>beställde precis 60ml j0s för 98kr

曖昧さ回避 この項目では、般若心経について説明しています。儒教の「心経」については「真徳秀」をご覧ください。
般若心経
『般若心経』(はんにゃしんぎょう)、正式名称『般若波羅蜜多心経』(はんにゃはらみったしんぎょう、梵: प्रज्ञापारमिताहृदय、Prajñā-pāramitā-hṛdaya, プラジュニャーパーラミター・フリダヤ)は、大乗仏教の空・般若思想を説いた般若経の1つとも[1]される経典。

大正新脩大蔵経に収録されている、玄奘三蔵訳とされる経題名は『般若波羅蜜多心経』であるが、一般的には『般若心経』と略称で呼ばれることが多い。『般若心経』をさらに省略して『心経』(しんぎょう)と呼ばれる場合もある。各宗派において用いる場合には、頭部に「仏説」(仏(釈迦)の説いた教え)や「摩訶」(偉大な)の接頭辞をつけて『仏説摩訶般若波羅蜜多心経』(ぶっせつまかはんにゃはらみったしんぎょう)や『摩訶般若波羅蜜多心経』(まかはんにゃはらみったしんぎょう)とも表記される。現存する最古の漢訳文とされる弘福寺(長安)の『集王聖教序碑』に彫られたものでは、冒頭(題名部分)は『般若波羅蜜多心経』だが、末尾(結びに再度題名を記す部分)では『般若多心経』(はんにゃたしんぎょう)と略されている。なお、漢訳の題名には「経」が付されているが、サンスクリット典籍の題名は「Prajñā(般若)-pāramitā(波羅蜜多)-hṛdaya(心)」であり、「経」に相当する「sutra(スートラ)」または「sutta(スッタ)」の字句はない。

僅か300字足らずの本文に大乗仏教の心髄が説かれているとされている。

Varför?

>dkn pv ville inte morgon knula innan han åkte till jobbet ;__;

Rannsaka dig själv

Elak user! Så behandlar man inte en sötanon!

>bög
>2d pedofil
begå dig själv

mr robot is shit
if you have seen BD and GoT congratulations, you are done with TV. Go outside and enjoy your summer

>if you have seen BD and GoT congratulations, you are done with TV.

Vill bli mjölkad av en sötpaj

Tror ni den nya Star Trek är bra?

>nuvarande år
>knulla apor
VGH

Nej men ska se den ändå.

Vilken dialekt är mest /fa/? Tycker det är rätt /fa/ med skorrande-R favä.

Ta ditt liv bögjävel

#HAVERI

hmmmmmm....

>detta är vad heterosexuella "män" lustar efter
äckligt favä

>han gillar inte icke-feta kvinnor
Är du bög eller?

t. Cuckholmare

>han försvarar hororna
MAN KAN INTE HITTA PÅ DET

>möh horor
>j-jävla degeneration
Väx upp grabben

>v-väx upp grabben
>det är bara naturligt att stina knullar runt och har många hingstar bakom sig
>n-nu ska jag ta hand om mehmet min frus son

Argumentera aldrig med ett /r9k/ missfall. Han drar ner dig till sin egen nivå och vinner av erfarenhet.

Pinsamt.

Sant, jag förstår inte hur kan inte de bara liksom ge upp med barnsligheter. Alla ska ha rätt till att vara med vem de vill, det ska inte spela någon roll om en kvinna har haft massa relationer eller så. Hon är fortfarande unik. Män gör samma sak så, ingen bör bråka om vem som är "slampig", finns inget sånt. Antingen lever man livet eller så väntar man på inget.

40tum, 4k, 140hz bildskärm när?

Finns 32tum 4k med 144Hz upplösning.

>när vitknekten snackar med sig själv

TENNO HEIKA BANZAIIIII
DAI NIPPON TEIKOKU BANZAIIIIIIIIIII

>när mansbarnet snackar med sig själv

tänker på henne igen

>Sant, jag förstår inte hur kan inte de bara liksom ge upp med barnsligheter. Alla ska ha rätt till att vara med vem de vill, det ska inte spela någon roll om en kvinna har haft massa relationer eller så. Hon är fortfarande unik

Hi fellow Swedes.
Can you use regional flags so I can finish my collection? I'm sure there is minimum one poster from each region.

You can download them from here.
flaghunters (d0t) github (d0t) io (slash) Extra (dash) Flags (dash) for (dash) Sup Forums

You can enable and disable the script whenever you want, so you won't have to use the region after you have installed it.

Get a life and kill yourself

...

mm strax

haha mm

Bra brev Axel. Absolut inget fel med att ha lösa förbindelser, det är bara trångsynta människor som är emot sånt.

*brrrrrraaaaaappp*

Tack! Man måste bara lära sig njuta av det man kan få. Samt ska man aldrig glömma en kvinna som har varit med flera har bättre erfarenhet och kunskaper än en kvinna som aldrig har varit med någon förr.

tänk dig, hon bajsar ju

alla sötpajer man sett bajsar

>Skåne
I already have this ""Swedish"" regional flag.

Rude.

Exakt. Tycker det är så medeltida och trångsynt att prata om familj, barn och monogami. Hatar villa vovve Volvo-livet och är jävligt nöjd med livet jag har med min tjej och hennes son.

Tell me which one you want homie

That's a new one for me, thanks.

>r9kuck-brevarna

Well they don't go by IP, you can literally choose where you want to "live"...

bra argument

That sounds like cheating to me...

It is, I'm samefagging, these cucks wouldn't get the script for you but I had it already

>Det fotbollslag i Gothia Cup som, anförda av sin 35-årige tränare, omringade och sexofredade tonårstjejer kommer från Nordafrika. Det uppger polismannen Peter "Peppe" Larsson på Twitter.
Jag är uppriktigt chockad

You are crashing the Swedish flag market. There are many people collecting rare flags, and most of them lack Swedish regionals. I haven't seen Jonkoping on any map until now.

>En polisman i Göteborg har skrivit flera uppmärksammade inlägg på sin facebook – bland annat att han vill få ”stopp på allt skräp som kommer in över våra gränser”. Nu tar polischefen honom i försvar.

>En polis i Göteborg har på sin privata facebooksida använt ord som ”skäggbarn” och skrivit om ”skräp som dagligen kommer över våra gränser utan någon som helst kontroll”. Nyheter24 skriver att samma polisman i ett annat inlägg skriver att den som åker svarttaxi ”ibland faktiskt får skylla sig själv”, och syftar på risken att utsättas för våldtäkt eller misshandel.

"A society must fall completely, before it can be rebuilt into something better."

Lite skrämmande att dessa människor får lagligt gå omkring med skjutvapen.

>Lite skrämmande att dessa är de enda människor som får lagligt gå omkring med skjutvapen.

FDÅD

Black Sails
HBOs Rome

Båda bättre än got efter s3

>ching chong ching chong

I can't read chinese

Haha ja! Fler vapen löser allt!

>dkn du kommer aldrig vara misakas professionella sex2dleksak ;__;

USAs problem är inte mängden vapen, det är mentalt hälsoproblem.

Du har rätt. Ju fler vapen ju bättre.

Varför dra du inte till gävle din jävla fjolla och suger av honom?

axel...

Bra argument.

>det är negrer
fdåd

>du

Bara för att en tjej inte är oskuld är hon inte en hora, jag träffade min tjej när hon var 24. Vem fan förväntar sig att träffa nån som är oskuld vid 24 års ålder?

Jag har dessutom legat med fler än henne och hon har inget problem med det.

Usa har inte så mycket mer mord än oss per capta.
Speciellt inte den vita delen av befolkningen som typ ligger på samma nivå som oss. Landed är ju väldigt segrerat på det sättet.

>Speciellt inte den vita delen av befolkningen
Lite intellektuellt ohederligt att jämföra så dock.

>alla kvinnor är horor så därför tänker jag helt enkelt avsöga mig rätten att ens tala med dem och bara runka till tanken av att de blir sexade av negrer

>t. Du

Rannsaka dig. Din. Jävla. Hanrej.

Det låter som du tänker på sånt, inte vi. Är du säker på att du inte är en hanrej?

Tycker snarare det är intelektuellt ohederligt att bata jämföra mängden vapen mellan två länder där ena har många problem när det gäller segrering och liknande.

Snälla säg att du kämpar mot EU:s vapendirektiv miskaka

t. Näs1

Jag är inte den som hänger på r9cuck och cuckbrevar hela dagarna, jag blir bara utsatt för deras cuckbrev konstant och är allmänt trött på det

>den gyllene hanrejen

Hade jag fortfarande varit politiskt aktiv hade jag gjort det. Det är sådan idiotisk skit att det inte är sant.

Både amerkka och Sverige är segregerade.

ta det lugnt autismalbin

she did it on purpose

Har du slutat?
Var Ebba för führer för dig?

>jag njuter utav äta fittor där flera män har doppat i
haha, jävla hanrej.

Min lokalavdelning blev upprörda när jag sade att samarbete med SD skulle bli nödvändigt för att behålla makten i Gävle.

Så då bestämde jag mig för att lämna alla uppdrag.

m-men SD är ju rasist nasister!!!

lel vafan
Är det lång historia?
Snälla gröntexta

lewd

fuck off
We only like high test women here