Sverigetråden - Torsdagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

falkopingstidning.se/article/atal-for-dodhot-mot-barnfamilj/
twitter.com/NSFWRedditGif

...

först för tacos

>pizza
>tacos
>på en torsdag

Grabbar om ni har problem med livet så ska ni alltid komma ihåg. Bara var er själva så löser det sig!

>dan nbögar och turboautister har mer gemensamt än misslyckade nbögar har med någon överhuvudtaget

>Han har inte Taco Torsdag

Vänlig påminnelse om att snabbmat och snacks är judiska trick och bör undvikas av sanna sunda arier.

Hell Seger.

Spänn av, livet är inte så allvarligt

Förra tråden var riktigt bra. Arbetsdagen flyger förbi med skratt

Håller faktiskt med detta lite grann om jag ska vara ärlig.

Fast vad gör vi om det är livet som har problem med oss då?

Varför leverar inte posten med drönare?

Så varför är du tjock?

Teknologin är inte billig nog ännu. Ge den 10-20 år och så kommer det säker vara helt gjort av robotar.

För att jag inte såg ljuset förrän nyligen, men nu håller jag på att gå ner i vikt.

Så kommer du bli en sö po eller fälla?

#VRÄKT

BR
BI

Jobba på, mannen.

Blir skönt när man kan beställa hem allt man behöver utan någon kontakt med människor

>m-muh vill inte ha automatisering och medborgarlön
>m-möh kapitalism

Har bara gått ner 5kg än så länge så det är nog ingen enorm skillnad favä.

Har du fler wemb frän katte v

>när han lägger sig mitt framför kameran och myser

>fisken
/r9k/
>hunden
Sup Forums

hmm

hello 3rd worlders

bow to me peasants

>descendant of criminals

>convict country

hmmm

Detta är hur rostbiffatna hade reagerat om ni robotvänner mannade upp och faktist försökte. Fall inte för nbögarnas skitsnack kamrater.

Vi var dömda från första dagen på den här planeten.

[your country must be 1st world to view this post]

>hanrejbreva
>varje dag

>bajsbrevarfingret är ryckigt men man är inte anonym
Jag vill hem igen

forsättning

skall fokusera på att vara mig själv

Okej abdula

>BR
>BI

>antyder att han kommer breva ytterligare en bild för cuckcucken att missbruka

Jag är inte han, men börjar sakta bli allt mer övertygad om att basinkomst / medborgarlön kommer aldrig hända. de längst ner kommer alltid förr eller senare bli så desperata för antingen pengar eller socialt inflytande att de ivrigt agerar hjälpredor för att rätta in resten i ledet. Vi kommer få fler övervakningsyrken, fler serviceyrken, fler inpiskare och utkastare och fler som jobbar med motivation och en liten procent som är arbetslösa som vi kan skrämma upp dem som jobbar med så att de inte slappnar av för mkt på jobbet.

Jag lyckas alltid glömma, men när man säger att en lägenhet är en etta eller tvåa exempelvis, exakt hur många rum har lägenheten totalt?

jvdk

Kan inte få en värre bild än den förra favä

Shouldn't you save up on your limited literally nowhere island bandwidth?

Ska till gymmet efter jobbet. Ska verkligen tänka på att vara mig själv.

inte så intressant... men

Denna får mig att skratta varenda gång.

Finns inget sammanband mellan aspergers och intelligens. Detta är varför de flesta rövburgare snöar in sig på dataspel, fantasyböcker osv

"Rum" för vad jag vet betyder att det det är antingen ett sovrum eller ett vardagsrum. Man brukar inte räkna kök, toaletter, och bad/duschrum. Balkonger och terrasser räknas inte heller, tror jag.

Etta har väl ett rum plus ett kök plus ett badrum. Tvåa har väl två rum plus ett kök plus ett badrum

...

ä = e ?

shouldn't you save up your women to literally be fucked by all the millions of immigrants waiting to get into the country?

Ett rum och kök är väl det man brukar mena med en etta.

>dkn bara en köksvrå

Lite skillnad på att flirta med tjejer och att springa efter någon med dina brushor och ropa "eyy swedi girl ficki ficki hahaha"

>swedish women want to touch the dirty immis
it's all just talk and pretend because that's the "trend"
>inb4 cherrypicked images
yeah, nah

Neger snälla
Du har ju svensk flagga, du kan gömma dig i mängden

ä = æ

...

Jag menade jvdk som att i jag har känt den känslan tidigare. Inte just nu, förstås.

Näe dataspel är väl oftast för dopaminkickar och lockar misslyckade nbögar säkert lika mycket som rövburgare.

Jag är så jävla förbannad gubbar!! >:(

>dkn kan inte samböga på bräden med flaggor och IDnummer

>dkn man sväljer Rotschild rödpillret
>dkn man sväljer Hitler gjorde bokstavligen inget fel rödpillret

Jag behöver hjälp, några bekanta bjöd med mig ut för att grilla och jag antar att de kommer konsumera alkohol, jag är inte så ofta ute bland folk och behöver lite råd i hur jag ska bete mig, vad ska jag prata om så det inte blir pinsamt? Vad ska man ta med för mat? Måste man dricka öl? om så är fallet vilken sort ska man köpa?

Hårt liv.

t. Bor 20 meter från stranden, stor lägenhet, stor uteplats med grill och gräsmatta

Som jag har förstått det på bostadsmarknaden så är det antal rum minus terass, hall, badrum och innebod om du har någon. Tror att kök räknas också men brukar ju vara en öppen lösning med kök i lägenheter så är inte säker.

Så om någon säljer en etta så är det kök/vardagsrum och vanligtvis en liten avskiljning för en säng i ett enda stort rum. Är det en tvåa är det ett kök/vardagsrum och ett sovrum som är separat, och en trea är två sovrum.

Starta firma med mål att avvänja folk som börjar utveckla dataspelsmissbruk före det går snett för dem? j/n?

Den viktigaste frågan att svara på är väl vem skulle vilja betala för en sån tjänst?

what's the problem, 3rd worlder?
angry that swedish women would rather get impregnated and beaten do death by literal retards than have sex with you?

Ta med hamburgare, det är alltid säkert. Ja du förväntas dricka om du inte har en ursäkt. Drick vad fan du vill, ingen bryr sig så länge det inte är någon överklass och då har jag inte en jävla aning. Du behöver inte prata om något speciellt, bara var en del av konversationerna som kommer upp. Känner du få där behöver du inte vara den som tar initiativ utan kan bara ta del lite lätt. Folk kommer vända sig till dig om du visar dig intresserad som ny. Kan dock inte hjälpa dig med grundläggande social färdighet, antingen har du det eller inte.

Ja, det andra alternativet gillar de.

Eller så låtsades man mest för att lära sig hur folk fungerar och regerar?

De som redan är fast kan ju jobba med att dänga dem som inte ska fastna så de tröttnar på att spela.

Jag kan definitivt se en sån firma klara sig, om den fokuserar sig på ungdomar i skolåldern och fakturerar staten för det. Finns en massa sådana psyk-ställen för ätstörningar och diverse så varför inte en för datamissbruk?

Du behöver nog doktorera för att få lov att starta upp något sådant dock.

>Adolf Hitler son of the Catholic Church died while defending Christianity. It is therefore understandable that words cannot be found to lament over his death, when so many were found to exalt his life. Over his mortal remains stands his victorious figure. with the palm of the martyr, God gives Hitler the laurels of Victory.

Öl brukar ju vara det allmänt vedertagna men jag drack bara cider i många år innan jag lärde mig att gilla öl och det är ingen som bryr sig.

Om du vill ha en lättdrucken öl så funkar Corona bra. Det var där jag började.

Onii-san, när ska vi utrota negrerna och fördriva den judiska parasiten?

>corona
borde inte ens få räknas som öl

>cuckcucken

Vad menade han med detta?

VIF Hitler
VIF Franco

>3dgv

Det är en bra inkörsport om man har svårt för ölsmaken. Jag brukade hata öl och numera älskar jag det.

Sluta bete dig som någon elitistfjant som sitter på sin höga häst med sin exklusiva IPA som kostar 40kr på systemet.

Ja funderade om man kan försöka sälja in det till nån del av vården nu när den är privatiserad. Kan en del som annars bara skulle spela utan något syfte få göra lite nytta och tjäna lite pengar lika gärna.

>muh doktorshatt
Haha, snyggt spelat.

>dkn vi i framtiden kommer resa enorma statyer över dessa män för att hedra dem

Tycker för övrigt det är intressant hur vartenda jävla kommunistland hade statyer och bilder på Lenin, Marx och Stalin överallt medan man inte såg det minsta sådant av Hitler, Goebbels osv i Tyskland.

>swedish women are "pretending" to get impregnated and killed by 3rd world shitskins
sweden is literally burning to the ground and there is NOTHING you can do about it LMAO

>dkn förstoppning efter att ha fått pf tryckt
Värt det.

Inte han men "specialöler" som IPA, APA osv är faktiskt ofta lite godare. Faktum är att de flesta typer av öl är lite för gott jämfört med hur kul det är att träna.

Hur är livet i Sverige i dag då?

Snabb och smärtfri avrättning. Det sjuka ska rensas ut.

...

Man ser också den skillnaden när man kollar på den planerade folkhallen i Germania och det motsvarande megamonumentet som Sovjet tänkte bygga. Att kommunismen skulle sätta folket och arbetaren i första rummet är en enorm lögn.

Snubbelhataranon/den främsta cuckbrevaren

Ganska okej. Hur är det i Finland?
Skulle kunna tänka mig bo där om jag fick chansen.

>smärtfri avrättning
Sodomiter ska renas med helig eld. Endast då kan deras själar få frid.

Helt ok. Fint väder osv. Hur är livet i östsverige?

Det blev red stripe, inte druckit men verkar vara bra

är ganska säker på att snubbelhataranon är någon annan

Nazisterna hade väl bara makten 6 år före kriget bröt ut. De hade väl fullt upp att bygga pansarvagnar och flygplan inför kriget. Sen så vart de ju dubbelmackade på slutet så ganska möjligt att om de hade statyer så vart de ganska pulvriserade.

tror gör man i kyrkan

Det är ju bara stormsnorrar samt Misaka som cuckbrevar?

Bästa vädret på hela sommaren. Annars är det väl som vanligt.

falkopingstidning.se/article/atal-for-dodhot-mot-barnfamilj/

HELL SEGER!!