/mämmi/

/mämmi/
/mämmi/

animeme-editio.

Welcome: animemesters
Not welcome: black people

Other urls found in this thread:

express.co.uk/news/uk/685852/Somali-serial-rapist-allowed-stay-Britain-deportation-attack-two-more-women
iltasanomat.fi/viihde/art-2000001224603.html
youtube.com/watch?v=rBcbc8eWz6U
youtube.com/watch?v=F1SHQgMrwKc
youtube.com/watch?v=5GpG7JVsxIY
twitter.com/SFWRedditVideos

...

Megumeme

Alle 18 senttiset mulkut mitataan neuvolassa

Jos vaikka tällä aloitetaan tämä ketju.

...

oon huomannu että saleissa ei oo kun joko niitä normi- tai juustuversioita
s-marketista löyty, pohjois-savosta ite
tex-mex hyllyllä

I read mangas and don't watch animes, may I get in?

Runkkasin tolle huorelle taas tänään vaikken ole katsonut jaksoakaan sen sarjaa

poista

delet this

elikkäs pulled porkia reissumiehen välissä ilman mitään muuta + karibian aurinkoa, maustettuu mustaa teetä
r8

Ammattikärki:
kaikki ässbonus-kauppojen valikoimat: foodie.fi

>karibian aurinkoa
5/5 maku

1.8 uuteen itsemurhayksiöön, huimat 26m2
en tosin valita kun ollu asunnottomana melkein 3v ja kavereiden nurkissa vaivana
koulupaikkakin löyty samalla viikolla, mitä helvettiä

pls tykätkää ja tilatkaa

eka bläk metal ankalle

*oksentaa*

bläk metal ankka on paras

itel on vaan näit avaruusjuttui

Rakastan sinua

fight me!

miten meinaat pelkillä opintotuilla elää yksiössä?

homo

itellä kaikki ankat on sekasin Sup Forums-kansiossa, ei jaksa ikinä kaivella niitä sieltä
löytyykö kellään sitä resilar-mikki-edittiä? mä tein sen joskus teinimpänä

kuinka niin? vuokra n. 330e + sähkö

uguuuu~

...

貴様を殺す

...

Ärsyttää ite kun välillä jaksan nimetä kuvat ja välillä en, mutta sit välillä taas nimeän kuvat toisella tavalla kuin välillä. Hankala välil löytää settei, kun vaikka mulla on joku 25 eri kansioita kuville, niin monissa on lähemmäs 1000 kuvat, joissakin enemmän.

tattis

...

>yksiö
>330e/kk
ok eli asut jossain böndellä

tää oli hyvä

Ari! Kato! Täällä on ihka aito homo!

kuopiossa eli melkeinpä joo

Oho, mistä täältä saa noin halvalla itsemurhakuutioita?

300 e täällä,sisältää sähkön,34 neliön rivarikämppä 50 km tampereelta hähää

asumistuen jälkeen omavastuu 30 e lel

oisko toi niiralan kulma? ja särkiniemestä
otin ensimmäisen mitä tarjottiin, ei siinä ole edes parveketta

sillon n. 3v sitten oli vielä 42m2 kaksio petoselta, vuokra oli 400e
oonkin varmaan jo kertonu tarpeeks mut ei ne kovin kalliita oo...

Ostakaa oma talo vitun köyhät

let me be an honorary finn

No can do, Jamal

express.co.uk/news/uk/685852/Somali-serial-rapist-allowed-stay-Britain-deportation-attack-two-more-women
>raiskaa tyrät rytkyen
>lol oho, emmä tienny et se oli laitonta

Postaa animeemejä homo

ei jaksa,varmaan asuisin täällä maalla vuokralla vaikka voittaisin lotosta,niin lepposaa ja naapurit kivoja ja hyvät eräjormailumestat kävelymatkan päässä

>not welcome:black people
Wow that's rude! :(

I will

IN
----VADE
your CUNTry

forceFUL-ly

Nii vittu.

...

iltasanomat.fi/viihde/art-2000001224603.html
>olen 25v

mitä helvettiä

...

Your WORK_MAN speak is a disgrace, Tyrone.

ei juma että RK on seksikäs ase
t: en käyny armeija

Procrastico 2: Motavion maanpako

> meinaa että tänään menet deittisaitille
> katso leffa
> pelaa ps2
> yhtäkkiä on ilta ja liian väsynyt

No, en mä mitään tytyä olis kuitenkaan saanu.

oh no, you're misunderstanding. it's just a synthetics, not the genuine thing, because invention is fun, you oblong schlong-lovesong.

Mitä vittua Hesessä voi tehdä?

ite yleensä tilaan kerroshampurilaisen
vähän kallista vaan

Kokeileppa tota guacamolejuttua ni tilaan sit huomenna jos on hyvää.

Katon täs toista kertaa Buffyy ja oon nyt edennyt kuudenteen kauteen. Toi Willowin kamppailu magia-addiktion kanssa muistuttaa kyl erehdyttävästi omaa päihdeongelmaa.

Millainen päihdeongelma kyseessä?

Ihan pelkkä tuttu alkoholi, mut tää on tällaista
>juu ihan helposti oon vaikka kuukauden juomatta
>kännit kuitenkin samana iltana

Uskon siihen aina hetkellisesti itsekin, et pystyisin olee selvänä, mut sit taas tulee otettua. Oon nyt pysynyt kirkkaista erossa, mut ei tää kaljankaan kanssa tissuttelu mitenkään hyväks ole, kun en saa mitään tehtyä tässä olotilassa, paskapostaamisen ja videoiden kattelun lisäks siis.

Onneks en sentään sekoile mitään kännipäissäni, mut ei tää siltikään ole hyväks. Käyn päihdeklinikal säännöllisesti ja oon saanu vähennettyä sitä kautta, mut on tää edelleen ongelmakäyttöä.

Luoja että elämä ilman alkoholia osaakin olla tylsää

Juon kaljaa ja katon Sopranosien lopetuksia. Aika hyvää puuhaa jtp, kohta luvattu pyllykuvia tinderissä.

youtube.com/watch?v=rBcbc8eWz6U

Ranch ruis sibsut on ihan hyviä

are you a VIP ?
youtube.com/watch?v=F1SHQgMrwKc

No hyvä et hait apua. Itseäni vähän pelottaa terveydenhuoltoalan alipalkattuna orjana tää että meiltä odotetaan ihmeitä. Siis se et "mee hoitoon, kyllä siellä huolletaan" vaikka se on todella pitkä prosessi, joka vaatii suurempia ihmeitä hoidettavalta kuin henkilökunnalta.

Aattelin vaan sanoo et niitä epäonnistumisia tulee, niille ei vaan voi mitään. Vähitellen on ainoa tapa onnistua.

oon alkoholisti mutten koe sitä minää ongelmana sillon ku oon kännissä ni oon sit aika usein kännissä

Kellä on näin hyvät maisemat?

>Siis se et "mee hoitoon, kyllä siellä huolletaan" vaikka se on todella pitkä prosessi, joka vaatii suurempia ihmeitä hoidettavalta kuin henkilökunnalta.
Juuh tää. Olin aikasemmin viitisen vuotta mielenterveyspuolella, jossa olen kyllä nytkin, ennen tonne päihdeklinikalle menemistä. Koen tän ite lähinnä silleen, et se itse keskustelu yms siellä harvoin tuo mitään konkreettista ja välitöntä apua, vaan sen sijaan se säännöllisyys ja asiaan huomion kiinnittäminen saa jotain muuttumaan itsessä. On tää avannut kanssa uusia näköaloja sekä omaan, että muiden psyykeen.

En tosin tiedä sit.

t.

Sadan metrin päästä suoraan merelle ilman tota heinäpaskaa vedessä.

mEE TÖIHIN

Voisin saarnata miljoona vuotta mielenterveyshuollon ongelmista, mutta eipä siinä järkeä. Aattelin vaan sanoa että ihminen oppii elämään ongelmiensa kanssa. Kun sen kanssa oppii elämään, niin asiaan ei halua muutosta ennen kuin on "liian myöhäistä". Että ihan hyvä kun oot hoidossa, kannattaa oikeasti ottaa kaikki vastaan mitä tarjotaan.

Ei ole meri

Katotaan niin langan kaikilla alkkiksillakin on tytyt.

well nigger get out, we are full

Hei tunnistin ton tytyn

Eihän tota lasketa ees näkymäks sit.

>Aattelin vaan sanoa että ihminen oppii elämään ongelmiensa kanssa.
Juuh, tää on kyl totta. Kummallisen sopeutuvainen eläin. Joskus nuorempana halusin kavereita, mut sit jossain vaiheessa vuosien yksinolon jälkeen pelkkä ajatuskin jostain vakituisesta """kaverista""" tuntuu ihan helvetin oudolle.

Voi vittu.

huh ku näillä keleillä on rönttöset liikenteessä. oispa

JUMALAUTA VITTUKU PITÄÄ ASUA KESKELLÄ EI MITÄÄN VITTU 22KM LÄHIMPÄÄN KAUPPAAN METSÄREITTEJÄ PITKIN SAATANA HALUAN KALJAA EEEEEEEE

Jaa

Se on muuten aika haastavaa löytää monen vuoden yksinäisyydestä kärsineelle kavereita. Kyynisesti ajateltuna kaveruudessa on kyse tiettyjen tarpeiden täyttämisestä. Jos toinen saa enemmän irti kuin toinen, se ei ole tarvetta. Samalla täytyisi saada "samasta maailmasta" olevia frendejä, jotka kuitenkin ymmärtävät toisiaan viemättä kumpaakaan "takaisin" lähtöpisteeseen.

Saatana meni ylösalas

Se on sivuttain urpo

Nii.

>Jos toinen saa enemmän irti kuin toinen, se ei ole tarvetta
>Samalla täytyisi saada "samasta maailmasta" olevia frendejä, jotka kuitenkin ymmärtävät toisiaan viemättä kumpaakaan "takaisin" lähtöpisteeseen.

Tää kuvaa tilannettani varsin hyvin jtp. Alan aina burgeroimaan ja katkaisen kaikki yhteydet, jos tutustun netissä johonkin tyyppiin ja huomaan, et se on mulle tärkeempi kuin mitä mä oon sille. Oon tosin onnistunut melkein 4v ajan säilyttämään kaveruuden yhteen saksalaiseen tyyppiin, kun se on melkein samanlainen kuin mä, paitsi et käy yliopistossa ja TÖI_SSÄ. Sillä ei oo mun lisäks oikeastaan kavereita, niin oon kaiketi sen "paras kaveri" ja se on mun ainut kaveri.

SHE
HE
HE
SHE
SHE
MAGNATE
TEDDY BEAR
HE
SHE
SHE
JUDGMENTAL
HE

>ilmeeni kun yksi näistä jäsenistä on tuttu

lol apua, oon saanu työttömyystukee 2015 vuoden alusta asti, kela/työkkäri ei oo ottanu yhteyttä kertaakaan tuona aikana. oma soskutätikään ei tuohon mitään sanonu kun kysyin että mitähän ihmettä...
voiko ne alkaa tuota perimään takas? vieläkin työttömyyskorvaus rullaa, ja oikeasti työtön oon ollu tuon kokoajan (heh)
asiahan on ajankohtainen kun oon sinne opiskelemaan ja asumaan lähdössä, pitäis olla kelan kanssa tekemisissä ja vaihtaa nuo tuet asumis/opintotukeen...

tl;dr en edes tiedä, käyn huomenna kysymässä soskusta

Sulla on pitkä tie edessäs. Mut kyllä se onnistuu

Here's an interesting video for autist like you

youtube.com/watch?v=5GpG7JVsxIY

>>Jos toinen saa enemmän irti kuin toinen, se ei ole tarvetta
Semmonen somalisosiopaatti.

Oispa nuotio ja makkuria.

Pitäis varmaan ruveta retkeilemään. On vissiin ihan mukavaa puuhaa vaikka ei ole kavereita.
Ei oo intin timppareissujen jälkeen tullut käytyä metsässä.

...

>se tunne kun tie edessä on pitkä ja tätä on takana melkein 6v

Takana oleva pätkä tuntuu varsin lyhyeltä.

Kerroppa kaikki.

I'm only speaking y/r lingo.

neekeri neekeri neekeri neekeri

Se on toi rumins, eiksniin?

seiba on paras kunkku