Sverigetråden - 2d-skogsmys-upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3V0UG5_Gx7Q
youtube.com/watch?v=9IuYQcB7CKE#t=13
youtube.com/watch?v=fxFACYVLdm8
youtube.com/watch?v=j8Tx7WulIKs
youtu.be/3mq5hrUDoYo
youtu.be/yXC6b-_MnU8
youtube.com/watch?v=MBPTo5Ak6uo
youtube.com/watch?v=_1SSXMWdMoc
twitter.com/SFWRedditVideos

Hej :3

hej

jag på bilden

>död tråd

>dkn ingen korbo fv

>dkn full
ta skogspromenad? J/N

>dkn äter popcorn
Ni då? :3

jojo tier lista:
6>4>2>7>5>powergap>3>1
har inte läst 8an än

Alger

Färsk av båten från reddit mann1? Heh, minns när jag var precis som du. Hjärndöd! Låt mig ge dig ett tips så du kan klara dig i den här cyberfristaden: breva aldrig 2d. Du har inget rykte här, du har inget namn, du har inte ett jävla dugg här. Det är den starkaste som överlever, och du kommer inte överleva länge i /Sverigetråden/ genom att breva dumma kinesiska barnprogram som dina små grupprunkande fittsugande redditvänner skulle bli kawaii över. Inget sånt här. Det här är inget bräde för tecknat. Det här är inte familjeliv, mann1. Det här är /Sverigetråden/. Vi har RIKTIGA intellektuella diskussioner, något jag inte tror du är bekant med. Gillar du det inte så kan du lägga bena på ryggen rätt mot existenz, din Nyheter 24tittande jävel. Jag hoppas dock att du inte gör det. Jag hoppas du stannar och lär dig vårt sätt. Saker är annorlunda här, olikt något annat ställe som nås av internets popkultur. Du kan vara vad som helst här. Jag? Heh, jag är flaggjägare... det här stället... det här stället har mängder av saker att erbjuda... heh du får se grabben... om du klarar av det, vill säga...

my nigga

alger

menar bara att det är dumt att sitta å skrika om ingen fv när ni inte ens blivit nobbade då ni aldrig försökt

...

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=3V0UG5_Gx7Q

Om man skulle ta och lägga sig

Breva mer hjälphjälpare.

>antyder att 2d är reddit

dålig kopia av en rolig pasta favä.

...

Mutant that's you, no? I bet it's you.

This, all day erryday

youtube.com/watch?v=9IuYQcB7CKE#t=13

vad fan läste jag nyss?
10/10

>googlar bilden
>google plockar upp kattbilden i bakgrunded
>"too many cats meme"
jävligt liv

Här bor jag.
Vad tycks?

hur kommer det sig att ingen idt spelar pokemon gå?

yes is me mutantfinger, kiselavoda anon2 who works in the supermarket
>tfw increasing UDBA file

>Macedonia
when will you conuer Greece, Asia minor and Persia once again?

Det är inte ens hans originalpasta:

Heh... not bad, kid. Not bad at all. Your meme, I mean. It's not bad. A good first attempt. It's plenty dank... I can tell it's got some thought behind it... lots of quotable material...

But memeing isn't all sunshine and rainbows, kid. You're skilled... that much I can tell. But do you have what it takes to be a Memester? To join those esteemed meme ranks? To call yourself a member of the Ruseman's Corps? Memeing takes talent, that much is true. But more than that it takes heart. The world-class Memesters - I mean the big guys, like Johnny Hammersticks and Billy Kuahana - they're out there day and night, burning the midnight meme-oil, working tirelessly to craft that next big meme.

And you know what, kid? 99 times out of a hundred, that new meme fails. Someone dismisses it as bait, or says it's "tryhard," or ignores it as they copy/paste the latest shitpost copypasta dreamt up by those sorry excuses for cut-rate memers over at reddit. The Meme Game is rough, kid, and I don't just mean the one you just lost :^). It's a rough business, and for every artisan meme you craft in your meme bakery, some cocksucker at 9gag has a picture of a duck or some shit that a million different Johnny No-Names will attach a milion different captions to. Chin up, kid. Don't get all mopey on me. You've got skill. You've got talent. You just need to show your drive.

See you on the boards...

ser trist ut, och det sociala elementet intreserar mig inte

>dkn man började träna för en månad sen
>dkn man börjar tycka om sin spegelbild
>dkn sötpajer börjat le åt en
>dkn man kommer vara biff om 2-3 månader


varför börjar ni inte träna anons? ett nybörjar-hantelset från biltema kostar knappt 300kr

youtube.com/watch?v=fxFACYVLdm8
Daglig påminnelse att det finns jävligt mycket krafter som vill att svenska folket går genom rasligt undergång.

Små bröst

......du måste vara ny på kanalen

äter för lite

Post fingerprints.

Never.

för att nybörjar-hantlar inte kommer ge något förutom lite nybörjarvinningar?

Vila i frid Doktor Octopus

>t. skriver om andras pasta till sina egna halvkassa varianter istället för att vara originell.

youtube.com/watch?v=j8Tx7WulIKs

För fattig, så jag Annars hade jag lätt biffat upp mig lite

J
Däcka inte i ett dike bara

har jag inte gjort?

>börjar inte träna
>för han vill inte börja på nybörjarnivå

föfeföetfu?

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

hehe mm

>Never.
why not?

nah i've lingered enough 2bh
just stayed for this next swedish thread couz i noticed they have good taste and like spice and wolf

>dkn ingen lillasysterfv

F

>tmn grodor tränar och sliter för att få en snygg kropp, sen får de ändå inte fv pga sin autism

är han död? länk?

aina drog in honom
youtu.be/3mq5hrUDoYo

>dkn ingen algfv

...

youtu.be/yXC6b-_MnU8

>nybörjar-hantelset från biltema

Städa.

Anime är för mansbarn
Anime är för förlorare
Erkänner ni till era föräldrar och er kompis (om ni har någon) att ni kollar på japanska barnprogram? Isåfall, säger ni också att ni lustar efter 11-åriga tecknade tjejer? Jag förstår inte varför ni pedofiler inte anser er vara pedofiler? Är det för att 11-åriga flickor inte räknas om de är tecknade? Kanske det rent juridiskt, men ni tänder fortfarande på småbarn ju. Fy fan. Jävla mansbarn. "Nä mamma jag kan inte söka jobb nu måste se på de söta flickorna :# moshi moshi... hål käften pappa jag är inte en bög ;_;"

detta

int är enbart till för diskussioner rörande melaninberikade supermän och deras vita flickor som vill lära sig deras språk

>på 4kanal
aa, mm, javisst

Vänligen ta del av denna bild.

Tack.

hehe, mm så funkar det säkert lilla gubben :)

inte den pastan jag skrev om (dock är den riktigt fin)

Fy fan vad jag hatar animebögar. Degenererade jävla pedofiler som bara förstör och förgiftar. Det enda de bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär ett bögbrev i Sverigetråden eller varför inte ett snabbt besök till resten av Sup Forums. Jag gillar faktiskt städaren för han bannar iallafall bort skräpet, animetöntar, från kanalen. Två fucking atombomber var inte nog.

Min lägenhet, jag bestämmer när jag dka städa. Inte idag, kansle imorgon. Eller i övermorgon.

jvdk

>dkn ingen algsjö att bada i

Inte ett argument

omg hej psykfallsanon

Varför brevar alltid ni två samtidigt? Är ni ett par?

vad gör du på 4kanalen då?

Det är för din egen skull, user.

>a-user, det är kallt, k-kan inte du hålla om mig så jag blir varm?

youtube.com/watch?v=MBPTo5Ak6uo

>gnälla på 2d
>på 4kanal

l m a o

icke-argument till icke-argument

>Han vet inte att vi är bögar
lmao tjena nybög

Jag har ingen kroppsmassa alls. Kan inte göra mycket för att hjälpa dig favä.

varför kollar människor på anime?

>storbokstav i gröntext
vgh

...

började träna för över ett år sedan men har haft ett avbrott nu på några månader, känner inte för att börja träna seriöst igen, har ingen motivation

Påminnelse att inte svara på psykfallsanons brev.

Bilden favä

Skulle du en tjej som är 133cm?

Solkors...

Sexuell dragning till barn

Ser ut som en svinstia, överväg städning och en grundkurs i fotografi med inriktning på ljussättning

Jag vet. Men det är mycket just nu. Slutar med medicinen och cigaretterna, men började dricka och röka igen. Hallissarna och tankeloopar är i gasen, så jag är på ett dåligt ställe just nu. Men snart så.
>dkn när det finns en psykfallsanon så det kan inte bli jag

HELL SEGER!

HELL SEGER!

HELL SEGER!

>knula ett barn
dakka nej tack

Why, oh why...

youtube.com/watch?v=_1SSXMWdMoc

>rollspelar som kattfilip
vem?

Har du verkligen inget annat att göra än att grina över Hitler i varenda tråd?

Du är mycket trevligare när du brevar 2d favä.

...

NSNS > NS2D

Hon är 16

gjorde inte saken bättre.

>stormtråd

god natt

Det finns ju typ inga 2dare kvar i tråden ändå

>mata psykfallsanon (You)

HELL fucking SEGER!!!