/mämmi/

Oispa-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Z76TVxDfRgM
finnishdesignshop.fi/huonekalut-jakkarat-arte-biennale-jakkara-p-12309.html
finnishdesignshop.fi/sisustus-kynttilanjalat-nedre-foss-gord-ildhane-ildhane-kynttilanjalka-musta-p-10701.html
imdb.com/title/tt5700648/
youtube.com/watch?v=8gty-AhbmXg
twitter.com/SFWRedditVideos

Soossia?

En tiedä t. OP

Aloin miettimään sitä että miksi ihmeessä neekerit ei saa asioitaan järjestykseen kotimaassaan? Siirtomaat saivat itsenäisyytensä jo aikaa sitten ja aikuisten ihmisten tulisi itse pitää huolta omista asioistaan.

Silti he haluavat sieltä pois tänne, jossa kaikki on rasismia. Eli neekerin on parempi olla rasistien kuin omiensa keskuudessa.

Millä serverillä on eniten suomalaisia pelaajia?

viides kaivinkoneille
youtube.com/watch?v=Z76TVxDfRgM

Koska ne ei ole ihmisiä. Jokaisen afrikkalaisen pitäisi olla luonnollisessa paikassaan savannilla kuin ovat olleet ikuisuuden. Luonnollinen paikka niille luonnollisessa järjestyksessä.

Idi aminit sun muut kääntää kansan kassat

Oisko toi Storm(Fin)reaver. Ainakin eilen horden trade oli täynnä suomee.

Rasistinen rasisti!!

>Hanna-Maria Seppälä oli livenä olympialaisissa äsken
ahhhhh

Onko tuo noita vai miksi sillä on luuta kädessä?

sehä o iha ded servu nykysi

...tyty, olen sit ensimmäinen joka sanoo.

Eilen ja tänään kohistiin siitä uutisesta että meidän sukupolvessa ilman seksiä olevia nuoria on melkein kolme kertaa enemmän kuin 60-luvulla syntyneissä. 15% vs 6%.

> stk olet osa viittätoista prosenttia

Vois käydä hakee kaljaa ja sit jauhelihaa ja leipää ja sit tehdä lämpimiä leipiä.

Mä katoin et se on pienoiskivääri.

Iso osa servuista on suht kuolleita, ellet mene Silvermoonille, Argent Dawnille, Stormscalelle tai esim. Draenorille. Melkee kaikki servut näyttää "low".

Mut juu, reaverin alliance on ainakin ihan kuollu.

Kannattaisko ne kaljat sekä jaheliat hakea samaan aikaa?
Ookko nää iha tymä?

etelä-afrikka ja zimbabwe yrittänyt korjata ongelmiaan häätämällä sekä tappamalla valkoisia. huonommin niillä menee kuin ennen, mutta samaa taktiikkaa käytetään suomessakin.. kaikki venäjän tai rasistien vika. kaikki on aina muiden vika


pointti ehjkä katos. liian kännis. ei kiinnosta

Helvetin hyvä idea, tattis. Lähenkin tästä nyt sinne.

finnishdesignshop.fi/huonekalut-jakkarat-arte-biennale-jakkara-p-12309.html

ja jotkut tekee rahaa tällä... kaikki kunnioitus artistii ja myyntitykkejä kohtaa, mutta nauran paskaisesti ostajille..

Tästä tulikin muuten mieleen. Sanokaas mämmit jos haluaa hyvän laadukkaan sängyt mikä näistä tusinataloista (jysk, masku, isku, sotka, ikea) on sitten paras, myydäänkö enää missään laatua? Vai onko kaikki kuraa nykyään?

Karhut haettu. Vois kattoa jonkun animaatiopätkän. Ehotuksia? Ei animea. Mietin Kung fu panda kolmosta.

Bible Black

Minionit tai Madagascarin pingviinit.

Kikki, kikki, kikkimies. Terveiset eturivin kikkimiehelle.

Naapurin muksu itkee TAAS. Miksi se itkee ihan kokoajan?

Teke vitusti rahaa

Postin pakettirakettina vein asiakkaalle perus katuharjan johon oli varteen maalattu kukkia. Hinta 130 euroa kun googletin sen. Kaikki tuon finnish design shopin roju on aikalailla roskaa 10-100x hinnalla jota ne myy elvisteleville uusissa kämpissä/taloissa asuville naisille.

Tuplat päättää tapanko itseni

et

Tapat.

kyllä

Voittaja. Se on menoa huomenna

Itse hankin muutama vuosi takaperin Askosta 800+ euron sängyn 250€ poistotarjoushintaan, toimii 6/5

Ihan viiiitun iso läski kissa!

oks toi se norjalaane metsäkisse

Hmm... tämmöisen spottasin tuolta kaupasta. Sattumaako?

finnishdesignshop.fi/sisustus-kynttilanjalat-nedre-foss-gord-ildhane-ildhane-kynttilanjalka-musta-p-10701.html

Vois syödä vitusti aurajuustoa vittu saatanan hyvää

Väsyttää helvetisti, nukuin jotain 5h viime yönä, mut jos näin aikasin koittaa mennä nuq niin ei tuu vittu mitään.

jotenkin itse näen tässä vain hyvän tavan pestä rahaa.

toisaalta ihmiset on kyllä tyhmiä ja helposti höynäytettäviä, joten eipä tossa mitään kummempaa taida olla.

Rahat loppu kesken kassalla ja piti jättää kinkku ostamatta. Onneks sain kaljaa ja jauhelihaa ja leipää ja juustoo.

lol apua

Katselen tässä Isoa Arskaa

Ei, tuo on maine coon cat.

imdb.com/title/tt5700648/

Milloin seuraava rahapäivä tiedossa?

Dickbutt kynttilänjalka, vain 65 euroa!

literally can't make this shit up

>her autistic son
Will watch!

huispaukset elokuvalle

mistä tuon voi ladata

That was leaked a few days ago, considered watching because funland and koreans, but then
> drama
> love drama
> between a girl and a guy

Nope.fli, it would hurt too much to see.

youtube.com/watch?v=8gty-AhbmXg

MENTIONED

Ois mulla siis rahaa, mut oon tehny viikoittaisen budjetin ja tää meni sen yli. Jos en tee tätä viikoittasta budjettia, niin mul menee kaikki rahat ryyppäämiseen ja sit oon kaks viikkoo kuukaudesta nälässä tai syön makaroonia ketsupil.

But girl and girl would be gay

Neekereitä onko meitä?

Literally Finland the movie

näin unta
että oli lunta

...

Söpö panda.

Pelaan dotaa nyt
Lisätietoja: valvoin edellisen yön ja olotila on mukavan pehmeä ja pörröinen

pitäis iteki pitää yllä jotain samantapaista systeemiä

Vitun deekut.

Vaatii vähän itsekuria.

Ainakin mä yritän.

Ostin sängyn, työpöydän sekä työtuolin Ikeasta, huvät tuotteet vaikka aika paskalafka.
Suomessa voitaisiin tehdä huippulaadukkaita ja tyylikkäitä huonekaluja järkevään hintaan mutta ei, koska taloudellinen orjuus.

...

> yritän

Yrittämistä olisi laittaa se vitun korkki kiinni.

Mee töihi

t. töissä
lisätiedot: 20min päästä vittuun ja huomen vapari

Oho

Sinulla on 10 sekuntia aikaa kertoa, mikset ole pannut kanaa.

Koska tenga fliphole.

aion nyt pelata cs:go
luoja olkoon minulle armollinen

Multa löytyy parikin flesaria siihen tarkoitukseen. Tosin niitä ei jaksa putsata joten tyydyn yleensä vain hoitamaan homman kädellä.

Koska perkeleet ryhtyvät aika ärhäköiksi jos yrität ja niillä on terävä nokka.
t. maalainen

Ei kannata. Eilen pelasin parin bissen jälkeen kaverin kanssa kolme peliä, yhdessä vihulla oli aivan selvä wh (demoista katottuna melkein itketti miten se on voinut pelata 140h jäämättä kiinni, 100% info) toisessa omalla autoaim ja ampuu dessulla pelkkää päätä ja kolmannessa vihulla oli vähintäänkin epäilyttävä jäbä mutta siitä nyt ei varmaks voinut sanoa koodasko vai ei.

Ihan vitun jonnekoodareita täynnä oleva paskapeli. Ja oon rankiltani se LEM, eli joku vitun top 10%, pelottaa edes ajatella millaista se peli ois siellä top 1%, varmaan joka pelissä koodari.

Lampaan takana on paimen

...

Ilmeeni kun vuoden tauon jälkeen pelasin lolia

Joo mutku sä pelaat sitä väärin ku sulla pitää olla se esea preemiumi et voit pelaa kunno servuil ku valven omat servut on iha paskoi koodari luolii! Ei se ees maksa paljoo ku mulla menee enemmä rahaa avaimii ja skineihi päiväs kui eseaan kuukaudes!

Itse en jaksa ymmärtää, että miksi kukaan oikeasti pelaa tuota paskaa. Osaa muuten kyrpiä ihan huolella, kun yrität haalia porukkaa johonkin oikeasti kivaan moninpeliin ja joku idiootti haluaa raahata porukan hakkaamaan persreikä irvessä sitä comppijonoa. Ei saatana.

tein ton näköset käymissankoon haha lälläslää!!!!!!

En ees tiedä mitä ihmiset saa koodaamisesta moninpeleis. Ymmärrän sen jossain yksinpeleissä, jos haluaa perseillä, mut ite kyllästyisin suht nopeesti jossain FPS moninpelissä häksäämiseen.

>The Scandinavian state
räääääää

Vähä noottia ku EU ne arabit isolla rahalla raahas pohjolaan ni. Ei se tarkotus ollu että niitä takas lähetettää ettäs tiiät.

>scandinavian

Ei oo ilman pärjänny

Koska jonnet ajattelevat että pelkästään voittaminen on tärkeintä. Moninpelejä ei kuulu pelata huvin vuoksi.

Kaveri on GE:ssä ja ihan oikeasti joka pelistä vähintään yksi löytyy hakkeri. Ei niille pysty oikeasti tekemään mitään, overwatch auttaa ehkä karsimaan 10% koodaajista

Ajattele omalla kohdalla, jos kohtaisit yllättäen valtavan peltilohikäärmeen

oho, aika agressiivista kieltä käyttää ryssämedia
että oikein shoudauni kyseessä

Ei oo ryssä.

>The Scandinavian state
Ketä

No onhan tää fenno-skandimaa, mut ihmisil menis varmaa pasmat sekasi jos siel lukis
>The Fenno-Scandinavian state hurpdurp

Mikä vika Pohjoismaa-termissä on

imis brysseli vittuasa

Ei mitään vikaa.

Miksei sitä sitten käytetä

mistä niitä viilipönttöjä oikeen saa?

Mistä minä tiedän, en kirjottanut tota artikkelia.

mee töihin

Kaupasta.

Olis viikonloppuna pinpiä tiedossa.

rääääääääää normot ulos räääääää