Sverigetråden- hell fucking seger upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4KT7ooCBfCc
instagram.com/p/BH7ufNpBG5J/?taken-by=michaelabergekrans
metro.se/nyheter/nu-ska-svenskarnas-sexvanor-kartlaggas-for-forsta-gangen-pa-20-ar/EVHpgC!WqiyNCJExf6/
instagram.com/explore/tags/finlandssvensk/
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

>den där perioden när neetsen somnar och nbögarna börjar jobba och man har tråden helt för sig själv

>dkn du föddes inte svart och får inte ta del av "svensk 14årig flicka uthyres för 50kr/timmen" erbjudandet

träff idag hajp grabbar :D

Men grabbar, gamla tråden är ju bara på sida tio än.

jag till vänster

Hell seger

...

youtube.com/watch?v=4KT7ooCBfCc

Why are Finns so good at Swedish?

Finnish nationalism was invented by Swedish nobles who didn't want to become Russian and now they all have to learn Swedish in school.
Also, they got quite a big Swedish minority still.

Det enda jag vill ha i mitt liv är en fv

Det är därför du aldrig kommer få en, lär dig vara självständig.

>Jag har haft kompisar från Albanien som har varit schyssta men som har varit 2-generationens invandrare men de har varit ganska lösa med deras tro när det kommer till att dricka sprit osv. men vad de alla hade gemensamt var att de ALDRIG skulle kunna gifta sig eller skaffa barn med en svensk kvinna sa dom. detta gör mig väldigt förbryllad över att någon integration någonsin kommer hända.
>detta gör mig väldigt förbryllad över att någon integration någonsin kommer hända.

>integrationscuckar
inte en enda gång

Hur får man en sån här fv?

Ändra din livsstil, personlighet och utseendet, sen är det bara att vara sig själv.

Vad ska jag ändra till?

Har ju varit självständig hela mitt liv, men när man träffar sin HON är det inte så jävla lätt. Har varit hopplöst förälskad i 2 år utan att jag sagt något. Träffar henne en vecka om året typ. Hon verkar vara intresserad av mig också men jag vågar aldrig görs något. Det är därför jag inte har fv.
Bli latbög j/n?

>Har ju varit självständig hela mitt liv,
>t. i spanien med mammsen

Hehe mm

Nu tar jag mitt liv

...

Nej. Svårt att förklara, men eftersom jag inte fick en vettig storlek på min att leka med så har det dykt upp ett sug att leka med andras? Som att andra får kompensera för mig. Fattar inte riktigt varför heller

penisavund

Borde de inte få överbliven hud i massor?

Hur fet måste man vara för att få det?

Du ser väl huden på magen? Konstigt nog tycker jag hon var snyggare till vänster och jag brukar verkligen avsky fetton och knubbisar.

>dkn vaknar upp och för höra att ens pappa är döende

jaha, hur ska man hantera detta då?

0-4 Ta hem en hamburgare
5-9 Gör lite stuvade makaroner med falukorv
Fina siffror, nära mig på mina fienders blod.

Bajsbreva på kanalen

Spendera tid med honom

Och jag beklagar user

Tja du kanske bör hälsa på honom tycker du inte det user?

jvdk user

Min mamma är döende och hon ville inte berätta för någon av barnen för att vi inte ska oroa oss men vi fick reda på det ändå.

>dkn ens föräldrar nästan hunnit gå i pension innan man fått ett jobb

Samma här :3~~

hmm

De kanske skulle knulat 20 år tidigare.

Brukar inte vara så farligt om man är ung

I want to kiss you .

>bigthumbnail.jpg
Varför?

If you're a girl or cute boy, sure. Otherwise no.

Det ultimata gycklet

This is my photo. Am I cute ?

Hetaste bild jag någonsin sett
T. 1 månad icke-runk/porr

Hello Sverigetråden I'm practising for my mandatory Swedish exam and would appreciate if you translated your own posts to English before posting them so I don't need to use Google Translate

Tack tack

haha aa

Mm

Du skulle skrivit detta brev på svenska för att öva.

Grabbar seger asg

Finns are cucks

Finnar är hanrejar

Loläror dodigog rorövovsospoproråkoketot momedodanonsos dodu hohålolloleror popå

Försökte somna men kunde inte så nu tänkte jag vara vaken typ 15 timmar till

Vad kan jag hitta på under dessa 15 timmar?

Dricka öl

Uncalled for and rude

Inga kolhydrater tillåtna.

Ät sötpotatis

>vara Maja 55 som går på lchf

>dkn hungrig och behöver tanka

Kom förbi med en sallad och pmax favä

Takas /mämmi/lle

>är brillorm
>bytte glasögon
>känns lite vindögd på ena ögat nu när jag bär de nya

ska det vara så i början eller bör man misstänka fel styrka?

instagram.com/p/BH7ufNpBG5J/?taken-by=michaelabergekrans

Gör till en webm och fotoaffära in en svensk man som sitter och tittar på från poolkanten

metro.se/nyheter/nu-ska-svenskarnas-sexvanor-kartlaggas-for-forsta-gangen-pa-20-ar/EVHpgC!WqiyNCJExf6/

Jaha, då vet man det. Svenska "män" = hanrejer.

Omg god morgon emil

>god morgon
>det är eftermiddag

Men god eftermiddag på dig

>Be skelleftea
>Full of sandniggers and landwhales
>Sandnigger beggars don't just politely ask you for change without bothering you, they literally swarm you asking for shit
How the fuck can people live there?

Hur gav den artikeln dig det intrycket?

No I don't want to leave my new kompisar
You'll have to do without me

Jag vill se en söt tjej gå med rumpan bar.

> actually going outside
Wew gosse

>vill bokstavligen förinta Sverige
>sverige förblir svenskt
Vad menade han med detta?

Skitiga våldtäktsmuslimer, tiggande,tjuvaktiga ziggisar, lågpannade negrer. "Alla ska med" Till vilket pris då?
Din dotters oskuld, käre godhjärtade Svensson?

Bra raskrigat user! Kampen går vidare!

>dkn "kampen" verkar rätt stillastående
Vad gör NMR egentligen? Sitter och runkar dagarna i ända?

klibbar, tränar, internetkrigar, äter ursvenska bruna bönor med fläsk och leker i sina nästen vid högtider

utveckla hur NMR har något med judarna att göra?

>dkn man nästan är byggd krocksäker

vem skrattar nu då?

3 timmar kvar.
Ska tvätta kläder ikväll. Det blir nog höjdpunkten av veckan.

Go tell them how Nordic we are bros

Finns det legoknektar idag? Är det olagligt att vara sån?

Ja

Nej

>man när man försöker skriva ett långt och sansat brev om dagens samhälle men man vet att ni bara kommer mobba
FAAAAN, titta bara på en debatt med typ Hitchens eller Sam Harris. Vars är liknande personer i Sverige? Det finns på riktigt ingen debatt i här som vara längre än 10 minuter sen har vi fått vår dos av demokrati. Och alla dessa ovetande pop-stjärnor och "experter" som får sin åsikt på framsidan av den största tidningen, de har ingen aning om vilken skada de gör.
FAAAAAAAAAAAAAN

Ja, det varierar ifrån land till land.

I Sverige då?

åt nyss rester av gårdagens tacos carne asada :D

Om det finns? Beror väl på hur man ser det, säkerhetsbolag finns ju men det är ju inte samma slags militära uppgifter som man associerar med legoknektar, jag tror inte det är olagligt att vara legoknekt men jag har för mig att det kanske inte är tillåtet att rekrytera i sverige.

>näsan är igentäppt
>får ilningar i tänderna av att bara andas genom munnen

Vejpa, spela datorspel och låt landet falla.

Varför borstar du inte tänderna?

Skaffa nässpray, gå till tandläkaren.

Gör det. Snusar också och ilningarna har kommit i perioder enda sedan jag blekte tänderna i Thailand
Ska köpa sen. Vad kan tandläkaren göra annat än att säga >använd flourid och sluta snusa för att återuppbygga din emalj ;)

Rensa bort tandsten kan han t.ex. göra.
>thailändsk tandblekning
Att få munnen nersprutat av en thailändsk pojkflicka är inte en riktig tandblekning user.

oj, jag visste inte att du kunde vara så oanständig amaliaanon din lille slyna :3

Okej grabbar nu drar jag och kommer inte tillbaka til tråden förrän måndag. Sköt om er och se till att städa upp lite här medans jag är borta.

Do they look Swedish?
instagram.com/explore/tags/finlandssvensk/

How do I get a gf like that?

too white

...

Har bleker man tänder på billigaste sätt? Behandlingar kostar en förmögenhet. Det finns någon whitening tandkräm som min bror använde för 5 år sedan typ, funkar det om man använder den ett tag istället?

>whitening*
om du har missfärgade tänder