/nederdraad/

Bischierige editie

Other urls found in this thread:

youtu.be/ceJRdJ0x2So
youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM
encyclo.nl/begrip/chimeid
youtube.com/watch?v=937qglNsLTM
twitter.com/SFWRedditImages

Waarom is die homo draad verwijdert? Wat is dit voor onzin?

kan deze ook verwijderd worden aub

Kankerconciërge

aah lap seg, morgen is vrije dag en ik weet niet wat doen

> dvw enkel leven om te werken

Omdat homo's niet welkom zijn.
De mod is gewoon gebaseerd

gebaseerde conciërge

Wat als we het deze keer ietsje minder gay maken? Misschien laten de hitlermods ons dan wel met rust.

>niet broekzakmonsters ga spelen tijdens je vrije uurtjes

pijpslet

>Bischierige editie
nou ok, voor deze keer dan. Volgende weer een gewone draad voor mentaal gezonde mensen, hoor

Verover Luxemburg en Lotharingen en verbind ons met het Bourgondische hartland.

nogmaals
>dvw geen gardevoir vd om mij te pletten met haar dikke kont

ga wandelen, sporten/heffen, lees een boek, ga naar de film, kijk een serie, speel spelletjes

>dvw je nooit dildoanon zal vastbinden en kapot hard zal neuken terwijl hij pijnlijk door een rubber balletje jammert

Ik wil hem pijn doen.

Bedankt om te palen

>ik vind het handig en een verhaal als dit doet me sterken in mijn overtuiging dat ik het bij me zou moeten dragen

>De man had wel een document bij zich om te staven waarmee hij bezig was, maar tijdens de politieactie droeg ook dat niet bij tot een snelle ontknoping.
Het zou blijkbaar niet geholpen hebben. Domme agenten daar in Brussel blijkbaar, helaas.

>Ik neem dit soort discussies merk ik vaak toch te serieus.
Geen probleem. Dit zijn interessante discussies. Zulke onderwerpen mogen vaker aan bod komen.

Moh, moh Gertje, heb jij dan zo geen hobbies zo?

Maakt het voor vrouwen eigenlijk uit of je een harige aap bent of een glad geschoren schuurpapiertje?

Mijn borst en buik heb ik namelijk geleend van een gorilla. Momenteel trim ik het uit gemakszucht, maar toch ben ik wel benieuwd.

heeft iemand nog gespreksonderwerpen voor mij

ik heb geen internet op mijn foon

> wandelen
ja ik dacht te gaan fietsen als goed weer en zwemmen in meer
> heffen
de heftent is gesloten
> boek
doe ik al elke dag oetz
> film
neen
> serie
doe ik sowieso al nooit
> spelletjes
te warm


ik dacht Zuid-Nederland misschien te bezoekenmaar geen idee wat daar te doen valt behalve efteling

Ja, stel mijn vraag even:

Had ooit een vd die borsthaar echt geil vond en niet wou dat ik het afscheerde.

Hoor dan weer van andere meisjes dat ze een gladde borst veel mooier vinden.

Ieder meisje is anders dus.

Zit ik in Limburg, Luik of Gelre?

>hollanders kennen deze voel niet

Ik ben een mislukking ahahahahahahahahahahah dood me gewoon ahahahahah

is veel haar niet een teken van een gezond lichaam? Dan moet het natuurlijk wel op de juiste plekken groeien en niet allemaal uit je tepels zoals bij mij

Ga lezen ofzo jij vieze analfabeet.

Een echte vrouw zal je accepteren voor wie je bent, met of zonder gespleten kontafro

liet mijn ex altijd de tarrels uit mijn konthaar vissen

was wel lief van haar oetz

youtu.be/ceJRdJ0x2So
Voor de Pokemonflikkers hier

De agenten waren naar wat ik door heb sowieso niet handig bezig, een pasje zou toch niet geholpen hebben in die situatie. Maar er zijn nog andere situaties te bedenken waar een beetje verstand van autisme zou helpen.

Ik heb het nog nooit gebruikt, maar ik vind het een fijn gevoel om het bij me te hebben.

Ik vind beharing wel leuk maar sommige mensen vinden dat misschien niet leuk. Ik weet het niet oetz

...

boner, stop daarmee

Slaap lekker, harde werkers.

>mgw de normaalste homo een vachtflikker is

Hmmm zet je echt aan het denken.

>Zuid-Nederland

Daar zijn ook veel leuke winkelcentra in Roermond, Maastricht (Bijenkorf), Maasmechelen outlet, etc. Ik ga daar ook vaak naar de AH

youtube.com/watch?v=twQlpFrm5iM

en de rest dan?

Jij denkt dat ik lach maar het is maar een cynisch lachje en ik wil eigenlijk gewoon huilen.

Goedenavond vrienden.

Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan? Ik niks speciaals. Lekker thuis gebleven in verband met het weer en heerlijk gelezen over Nederlandse politieke geschiedenis.

ik vind het ook vreemd maar het lijkt waar te zijn oetz.

> winkelcentra

de rest neemt een flinke dosis lsd en gaat eens goed zitten fappen

...

Letterlijk de tumors van steden.

>normaalste homo
>vachtflikker

Ahahahahahaha, nee.

gezwommen
zonnen
chimeisjes bekeken
gedronken

Ga dan naar Phantasialand in Duitsland, het is echt dichtbij de Belgische grens

...

hallo nootjood

wat zijn chimeisjes?

Gezweet, bus gepakt, gezweet, trein gepakt, gezweet, mensen ontmoet, gezweet, tering lekker gegeten, bus gepakt, trein gepakt, gezweet, Sup Forums.

> alleen
> in juli

geslapen, gewinkeld, een boek gelezen en spelletjes gespeeld

noot-leven, beste leven

encyclo.nl/begrip/chimeid

waar is dit?

>Roermond, Maastricht (Bijenkorf), Maasmechelen outlet

ik vraag me serieus af of ik je ooit gezien heb. zeker omdat er niet veel rooien zijn

meer uitlaats

stomme jap het enige goede aan jou zijn driftbakken en vliegtuigen

Post more cats

bart ga naar huis, je kan niet tegen alcohol

>dvw vol met mijn borst (perongeluk) in water gedoken

kanker dat doet pijn

welke spelletjes speel jij?

men 2 varkensworstjes zijn verbrand

Wie weet, misschien ken je mij zelfs :^)

Kattencafé in Shibuya

volgens mij is het een vakantieflikker

maar zo'n uitlaatdorp is evenwel een diepe binnenring van de hel. ik word altijd depressief als ik al die winkeltjes zie. lege omhulsels waarin lege omhulses worden verkocht aan lege omhulsels. de sjinezen en middelbare vrouwen die er worden uitgelaten nog terzijde.

de wc's zijn er wel fijn om eens goed te kakken.

wat de fuck is mis met die foto? een of ander hip mobielofooneffect of zit je bovenop het koelelement van de locale hoogovens?

>zit tot mijn 20ste op de middelbare school

Hoezo moest ik vmbo, havo en vwo doen.

ja en ik ben een marokkaan op vakantie

Momenteel renontsnap, maar ik speel ook vaak strategie spelletjes (Age of Mythology, anno of total war). Of als ik mij nostalgisch voel speel ik oude Spyro of Crash bandicoot spelletjes

Die oude liedjes alleen al geven mij de voels

youtube.com/watch?v=937qglNsLTM

EIND

HO

maak mij niet bang jong

DE PAAL

TRICHT

OP STRONT

>youtube.com/watch?v=937qglNsLTM
oh schijt, ik ga denk ik eens die spyro spelletjes spelen deze vakantie.

Ik zal nooit liefde kennnen ahahahahahah wie kent dat gevoel dat is pas uniek met liefde bereik je niets al dat artificieel gezever beperkt je mogelijkheden in dit leven daarom laat ik me niet binden en richt ik me niet tot zulke onbenulligheden ahahahahahah

Favo
Ik weet niets van foto's oet,

En daarna ga je nog minstens vier jaar studeren wat er vast meer worden omdat je van opleiding verandert of zo en dan mag je op je 26ste eindelijk aan het werk.
ondertussen ben ik straks op mijn 21ste/22ste al afgestudeerd omdat ik gewoon havo gedaan heb en op mijn 16de van de middelbare school af was.

Ga de hele dag Pokemon Go doen, is perfect voor mensen die niet weten wat ze moeten doen.

>Age of Mythology

Die nieuwe uitbreiding valt heel erg tegen, het verhaal is ook niet zo heel leuk van de campagne, en de meeste missie's zijn heel makkelijk met uitzondering van één die gruwelijk moeilijk is.

Zitten hier trouwens nog INFP huilkinderen?

Ik ben spyro 1 aan het spelen op een emulator. De voels man

Leuk dat je het inwrijft, user. Alsof ik het al niet kut genoeg vond.

> speel pokemon ga
batterij plat na 30 minuten

hahah de grap is op jou, ik heb liefde gekend maar weggesmeten

intp meesterras

Hoe komen die katten daarvan af?

MBTI is een onbewezen miem.

Spijtig, ik zat er jaren op te wachten. Ze hadden ook nooit het Oosten moeten kiezen als thema. Ik had viel liever Babylonië, Mayas, Kelten, etc gehad.

ik heb geen internet op mijn foon

ik heb vandaag een dikke turk gezien met 2 hollandse 7/10 meisjes. als hij het kan is er L E T T E R L I J K geen excuus waarom de meesten van jullie geen vd kunnen krijgen.
Probleem is dat jullie het best kunnen, maar durven niet. Die kankerturk durft wel omdat hij kankerschijt heeft aan jou en je moeder.

conclusie: niet teveel nadenken bij kjoetes, maar gewoon doen

Ik zit op de rand tussen INTJ en ENTJ, de beste plaats waar je je kan bevinden oetz

Waarom maken studio's tegenwoordig nooit meer driedimensionale platformspelletjes?

De Spyro-trilogie op de PS1 was 10/10.

het liefst bevind ik me boven jouw moeder :^)

Op welke leeftijd waren jullie je maagdelijkheid verloren?
17 hier.

moet dit nou echt in elke nieuwe draad

19 [spoiler]en nog maagd[/spoiler]

ik ben 20 en puur