/mämmi/ - Masennuspainos

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=hAEQvlaZgKY
yle.fi/uutiset/nayttava_meteorinaytos_luvassa__nain_saat_perseideista_eniten_irti/9081573
startrek.com/article/bryan-fuller-reveals-discovery-details
mtv.fi/sport/rio2016/mitalitaulukko/rion-olympialaisten-mitalitaulukko/5920110
youtube.com/watch?v=5BaQRykec2I
youtube.com/watch?v=TTBIKbLt3Mk
youtube.com/watch?v=PTV3iHjfvH0
twitter.com/NSFWRedditImage

...

Olen positiivisen elämänasenteen omaava sosiaalinen ekstrovertti

...

Hus pois täältä, rääääääääääää

Mitäs täällä teet?

hyvä painos

Plean Vanhan Koulun RuneScapea.

youtube.com/watch?v=hAEQvlaZgKY

Toi oikeen alakulman pullo on aika hyvä valokuva ja oiskohan ollu hesarin kuukausliitteen juttu. En vaan löydä googlella.

kumpi on mielestänne parempi, suihkumuna vai kasvaja?

haha
hassu video
nauroin ainakin kerran

tekisi mieli kokeilla minkälaisia noi animepaska pelit on steamissä, kun ovat niin halpoja. En tosin kehtaa koska tuttuja kavereina steamissä

voin sanoa itse niitä kokeilleena etteivätt ne ole kovinkaan hyviä.
ellet sitten meinaa danganronpaa, joka ei tosin ole kovinkaan halpa.
jos haluat pelata niin piratoi, ei mitään järkeä maksaa niistä.

kaikki hyvät on vitun ylihinnoteltui, ja paskat maksaa ihan syystäkin sen vitun 50 senttii

Muistakaa avata ne sälekaihtimet tänä ja ens yönä
yle.fi/uutiset/nayttava_meteorinaytos_luvassa__nain_saat_perseideista_eniten_irti/9081573

Ne pelit pystyy piilottaa, ettei muut näe niitä

t. animepelien piilottaja pro

Äkkiä alkoon ennen kuin menee kiinni

lataan dark souls ykkösen
*kierii nopeasti

Oon kavereiden kans ryyppämässä mökillä niin eipä taida jäädä vahingossakaan väliin

Ostin Virosta pullon jotain ruusunjuurivodkaa. Millastakohan paskaa toi on?

Suomalainen mainos suomalaisella sivustolla...

Mitäs jos ostaisit steamin ulkopuolelta

Tai ehkä jopa lataisit ilmaiseksi jos vain kokeilla tahdot

Vittu tää golf on tylsä laji

Tää jutkupilsu on kyl heittäny mun yöelämän ylösalasin. Nukun joka yö ja näen helvetisti unia mut aamulla herään kauhunsekaisin tuntein ja eksistentiaalinen darra häviää joskus aamukahvin jälkeen.

Tavallaan ihan kiva tällee jatkuvasta unettomuudesta kärsivälle et voi koomata ittensä vaikka 10 tunniks sänkyyn mut kylhän täs koht otsalohkot sulaa tai jotain.

Miksi ruotsalaiset pärjäävät kaikessa niin hyvin

>Virtsapameja.
Onneksi olkoon. Kokeile ihan melatoniinia ensin.

Svenska-talande bättrefolk. Painotus sanalla "bättre".

Koska homous antaa siivet.

Oon kehitelly päässäni teorian että aikanaan kun tämä germaaninen heimo rupesi rakentamaan valtakuntaa pohjolaan niin ns. "roskasakki" siirrettiin Norjan ja Suomen alueille ja Ruotsinmaalle jäi vain kauneimmat ja kyvykkäimmät.

Arvostelkaa teoriani

Suomesta kun puhutaan niin varmaan superperinteinen 90% ajasta taivaan peittävä pilvipeite estää näkymät. Tästä syystä veikkaan että aika turha pysyä hereillä ton takia.

Kai tossa jotain perää on.
Olen kuulemma kaunis, mutta muuten masentunut, itsetuhoinen, surkea läjä paskaa.

Orjiksi yleensä otettiin ne kauneimmat, vahvimmat ja lahjakkaimmat, jotka enemmän tai vähemmän pakkonaitettiin.

Vois mennä metsästää pokemoneja.

Nappaa joku pokemontyttö ja katsokaa tähdenlentoja yhdessä

...

>Nappaa tydy
Lol.

Miks ne sitten tuo maahansa laivalasteittain porukkaa Afrikasta ja Lähi-Idästä? Haluaako ne olla siinäkin parhaita?

Ajat ovat muuttuneet

Kyllähän Ruotsissa on selvästi jotenkin ylempiarvoista ja arjalaisempaa väestöä kuin esim. Suomessa. Se kateus ruotsalaisia kohtaan ei ole tullut syyttä.

>Haluaako ne olla siinäkin parhaita?
Tämä se on. Ruotsalaiset keskittyvät aina täysillä siihen mikä on sillä hetkellä trendikästä

Saako sillä pillua?

>Svenska bög folk.
Viksattu.

Mut siis niiku hei kamoon! Jokaista Rosengårdia vastaan tulee yks niiku Zlatan Ihramahawitch! SENKI RASSISSMI RASSSSISSSMIII!!111!1"#!"#!"#123

...

Mahtava :D

startrek.com/article/bryan-fuller-reveals-discovery-details

The main character will be a woman, but not a captain. "We've seen six characters from the captain's point of view," Fuller said. “In order to understand something that is so completely alien from her, she must first understand herself. That's part of our journey on this planet, to get along, and that's part of our journey in this first season.”

>"she must first understand herself."
Saatanan melanooman sekasikiö on aikuinen ja "hakee vielä itseään"?

Saas nähdä mitenkä originaalin naishahmot muuttuu tuossa sarjassa, joka on 10 vuotta ennen sen tapahtumia. Naista saa lyödä, naisilla oli hameet, Kirk pussaili kaikkia... Saas nähdä mitenkä femakot ja SJWt tulee vaikuttamaan sarjaan.

Ei.

Vittu miten voi olla että joku opinnoille ilmottautuminen stressaa näin homona, mikään muu ei oo yhtä ahdistavaa kuin ilmottautuminen kursseille

>88
Hellät heilit. \o

Huutonaurua, olikohan alkuperäinen käsikirjoitus myös rasistinen?

Kokemuksella sanon että se on kaikki semmosta tyhmää siellä sun pään sisällä.

Älä stressaa.

>Saas nähdä
Saa mun puolesta jäädä näkemättä jtp

No mikä muukaan se syy voi olla :DD

Oho vois käydä kattomassa.

homottaa

Terveiset Saatanalle, aloin lukemaan Rajaniemeä. Ymmärrän hyvin miksi suosittelit, olen jotain sata sivua sisällä ja se jätkä on vanhempihomo kuin minä.

Ruotsissa on enemmän pääomaa.
Ruotsin valtiolla on mennyt viimevuosina (1945 jälkeen) hyvin lähinnä kertyneen pääoman takia. Ruotissa yksinkertaisesti pyörii paljon rahaa, paljon enemmän kuin mm. Suomessa. Miksi sitten Ruotsissa on enemmän pääomaa? Erilaiset historialliset seikat. Ruotsi on historiallisesti ottanut paljon sotasaalista ulkomailta, mutta on harvoin itse tullut ryöstetyksi. Toisen maailmansodan aikana Ruotsi teki hirveästi rahaa myymällä rautaa, ja ei itse kokenut sodan negatiivisia vaikutuksia ollenkaan. Ruotsi sai myös uudelleenrakentamisapua Yhdysvalloista, vaikka ei ollut sotaan osallistunut. Siinä sitten 1960-luvulla Ruotsille oli kertynyt niin tolkuttomasti pääomaa ja reaalipääomaa että hyvinvointivaltion rakentamisesta tuli helppoa.
Jos totta puhutaan niin Suomi on huomattavasti enemmän onnistunut "älykkään johtajuuden" ja "sosiaalisen pääoman" (asioita joista Ruotsia ylistetään) kuin Ruotsi. Suomen hyvinvointivaltio rakennettiin tyhjän päälle.

Viime parin vuoden menestys on myös hämäävää. Ruotsin GDP on kasvanut mutta GDP per capita ei ole samassa suhteessa. Tämä tarkoittaa että Ruotsiin on tullut paljon ihmisiä jotka jonkun verran lisäävät BKT, mutta nämä ihmiset eivät tuota tarpeeksi tasoittaakseen GDP per capitaa. Nämä ihmiset ovat siis pakolaisia.

tl;dr Suomalaisten puheet jostakin ruotsalaisten ihmeellisestä kyvykkyydestä on vain tyypillistä epävarmaa suomalaista itsevihaamista.

Oispa kyrpä jota kutitella.

mtv.fi/sport/rio2016/mitalitaulukko/rion-olympialaisten-mitalitaulukko/5920110
>Ruotsilla jo 3 mitalia
>Suomella ei yhtään
Rääh vitun ruotsalaiset

youtube.com/watch?v=5BaQRykec2I

Korppi on oikeus!

Vittu näitä mämmihomoja. Tulkaa imemään munaa, tai pankaa toisianne jos ootte lähempänä.

Eiköhän se joidenkin mielestä ole ollut rasssissmi.

Rajaniemi? Nyt saatanan kovat urlit kehiin, kiitos!

>rainbow trout
>kirjolohi
Onko se nyt sitten taimen vai lohi

Se neekerilintu herätti penskana outoja tuntemuksia alakerrassa

Olit pienenä jo kansankiihoittaja.

youtube.com/watch?v=TTBIKbLt3Mk
Paskavammainen tekosyynne olla rasisti?

Jaa mitä linkkiä haet? Ykkösosa näyttää olevan genesiksessä englanniks, mutta niitä on kirjastoissa ihan vitusti myös.

Mitä helvetin rasismia tuossa oli? Ei pyytänyt anteeksi? Yritti vetää nassuun kun loukkasi tunteita? What?
Konteksti, konteksti, saatana!

Also kuva
>lol

Varman tuo
>neekeriankka

youtube.com/watch?v=PTV3iHjfvH0
Vähän kontekstia

Noniin tuo etunimi oli vähän haussa.
Pitänee tutustuilla.

Ole hyvä!

>pilkkuja koko kyljellä kuten taimenella
>pyrstössä lovi kuten lohella

Mustat ankat!? Saatana! Shakki on rassismi!

>Also musta = neekeri.
Ehkä aikoinaan negrosta puhuttiin, eli neekereistä, mutta nykyään se tuntuu olevan enemmän asennepuoli, kuin ihon pigmenttiys.
Itse puhun räppineekereistä ja mustista erikseen, kuten valkoisista ja punaniskoista... Ja wiggereistä... Ja vihreistä, vassareista ja kommareista ja RKP:stä ja kaikista muista ja vittu ja jaa ja ja sit ja ja ja

Onko nyymit pelanneet Pokemon Uraania jo?

Tarina ainakin tuntuu olevan 10/10.
> kilpailijan koneella on fanficcia
> hyvä syy aloittaa
> mene ensimmäiselle salille
> johtaja on poissa, fani on paikalla
> sanoo että johtaja on kai kotonaan
> hän ei voi sinne mennä koska syyt
> antaa avaimen sinne, ja vakuuttaa ettei siitä ole haittaa, hänellä on niitä useita

Kasalta paskaahan se näytti

Tämä sivu on vain täysi-ikäisille.

Neekeri

tapa ittes

Kokeile pokemon anaalia. Pallot rektumiin ja discoon!

>Tämä sivu on vain täysi-ikäisille.
*täysi-ikäisille lapsille.

> neckbeard-stalkkereita jo heti alussa
> ei k18

Mielummin hakkaan fireleafia nuzlockina jtpp

Neekeri

>>/vp/

*täysi-ikäinen neekerilapsi

Puhutaan pojista

Miks pojat on niin rumia ja tyhmiä

Oispa poika.

Nii-ii, ansat on paljon parempia!

Nyt homopetterit vittuun mämmistä

Rasissmi tjp

Söpöt pojat on Jumalan lahja maailmalle.

Ensimmäinen yösi /mämmi/ssä, pretty boi?

Ei oo rasismia ku on pakolaiset on mun kanssa ihan samaa mieltä

Ketä tänne jää? Sä haluat homot, lapset, mieslapset, kaulaparrat, tytyt, niiden kiertolaiset, ja normot vittuun täältä.

Se on rassism sun suusta

Tytyt voi jäädä tänne mun kanssa
Ja TYÄ UKOT on iha jees.

>tytyt, niiden kiertolaiset, ja normot vittuun täältä
Samaa mieltä

Hyh tuleepas tunkkasia pieruja

*repsis kopsis*

>kaveri poltti kaikki oreganot
>nyt ei voi nauttia vihreästä ja perseideistä

Vittu