/Norgetråden/

Forrige:
Nei

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jr4cXH3Fil8
tv.nrk.no/serie/brennpunkt/OAUA11000309/24-02-2009
tv.nrk.no/serie/brennpunkt/MDUP11000410/23-03-2010
youtube.com/watch?v=-9LcPrltqJw
youtube.com/watch?v=-59paCZE9eY
youtube.com/watch?v=eeJ-z6lgojU
youtube.com/watch?v=QRgPIbSX1mg
youtube.com/watch?v=AXT4dxCrmEI
youtube.com/watch?v=tkwPVkPbWzU
youtube.com/watch?v=zk0CqapaoQ8
twitter.com/NSFWRedditGif

> dfn du ikke har kommet langt nok i praktiseringen av steinmagi til å skape en marmorjv med vakker rumpe og vekke henne til liv enda

andre for videoredigering er veldig vanskelig

Svensk barnetv
Fåvæ

>dfn Sup Forums har gått ned fra 4MB til 3MB for filer

Tenkte på å endre måten jeg brever. Jeg vil vise dere tvilene mine og hvem som helst som onsker kan rette meg.

Noen eksempler:
- I dag foler jeg ganske [happy]
- Jeg spiser [bare/kun] disse epler

Hva synes dere?

MIIIIIT

Hva synes dere om denne rumpa, gutta?

DEMEN

Det der er litt skummelt fåvæ. Minner meg om besatte mennesker i skrekkfilmer.

1. I dag fǿler jeg meg ganske glad.
2. Jeg spiser bare disse eplene.

MEIT

DEMENS

Er det et problem hvis jeg gjor dette oftere?

A Swede told me that despite Norway being very rich and high quality, it has commieblock-tier architecture and is overall a very boring country to live in.
Is this true?

Hva slags fredagsmiddag nyter folket?

La meg gjette: du synes at rumpa hennes så bedre ut fǿr hun brakk ryggen?
Ikke vær redd for å spǿrre.

Zebra stek?

???????????????

yes

Hvitloksmarinert Zebra, med hvitloksbrod som siderett

>hvitlok

Err'u bog eller?

Promo igjen guutå...

Oj, du er vågal. Med tanke på hvor spredt i smak hvitlok er og hvor sott zebrakjott er så ville jeg ikke brukt hvitlok. Men men bare noe jeg tenkte på. Vi får se hva som skjer.

Nam

åpner opp kjeften og kaster inn noen par chillinotter

Får jeg komme over?

Hint av kylling, var ikke så sott som du beskrev det. Var faktisk helt utsokt.

Kom i morgen, da står bisonmedaljong på menyen.

Hvor kjoper du disse?

Hvilket program bruker du?

Seriost? Hva slags tankegang er det som ligger bak det valget ,mon tro? Telefoner tar bilder med hoyere opplosning. Derfor må dere laste opp bilder med mindre storrelse enn det dere har gjort tidligere.

Maximat i Sverige

Er du han fyren som var på Hellstrom rydder opp for noen år siden, som kjopte giraffbiff og slanger og alt mulig, fordi han likte å "prove nye ting" og norsk mat var så kjedelig. Men så kunne han faen ikke koke vann uten å svi det engang

PROVER sony vegas, men er åpen for andre program, har bare hort den er enklest...

Hmm snedig

Meh.. Adobe Premiere er ganske enkelt å bruke, synes jeg. Alt du trenger å vite er ctrl+k for kutting av klipp.

youtube.com/watch?v=jr4cXH3Fil8

Ingen kommentar.

>koster penger i måneden å bruke

...

>Vet ikke hvordan en cracker CC for offline bruk

Hahhah.. ville vært jævla bra om jeg kjente deg igjen bare på grunn av den spesielle maten du kjoper. Men seriost, sjekk ut den episoden. Er akkurat som deg. Kjopte alt han trengte i en frysedisk i Sverige.

Yarr harr.. Ikke kom og fortell meg at du skaffet deg Sony Vegas på lovlig vis.

Hvordan kjennes det å tisse og/eller bæsje i buksa?

Det er jo ham.

>Tisse
Varmt forst, så blir det bare jævlig
>Bæsje
Bare jævlig, ikke værdt å prove

Heheh, husker du også han fyren på Hellstorm rydder opp? Ganske morsom kar fåvæ. Men tja.. hadde vært skoy om det hadde vært han, men tviler. Sikkert mange sånne skrullinger her til lands som kjoper kjott fra Afrika bare for moro skyld.

Nils Per Imerslund, også kjent som "Det Ariske Idol" (1912-1943)

Kjempet sammen med Sturmabteilung mot kommunistene i Berlin, deltok på Francos side i den spanske borgerkrigen, frontkjemper i 5. SS-Panzer-Division Wiking, senere krigsskorrespondent i SS-Standarte Kurt Eggers.

Brot seg inn i Trotskijs hus for å etterforske hans egentlige intensjoner under oppholdet i Norge, 1936.

Hatet Quisling og konspirerte sammen med andre misfornoyde frontkjempere, å kidnappe Quisling fra Villa Grande og frakte ham med båt til Sverige og likvidere ham.

Ble truffet av en ekspanderende kule på Ostfronten og dode av skadene, samt en malaria-sykdom han pådro seg i Mexico.

Ja?

>Hatet Quisling og konspirerte sammen med andre misfornoyde frontkjempere, å kidnappe Quisling fra Villa Grande og frakte ham med båt til Sverige og likvidere ham.

Ok, så han er en landsforræder?

Hores ut som en forvirret og ubesluttsom fyr egentlig.

For en jævel

Ja, at det går an å feilbedomme egne evner så mye, haha.

Mm.. det morsomme var jo at han trodde han var en gourmetkokk. Han hadde jo flere boker som Hellstrom hadde skrevet og.. hahah. Tror jeg må se den episoden igjen. Håper den er på TV3 Play.

Maten jeg lager er alltid utsokt! TV3 overdrev med det helvettes vannet!!

hahahaha

hvordan smaker det

Jeg fikk noe satans diarè av de gigantiske rottene fra der nede. Man må huske å steke disse i en panne og så ha det i ovnen!! Ikke spis blodig kenguru, det resulterer i blodig rasshol.

WTF.. Hvorfor kjoper du alt det soppelet? Tror ikke de som har produsert og videreforedlet det kjottet ofrer kvaliteten en eneste tanke.

>Det Ariske Idol

(slurker i meg litt vann)

noe vann*

*en vann

Er du den svensken som kommer hit hele tiden og snakker politikk? Pell deg vekk

> han gjennkjenner og ignorerer ikke autistsvensken

Godt å se du bruker helgen på noe produktivt frontkjemperanon :)

Det er jo også viden kjent at han var homofil, eller i det minste bifil. Må være litt rart å være såpass tilhenger av en ideologi som gjorde så mye ondt mot homofile. Han levde dog et meget hardt, men også eventyrrikt liv. Boken "det ariske idol" er interessant lesing.

Denne her gikk på brennpunkt da jeg gikk på vgs. Ganske interessant. Interessant med folk som velger å gi livet for noe annet enn sitt eget land, det være seg hellas, spania, finland, ostfronten, syria etc.

tv.nrk.no/serie/brennpunkt/OAUA11000309/24-02-2009

>Sverige

Berre venta på negeren til slutt der.

ka videospell dokker spelle i helgå då?

>dfn hun er den som ter seg minst som en idiot

Nei, hater denne autisttråden, skal drepe den

PR når?

Da jeg var barn, talte jeg som et barn, tenkte jeg som et barn, domte jeg som et barn; men da jeg blev mann, la jeg av det barnslige.

Legg fra deg det barnslige, anonsen.

Har ikke lest boken selv, men planlegger å få gjort det en dag. Livet hans var utvilsomt et begivenhetsrikt et, og som du sier, kan ikke ha vært lett å forholde seg til den ideologien han tilhorte, med sin legning.

Takk for linken, skal ta en kikk på den senere i kveld.

Fikk du sett sitatet jeg svarte deg med ang. DNLs omdomme hos tyskerne? (hvis det var deg jeg svarte da)

Neida, de hadde nok ikke brydd seg en toddel om kvalitet og matsikkerhet om dett ikke hadde vært for at staten stiller visse ufravikelige krav til nettopp dét.

Ja, det var meg :)
Takk. Eneste jeg stusser litt på er jo at det sies fra en tysk general til en norsk NS/nazileder. Noe som da kan sikkert bare ha vært skryt for å få dem til å fole seg viktige/sende ned flere frivillige.

Vedlegger en annen link, denne om de som gjorde kanskje mer enn hjemmefronten i kampen mot tyskerne, nei, ikke krigsseilerne (dog masse heder og ære til dem), men kommunistene, som ble forfulgt, og straffet av AP og NATO-Norge etter krigen da kommunistfrykten satte inn.

tv.nrk.no/serie/brennpunkt/MDUP11000410/23-03-2010

Personlig sporsmål frontkjemperanon. Studerer du dette, eller hvorfor den sterke interessen og gode kunnskapen rundt dette?

>åpenbart som faen

Ja, sier meg enig der. Dette sitatet var også fra Legionens forste år ved fronten, ting forandret seg jo fort der. Russerne brot faktisk igjennom like etter at DNL ble avlost av nederlandske frivillige, men jeg tviler på at det har noen stor sammenheng.

Link lagret, takk skal du ha. Har ikke videre kunnskaper om Osvald-gruppen og deres likesinnede, så denne skal jeg kose meg med.

Tja, det kommer bare av en generell interesse for emnet. Sniker inn litt kunnskaper om det her i tråden, folk har godt av å vite litt mer om "de andre". Har heller ingen slektninger som deltok, andre enn min onkels far som var i Kompani Linge.

quite.

>Ringte på doren
>Hva faen det er ingen som kommer uten å ringe forst

>Åpner doren
>Liten pakistanerjente
>Fjordraft kort i et halsskjede rundt nakken

>"Hei jeg kommer fra Fjordkraft, har du tid til å..."

>Jeg har nok strom her i huset

>"Ok, men da får du ha en ff-in dag videre"

>Ok
>Smalt igjen doren og låste den igjen.

takk

Det er bra, kan ikke bare ha prumpeposting, rullestoler, ernst og miriam i tråden.

Ellers er disse to rimelig korte og informative, den ene setter jo den "offisielle norgeshistorien" litt på spissen. Begge to stammer fra en serie som heter "Alt for Norge" som ble laget i forbindelse med 100årsjubileet for unionsopplosningen i 2005. Flere forskjellige episoder som setter fokus på forskjellige aspekter ved det "norske".

youtube.com/watch?v=-9LcPrltqJw

youtube.com/watch?v=-59paCZE9eY

youtube.com/watch?v=eeJ-z6lgojU
kan ikke vente på hyggelige vinter

Ingen bryr seg ditt stygge mongolsvin, drep deg selv, ingen her liker deg

du komme og si det til meg og jeg drepe deg svennejävlar

> dfn pils i dusjen etter å ha lopt intervaller

Kantete

Husker den serien vagt, men disse har jeg ikke sett. Takker igjen!

Dersom du interesserer deg for enkeltpersoners opplevelser som frontkjempere, anbefaler jeg Bjorn Lindstads bok "Den Frivillige".

"Legionærene" av Sven Arneberg skal inneholde slike erfaringer også, men denne er sjelden, så den har jeg dessverre ikke.

God helg! :)

tell me guys, do you find this girl cute?

> hjem til foreldrene og bikkjene på landet
> spise skikkelig mat
> gå på ski
> brenne bål i skogen i ly av trærne mens snoen laver ned

Fy faen jeg elsker juleferien.

trap/10

>tell me guys, do you find this girl cute?

I know her from spending time on /r9k/, she's a fucking underage attention seeker with deep mental issues

jkdf

youtube.com/watch?v=QRgPIbSX1mg
youtube.com/watch?v=AXT4dxCrmEI
youtube.com/watch?v=tkwPVkPbWzU
youtube.com/watch?v=zk0CqapaoQ8

>her
Whatever you have to tell yourself Honduras

Tilbringe dagen hugge ved og deretter komme inn og spise svinekjott og drikke glogg
5/5 jeg elsker det

sitter her litterært uironisk og bokstavlig talt uten en kjæreste

Haha, er det mulig? Du må da i det minste ha en pulevenn?

Kjæreste er oppskrytt

jeg sitter her uironisk og bokstavelig talt uten å ha pratet med noen andre enn mamma på 1 hel måned.

...

Er du anonsen som satt på galehus fordi du nektet å svare når andre mennesker snakket til deg? Har du kommet deg ut derfra?

Næ, så autist er jeg ikke.

Bor hjemme og er asosial bare.

Ok. Håper du kommer deg litt ut i verden etter hvert, anonsen. Du leder ikke en sunn tilværelse sdm

Jo takk takk, anonsen. Arbeidet pågår.

>m8 lives in Norway
>goes to Norwegian language course
>98% of the people are asylum seekers from the middle east
>added some on fb
>one is spreading around anti west/democracy prop terrorist shit on fb

top fucking lel you let these pakis in your country and this is how they repay you.