/Norgetråd/

venner utgaven

forrige :

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Gutta
youtube.com/watch?v=xA1gHYkFRSk
twitter.com/realDonaldTrump/status/762104411707568128
youtube.com/watch?v=ztXQ1epWsZU
komplett.no/productguide/74vKK03n/10011?gclid=CKjFzfTurs4CFUKfGwodw8YE-Q&gclsrc=aw.ds
komplett.no/product/867532/pc-nettbrett/pc-baerbar/alle-pc-er/asus-eeebook-e502sa-156-hd
nrk.no/ytring/nar-fornuft-ma-vike-for-folelser-1.13075564
komplett.no/product/874794/pc-nettbrett/pc-baerbar/alle-pc-er/acer-aspire-e5-573g-156-fhd-matt
youtu.be/l5-oGYcHhZI
youtu.be/m7qr4Wc1HQE
twitter.com/NSFWRedditImage

MÆT

DEIMÅND

en.wikipedia.org/wiki/Gutta

Guutå

So ro Nordmann, nå er dagen over
alle anonsene i alle land ligger nå og sover.

>De fire forste flaggene i "Norgetråden" er Svenske.

>Det er samme Svensken.

Når Svenskene må holde /Norgetråden/ i live, er det over fåvæ.

Har dere endelig drept tråden med dette konstante bigmac i postkasse rullestol tovet deres? Herlighet, det var på tide.

...

Hva faen tråden er jo död, jeg må samhomse

Hei Danmark

ser for meg trådregel-autistene bli avfyrt av denne trådstarteren

uansett

>drar ut og drikker
>treffer ei jente
>god stemning
>klining
>får troa på litt hanky panky
>det ble ingen hanky panky
>fortsatt jomfru

klining er bedre enn ingenting, i-ikke sant? ;_;

Við þurfum fleiri Íslendinga á þessum þræði.

Muligens grunnet ordvalg som "hanky panky", men det skal jeg ikke si sikkert ettersom du fikk noe i garnet.

t. ekspert på å identifisere butikk fasader

>Hei Danmark
says norway,
norwegian is literally danish

> t. ekspert på å identifisere butikk fasader

Ikke ekspert nok til å ikke være en lavpannet idiot som bruker bilder i stedet for legacy-captchaen tydeligvis.

Þau munum aldrei skilja.

Er vel samma faen egentlig. Like idiotiske begge captchaene. Men det var lettere når jeg bare kunne skrive neger

>norwegian is literally danish

eru AGNostiker?

TFW WHEN HAVING LEMON ICECREAM AS A SIDE TO YOUR SHEEP HEAD

SMALAHOVE FTW

I ate this today, whale meat, blubber potatoes and dry fish

Da tar jeg kvelden. Kanskje dette endelig blir sovnen jeg slipper å våkne fra. Håper jeg ikke ser dere i morgen, gutta.

J'aime les posters français, vous êtes tellement mignons.

10/10

>dfn du faktisk er blokket av din irl waifu men ser at hun skiftet profilbilde fordi hun fortsatt folger deg på spotify

Hva slags stoff har du tatt?

Why are norwegian males so hot?
youtube.com/watch?v=xA1gHYkFRSk

Legacy-kæpsjaen suger jo siden du får uloselige ord hele tiden. Kjappere å trykke på noen bilder.

twitter.com/realDonaldTrump/status/762104411707568128

Har han rett?

Hví eru fǿroyskar konur so sǿtar?

>ingen liker meg
>korrupsjon!!

>ingen liker Trump
?
Han har MASSIV stǿtte.

På Sup Forums ja, Hillary har det IRL.

Gutta aldri spill League ved denne tia det er bare toxic araber

bare

That's a very nice flag

Lasagnerester til frokost da gutta.
Bedre enn nystekt lasagne fåvæ.

Gutta!
Sov i under 4 timer i natt
Hvorfor våknet jeg så tidlig?
Får ikke såve igjen nå, gutta

dfn ingen Ivanka jv

youtube.com/watch?v=ztXQ1epWsZU

...

Noen som har peiling på datamaskiner her? Hva er greit å punge ut for en bærbar datamaskin for en student? Skal henholdvis benytte datamaskinen for Microsoft Office, og noen programmeringsspråk slik som R, Python og kanskje Stata.

komplett.no/productguide/74vKK03n/10011?gclid=CKjFzfTurs4CFUKfGwodw8YE-Q&gclsrc=aw.ds

NorGAYtråden

d-du også.

...

Hvis dette er alt du skal bruke den til, så synes jeg at du ikke behover å gå over 5000, men du kan også kjope en enda billigere en. For eksempel denne.

komplett.no/product/867532/pc-nettbrett/pc-baerbar/alle-pc-er/asus-eeebook-e502sa-156-hd

Hvem /Maria/ her?

nrk.no/ytring/nar-fornuft-ma-vike-for-folelser-1.13075564

Har han rett?

Bokstavelig talt hvem?

Nei, for all sex er voldtekt.

Og selvfolgelig typisk internettbruk, shitposting, nettaviser, og se på filmer her og der (pleier å koble datamaskinen til en monitor eller TV uansett).

Hvis du vil være sikker så kan du jo kjope en som er rundt 5000.

komplett.no/product/874794/pc-nettbrett/pc-baerbar/alle-pc-er/acer-aspire-e5-573g-156-fhd-matt

Denne er uten tvil god nok for ditt bruk, tenker jeg.

helt enig. strengt tatt trenger man ikke ha sex for å voldta heller. vi kjenner alle sammen "det mannlige blikker" som hver dag håner og ǿdelegger kvinner.

Ja, dette var en god kronikk.

det er forresten helt i orden når kvinner stirrer på veltrente menns kropper. menns verdighet har nemlig ingen verdi og det er bare bra at flere menn enn kvinner begår selvmord.

Gutta, jeg trenger hjelpen deres.
I natt sendte en kvinne jeg kjenner ganske godt, en snap til meg at hun liker meg.
Er rimelig sikker på at hun var full, men betyr det at påstandene ikke er kurante?

>dkn ferie från jobben i lilleström

Skönt att vara hemma favä.

Sporsmålet er hva skal jeg gjore med denne sondagen?

Det betyr at det er voldtekt om du har samleie med henne i framtiden.

Takk for hjelpen! Skal se nærmere på den.

Hvilke merker er de beste blant Windows maskinene?

Jeg liker godt Asus. Men tror Acer er veldig god på sånne "hverdags-pc-er".

Dromte jeg hadde fått ny utgangsdor. Den var brun.

Gutta god morgen

drikker kaffe som faen gutta

Ikke for å hores ut som en sentimental homse, men jeg er jævla stolt av dere i går angående bilde relatert. Du vet det står dårlig til med egen vilje i det norske folk når du må på Sup Forums for å finne en objektiv analyse uten det samme jævla hylekoret som gauler om lynsjing på pur faen for å signalisere sin "overlegne moral" bare når andre ser det.

Takk /norgetråden/

Bare hyggelig.. Eeh.. Jeg mener, fuck off, homo.

Kim Il Sung dode i '94 o.O

Jævlig slemt fåvæ

lastet opp musikken min til youtube gutta

når blir jeg kjendis gutta

Oi, så sint hun er...
>SJW hårfarge
akkurat ja

En dag da jeg har unger skal jeg fortelle dem om fjortissjenta som hogger av hodet til internett troll, slik andre foreldre har fortalt ungene om busemannen

urban utforskning

Tilto?

hæ fåvæ?

youtu.be/l5-oGYcHhZI
youtu.be/m7qr4Wc1HQE

se OL med mig

Hadde likt å [verb] [substantiv] [preposisjoner] [substantiv] [artikkel], for å si det sånn...

Se Sup Forums sommercupen
Tror Sup Forums skal spille

Góður spurningur

Hvorfor blokkerte hun deg? Fortell oss alt.

Gutta, har dere noen gang onanert andre steder enn hjemme? Selv så har jeg onanert på toalettet på et kjopesenter og et par ganger på toalettet på videregående.

Jeg synes denne kronikken var veldig god

nrk.no/ytring/nar-fornuft-ma-vike-for-folelser-1.13075564

Jeg synes uansett at de gutta fortjente en straff, men jeg elsker at juridsystemet vårt ikke kan/skal la slike folelser styre.

Har onanert på hotellrom og hos eksen min når hun ikke var hjemme.

I skogen og på fjellet.

De måtte jo betale 300k i erstatning til jenta.

Det er ikke nok, synes jeg.

>Verdens Gang har begynt å skreddersy annonsene sine for Norgetråden

Det der er nok ikke helt riktig. Birgit Skarstein må finne seg i å være gullhåp #2, etter Sarah Louise Rung. Selv om jeg tror at Birgit er i stand til å ta gull, er jeg sikker på at Sarah kommer til å ta et sted mellom tre og fem gullmedaljer i Rio.

...

Hva med at de har fått livene sine odelagt fordi navnene deres ble offentliggjort?

Sitter på dritern på Saltfjellet gutta

> dfn det eneste som går på TV her fra OL er bryting, judo, og vektlofting

Kult. Mandige idretter, det.

Det er bare fortjent.

Men det er jo rimelig underholdende sporter å se på.

Flere ganger på forskjellige jobber, på skoler jeg har gått på, kjopesentre, flytoaletter...

Hvor enn jeg tror jeg kan få fire-fem minutter uten at noen står med oret på dora.

Mest tilfredsstillende var etter en solo fjelltur. Gikk opp på en ganske hoy knaus nære hytta, så meg godt omkring i det åpne landskapet, kledde av alle klærne og ejakulerte på en varde.

Å stå der naken med erigert penis i vinden og været fikk meg til å kjenne meg veldig levende.

Ja, det er kanskje straff nok. Flott.

JEg vil prove fjellrunken jeg også.

eg e gresk

Toalettet på kasserna da jeg var i forsvaret. Nå gjorde jo alle det da, de verste var de som gjorde det i senga om natten

t. Ble mobbet.

300.000 kr er VELDIG mye penger å betale... Spesielt for noe som knapt kan kalles voldtekt.

Skal hun bli rik på dette da, eller?

Nei, det er det absolutt ikke. At en jente skal ha så mye makt at hun kan odelegge 3 menneskers liv kun fordi hun angrer på samleie, det blir for dumt.

>fordi hun angrer på samleie

Sett deg inn i saken og kom tilbake hit etterpå.