/Norge/

Trådutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

instagram.com/sierraaaskyee/
youtube.com/watch?v=Vvwx_woiItk
vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/gravid-kvinne-drept-av-mann-med-machete/a/23747914/
youtube.com/watch?v=Cwm7mQOzKLs
twitter.com/SFWRedditGifs

Morn gutta

Morna, Jens

Tar fortsatt forslag for Også, hvor finner jeg ting nå når kat er nede?

Eeeey gutta. I kveld er det grillfest gutta. HUN skal være der, og jeg har planlagt å tilnærme meg henne. Skal erobre vaginaen hennes gutta. Onsk meg lykke til gutta.

>HUN
Rullestoljv? Lykke til, kompis.

Om jeg hadde eid Type-Moon ville jeg også melket Illya for hva hun er verdt fåvæ

cdon.com

Bare en standard jv /m fungerende ben. Liten, småbrystet, sjenert brunette.

>liten, småbrystet sjenert brunette
Det kan jeg like.

er vel en sånn mirror av kat? brukte det her om dagen da jeg så siden var nede

anbefaler green room, som kom i fjor eller heath hvis du vil se noe eldre

ihvertfall to gode filmer jeg har sett i det siste

en annen liten nedtur er at jeg tror gta v hadde vært mye kulere hadde jeg sett heath for det kom.

Daglig påminnelse om at rullestoljente-fetisjen forårsakes av en dypere, psykologisk frykt for at hun du er sammen med skal være utro, eller gå fra deg. I hodet ditt er en paralysert kvinne å foretrekke, fordi hun virker lettere å kontrollere. Rullestolfetisj er altså et tegn på at du er en usikker person.

Det er nok ikke så enkelt, Anonsen.

>de buksene
For et drittmǿnster, ser jo ut som at de er jævlig mǿkkete

> Bare en standard jv /m fungerende ben.
Bruk voldt mot henne til hun blir ei rullestoljente.
Slik kan drommene dine bli virkelighet.

Er det ikke slik at folk i rullestol ofte er lam fra livet og ned, og derfor ikke kan kontrollere endetarmen og urinering så de må bruke bleie?

Ja.
Eller så har de urostomi / kateter og kolostomi.

>tom for snus
>ei halv mil å gå til nærmeste brustadbu eller bensinstasjon
Takk, Norge

Good afternoon Norveç

Årets F/W-kolleksjon blir LEKKER, folkens!

God dag atom-etterlatenskaper.

Glass?

Kakkerlakker

...

Takk.

Hvordan er ståa i Tyrkia nå?

...

Hvem har verdens beste artistnavn, og hvorfor er det Father Dude?

Når skal kongeflagget bli det offisielle flagget til Norge igjen?

Dere har vel et bilde for alt. Imponerende.

>kongeflagg

Aldri, men flagget bor moderniseres og rippes for alle religiose og monarkiske undertoner. For eksempel som i bilde relatert.

Seriost gutta, hvor får jeg torrents?

God.

can any of you germanics tell me who is this woman?

pic related

Hahah! Tenkte faktisk på det bildet idag, göy at det fikk bli OPbilde nok en gang. Glad at jeg er med fåvä. Ta en Peps.

Just some random model for Nelly in Norway.

instagram.com/sierraaaskyee/

Learn how to google fag.

image search didnt give her name or social network

It did.

No

but thanks anyway

It's right fucking there lad.

Noen gutter anbefalte noe nettside for noen dager siden men jeg husker den ikke.
Prov seedpeer

oh well

>En person er drept og to skadet av en mann med machete i Tyskland.

Gee, jeg lurer på hva dette kan ha vært gutta.

Apologize and post legs.

kilde

>vær europisk
>bli drept

m-men!!

Allah akbar eller ikke gutta?

Dommens dag nærmer seg.

Oooog det var en syrisk asylsoker.

>Europeisk

Nei takk du.

Nordmenn ser seg selv som Nordmenn forst, ikke Europeere.

Dette er nok sant for hele Norden.

hvem /Ivanka2024/ her?

jag är en nordmen.

>dfn vet hva du heter på RS
/OSG/ Cx

Få ut ham til Wildy og drep ham fåvä.

Han er en PVM-hanrei.

PvE*

Eventuelt PmM

>ikke guutå hendelsen i skjermbilde

skammelig fåvæ

youtube.com/watch?v=Vvwx_woiItk

>flagget må ditt
>flagget må datt

>brever flagg med våpenskjold på

du vet ingenting om vexillologi, brushan.

Malt i godt over fire timer i dag guuter. Begynner å ta form dette flytteprosjektet. Snart bærer det vest!

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

>Malt i godt over fire timer

Hvordan gadd du det?? maling er det verste som finnes

>men flagget bor moderniseres

flagget og det nordiske korset er perfekt akkurat som det er, blitzfitte.

vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/gravid-kvinne-drept-av-mann-med-machete/a/23747914/

spilt overwatch i 6 timer i strekk gutta

>vær europisk
Nordisk, takk

Det er ikke SÅ ille fåvæ.
youtube.com/watch?v=Cwm7mQOzKLs

oi. hva var sjangsen for det da gitt?

Gutta, jeg har et problem...

Stemmer ikke det at hvis en blir sammen med en thai-jv, så er man straks en stereotype som folk ler litt av?

Jeg har blitt godt kjent med en thai-jente, som har sterke folelser for meg, og jeg begynner å like henne godt jeg også - dessverre. Dessverre sier jeg pga den overnevnte stigmaen.

Hun er svært pen, og hun har en bra kropp spesielt satt i forhold til kroppene til de fleste norske kvinner som nærmer seg eller har forbigått alderen 30.

Hun er godt utdannet, men snakker litt dårlig Engelsk, noe som bare styrker stereotypen.

Det er ikke sånn at jeg har tenkt til å gifte meg eller noe sånt, men det er jo sånn som kan skje etter hvert i livet, og derfor tenker jeg også at det er spesielt kleint om jeg ender opp som han som fikk seg "thai-kone".

Faen gutta, hva sier dere til dette? Skal jeg bare droppe henne, eller er jeg altfor opptatt av hva andre synes? Hva ville dere gjort?

Alt nevnt her er hovedgrunnene til at jeg styrer langt unna thaidamer.

+ ladyboy-risken såklart

Du er alt for opptatt av hva alle andre synes. Lev ditt eget liv.

Med det sagt, så er thai-importorer en stereotyp det er lett å flire av.

Dropp henne. Finn heller en slavisk dame.

Du litt for opptatt av hva andre synes, men du må forberede deg på litt baksnakk uansett

Har du mott henne i person? Eller har det bare vært internett stevnemoter?

Spors.
Er du også feit og skallet?

her er min losning: begå selvmord

Jo nærmere du er hennes alder desto bedre

Den verste stereotypen er feit gammel gubbe med ei 30 år yngre ei

Slutt å bry deg om hva andre tenker om deg, jævla turboautistiske homounge.

Gå for en negresse heller. Det er mer akseptert.

Hvorfor er vi så kantete gutta?

så lenge du ikke er en ekkel gammel gris så er det ingen som bryr seg

til og med mamma sier jeg burde ordne meg guling dame siden de liker å lage mat og suge pikk

Du får deg heit thai-fitte. Ikke klag.

>å ikke bry seg om hva andre tenker om seg er ikke autistisk

snart ferdig på videregående eller?

Prover bare å hjelpe ham. Ingen har hoye tanker om ham fra for av, så han har ikke noe å tape.

Jeg er nok litt opptatt av hva andre folk synes, men normalt sett pleier jeg ikke å bry meg noe særlig. Men det blir nok litt kjipt å vite at folk ler litt av meg bak ryggen osv. Tror dere stereotypen er der like mye når hun er så pen som hun er? (hun er uironisk veldig pen)

Ja, tre ganger over totalt ca 7 uker. Det er ikke lenge, men nå snakker jeg som sagt ikke om å gifte meg eller noe. Vi vurderer å bo sammen, som var det som fikk meg til å tenke på alt dette med thai-kone stereotypen.

Nei, jeg er slank og har hår.

Nei, så problematisk er ikke dette, min gode venn!

Jeg er 28 og hun er 27. Hun ser dog ut som om hun kunne vært 20, og hun trenger ikke engang sminke.

Vel, det er litt vanskelig å la være å tenke over sånt, synes jeg.

Lol, nei. Hvis jeg fikk en morkhudet sonn, så er jeg med på å degenerere landet vårt. Greit nok at mange vil si at jeg gjor det med thai også, men det er faen ikke like ille.

Jeg er definitivt ingen gammel gris.

morsom du...

>Flytte sammen med noen du har mött 3 ganger

lol

Hvis du kan leve med å ikke viderefore den hvite rasen bor du går for det. Noen bitre SV-kjerringer kommer sikkert til å baksnakke deg og gi deg stygge blikk, men drit nå i det. Lev for å gjore deg selv lykkelig. Det er mulig jeg misforstår det du skrev, men hvis hun er over 30 bor dere prate om barn sporenstreks da, vær sikre på at begge vil det samme, det begynner å haste med unger etter 30.

Det er omvendt din jævla klovn. Å henge seg opp i hva andre måtte mene om en er slik en gjor på ungdomsskolen. Om han digger thaijenta så kjorer han på, og gir faen i hva andre måtte mene om det. Han er ikke et barn.

Har ikke postet i /osg/ siden 2014 fåvæ.

et tegn på autisme er når du er ute av stand til å se hvordan andre oppfatter deg.

Vel, hva annet skal du gjore med noen som bor langt unna? For å finne ut at vi virkelig vil være sammen må man jo tilbringe mer tid sammen. for eks et år der, evt hun er år her. Kanskje kortere også. Jeg er enig i at det er tidlig, men jeg har jo bodd sammen med norske jenter for også, kun etter noen mnd. Det var ikke sånn at forholdet var noe mer seriost bare fordi vi bodde sammen, så det behover ikke å være et "stort skritt".

Hun er 27, det jeg mente ang kropp er at hun har bedre kropp enn de fleste norske, og da spesielt mtp at norske kvinner begynner å bli litt tjukke når de er 30 og oppover. Hun her er 27 og ser fremdeles ut som hun er 20.

Dette.

Alle voksne bryr seg om hva folk rundt seg tenker om seg. Forskjellen fra når man er ungdom er hvilke type ting en bryr seg om.


Å gi faen i alt folk tenker om deg, er helt seriost autistisk.

eg må

kollektivistsvin

Å bry seg om hva andre tenker om deg hele tiden er hva kvinnfolk gjor, selvsagt er det normer en folger, men for de fleste kommer selvoppfattelsen så langt at de vet hva som er på ræva galt å gjore og hva som bare vill heve noen oyenbryn.

...