Sverigetråden - Västkust edition

Sverigetråden - Västkust edition

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jhVgV5RLcTI
youtube.com/watch?v=chHyyp9zaY0
lth.se/utbildning/teknisk_matematik
twitter.com/SFWRedditGifs

jag såg 3 korpar idag

>dkn Sverigetråden har destruktiva mansnormer och främjar hederskultur

wew

Ta ditt liv bögjävel

>var på fotboll med polarna
>kommer hem
>trådautisterna har suttit och pratat politik (om man ens kan kalla autister som fantiserar om nazism och invandrare som cuckbrevar för det) hela jävla dagen

>>dkn Sverigetråden har destruktiva mansnormer och främjar hederskultur
d1a

Färskt ut av grinden igen, dags att höja insatserna igen
Fetat min tallrik igen, ni katter vet att vi alltid spelar för att vinna
G-A-N-G till Ster, son
Hatare har tagit denna skit för långt, son
Så det är allt för dig, jag slår ut hela ditt lag
Jag krossar dina drömmer med lyrik att förgöra dina planer
Ju värre du verkar, ju mer lögner berättar du
Ju mer lögner du säljer och vid överraskning faller du
I min dödsfälla, rakt i mina bromsar
Dum, du vet att Guden måste välsigna varje mikrofon han nuddar
Jag har lidit, bara så jag kan återvända hårdare
Vill vara skitstartaren, knulla runt och göra dig till martyr
Jag gör dig berömd, vänder mig om och gör dig namnlös
För du kommer aldrig förstå hur viktigt rapspelet är för mig.

Kom till sängen, jag väntar.

>dkn ny och mysig tråd
Så hur har dagen varit anons? Själv har jag planer på att doppa mig i Sveriges ädla västkustvatten på onsdag, ska nog bli skönt.

får en verkligen att tänka

varför?
nej

>kom undan med att göra ny tråd på sida 9, reta cuckholmare med trådstartbilden, ha sverigetråden som trådtext samt använda edition istället för upplaga
Autisterna sprängda åt helvete

Jo, finns mass mys i sängs, så kom nu.

Bara jag som inte tål Matgeek?
>alltid pretentiös på det där klassiska "hej jag är 80-talist och bor i innerstaden och har råd att köpa svindyra pistagenötter så därför tänker jag göra det och tydligt instagramma det hela"-sättet
>har man inte id och ork att göra allting från grunden är man plebej och måste dö
>älskar allt amerikanskt, muh amerikanska bbq-sås, det här så GENUIIIIINT

Känns väldigt Flashback-pretentiöst. Vad är det med denna väldigt speciella svenska autismen som tar sitt uttryck i matsnobberi?

nej

Sätter verkligen igång neuronerna.....

>sveriges män
>blir oironiskt triggade av vad en 17-årig tjej skriver på sin twitter

SVENSKA """"MÄN"""", ALLTIHOP

f1 h1

Runkat till 2D, bra dag favä.

rätt bra, runkat till futa och transor.

korpar är fina

14 dagars returrätt gäller alltid.

Jag delar inte din smak men det är skönt att höra att du har något :3

pappa har bränt revbensspjällen på grillen igen :(

jävla hora

>cocacola-konnässör

youtube.com/watch?v=jhVgV5RLcTI

>det här var inte ens ironiskt

Gyckel va?

Kallar du honom snobb? Har inte sett mycket men han ser ut som någon som inte kan något om mat utan bara är lite folklig eller vad man ska säga.

Vad har han för dialekt?
Orkar inte lyssna på honom.

>dkn efter fått frätskador på tänderna samt hål i rötterna har man slutat dricka läsk.

fyfan säger jag

Det är ALLTID en cuckholmare

jvdk

Revbensspjäll är ganska räligt favä, mycket slabb för lite och inte såeciellt god mat. Kom så går vi och ordnar lite goda grillspett istället user.

Han bor i Uppsala har jag för mig.

videon startade tystad men såg direkt på sättet han pratade att han var en cuckholmare

det är alltid någon stjärtsmärtad bonde som kommenterar

Samma sak, hela området är en cancersvulst

LÅT DET SKE

blå cirkel här

>dra med sig halva Uppsala
Uppsala är Sveriges STJÄRNA. Ni lågutbildade SD-röstande bönder skulle inte veta. Gick ni ens ur grundskolan? Ajjjj skrattar röven av mig

>hemma över sommaren
>arbetar heltid plus pluggar till två omtentor
>lagar ändå det mesta av min mat själv pga konstiga arbetstider
>handlar allmänna saker som frukost, toapapper, frukt osv till alla varje gång jag är och handlar
>mamma, pappa plus två syskon är alla lediga och gör inte ett skit
>de spergar ändå ut på att jag inte hjälper till nog mycket hemma

Fyfan vad jag hatar svensk kultur. Hade jag bott i ett arabland hade min mamma och syster vetat sin plats. Dessutom hade man varit glada att ens son kommer hem, inte behandla honom som någon jävel som snyltar. Håller era föräldrar på såhär?

>vill få med Uppsala
>kör markdetonation

youtube.com/watch?v=chHyyp9zaY0

Vart gick allting så fel?

Uppsala är där svenska studentinnor drar för att "plugga" men i själva verket dra till Gottsunda och knarka med Achmed

Bara spräng skiten i luften

Ja...

>dkn disharmoni dödade /vg/

>lågutbildade

>ha examen från Uppsala Universitet

Bokstavligen ner i sophinken. UU är för folk som var för korkade för HHS respektive KTH.

>antyder att HHS är bra
Ekonomi är ett jagjags-ämne. KTH är dock okej men Cucksala har väl ingen teknologi-sektion så inte jämförbart.

>dkn ingen bolivar/båtman-v

>Cucksala har väl ingen teknologi-sektion

Finns några CI-utbildningar där om jag inte har fel. Hade gamla klasskamrater som blev geolog/miljönissar eller liknande därifrån

Tråden är ju bokstavligen full av cuckbrevande blattar. Kanske dags att sticka.

Är det bara jag, eller verkar brudar sakna legitima hobbies? Att ödsla tid på tumblr, att "skapa" outfits på Polyvore, att publicera skit på Instagram och att skicka efterblivna snaps är väl knappast hobbies?

Jag bör lämna är fan för gammal för skiten.

Alger?

Fast ingen teknisk högskola va? Eller det fanns iaf inte på kartan för mig när jag skulle söka min civings-utbildning vilket är konstigt då Uppsala är bra annars.

Har ni en "squad"? Bild relaterad är min, jag längst fram.

Uppsala har bra ingenjörsutbildningar.

>dkn inga alger att stoppa i benis

Skulle favä

Är det bara jag, eller verkar oskulder sakna legitima hobbies? Att ödsla tid på Sup Forums, att "skapa" jagjag i mspaint, att publicera sin penis på twitter och att dricka överblivna snaps är väl knappast hobbies?

>t. uppsalaingenjör

Inte inom datta, maskin eller fysik

Ja, har tråden favä. Tråden har varit där för mig vid många jobbiga tillfällen favä.

t. Lunganon

>t. Lunganon
omg hej senpai. Hur mår du? några komplikationer?

Alla kvinnors intressen handlar direkt (nattklubb, instagram, festa osv) eller indirekt (mode, träning, bloggande) om att attrahera män. Man säger att män är besatta av sex men kvinnor spenderar bokstavligen 100% av sin vakna tid med att försöka attrahera män. Har du någonsin suttit och lyssnat på kvinnor prata med varandra? Det handlar enbart om män i princip hela tiden. Till och med radikalfeminister (som ej är lesbiska) är besatta av män.

hmmmm...

borde man rapporterad/anmält den där jaghatarsvenskakvinnor-user i tråden till polisen/säpo?

Ja såg nu att min utbildning inte fanns där så inte så konstigt att jag inte kollade något.

lth.se/utbildning/teknisk_matematik

Det gick bra favä. Nej, efter operationen jag hade ungefär 3 veckor efter det brevet var allt fine. Gjorde lite lunggymnastik hemma i 6 veckor efteråt bara.

>bacne
ta livet av mig

När jag hört dom flickvänner jag har haft tala i telefon med sina tjejkompisar så har det alltid slagit mig hur förbannat blåsta dom låter.

Är killen mer självbelåten än denna redigerade version?

Käften bög

finns inte på kth heller

sociala medier eller hästar är vanligast, tror aldrig jag har hört en tjej snacka om annat (går på su)

>Det gick bra favä
>dkn man varit orolig för dig i över ett års tid
skönt att du lever.

undra om gubben fortfarande lever ;__;

>Käften bög

jag tycker vi ska vara trevliga i sverigetråden och inte kalla varandra för otrevliga saker

Finns ett masterprogram på F där som är i princip samma sak favä.

glöm inte fotografering

>jvdk
Detta stoppar dock inte mig från att bada. Även om det ser äckligt ut.

norr eller söder?

Visa pattarna först

Ja T+tillämpad matte är typ teknisk matematik

faller inte det under instagram / sociala medier? om du menar att ta bilder via iphone eller systemkamera som dom sedan lägger upp på en blogg

resor är också vanligt, men det är egentligen bara kodord för festande på annan ort

min är så satans äcklig, tror det blir cancer av hela skiten snart

Hahah visst ja fan. Ingen aning. Han var rätt jävla störande faktiskt, började gorma åt farsan när farsan sänkte ljudet på TVn och skrek och slog mot sköterskorna.

Gubben som låg emot å andra sidan, berättade jag om honom? Smal som en sticka, var jobbigt att se. Vet inte vad som var fel med honom men han blev bara sämre under tiden jag var där. Hans fru kom iallafall varje dag och drack kaffe. Han lever nog inte mer ;_;

Är vit så

härligt, arlanda här

Börja lyft så tror alla att backnen kommer från att du tar anabola och är instabil

en fin dag

Är den här utbildningen bra? Blir lite rädd då den bara finns på 2 universitet så den känns lite "okänd" men samtidigt tycker jag den passar mig perfekt från vad jag kan se. Får man jobb i samma utsträckning som teknisk fysik till exempel?

Inte snubben du pratar med men tycker du borde höra dig för med utexaminerade och de som håller i kursen angående sånt, tråden är nog inte optimal

>Han var rätt jävla störande faktiskt
har detta brev sparat, var om när du ville kolla fotboll men han klagade när du satte på ljudet.

>berättade jag om honom?
inte vad jag minns.

>Han lever nog inte mer
vifif ;____;7

>SVEA

precis som på mina skor


mvh klädsam herre

Detta. Tråden är som bäst när det är mys och snällhet. Är man snäll mot sina medanons mår både de och en själv bättre.

Har du bra hållning? I så fall tips hur man får bra hållning tack

Ren vanesak. Stå framför spegeln och öva stå så att ryggraden är rak. Börja tänk på detta när du går. Snart poppar tankarna upp mer och mer ofta tills du faktiskt börjar gå så


Hade rejäl dattanacke och lite framåthukat hållning innan jag började. Är manskulting också så hade mycket att vinna på den där extra centimetern man får genom att gå rakt.

>dkn grillade majskolvar

Nej om du har tur så kan du driva anons som du stör dig på till självmord genom mobbning. Då slipper du se dom i tråden och du kan skratta åt att person begick självmord

brukar steka majsen i stekpannan ibland för att efterlikna det favä

svag värme och bara använda det fett som redan finns i pannan

Jag är halvsvart