Sverigetråden - Alfabetsupplagan

...

Denna tråden var först

nej favä

hell seger brevar här pga ingen 2D

Tvådenegrer i trådstartsbilden jueh

...

nej

URSVENSKT BARBARI!

Bara Aryskt 2D får brevas här!

Sådan här 2D är helt okej, det är Moepedofili som inte tolereras.

...

Kommer bumpa i hopp om att städaren tar bort pedofilitråden, hell seger

Kan jag bli en pirat?

Vad för typ av pirat favä?

HELL SEGER

Tråden är död. Länge leve tråden!

"era dumma jävlar.. sen mina föräldrar kom hit så har de förespråkat för alla att ni ska fan akta er för muslimer, tro inte att de är fredliga för att de säger de. Vi var förtryckta av de i över 1300 år och är det än idag. vi har varnat er i ca 40 år, i gengäld blev vi kallade rasister, islamophober och allt möjligt på listan.
Jag tycker synd om detta (före detta) bra land. Ni tillåter "ickekönade" och feminasister med noll verklighetsuppfattning bestämma vad som ska vara. Det finns fortfarande hopp, släng ut alla som har någon positiv inställning till islam, vänstern och alla totalitära rörelser som går emot en civilisation med framtidstänk.

Lycka till Sverige, en minoritet kommer alltid vara på ert lands sida."

>"Hurr durr, masseinnvandringen er en jödisk konspirasjon!!!"
Vi liker muslimene langt mindre enn hva dere mest sannsynlig tror.

NEJ ANIME ÄR FÖR FJOLLOR BÖGAR OCH PEDOFILER BEGÅ SJÄLVMORD

En sån som plundrar skepp och grejer

Vet inte vad jag ska känna eller tycka.

Jag hatar svenska kvinnor så jävla mycket för att de är rasblandande horor som förstör Sverige.

Samtidigt vill jag ha en svensk flickvän.

Känner mig så förvirrad.

...

pumpa å dumpa då. Bästa av båda världar

Det finns ju svenska kvinnor som inte knullat svart snopp

Jag vill ha en kvinna som jag älskar och respekterar. Hade det handlat om att pumpa och dumpa så hade jag inte känt mig förvirrad.

Frågan är hur jag kan leva med en kvinna som har svikit sitt land så fatalt som den svenska kvinnan. Kan jag förlåta henne och i så fall hur?

Hur ska jag kunna uppvakta en kvinna som jag hatar intensivt?

De som inte har gjort det stödjer ändå de kvinnor som gör det. Svenska kvinnor ger utan minsta protest bort sina söners land till främmande primitiva folkslag. Hur kan de göra så? Har de ingen skamkänsla eller heder?

De flesta män gör ju också det. Inte fullt lika många kanske, men de stödjer fullt kvinnor som gör det.

Varför var gamla svenska barnböcker så besatta av negrer?

För att negrer är roliga.

>Jag vill ha en kvinna som jag älskar och respekterar. Hade det handlat om att pumpa och dumpa så hade jag inte känt mig förvirrad.
>Frågan är hur jag kan leva med en kvinna som har svikit sitt land så fatalt som den svenska kvinnan. Kan jag förlåta henne och i så fall hur?
>Hur ska jag kunna uppvakta en kvinna som jag hatar intensivt?
okej om jag ska vara oironisk nu så finns den sortens svenska tjej du vill ha. Du kommer dock få leta som fan.

Sverige har alltid haft en fascination av andra kulturer.

...

negrer är lekapor som underhåller

Om jag minns rätt så ska 40 % av alla inhemskfödda män i Sverige stödja SD enligt någon opinionsundersökning, då torde ju nästintill 50 % av alla etniskt svenska män rösta på SD, och de som inte gör det behöver inte för den delen stödja att svenska kvinnor t.ex. skaffar barn med afrikaner eller araber.
När man hyser blandade känslor för våra kvinnor så blir det svårt att uppvakta dem.

>När man hyser blandade känslor för våra kvinnor så blir det svårt att uppvakta dem.
finns alltid någon tjej där ute som man klickar med. Hon du letar efter finns också. Men som sagt kommer bli nästintill omöjligt för dig att hitta en sån svensk tjej

hoppas på en framtid utan äckliga animepedofiler som förstör sverigetråden

Ja och var nånstans hittar man dem?

>Ja och var nånstans hittar man dem?
inte fan vet jag. Har känt en sån i mitt liv.