nattutgaven
perversum:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtu.be
youtube.com
m.youtube.com
tv2.no
h-avis.no
youtube.com
youtube.com
dagbladet.no
youtube.com
dagbladet.no
twitter.com
forst for færoerne
Sporsmål, flytter ut i ny leiligheit over helga.
Hvordan er loven rundt oppbevaring av ammunisjon, det trenger ikke å være i våpenskap, korrekt?
Tredje for Lahlum
Gikk forbi Lahlum på gata/kiwi. Spor meg hva som helst
Hei Færöyene! Har du en fin natt?
Aner ikke. Men i prinsipp så burde det vel ikke være noe problem da, fordi du forventer vel ikke politiet på döra?
jeg har fået en infektion i mit ansigt men ellers fint
N-N-Nei.
Skal jo ha det innelås, men veit no aldri.
>jeg har fået en infektion i mit ansigt men ellers fint
Uff. Det hörtes ikke bra ut.
Infektionen svier bare meget. Jeg har kobt disfektionsmiddel, så infektionen er væk om et par dage.
Må være i et annet skap vet jeg. Er ikke sikker på om begge må ha lås, men ihvertfall det til våpenet.
noshit kaptein.
Sneik meg inn på utebadet til Marienlystbadet, gutta. Ble ikke tatt av purka, gutta.
Skummelt men moro, gutta!
Hvordan er Netflix i Norge?
Er helt greit egentlig. Har blitt bedre i nylig tid.
Nakenbada du med sotpaier?
Får vel bare prove det da. Er standard abonnementet verdt det for HD?
Ja faen er du gal. Du kan jo ikke glane på timesvis med serier uten at det er HD. Da får öya dine kreft fåvæ.
Hvis du liker å ligge flere sesonger bak i serier så er det helt ok fåvæ.
...
Så hva gjor guttene i kveld da?
Drar laksen.
...
Sitter på /x/ og leser skummelpastaer, og nå tor jeg ikke gå og legge meg for det blir lyst ute.
Se heller på slikt som dette!
Moter på han stadig vekk jeg. Skal jeg hilse fra /norgetråden/ neste gang?
Nå har det blitt tilstrekkelig lyst ute til at jeg tor å gå rundt i huset igjen gutta. Kan endelig gå og legge meg
Kjenner til fölelsen. Er forsatt mörkeredd i min voksne alder. Skal bare en skrekkfilm til, så har jeg lite lyst til å sove fåvæ.
t. Breivik
Stille her i dag..
>Stille her i dag..
not anymore :D m.youtube.com
puddinger
Jeg er user som begynte å se på Mr. Robot for ikke så lenge siden.
Serien SUGER.
jeg elsker sǿde radio sind eventyr
walla brodre sjekk ut doningen
>han royker ikke fra pipe i stedet
den suger hardt, det er redditkreft fra tv, som got og dr.who.
Hvorfor teip?
Bare så vi har en ting helt klart for oss gutta. Etter å ha vært innom alle byer verdt å nevne sor for og inkludert Trondheim. Så må jeg konstatere at Bergen har Norges beste uteliv.
spǿr meg hva som helst om incest
>sor for og inkludert Trondheim
Erklært ugyldig.
>t. halvveis mellom Bardufoss og Tromsǿ
Omg laibach er så deprimerede asså fysölen :3
Laibach er dritkule.
Definer godt uteliv.
Det er greit å bruke flaske littegrann, men du burde være bevisst at du får i det en del kreftstoffer når du utsetter pet-plast for så stor varme.
Det er ikke dyrt eller vanskelig å få tak i eller spikke en pipe. 30 kr for en söt liten en-treffer på shangri-la i Oslo. Kanskje hundre om du bestiller en fjongsipong glasspipe med choke på nett.
Eller du kan bruke en vanlig bestefarspipe. De finner du litt overalt, bruktbutikker, nettsalg osv. En del butikker som selger rullepapir og filtertupper uten å reklamere for dem har også maispiper.
Faen, bare bruk et eple, brusjan. Plastflasker er ikke bra for deg.
Ta det helt med ro, har vært i tromso og lenger nord for det og m.t.p at familien er i fra Finnmark.
Bergen har fortsatt de beste utestedene og hyggeligste folkene, selvom de prater rart.
tv2.no
>Norske lekdommere frikjente voldtektsmann – fordi de var kristne
Fy faen gutta
store eller lillesǿster?
kusiner teller ikke
>kun kreft på YouTube
PrimitiveTechnology
SVSeeker
MichaelCthulhu
AvE
PhotonicInduction
ColinFurze
oi dette er nodt til å være en dårlig spök. Ellers er dette faktisk en av de storste justis skandalene i norsk historie.
Klarer vi alle tretallene gutta?
Håper det er en spok men tv2 sine sider sier ikke så
Nå får ateister enda mer skyts mot kristendommen
> PrimitiveTechnology
Husker den fyren. Veldig flink.
h-avis.no
B-betyr dette at jeg ikke er rasist allikevel folkens??
skjerpings
Når?
pappa
Mangler Finnmark fåvæ
Hadde ikke skadet med hele kola halvoya heller.
Men angående sporsmålet sier jeg nå!
Nå foler jeg meg litt skitten. Satt en sotpai på krakken utafor her, så jeg tok noen bilder av henne med 300mm objektiv. Har ikke ledningen til kameraet her, men kanskje jeg poster dem senere.
dfn dette ifǿlge pk-mafiaen er et rasistisk standpunkt
>Etter å ha bidratt minimalt til den norske statskassen, kan nemlig kriminelle på nærmere vilkår få uforetrygden med seg selv om de blir utvist på grunn av omfattende grov kriminalitet.
>Vi kan altså risikere at kriminelle uforetrygdede kan leve svært godt på norske skattepenger i utlandet – er dette bærekraftig?
kjenner jeg blir sint fåvæ
BASERTE
BESTE
BY
Bokstavelig talt dod tråd.
selvsagt må du oppbevare det i et skap, hva får deg til å troe noe annet..
vi bor ikke i amerika
Gutta, jeg tror jeg kan klare disse skolegreiene. Jeg tror jeg kan jobbe med det jeg studerer uansett om det blir akkurat som jeg håper.
Jeg tror rett og slett jeg gleder meg, gutta.
5 d a g e r
d
a
g
e
r
Hva skal studeres?
noen som kjenner til en meget bra restaurant i Stavanger eller Sandnes? Trenger ikke ha god mat, bare være fancy og dyrt
www.restaurantrenaa.no/
>I år (2016) er stjernefordelingen slik i Norge:
stjerne
>Kontrast i Oslo
>Re-Naa i Stavanger
>Stadtholdergaarden i Oslo
>Fauna i Oslo
stjerner
>Maaemo i Oslo
Takk for innspill. Plastflaskebong er egentlig ikke verdt det.
Jaha, takk gutta, ser fint ut det
skal treffe langdistansejven min og hun vil spise på en hipsterrestaurant, tror hun blir skuffa hvis jeg dropper det fåvæ
Helt riktig. Plastflaskebong er for knarkere!
>en av fem michelin-restauranter i Norge
>hipsterrestaurant
... hva med mcdonalds? De har mat som sikkert passer hennes... gane, bedre.
Fordi å drille hull i et eple er milevis unna å bruke en flaske.
spor meg
har nesten aldri gått på restaurant i hele mitt liv, så jeg vet ikke hva jeg snakker om
foretrekker kjöttkaker og poteter
Det er det, epler gir deg ikke kreft om du varmer dem opp. Plastikk gjor det.
Dessuten er det egentlig bare snakk om måter å unngå tobakk på. Mer knarker å bare rulle gresset i rulletobakk og tenne på enn å prove å være litt purist.
Det er det faktisk, mtp helsa.
Gå inn med et åpent sinn og nok penger til å få både matmeny og drikkemeny (2500/pers til sammen cirka), så kommer dere til å få en uforglemmelig opplevelse.
Om en av dere ikke bare er uvant med restaurant men også tror "fancy mat" er tull, burde dere velge et mer vanlig sted. Det er dritt å sitte sammen med noen som rakker ned på de folelsene og orgasmene munnen din går gjennom, bare fordi de er plebs som tror kinamat er toppen av nytelse.
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
AMEN!
Trump har tapt. Hva nå gutta?
youtube.com
Nå får USA sin forste gale president.
youtube.com
Beste videoen av Trump
Noen som kan anbefale en god og billig barbermaskin?
>SVSeeker
Min neger. Har glodd på flere titalls episoder av de.
Hva har skjedd?
dagbladet.no
>"I enkelte grupper på sosiale medier der de samles omkring «norske verdier», finner vi dem som i det ene sekundet beskriver hva de mener jenter som er innvandringsvennlige fortjener av overgrep"
Det var den der soldaten han sa noe greier om. I tillegg til "trusselen" mot hillary. Han har tapt nå.
Du undervurderer Trump sin persona.
Jeg tviler på at de tinga kommer til å ha noen negativt effekt på han, men selvfölgelig kommer Trump til å tape?
At han kommer til å tape har blitt satt i stein for lenge siden av folk som er bak kulissene og mye mer mektige enn han.
Han har allerede dalt noe sykt på meningsmålingene.
Trump er en gammel venn av Clinton familien, de er der begge for å få Obamas tredje periode.
dagbladet.no
Sjakkmatt, tråden.
Deres uskyldige narkiser har provd seg på å dope ned jenter for.
at han har tapt er et megmeg som har utviklet seg fra "trump har ingen sjanse"
Er bare norsk media som overdriver. Alle vet at de spor flere demokrater enn republikanere og uavhengige i meningsmålingene for å gi et falskt inntrykk av at heksa leder.
bare se på når de taler, hillary klarer jo knapt dra noen få hundre folk mens Trump trekker tusener.
Hvem av dere negere var dette?
>the peak of norwegian "art" is a fucking sheep painting that looks made by some elementary school kid
Kek
P.s.
>a fucking cheese slicer