Latijns-Amerikauitgave
Welkom: Nederlandstaligen, Afrikaanstaligen
Niet welkom: anderstaligen, Amerikanen van boven de Grote Rivier
Draadlied: youtube.com
Latijns-Amerikauitgave
Welkom: Nederlandstaligen, Afrikaanstaligen
Niet welkom: anderstaligen, Amerikanen van boven de Grote Rivier
Draadlied: youtube.com
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Ponytail Karlijn beste Karlijn.
Zoveelste (4kan doet raar tellen is lastig) voor het echte Amerika.
>Latijns-Amerikauitgave
Waar moeten we dan over praten? Zikavirus, drugkartels, Argentinië dat naar de kont gaat, hoe Brazilië langzaam bankroet en onbestuurbaar wordt, hoe de mensen van Venezuela verhongeren, etc etc?
Klinkt als een depressieve-editie
Hier palen we over onze haat voor de VS
RIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GEEN POSTKAARTJE VOOR JOU
>onze haat voor de VS
Spreek voor jezelf gringo.
Afbeelding vergeten.
Zoveelste voor pauper cool vliegtuig
>gringo
Deze belediging pik ik niet.
Oeps, koel*
Hé, ik paal dat nummer normaal
Snel, indentificeer mijn kaart
Noord-Brazilië?
Ik heb het je nooit zien palen.
Paraguayaanse tandpasta.
>Hier palen we over onze haat voor de VS
>mgw foto gerelateerd
Wat doe?
>Wat doe?
Zelfmoord plegen.
>dvw geen gewelddadig vriendje die je dagelijks helemaal de lens slaat waardoor je met zichtbare blauwe plekken over straat moet
Godverdomme. ;_;
Maak er maar een einde aan, jongens.
>a fucking swamp filled with swamp-germans
...
fuck germany
>blanke zandnegers uit een gevangeniskolonie moeten de draad weer verzieken
Gelieve niet te reageren.
Dank bij voorbaat,
user
fuck germs
Laat dat eens.
Bedankt voor je bijdrage.
>Zuid-Amerika
Het beloofde land voor wanneer Europa volledig overrompeld wordt door 2 miljard (zand)negers.
gaarne
>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken
In geen enkel scenario mogelijk zal Europa ooit slechter eindigen dan Zuid-Amerika. Zuid-Amerika is hel op aarde.
Ik ga liever naar Nieuw-Zeeland, New England in de VS of Canada (Nova Scotia) oetz
>dvw net Predikant Amelia
Voelt goed oetz
Wanneer de VS valt, zal niets de opkomst van Latijns-Amerika nog tegenhouden.
>Wanneer de VS valt
Waarom zou dat gebeuren
>zal niets de opkomst van Latijns-Amerika nog tegenhouden
Behalve dan dat Latijns-Amerika een enorme schijthol is met enorm veel criminaliteit, armoede en met amper blanke mensen om de boel te reguleren.
Oetz, Latijns-Amerika is nog steeds een kontgat. Hoe draagt de VS hier nog steeds aan bij? Interventies à la Pinochet of in Guatemala kan ik nog begrijpen, maar dat is bijna 50 jaar terug
Woorden van Nederlandse origine vormen niet alleen de crème de la crème van ons vocabulaire maar ook het pièce de résistance van onze contemporaine couleur locale. Door de saillante entree van Engelse leenwoorden is het cachet van onze flux de bouche op zijn retour: het prestige van het Nederlands pur sang is passé.
Het is bon ton om Amerikaanse termen en passant in ons repertoire op te nemen, zonder te zoeken naar Nederlandstalige remplaçanten. Enfin, dat notoire dedain voor de eigen taal is au fond het echec van ons nationale discours.
Du moment dat je sans rancune een cordon sanitaire voor anglicismen bepleit, word je en plein public als larmoyant enfant terrible avant la lettre weggebonjourd door de éminence grise. Mocht deze misère een fait accompli blijken, soit. Toch blijf ik cordon bleu hopen op een renaissance van linguïstische grandeur
>mam ik heb het weer gepaald
Omdat de VS het meest verdorven land ter wereld is en dit onrecht niet voort mag blijven duren.
De criminaliteit in Mexico is veroorzaakt door de VS doordat ze de cartels bewapend en zelfs opgeleid hebben.
De criminaliteit en armoede in Centraal-Amerika is veroorzaakt door de VS en de veel te lange geschiedenis van militaire bemoeienis en dictaturen.
De criminaliteit in Venezuele is veroorzaakt door de VS en hun sabotage in dat land.
Voor de rest in Latijns-Amerika echt niet geweldadig hoor.
De armoede komt door de economische heerschappij van de VS.
>blanke mensen
En dan?
Venezuela 2002 nooit vergeten.
Honduras 2009 nooit vergeten.
Brazilië 2016 nooit vergeten.
>cordon bleu
>dvw wel super lief en schattig knuffelottertje om mij in mijn strakke vossenjongenskutje te yiffen terwijl hij aan mijn halsbandje trekt en mij een brave jongen noemt
Ja, dat kan ik begrijpen. Maar je verward Amerikaanse betrokkenheid met Amerikaanse verantwoordelijkheid. Wanneer is Latijns-Amerika zelf verantwoordelijk voor de schijt die daar afspeelt?
Als je dictators aan de macht helpt in ruil voor grondstoffen en dreigt met economische of militaire sancties wanneer het volk die terugeist, is het niet de schuld van Latijns-Amerika. Vandaag zijn de dictators gelukkig weg, maar de VS heeft nog steeds zijn mannetjes op de juiste plaats staan. De VS heeft nog steeds een erg dikke vinger in de pap.
Nooit.
Als er iets goed gebeurt is het een teken van de superioriteit van $ras/$ethnie
Als er iets slecht gebeurt is het allemaal de schuld van de blanken die $ras/$ethnie onderdrukken
En wat weet jij er nou van?
Ben jij ooit er geweest?
',:^)
Oh nee, ik val door de mand! :D
jezus wat een kutweer in belgie. Ik word depressief. Rotste zomer ooit
>die keukenrol
Winkel je soms in de aldi? :^)
Het meest blanke land in Zuid-Amerika is Argentinië. Dat land bestaat vooral uit Italianen en Spanjaarden die daar in de laatste eeuwen naartoe zijn gegaan. Als we iets hebben geleerd in recente tijden is het dat zowel Italianen en Spanjaarden geen landen kunnen opbouwen. Ze zijn van nature lui en corrupt. Ook al hebben Italiaanse Argentijnen hun oorsprong in Noord-Italië (en zijn ze dus wat beschaafder dan bijv. de Zuid-Italianen in de VS, althans dat zou je denken), zie je dat Argentinië ook, net als Spanje en Italië, niet echt welvarend is en dat ook niet zal worden. Economisch zijn ze compleet incapabel (net als hun broeders in Europa), ze zijn minstens even corrupt en het land zal dan ook nooit West-Europa evenaren.
Chili doet het iets beter, misschien omdat ze veel West-Europeanen hebben ontvangen. Dat land gaat uiteindelijk ook weer instorten net als Argentinië.
Ik hoef niet eens te beginnen over landen zoals Brazilië, Colombia en Peru.
>blank land
>Dat land bestaat vooral uit Italianen en Spanjaarden
Kies één
Met Uruguay gaat het toch best goed?
Mijn probleem met dit soort redenaties is als volgt. Iemand die alles gelooft wat de VS zegt draagt oogkleppen, de VS doet veel fout en haar interventies zijn niet slim en kwaadaardig. Het moment dat die persoon ziet dat de VS wat verkeerd doet zet hij zijn oogkleppen af, draait zich om en doet helaas veel te vaak de oogkleppen weer op, dit keer de andere kant op.
Je kan jezelf blind staren op alles wat de VS verkeerd doet en de beschuldigende vinger wijzen naar Amerikaans beleid, maar dat neemt niet weg dat haar eigen politiek schuld draagt aan de ellende in dat land. Het feit dat steeds minder te krijgen is in Venezuela is echt niet de schuld van de VS maar gewoon van belabberde economische politiek.
Goed dat je door hebt wat er mis is met de VS, en ik ben het op veel punten wel met je eens, maar alles op de schuld van de VS flikkeren is simpel en kortzichtig.
>Plaatje gerelateerd, dit is hoe vrijheid eruitziet.
>blank land dat land bestaat vooral uit Italianen en Spanjaarden
Ik bedoel "blank". Als ik op Sup Forums zeg dat ik Italianen en Spanjaarden niet als blank beschouw (de meesten niet in ieder geval), dan word ik voor "Achmed" uitgemaakt. Hetzelfde geldt voor Oost-Europeanen die ik ook niet als blank beschouw.
Valt mee, met Chili gaat het beter.
*zot, je moet wel vlaams praten als je het over belgië hebt
Dus, ga eerst na of je er wel verstand van hebt wanneer je argementen gebruikt
Dat doen ze zelf
Maduro is incompetent, dat weet iedereen. Helaas.
Dit is eigenlijk het blankste land van Latijns-Amerika.
Hahaha kankernormaaltje
Dit weer is echt heerlijk
Wij /toerist/ nu
Oye mamita
Where the tall womyn at?
>restaurant
>Best even
>Zeg: Doe mij maar een ice tea. En als eten wil ik graag de Griekse salade, maar dan als hoofdgerecht, dus graag een iets grotere portie, met extra feta en zonder olijven, als het zwarte olijven zijn, en als het kan het liefst glutenvrij, er zit geen vlees in toch, ik ben trouwens allergisch voor pijnboompitten, maar die zitten er ook niet in dacht ik, de tomaten hoef ik alleen als ze biologisch zijn, en doe toch maar een jus in plaats van ice tea, tenminste, is die vers, anders een cola light, oh en een witte wijn, maar geen chardonnay, heb je pinot grigio?
>Kijkt mij rear can
Wat is er mis? Is raar om te eten in een restaurant tegenwoordig?
Je bent alleen welkom als je in het Nederlands paalt, vrees ik je te moeten mededelen.
Ik wil kleine nep Mexicanen uit deze draad hebben
Letterlijk wat
In dit suuuuuupercute kattenfilmpje waarin de tieten van Sylvie Meis geneukt worden door Boulahrouz op een regenachtige kutdag in onze nepzomer, is te zien hoe Sylvie Meis keihard geneukt wordt door Boulahrouz op een typisch Hollandse julidag waarop er geen treinen rijden. De mislukte zomer had de oplettende kijker ook al kunnen spotten op weeronline.nl (weercijfer 5) en dat Sylvie Meis geneukt wordt door Boulahrouz ontvouwt zich vanaf 1:25 op het filmpje waarin ze gewoonweg spektaculair hard geneukt wordt. Door de pik van Boulahrouz dus. Klik nou maar zwarte pietendiscussie vertraging ze verpesten het voor iedereen.Dit sappige festijn vindt overigens plaats bij een megabekende nationale BN’er thuis, waar je binnen kunt kijken en als je goed kijkt zie je op de achtergrond twee koddige babypoesjes samen een glazen beeldje van een kast stoten. HE-LE-MAAL KAPOT. Klik maar lekker, klik maar lekker vlug en je moeder, voetbal! Het weer! Sekstieten! Gratis! Vreemdgaan! Kortingscodes! Neuken!
Hallo ik ben een meisje van 160cm
VMA
Ook onder Chavez waren er al tekorten aan van alles, één van de dingen die hij deed voor zijn dood was een nieuwe koers zetten om de tekorten in voedsel (proberen) op te lossen. Ik ga niet ontkennen dat Maduro niet nog erger is dan hem, want dat is hij, maar onder Chavez is veel van de politiek van prijsbeperkingen en het innemen van bedrijven begonnen. Iets wat niet zo'n ramp was toen de olieprijs nog redelijk hoog was en Venezuela redelijk wat kon importeren, maar het beleid ingezet door wijlen Chavez laat nu wel degelijk in dramatische vorm zijn fouten zien.
>Bolivia
tips fedora
zou je met mij uit willen gaan
wat vind je van jongens die wereldoorlog2 vliegtuigjes maken?
iew nee
>kleine meisjes
Let me try an understand:
I heard all are welcome in netherlands buddy
Cant make up the rest
Kansloos
>160cm
>4kan
>Meisje
>Iew nee
Ben jij zo een mollig wortelkleurig dametje die bij een parfumerie werkt?
Onbeleefd.
De economische problemen begonnen al voor Chavez. Hij deed het echt niet slecht.
Oh! :-D
Vetsap in een glas inplaats van ijsthee terwijl je zoveel nonvet keuzes maakt is best raar
Ik ben een meisje van 164cm
Vma
hou je bek stomme teef
>mollig wortelkleurig dametje
koek
zou je met mij uit eten willen gaan
Ben jij de laatste minuut 4cm gegroeid?
Ik ben een kerel van 183cm
Vraag me niks
One more expat thing. My experience with other countries is that there is exactly one type of dishwashing soap that is good and all the others are shit. What's the good one here?
Niks?
dreft
Ik ben een jongen van 168cm.
vma
hoe slecht voel je je als je beseft dat je altijd een klein mannetje zonder respect zult zijn?
ik denk en daarom ben ik
vma
Pasen?
Val jij op mollige wortelkleurige dametjes die in parfumerieën werken?
ik kijk animé
vma
Je pense, mais je n'ai pas je suis...
Geloof je echt dat je een eigen identiteit hebt die niet gebaseerd is op empirische impressies?
Voelt goed.
Ik ben tenminste schattig en onderdanig oetz.
Ik val alleen op jongens.
Meisjes zijn lelijk.
Im 170 no joke m8#
Will i even be able to found a dutch girl shorter than me?
>Short african Who speaks No Dutch
Maybe on Bonaire
Nee.
Ben je een twink?
Het is zum kotzen. Angelsaksische spielerei an sich is sowieso salonfähig geworden en een hetze tegen die kitsch lijkt überhaupt niet eens in frage. Einzelgängers die er anders over denken, worden rücksichtslos kaltgestellt.
Volgens sommigen heeft het Nederlands geen schwung, maar dat is quatsch. Ik krijg een unheimisch gevoel bij het hineininterpretieren van onze leitkultur en dat is echt geen weltschmerz voor de bühne.
>Argentinië dat naar de kont gaat
Some people thinks our current president will fix the economy at the price of making the unequality gap wider... I don't even know if that's a good or bad thing.
I personally dislike the fact we have a center-right wing president.
Stop! Je doet me pijn!
>at the price of making the unequality gap wider
Of course this is not a good thing.
Meer een feminiene jongen.
Dus ja en nee.
Dus het is slecht als iedereen beter af is, als dat ook betekent dat sommigen relatief gezien iets beter af zijn?
wie ben jij en waarom paal jij steeds weer dezelfde spiegelartikels