Suomi on miehinen maa.
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
youtube.com
paavotajukangas.com
unt.se
iltasanomat.fi
twitter.com
tuplat painos
OIJH
Jaa.
Heräilen tässä darrassa ja menin keittiöön hakemaan päänsärkylääkettä.
Huomasin sitten että olin näemmä kännissä tehnyt jonkin sortin maitokaakaon ja sekoittanut sinne ketsuppia ja oksentanut maistamisen jälkeen.
HAASTANRIITAAKÄNNISSÄÄÄ
KOSKA
SAATANA
SANOO
NIIN
Aika homo painos jtp
Äitis oli homo, ku isääs nussi.
Kikki, kikki, kikkimies. Terveiset eturivin kikkimiehelle.
>Huomasin sitten että olin näemmä kännissä tehnyt jonkin sortin maitokaakaon ja sekoittanut sinne ketsuppia ja oksentanut maistamisen jälkeen.
huutista
Vittu nuuskaa puolen vuoden tauon jälkeen, täähän on kuin ois nousuhumalassa saatana.
Based jonne-odens
Tykkään lepakoista
Eilen illalal piipputupakkaa puolen vuoden tauon jälkeen ilman mitään tupakkaa
ihan vitun jees, nousee nikotiini päähän niin että sydän hakkaa
Vois tuonki jo laillistaa, rööki on muutenkin haitallisempaa.
Kiitos EU kun huolehdit meidän terveydestä saatana
Ite jostain syystä kiinnostun aina kaikista rekkalesboista. Onkohan mulla päässä vikaa?
Ite otin ekaa kertaa vuoteen eilen ja voin sanoo et meininki oli melko samanlaista.
Ois kyllä ihan jees, toisaalta vitusti parempaa kun käyttää tällee harvoin ja oikeasti nikotiini tekee sitä hyvää.
Itellä ei tuu röökistä tarpeeks sydämmentykytyksiä mut tällä kamalla paska lentää ja banjot soi
Postaa lisää lepakoita
Yksityinen hammaslääkäri kiittää. Jos menet julkiselle hammaslääkärille niin voitko lopettaa veronmaksajien rahan käytön päihdeongelmiisi? Kiitos
Onko ihmisillä kiima-aikaa? Itellä ainaki tuntuu olevan näin keskikesällä ku ammun litralasteja joka runkkauksella
No mä en oo kyl käyny hampilääkärillä varmaan viiteen vuoteen. Mut jos joutusin menisin varmaan yksityiselle ku käyn TÖIS SÄ.
Sen lisäks en oo ihan varma miten emäksinen nuuska voi vahingoittaa mun hampaita, kaiken järjen mukaan sen pitäisi suojata hampaita happamuudelta.
Supermoniveto comeback
Lastin kokoon käsittääkseni vaikuttaa se, kuinka pitkään oot ollu kiihottuneena ja ootko kunnolla nesteytetty. Jos vedän käteen 45min ennen laukeemista, niin sieltä tulee varsin suuri tulva sitä tavaraa, mut taas joskus darrassa on niitä 1min runkkuja, niin sillon tulee vaan tippa.
Höh, ei ollukkaan black niggas cocksuking
Löysin pari vuotta vanhat bokserit joissa on ihan yhtä vanhoja spermatahroja ja hikeä ja muuta paskaa
Lähteeks tää kaikki pesukoneessa?
Tosimies kääntää ympäri eikä pese saatana
Ite darrassa ammun isompaa lastia kuin ilman darraa saman ajan runkanneena.
Nyt kuulostaa.oon stadissa Katusoittajana ja joku jäbä tuli kyselemään teosto-lupia. Otin selvää nyt fobba kuumottaa
Ai täältä voi näköjään saada bannit vaan yhdelle laudalle, luulin että oon bannattu koko paikasta. Naurettavaa kyllä, ihan kuin kuvat elokuvista, joissa piiskataan pikkutyttöjä ei ois parempaa materiaalia kuin puolet Sup Forums:n postauksista.
Se on hassua että vaikka soittelisit kadulla omia laulujasi niin siihenkin tarttee teostolta luvat ja tulee tekijänoikeusrikoksesta sakot jos ei oo.
Oisit sanonu et soitat omaa musaa
Itse asiassa nuuska on myrkkyä hampaille. Katoku nuuska syövyttää ikeniä, mikä aiheuttaa ienrajan siirtymisen. Näin ollen hampaan juuret alkavat paljastua. Kun juuret näkyy niin on iso piru merrassa.
oon lepakko *lepakoi*
Haista paskamursu vittu
oon tissit *tissuttelee*
Tartten runkkumatskua
oon mahatanssija *mahoilee*
youtube.com
Kiimakikkelini kutkuaa
*paskoo paskan päälle*
...... *:::::::*
Ai vittu en malta odottaa 4k kuvaa tuulisista ruohoaukioista
Malick on paras ja ruoho :D
...
Ei auta mitään. Vaikka sun musas ei ois teoston listoilla ne on sun musiikin "edunvalvojia". Tästä on ennakkotapauskin ku joku soitti omaa musaansa klubilla ja sai sakot.
TEOSTO on todella syöpäinen laitos. Voisin kirjoittaa esseen siitä lafkasta ja sen erittäin harmaalla alueella liikkuvista toimista.
...
Mitä vittua? Miksi :D
K: Monta vuotta aktiivista nuuskausta tähän vaaditaan?
V: Vitun monta
Jaa Malick päätti viimein siirtyä dokumentoimaan niitä ruohonkorsia ja puunoksia
Riippuu vähän. Mut oot saanu kahet erät hampaita joista toinen on tippunut jo ja toisen pitäis kestää loppuelämä : D
...
Siis Teosto valvoo sun musiikin etuja sakottamalla sua sen soitosta mutta ite et tuu näkemään sun musiikkiin liittyvistä tekijänoikeusrikkomuksista saatuja rahoja? :D
Ei kestä jos julkisella käy itelle jouduttiin laittamaan proteesi yhden hampaan kohdalle hoitovirheen vuoksi.
sieg heil
Itselläni meni armeijassa hammas pilalle.
>joo, se on vaan ientulehdus
Muuten hyvä mut siihen kehittyi paha tulehdus. Vaati juurihoidon ja keraamisen kruunun.
oho
Jaa-a. Kantsii kysyä Teostolta.
Varmaan ehdottomuusperiaatteen mukaan mennään. kaikki musiikki on teoston levitys-suojan alla eikä poikkeuksia tehdä.
Toisaalta ihan ymmäerrettävää kun on tollanen universaali systeemi. Jos alettaisiin joustamaan yksittäistapauksissa niin koko paska kaatuisi.
Samalla logiikalla työehtosopimukset on universaaleja vaikkei työnantaja tai työntekijä haluaisi niitä noudattaa.
No vittu onko vähän vammaista sakottaa musiikin säveltäjää oman musiikkinsa soittamisesta. Sakottaako teosto vaikka voit näyttää toteen, että julkasit sen GNU-vapaan kopioimisen lisenssin alla?
*tuhoaa kaikki venäläiset*
hej kaikki minula on autissmi ass pergers
Ainoa hyvä juttu mitä overwatchista seurasi oli se tarkka-ampujahoro ja toi enkelihoro ja niiden välinen kiimainen penistyttöseksi
Tapausta en tunne niin vaikea sanoa. Jos pystyt todistaan että laulus on vapaassa jakelussa niin ei ne sitten sulle mitään varmaan voi tehdä. Randomit dj jukat ei todennäköisesti varmaan edes osaa kirjoittaa GNUta valitettavasti.
>Mutta Gottsundan ja Valsätran tapahtumien aikaan poliisijohdossa päätettiin, että mellakoihin ei puututtaisi. Tarkoitus oli, että kukaan poliisi ei loukkaantuisi mellakoitsijoiden toimesta. Niin kauan kun kaikki rullaisi miten kuten niin asioihin ei saanut puuttua.
>Jo lauantaina meillä oli tiedossa, että porukka oli valmistautunut palopommella ja katukiviä oli jemmailtu sopiviin paikkoihin. Tässä tilanteessa me olisimme voineet mennä paikanpäälle, noukkia palopommit ja kivet piiloon ja parhaassa tapauksessa ottaa kiinni henkilöitä, jotka valmistelivat mellakkaa.
paavotajukangas.com
aika tuuheeta menoa ruotsissa
Täytyy vain ymmärtää
Mikä noita hurreja oikein vaivaa?
tein just löysät animet maitopurkkiin haha lälläslää!!!!
>Trump lupaa että USA ei enää sotkeudu muitten maiden asioihin.
>Muitten maitten ongelmat on muitten maiden ongelmia
>Kaikki on sille vihasii
*huoh*
Itselle ei ole mitään väliä kumpi valitaan, mutta Suomen median peppukipu on huvittavaa katsottavaa
Paavo Tajukangas on shit tier lähde.
>lupaa asioita
>riko lupaukset
>kaikki on vihasia
oho
lue tästä sit hintti
unt.se
Miksen enää jaksa kiinnostua pelaamisesta? Mulla jotain 3500 tuntia Dota2 takana ja iskenyt kauhea henkinen seinä vastaan. Nyt touhu on mennyt siihen etten tee muuta kun katon animea ja selaan lautoja 16h päivässä
On ehdottomasti Suomen etu, että Viro pysyy vapaana ryssästä. Hankaloittaa huomattavasti taistelutoimia ryssää vastaan, jos sillä on myös etelä hallussa. On siis meidän etu, että Rumpia ei valita ts. loogista olla Rumpia vastaan.
Jaa
sellaset propagand spygoosit siellä
Toi Suomen median Clinton pakotus on kyllä niin syöpää
Aika selviö ihan jo päättelemällä.
Meinaan siis että ensin itkee kaikki että USA ei saa sekaantuu mihinkään ja nytkun Trumppeliini sanoo että "joo ok" niin nyt on kaikki itkemässä että ei saa olla sekaantumatta.
((((suomen median))))
mee vittu töihin
>iltasanomat.fi
>Ennätystehdas-ohjelmassa kansan vuonna 2012 hurmannut Janne Kuisma on kuollut. Lempinimellä Mehu-Janne parhaiten tunnettu Kuisma oli kuollessaan 36-vuotias.
Missä olitte kun sankarimme kuoli?
Tämä, suomen turvallisuustilanne heikkenee vitusti jos aku valitaan. Jos haluaa leikkiä amerikkalaista niin ei muuta kuin meemuilkaa vaan menemään mutta aamulla hyvä muistaa että ryssän kainalossa sitä oikeasti eletään.
Aivot toimii silleen että se palkitsee sua asioista jotta teet niit asioita.
MUTTA kun toistat sen asian niin se on joka kerta pienempi määrä aivohuumeita mitä saat.
Loppujen lopuks sitä asiaa joka anto sulle kivaa on tehtävä enemmän ja enemmän jota saat sitä mielihyvää.
Lopulta tulee vastaan sitten seinä kun on niin minimaaliset tärinät mitä siitä kivasta asiasta saa ja lopputulos on joko asian taaksejättäminen tai tapa-addiktio kuten esim näillä holisteilla tuppaa olemaan kun yritetään jahdata niitä fiiliksiä niistä hauskoista illoista joita oli silloin nuoruudessa voimasiman kanssa.
Eli, koita jotain uutta.
Ei aina tarvii jaksaa pelata.
Ei Finnish Flash of Dotakaa enää pelaa jokapäivä mitä oon tarkkaillu ku itellä on taas kausi että pelaan 5h sooloo ja 5h tiimiä päivässä.
Onneks kola-olli on ikuinen
I like Finlan
(nod)
Mitäköhän hänelle kuuluu?
Vallan vapisuttaa
Brotherhood of Nod?
I like your digits
Et tuu koskaan saavuttamaan onnellisuutta jos se onnelisuus perustuu näiden aivohuumeiden ja mielihyvän jahtaamiseen.
Tais jäädä kiinni kuvaamasta pikkulapsia.
Jaa notta uskoon, vai?
Te mongoolit jotka ootte 5% väestöstä ja projeltoitte teijän epävarmuuden muihin ootte säälittäviä.
Onneks suurin osa meistä ei näytä downsyndroomalta kärvisiltiä mongooleilta kuin te.
Pankaa vaan niitä poroja siellä lapissa ja juokaa niiden sieni pissaa et voitte trippailla.
Miksi sitten teosto ottaa sakot jotka on nyhdetty toisten musiikin avulla? Eiks niiden pitäs tilittää ne sille artistille eikä pitää itellään niitä?
Valkoinen possu mene kotiin
Täydellinen rikos
Suurin osa Suomen saamelaisista asuu kylläkin Hesassa
että joo :--DD. Lapissa asuu eniten ihan suomalaisia. Vitun hesagooli
Denialistinen mongoli havaittu