...
Sverigetråden - 2dupplagan
Other urls found in this thread:
mitti.se
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
svd.se
youtube.com
twitter.com
>dkn tog truckkort idag
>fick gå hem klar efter 1h medan alla andra var kvar till 8-12.
känns bra favä, lagerarbete blir bra extraknäck till läkarstudierna. ska ta c-körtkort till hösten ockå, farsan pratar om att starta ett åkeri tillsammans.
Hoppas detta blir mysigt.
>dkn du kommer aldrig att vara en söt shota igen
2d är finnemang
Mob Psycho är rolig, räddar verkligen denna säsong imå.
vad tror ni en spökfitta känns som?
PÅMINNELSE
>dkn uppvärmd grönsakssoppa
Nästan bättre den andra dagen favä.
mitti.se
Varför är de så tsundere?
user, du utbildar dig till läkare för in i skjutsingen, åkeri är väll inget framtidsjobb nu när automatbilarna börjar rulla ut?
>dkn ingen tsundere ökenfröken fv
Du kan alltid höra med studenconsulting, de brukar ha en del deltidstjänster för lager.
Annars är det ganska svårt att hitta jobb som det i stora delar av sverige.
Vad skulle du göra annorlunda om du vaknade som en unge igen då?
>dkn arbetsförmedlingen tvingade mig att ta truckkort för typ 8 år sedan
Rev en hylla med över en halv miljon cdskivor min första dag (dom skulle slängas) och fick psykbryt och sade upp mig dagen efter
Det är helt sanslöst påtryckande
Vad hände?
youtube.com
har 1,5 år kvar av utbildningne, kanske 3,5 om jag väljer att börja doktorera under studierna vilket min handledare föreslagit. har trälat som undersköterska fram tills nu men tror att detta blir bättre.
tack för tipset! hittade en del på platsbanken också.
>Suse är också okej
vad menade han med det här?
ONE är helbra, läs One punch man. Samma humor, samma stil.
Springa runt naken lite mer!
Gå till någon nudiststrand eller något då?
Nej då, är som att köra moppe eller gokart. Och sen brukar ledningen inte bry sig om enstaka olyckor eftersom det kan hända vem som helst.
t. råkade vippa en del som kosta 30k så den fick en spricka i sig och fick slängas.
Jag får alltid gåshud när jag hör eva introt
Roligare när man är en söt shota!
Att suse är en helt okej distro
>MAGA-keps
Ogillar pdp men det fick mig ändå att småflina
Antydde inte att chefen blev sur utan att jag fick skuldkänslor för att ha rivit fyra våningar av last för att jag råkade gå in typ 10cm för lågt
Jag var 19 när det hände och det var mitt första jobb, kontor är mer min grej
Arbetsförmedlingen är ett öststatshelvete, om man bortser från det faktum att man inte kan muta dem.
Kan knappt gå in där på grund av vibbarna. "Nej user, inte bryta ryggen på den stackars tanten, hon gör sitt bästa."
Det värsta är väl dock de som jobbar där. Har mött flera som får milda psykbryt rakt framför ögonen på mig. En chef här som vi känner sen gammalt fick blödande magsår.
Enda som gör det tolererbart är att jag kan prata för mig och är sociopatiskt vulgär modell Bert Karlsson. Systemet gynnar alltså skitstövlar och parasiter bara för att vi ska ha en kontrollfuktion för socialförsäkringssystemet.
Varför är det roligare att vara liten och naken? De låter suspekta och ganska degenererade, dina önskningar.
men det är det inte
Har redan koll på OPM, båda versionerna och animun.
Efter skrevsparken som var nya Bärsärk så behövdes en serie som denna verkligen.
Tack för att ni påminde mig om dessa favä. Ska tanka till ikväll.
youtube.com
would you race mix with a fenno-swede?
ROSENBAD STÅR I LÅGOR
SVENSKEN HAR VAKNAT
Kom ihåg att rapportera OP.
Bre bevi?
>racemix with fennoSWEDE
tyrone pls
>animebilder är nu förbjudna på alla bräden förutom de som kretsar kring japansk kultur
vgd
Varför? Vänta. Är vi på reddit?
Brevar bilder på cosplayare istället.
>>>/reddit/
Det är sött!
Städaren hatar 2D-pedofilerna lika mycket som vi andra, ser han skiten tar han bort det.
>>>/gaskammaren/
youtube.com
Man roliga tåg videos
Brevar en jävla massa tåhå istället.
Svara inte på psykfallanons brev.
Okej.
>vi andra
Nybögar från reddit och ansiktsboken alltså?
om 2 år är detta regeringspolitik
Förlåt favä. Glömde av mig.
vem /full/ här?
...
våra modiga afrosvenskar kommer stoppa dom, oroa dig inte user!
Hmm. Okej då.
Detta
Inte ännu men tänkte att jag nog ska dra till det ikväll då jag kom på at jag inte börjar förrän på tisdag.
Fin bild.
Tycker inte du det?
du med
Att barn är söta? Det är de väl. Dock ångrar jag inte att jag inte sprang naken mer när jag var liten. Undrade bara varför du gjorde det.
Var det nybögar från reddit som bannade er från Sup Forums också? Häng er med en rostig kedja era vidriga undermänniskor. Hade jag haft er framför mig nu så hade jag torterat ihjäl er. Hade pillat ut era ögon med en kniv och tänt eld på era kroppar. Vidriga 2D-bögar ska veta vad som väntar efter revolutionen
...
söker lång pv snälla svara
t. bög
>female_protagonist_(pokemon_go)
f1 h1
Hej
Hur skulle ni vilja mörda Divi/annan patetisk liten fjollbög? Hade personligen velat slå sönder honom (bokstavligen) med knogjärn.
vart fan tog långemann1 vägen?
>dkn ingen gudskejsare att slåss för
Killar, min skärm har börjat flimra lite. Det är bara en tunn remsa längs undersidan av skärmen, typ 1 pixel bred, som flimrar. Så det är inte katastrofalt, men det är ju såklart påfrestande. Skärmen är en Asus MG279Q. Har haft den ett år ca.
Vad göra?
Kolla om du har någon sorts garanti på den favä.
...
Byt ut den
Är hemma ingen utav de "bögar" som söker "lång pv" vill ha en pv, de bara bajsbrevar.
bara för att jag känner mig osäker menas det inte att andra gör det
t. 175
På tal om bökar. Skulle inte två anons mötas vid bögringen idag?
Hej
vart fan bor du då :-(
>dkn gudkejsaren kanske återvänder snart
börja med att felsöka. Prova att byta kabel, även från hdmi till dvi om möjligt. Prova även att koppla in skärmen i moderkortets grafikkort (obs ha inga spel eller något igång då för grafikkort är värdelöst).
Om problemet kvarstår är det tyvärr skärmen som börjar ge upp.
Försvinn med dig tönt
>vart fan bor du då :-(
Stockholm
1. Filma flimret, visa hur det uppstår från en kallstart av skärmen.
2. Byt på garanti.
Är det dags? Ska SD bli raskrigare?
svd.se
Hur få tjoccfv?
Breva bi favä. Jag bor i Halmstad. (inte user som du frågade)
Bögar, 2D-äckel, feminister, rädda fittor... Ja svenska "män" är spännande
>Försvinn med dig tönt
elak
>63163917
>besöker skräp sida
>förväntar sig normala människor
bajsbrev
var hög test
rödpillad
>skräp_____________________________________________sida
Korkade grodbrevare
fast det är ju bara under asyltiden, sedan ska dom få komma ut och leka med svenska tjejer
Antar att jag inte har en garanti, köpte den i slutet av juni förra året, och garantin brukar väl bara gälla 1 år?
Helvete. Skärmen kostade sex papp också. Och min gamla skärm som jag fortfarande använder som andraskärm, den funkar klockrent som alltid. Varför kunde inte den gett upp istället, helvete :(
aotism
JAG BRYR MIG INTE OM JAG SUGER I SVENSKA,MATTE ELLER VAD DET ÄN GÄLLER. JAG VILL BARA SKIT SOM DU FÖRSVINNER UR MIN SIDA SOM FÅR MIG KÄNNA MIG HEMMA, KVÄÄÄÄ
lättare att skicka hem dem när de är inlåsta
varför uppför han sig som en jagjagherre nu?
"Wow vilken kille mitt barnbarn är, undrar vad det blir av honom, säkert något stort!" t. Farfar
>24 år senare
>killen är en tanig och blek liten fjolla som sitter instängd i mammas källare och runkar åt tecknade djur med en kvast uppkörd i arslet
Sorgligt
kan du inte skriva korrekt svenska har du ingen rätt att hata på invandringen