/mämmi/

Nuori Katainen editio

Other urls found in this thread:

sexwork.net/girls/FIN/Helsinki/0/0
sexwork.net/girl/36272
sexwork.net/girl/38616
m.taloussanomat.fi/uutiset/2016/08/11/karu-tilasto-julki-suomessa-selvasti-enemman-syrjaytyneita-nuoria-kuin-muissa-pohjoismaissa/20168430/12?rss=t96?rss=t96
exhentai.org/g/964126/64d230c940/
youtube.com/watch?v=HQt6jIKNwgU
twitter.com/SFWRedditVideos

vittu mikä nörtti :DD vetäisin pataan tuota jos näkis koulus :D

en pysty vittu nukkumaan tän vitun syöpäyskän kanssa
vittu

...

S W A G
W
A
G

...

muutama tupakka korjaa ongelman

>stk neet mutta burnout

Pitäiskö käteisen olla tuolla listalla, vai onko se pelkkä yes-mies?

Montakohan teiniä on pitänyt tappaa varaosiksi että nuo vitun Soros ja Kissinger on vieläkin hengissä

Burnout ennen vai jälkeen työttömäks ryhtymisen?

Jyrki näyttää ihan odottavan junaa tylypahkaan.

Soros on noin 10 kertaa rikkaampi kuin muut yhteensä

How do you get a Finngolian gf?

Do you like dickgirls?

Paint yourself brown and claim you're from Nigeria.

Ching chong ling long benis :DDDD

Pay them about 100-200 euros per session
sexwork.net/girls/FIN/Helsinki/0/0

Just be your own shower and you're there.

AR-15 ja ajo-ohjeet pyllypoikien kerhotalolle, kiitos.

>murican education

Luen suomem_kielistä paskaa surullisessa pandassa

Voi juku mikä perjanta

quintessentially finnish
sexwork.net/girl/36272

Tästä mämmiläisille harrastus. GIMPit tulille ja surupandaan kääntämään.

....Soros on about 30 rikkain ihminen. Rothschildilla on satojen vuosien pankkihistoria takanaan ja omistaa -tietääkseni- kaikki keskuspankit. Soros, Warren Buffet ja muut vastaavat työskentelee hänen kaltaisilleen ihmisille.

Ehkä Euroopassa, mutta onhan noiden varallisuus jo niin hajautettu, että tuskin kukaan tietää paljonko yhteenlaskettua omaisuutta oikeastaan on.

Rothschildien varallisuus on pienentynyt koska se on jakautunut sadoille eri ihmisille perinnön myötä.

>omistaa -tietääkseni- kaikki keskuspankit
Hmm? Suurin osa kaikista merkittävistä keskuspankeista on valtioiden omistamia. Esimerkiksi koko euroalue on Euroopan keskuspankin alaisia.

>huorat ulkomaalaisia
Älä saatana, täs ainaki olis yks supisuomalainen neito jonka ainoona listattuna kielenäki suomi
>tervetuloa!minulla on oma paika!ODOTTAN!pusu...! OLEN KAUNIS ISO RINTAINEN NAINEN.OMAT RINNAT JA OLEN TERVE NAINEN MINULLA ON TURVALINEN HAUSKA SEKSI!SUUKKOJA...POJAT MINULLA ON OMAT KUVAT OLEN FIKSU JA KAUNIS!ODOTTAN! MIES JOKA OSAA HIERONTA-SEKSI ILMAN RAHA!
Asun pysyvästi suomessa ja hoidan kaikki asiat itse.
Tämän takia minun luokse voi vapaasti tulla, sillä en ole uuden lain kieltämä ihmiskaupan tai parituksen uhri 100EU-30MIN 80EU-20MIN

Jännä muuten, että tämmöiset rahakasat voi kulkea kaupungilla.
Luulis olevan ensimmäisenä joka maan omankädenoikeuden jakajien listalla.

Viherteksti katkas aika osuvaan kohtaan :DDD

Oon kyllä liian laiska kääntääkseni mitään jtp.

Nää on kyllä kultaa. Tahdon tarjota kaljat sille kaverille joka nää on kääntänyt. En edes tiennyt että näitä löytyy pandasta.

Kerran autoin yhtä nyymiä kääntään yhden sanan, onko tää tarpeeks keppanan lunastukseen?

luin kaks kertaa enkä vieläkään tajua et mitä tossa sanotaan

kääntäminen innostais, mutta ei jaksa räplätä tekstiä kuviin

Hae kaupasta kalja ja sano kassalla että nyymin piikkiin

2syvä4sinä

Nuorella Käteisellä oli sama tukka kuin mulla.

Mikäs polyneesialainen varjoteatterikäsikirjoitus tää oikeen on?

>on näin vitun uushomo
Tiedän porukkaa jotka kääntää kamaa. Voin tarjota sun puolestas

Olisko se sitten takasin alakouluun opettelemaan luetun ymmärtämistä.

juu

Sori. Oon runkannut thaimaalaiselle sormiväritaiteelle vasta about vuoden.

>Kirjoittaja Christoph Andersson painottaa menneestä oppimisen ja äärikansallisten varoitusmerkkien huomaamisen tärkeyttä.
>- Syntyvyyden nostamisella yritetään jälleen vahvistaa omaa kansaa, rotua ja uskontoa, Andersson päättää kirjoituksensa.
Melkoista aisankannatusta taas Ruotsista

Voisko ton koko maan heittää vaan roskiin? Sylettää tommonen munattomuus.

Eikö se ala olla jo roskiksessa.

Ei se varallisuus sinällään ole pienentynyt, se on vain hajautettu, ettei joka helvetin forbesin tai businessinsiderin kärjessä olisi yksi pankkisuku, joka jatkaa porskuttelua edelleen.

Mitä keskuspankkeihin tulee, niidenhän tehtävä on maan/maiden sisäinen pankkiasiointi ja sen ylläpito. Ja sinälläänhän keskuspankit ovat maiden sisäisiä suuryrityksiä, joiden omistajuus on hallituksella. Tosin onhan niissäkin yksityisiä osiaan, pankista riippuen ja siten myös toimivat "itsenäisesti."
Rotikoiden viiden branchin yksityispankit ovat taas ylikansallisia jättiläisiä ja kun omaisuutta ja vaikutusvaltaa on sen verran, että voivat maailman pörssejä puristella siihen malliin, että eunukkikin saisi järkyttävän bonorin, niin voi jo puhua omistavansa nekin.
Tosin, eihän asiat niin yksinkertaisia ole, mutta ei sitä kauaksi tarvitse lähteä hakemaan kun tietää miten ihmiset käyttytyy.
Sinällään vedän sanoja takaisin, että he suoranaisesti omistaisi keskuspankit.

Mitähän vittua olin puhumassa. Jäin lueskelemaan Rotikoiden suvusta ja keskuspankeista. +Tisipylyt

>Ja kyllä, olen hyvin kateellinen. Rotikka-senpai huomaa minut myös miljardilla eurolla. ...Tai saat turpaan!1

sexwork.net/girl/38616
"I accept only finnish men... ( white skin)"
Ihq. Pitäisköhän sponsoroida, kun tulee syksyllä.

>bizarre
Ei taida "outo" rittää kuvaamaan nyymien fetissejä

Joo ja otat pakettina 8 tuntia strap onia julkisesti peppuun.

voi saatana noita hintoja

Paljonko pyytää?

t. En jaksa tabletilla homostella linkkiä.

Mulla ei oo mitään outoja fetissejä, bissenä ehkä aika kova fiksaatio molemman sukupuolen perseitä kohtaan, mut ihan persussettiä.

Ajattelin jos ottaisi 8 tuntia lautailua. Hommataan trip-fagit ja kirjoitellaan mämmissä seksiviestejä.

30 minsaa kertapano. 100e
Tunti, monipano. 200e
Ja siitä ylöspäin. Nuo on aika normaaleja hintoja opistolla.
Saatana kun ~10 vuotta sitten tunti oli satasen.

Juon kaljaa.

Mitä helvettiä, tuohon hintaan kyllä koittaa ennen vaikka tarjoilla muutamaan kertaan tyyille juomiaki pillun perässä. Tosin en oo sitä toviin viittiny harrastaa, mutta tietääpähän ettei ne tarjoilut oo hukkaan menny ku halvemmalla keskimäärin saanu sillonki.

Oispa eroottinen ohjain

Suomi sitten päättää heittää voitetun pelin voi vittu.

Sama + katon lympialaisia tässä lautailun kylessä.

vittu että tuntuu pahalta olla nesteen fanihomo

No paras eurooppalaistiimi silti. Voisin tästä mennä katsomaan animea jos siitä mieli paranisi

mitä tapahtuu

Ne hävisi voitetun pelin

En varmaan uskalla mennä kouluun tänään.

Mulla ei oo vieläkään tullut katottua, vaikka piti jo ekana päivänä. Kauan ne vielä kestää? Jotain mielenkiintosta lajia ois kiva katella.

Ota lisää ja mee humalassa.

>Finnish doto

Pelottaa mennä kun koulun ois pitäny alkaa jo keskiviikkona mutta oon menossa vasta tänään.

Ihan hirveetä.

Unironically better than Swedish. Too bad gooks and chinks are the true master race

sexwork.net/girls/FIN/Helsinki/0/0
Onks kukaa teistä testannu näitä?

fucking buy BKB next time you fucken retards fucking fuck fuck fuck fuck fuck

Oispa lolidemoniyde

Hahaha who needs BKB when you have Fate's edict? Lmao

siis pelasko suomi jossain dota finaalissa vai? valaiskaa

hävisivät top 8 ja lähtivät himaan $509,905~ kanssa

Oispa

poikaystävä

oliks kaikki tiimiläiset suomalaisia vai?

When's the last time a majority Finnish team has won TI?

Totta ne vielä toista viikkoa. Ite randomilla katellu kaikkea hassua, mitä töllöstä tullu. Mm. Koskimelontaa, jousiammuntaa, rugbya ja äsken käsipalloa.

Totta oot Lapista.

No hyvä, kerkee viel ottaa ittee niskasta kiinni ja kattoa.

m.taloussanomat.fi/uutiset/2016/08/11/karu-tilasto-julki-suomessa-selvasti-enemman-syrjaytyneita-nuoria-kuin-muissa-pohjoismaissa/20168430/12?rss=t96?rss=t96

>Suomessa selvästi enemmän syejäytyneitä kuin muissa Pohjoismaissa

Miksei noi vaan mee töihin?

nyt vittu rotat töihin saatana PUITA PILKKOMAAN VAIKKA

saatanan bob marleyt

Mikä ois jotain mitä vois harjottaa kotona ja elättää ittensä sillä?
Piirtämistä aattelin mut oon umpi paska niin kestäis varmaan vuosia ennen kun olisin tarpeeks hyvä että joku maksais siitä

>pokeri
>taide
>sijoittaminen

Puolet suvusta vain sieltä, saattanu jotaki tarttua vissii kieleen. Itehä oon paliasjalakane oululaine.

Osta pari huoneistoa ja vuokraa niitä.

Meil täysin samat. Tuota tottaa ne jaksaa ainakin jossain päin lappia hokea.

naime anime aniema snikem

Nuo omat sukulaiset on rollo-ylitornio -akselilta lähinnä, tosin yks kaveri on sieppijärjestä ja seki tuota tottaa viljelee. Liekköhä ihan yleislappilainen tapa.

*Sieppijärvestä, perhanan tabletilla kirjottelu.

Varmaankin, koska omat sukulaiset ei ihan sieltä päin. Ei erityisen pohjoisestakaan.

Mikähä kuumatasku taas tuolla vauhissa, aivan asiallinen lanka katosi yhtäkkiä.

mikä lanka?

Eri maitten nimiä eri kielillä siinä käsiteltiin, ja mistä mikäkin nimitys juonsi juurensa. Ei ees ollu mitään meemeilyä, siksiköhän se katoski.

Pitäskö nyt näkyä jotain meteoriitteja?

Kovin on jo valoisaa, en erottanu.

hey guise help us to remove gommunism with spurdo blease

exhentai.org/g/964126/64d230c940/

*kram*

Ei

Savage Gardenilla hyvin vientiä, koska JoJo

youtube.com/watch?v=HQt6jIKNwgU