Hvalfangst-utgaven
Forrige
Hvalfangst-utgaven
Forrige
Other urls found in this thread:
vg.no
youtube.com
dagbladet.no
yle.fi
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
aftenposten.no
youtube.com
nrk.no
twitter.com
Fǿrste for Bǿ Gospelkor
unnskyld meg, jeg bare kaster en forbannelse over tråden deres.
RAÞKMV IIIIII SSSSSS TTTTTT IIIIII LLLLLL
bork
Slurper i meg litt sæd
Knasker i meg en hvetebolle
Takk for informativt svar frontkjemperanon. Håper du henger rundt i Norgetråden litt fremover.
Norway can afford to have ships?
You can tell it's Norwegian because it's sinking.
>Nasjonalsosialister i tråden
Pell dere ut.
Så, Nordbros, er værmeldinger ganske noyaktig her? Rapportene på telefonen min har vært veldig unoyaktig.
Sjekk yr.no
Det er min humor.
The British politician Philip Noel-Baker, Baron Noel-Baker, commented after the war that "The first great defeat for Hitler was the battle of Britain. It was a turning point in history. If we had not had the Norwegian fleet of tankers on our side, we should not have had the aviation spirit to put our Hawker Hurricanes and our Spitfires into the sky. Without the Norwegian merchant fleet, Britain and the allies would have lost the war."[1]
Lei folk
forti kjeks
>dfn du kjenner folk som spiller i band og turnerer og har "the time of the life" mens du sitter hjemme og ser på half in the bag
Drommene mine er bare mareritt disse dager. De vil ikke forlate meg.
Foles dårlig mann
...
skal starte sivilok. studiet ved NHH om et par uker, noen spesielle tips/ting jeg bor huske på? Hvor snobb må en egentlig være? Har hort en del rykter, men lurte på om det faktisk lå noe i det. Har allerede fått meg studenthybel, orker ikke å bo i kollektiv fåvæ + billigere leie.
Vurderer litterært å flytte til Canada om 3-4 år gutta. Hores det ut som en forferdelig idé?
Idiot, man finner ikke tråden i katalogen når man soker på "norge"
...
>dfn vi kunne ha vært klassekompiser
Jeg takket nei til NHH.
Ja
hvorfor det fåvæ?
Ja. Hvorfor vil du forlate dette lanet for det landet der?
Hvorfor?
>Flott natur
>Ny kultur
>God mulighet til å lære meg fransk
>Legalisert cannabis
Ville heller studere et annet sted.
Friendo. Ameribro in Norway here.
Gå til vest Canada. Den har alle de perks, men ingen toyleslos liberalisme, egentlig ganske konservative. Jeg jobber det i en år.
Regina eller Calgary.
youtube.com
>dfn ingen fransktalende jv
NYHETSBOMBE: MET DEMON KOMMER TIL NORGE!!!
dagbladet.no
/kjendis/
>skjul post
>filtrer /kjendis/
Du hadde meg på
>Legalisert cannabis
>God mulighet til å lære meg fransk
>ingen norge i OP
Dod tråd fåvæ
Hvilken by burde jeg satse på for jobb i teknologibransjer? Ikke IT, men heller automasjon/industri
> >ingen norge i OP
> Dod tråd fåvæ
Denne gutten har rett
Industriell? Jeg vil si vestover igjen. Det eneste problemet er at det er mer fokusert på gruvedrift og trelast, men jeg sverger det er en bilprodusent sted på hovedveien (Canada 2, Trans-Canada Highway) i Alberta eller.Saskatchewan.
Mate Daemon? I norge??!
Norge relevant!!!!
Å HERREGUD MÆT DEIMENNNNNN
METT DEMN
MÆTT DEIMN TIL NORGE FY FAEN
BEGREFTED
MEIT DEMION
NORGE
PAKK SEKKEN
MÆTT DEIMON
HOLLYWOOD STJERNE
Knasker i meg en tunfisksalat (med et ferskt rundstykke på siden)
Slurker i meg en farris
M E T T D Y M O N
E
T
T
D
Y
M
O
N
MÆTT DAIMON
Hvorfor er ikke tråden sokbar? Dette er skuffende gutta
Say that to my face and not online, faggot, and see what happens.
Enig, men jeg tror det bare var en glipp.
Da har jeg pakka i bilen og setter kurs mot Sverige gutta! Om to timer kan jeg drittbreve under svensk flagg!
Enig. Lag ny.
Jeg har en kompis som ikke vet så mye om hva som skjer i Sverige. Han tok turen alene til Sverige i bilen sin. Rett etter han var over grensen, så var han plutselig på vei tilbake, og jeg spurte hvorfor turen var så kort, og han sa at det bare var svartinger der, topp kjeks.
Hva skal du i Sverige da, anonsen? Treffe svenske venner?
O S L O
S
L
O
Det er ikke nodvendig, vi lager skikkelig neste tråd.
Skal på hytta til noen venner i Lysekil..
A S K E R
S
K
E
R
>yle.fi
>Norway's prime minister to consider donating the peak of Halti mountain to Finland for her 100th independence day
>It would rise Finland's highest point from 1324m to 1331m
wtf I love Norway now
>ingen trenger å finne tråden for neste tråd
Noen kommer garantert til å lage en sokbar tråd når de ctrl+f'r og ikke finner noen tråd, så kan like godt gjore det med en gang fåvæ.
Charlottenberg eller Svinesund? Håper ikke du er så nub at du drar på den gamle delen av Svinesund fåvæ.
I'm for this. You deserve to have an actual summit as your highest point.
>They're only doing it so the Finns have a better overwatch point if the Russians move west.
Norway thinking ahead.
Er de så inkompetente at de ikke klarer å soke gjennom katalogen etter et bilde med norgebanneret?
Jeg mener selv at det ikke er nodvendig, dog jeg skal ikke protestere om dere vil lage en ny tråd.
Jeg har forresten laget en ny trådstarter, men det er kanskje ikke riktig årstid for det. Jeg syntes bildet var for fint til å ikke ha banneret vårt, rett og slett.
Devilish
Who gives a shit, you can get all of Northern Norway for all I care desu. The only thing of value there is the oil in the Norwegian sea, but liberals insist on us not extracting it and killing the oil industry anyway, so it's of no use to us.
> våknet i dag igjen
tissa på meg gutta
Er det så jævlig vanskelig å bare inkludere "norge" et sted i trådstarteren? Da kan tråden nemlig sokes opp, istedet for å måtte bla og lete etter et bilde. At du i det hele tatt forsoker å forsvare inkompetansen din gjor meg svett.
>Norge
Norgetråden
Hva er problemet med den gamle delen av Svinesund? Var der mange ganger da jeg bodde i Halden. Likte det mye bedre enn Nordby-senteret.
slurker i meg litt fitte
>Ostfolding
Glem det, du ville ikke forstått.
Fine sifre user
Er bestemor på besok?
Fine ni-tall.
Jeg er da for faen ikke ostfolding. Jeg bare bodde et par år i Halden.
Det er ikke min inkompetanse jeg forsvarer. Jeg lagde ikke denne tråden fåvæ. Jeg forsvarer heller ikke inkompetansen til han som lagde tråden, jeg sier bare at jeg ikke mener det er nodvendig å lage en ny. Men som sagt, lag gjerne en ny.
/Norgetråden/****
Hvem er knulledukka til venstre?
Misty
Bra. Skal ödelegge brevene dine. Hehehe.
Venter fortsatt på en forklaring på dette.
Hva er den mest norske sangen som fins?
Er stort sett bare innvandrere på gamle Svinesund nå om dagen iirc. Dessuten er harryfaktoren minst dobbelt så hoy der. Igjen, du er ostfolding, så det siste regner jeg ikke med at du forstår.
Igjen, jeg er ikke ostfolding. Da jeg pleide å handle der kan jeg ikke huske å ha sett så mange innvandrere, men det er mulig det har forandra seg nå.
Jeg fant et sitat som sier "Hvor nordmennene står, kommer russerne aldri igjennom", uttalt av en tysk general, men det står uten hverken navn eller kilde, så dette kan ikke verifiseres.
Andre rykter sier at nordmennene hadde en tendens til å lope etter og jage fiender på retrett, og at russerne hadde ordre om å ikke engasjere de norske stillingene om abslutt nodvendig.
Men som sagt, anekdoter uten kilder.
Her er det ingen som er nasjonalsosialister. Dette dreier seg kun om interesse for en uglesett del av norsk krigshistorie.
Stadig flere ser ut til å ta innover seg at dette er en del av Norges krigs-innsats, selv om de som utforte den vil for alltid sees på som landssvikere.
Har du bodd to år i Ostfold er du praktisk talt ostfolding fåvæ.
youtube.com
senker meg ned i depresjonens morke
Knus kapitalismen, sa de. Sosialisme, sa de. Makt til folket, sa de.
Sosialister er idioter, og fortjener den skjebnen som venter dem når de setter sosialisme til live.
>duolingo har ikke et system som tillater meg å bestemme ordene som jeg har de fleste vanskene med for å ove dem oftere
Velkommen. Foles godt og jævlig på en gang fåvæ
Det gjor den automatisk.
nrk.no
lol nå går det for langt fåvæ
knasker i meg to snickers
Nyt diabetesen din tjukken
Gamle datamaskinen min slutter av tilfeldig gutta.
Gjǿr lyd som hǿrer ikke så bra ut.
Alle ting forgår, Burgeranon. Bare husk tilbake på de gode stundene dere hadde sammen og hold den i hjertet ditt.
slår seg av tilfeldig*
Lager lyd som ikke hörer*
Kanskje du skal prǿve å forklare skillet mellom "å hǿre" og "å hǿres", user?