Sverigetråden - Söndagsmorgon

Moccamaster bryggt.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=unjYQlqLzHA
flashback.org/sp57516288
youtube.com/watch?time_continue=178&v=2-cpj1pWU9Q
m.youtube.com/watch?v=PuvCPqLR9pg
twitter.com/NSFWRedditImage

thank you for the coffee perkekka
croissant

Tea is best

kafe e bettre

to all swedes: spam "kill yourselves fucking scumbags" and you'll see what happens.....

>to all swedes
>doesn't know the guy who does this is one of the psycho bitches in our thread that says that to everyone and he is from serbia
Don't worry my weird friend, we don't care, we have to deal with him daily.

tea is just dandy

regards, coffee eschewer

>murican liking tea
you've shamed your ancestors today

you know, it was merely untaxed tea being used in an attempt to monopolize the market that my forebears dumped into the sea

tea itself was not under attack

yeah I wasn't being serious m8

the tea better have high import tax though!

Ny till tråden och går bet på alla skojiga trådlingos?
Inga problem, jag är här för att se till att du går från nybög till inbiten jagjagare på nolltid!

jagjag = meme
dkn = den känslan när, den försvenskade versionen av tfw
man/tmn = mitt ansikte när/trynet mitt när, den försvenskade versionen av mfw
fv = flickvän, den försvenskade versionen av gf
pv = pojkvän, den försvenskade versionen av bf
favä = för att vara ärlig, den svenska versionen av tb h (to be honest)
nybög = den försvenskade versionen av newfag
nbög = den försvenskade versionen av normalfag
införe = den försvenskade versionen av inb4
antyder = den försvenskade versionen av implying
brev(a) = den försvenskade versionen av post
t. = ett finskt sätt att skriva mvh
kvä = den försvenskade versionen av reeee
sambög = den försvenskade versionen av samefag

Detta är de mest vanligaste lingosarna, om jag har missat någon eller om du inte vet vad något betyder så ge mig gärna ett (You) så ska jag förklara så tydligt jag kan!

Lite exempel på trådlingos:
>dkn ingen fv/pv
>man nybög tar över tråden
>"jävla nbög!"
>t. sambög
>antyder att tråden inte styrs av nybögar
>införe någon gammalbög tar illa upp
>breva söta tjejer!
>var på ica och skulle köpa pepsi max och salt&vinäger chips men nbögar tog sista påsen kväääää

Jag önskar er en trevlig stund i tråden!

V G H?
G
H
?

Tmn?

KVARGEN KOMMEEEEEEER xdddd

v-va?

OM MANI PADME HUM

negro

Dags att bekänna.

>dkn sitter på en parkbänk
>ungar som spelar fickmonster gå överallt
Men kväää naturen brukade vara en fridfull plats

kylen avstängd??

Jag har en fråga

>d-det är bara DU som sexualiserar de små flickorna pappa!!!

Som kräver ett svar?

"Jag vet, visst är det förvånande att män runkar, eller hur pappa?"

Jösses, det är verkligen tråkigt häromkring!

Gå till affären och köpa 4,7or?

Min pojke, denna fred är vad alla sanna krigare strävar efter!

Tänkte köpa ett sexpack 3.5or ikväll. Så ja.

>dkn hittade en outtömlig källa av /3Dss/ och råkade spruta över hela tangentbordet och var tvungen att plocka bort alla tangenter för att städa skiten

youtube.com/watch?v=unjYQlqLzHA

2d är finnemang

Absolut!

>helgen är över
>ska upp 4 imorgon

bättre upplaga

Blir man inte banlyst om man brevar 2drumpor?

Beror helt på han-som-gör-det-gratis.
Ibland blir man bannlyst för bra mycket mindre.

Nakna tjejer!

>han jobbar när a-kassan finns

>tjänar ihop motsvarande arbetslöshetsersättningen på 2-3 dagar
>jobbet har gratis "allt du kan äta" godis och kaffe
>betalda raster samt kvartalsfika
>står i produktion så inga jobbiga kunder eller dryga arbetsuppgifter
>allt bara för att man går upp tidigt och visar framfötterna lite då och då

har bokstavligen fått övertid och ob för att sitta på ett möte och käka smörgåstårta en timma extra efter mitt pass

slå det, neets

>fv = flickvän, den försvenskade versionen av gf
>KVARGEN KOMMEEEEEEER xdddd
>kylen avstängd??
>har bokstavligen fått övertid och ob för att sitta på ett möte och käka smörgåstårta en timma extra efter mitt pass

lol what a meme language.

>tjänar ihop motsvarande arbetslöshetsersättningen på 2-3 dagar

så du tjänar 13000 kr på 2-3 dagar? imponerande.

>slå det, neets
Okej.
>behöver inte göra någonting och man får mer än tillräckligt mycket pengar i månaden ändå
>har bokstavligen 24/7 fritid, man kan göra precis vad man vill
>kan äta vad man vill för man har inga obligationer om att se bra ut
>kan gå och lägga sig när man vill och stanna uppe hur länge man än vill

Jag menar, om du tycker om att arbeta så är det ju bra, men NEETlivet är seriös konkurrens med arbetslivet.

man måste fortfarande hålla på och rapportera till AF och gå på deras program om man går på a-kassa, sen så kan man inte göra det livet ut heller såvida man inte får någon neet status förklarad av myndigheterna

Såklart du kan göra det livet ut

Jo, men om man har t.ex. autism kan man söka andra bidrag istället.
>såvida man inte får någon neet status förklarad av myndigheterna
Kan man ju också skaffa. Men några motsvårigheter, ja, men ändå.

A-kassan övergår ju till Aktivitetsstöd och det är samma summa du får. Så länge du gör allt AF ber dig göra så kan du få ersättningen tills du är 65 år.

*MED några motsvårigheter

>det är ett "neets försöker desperat bortförklara sin lathet" -avsnitt

nä jag går nog en promenad

Jag bortförklarar inte min lathet, jag är en stolt lat NEET.

Hörru, det är inte mitt fel att morsan gav efter för sina själviska instinkter och födde mig i hopp om att göra sitt egna liv lite mer uthärdligt, och där med fortsatte den onda cirkeln.

>födde mig i hopp om att göra sitt egna liv lite mer uthärdligt
Tänk så hon misstog sig.

Är man nbög nog att kunna skaffa familj kan man allt få lida lite.

kantigt mann1

nbög funnen.

Du där! ja, du.
Häng dig

>dkn uttråkad

mm strax

>dkn fantastiska idéer för spel men tappar sugen så fort man kör igång

Man vet man är autistisk när
>går in och ber om tips om något på en bräda
>man svarar på sin egen fråga bara för att det är kul

blev typ ett svar på 1000 bokstäver toppskratt, min medicin ger mig sånt sjukt jävla rus. kommer sluta vara ett nackskägg snart om det går såhär bra, herrejävlar


DESSUTOM
var kan man lära sig att göra iPhone/Android appar? har en idé jag jobbar på som jag hade kunnat casha in på måttligt mycket, kanske tjäna några tusen i månaden på det. kan ge cred till sverigetråden om ni hjälper

>var kan man lära sig att göra iPhone/Android appar?

var inne på samma spår tills jag läste det här inlägget:
flashback.org/sp57516288

tldr: du måste vara en fena på programmering, göra det på heltid och ha cash att investera för att anställa folk som gör det du inte kan och för utrustning.

Folk kan verkligen vara historielösa.
Träffat på Nordbor som inte visste vad Kalmarunionen var.

>var kan man lära sig att göra iPhone/Android appar?
Har du någon erfarenhet av programmering tidigare?

"Nej min son, det är det inte. Att min egen son runkar till banporr och låter den ligga framme, det är förvånande."

Ah fan då. Får snacka med mina nackskägg kompisar, dom har gått KTH och skit och lär kunna sånt. Förhoppningsvis så kan dom se min vision och göra den verklighet. Kommer från en ganska rik familj så kanske kan få lite av pappas pengar som investering favä om det inte blir nåt.


Toppskratt ju, men det fanns ju nån hemsida som hette typ furrymap.com (eller .org, .net, minns inte) där man kunde se var det fanns flest. Flest fanns förstås i Tyskland. Var lite fuktiga jagjag ett tag med Germaner som furries och bilder på dom antika germanerna med sina dräkter av vargskinn osv.
Kan janitorer också se om man sambögar? Måste vara ganska kul o vara en janitor då favä och se allt sambögeri i trådarna

Nepp. Inte alls. Idén är egentligen väldigt simpel (inte ett spel). Gissar att det är lättare att göra en simpel app med bara ett par enkla funktioner än ett helt spel, men jag vette fan.

Önskar man hade den, har bara kartan.
Annars borde det ju kunna vara missvisande om hemsidan har en viss nationell inriktning.
youtube.com/watch?time_continue=178&v=2-cpj1pWU9Q

Jag var precis ute och plockade pant, 15 kr.

>svensk media säger att det aldrig vart säkrare än nu
>Dagliga bilbränder, våldtäkter och våldsbrott rapporteras

All utveckling på telefoner har nog ändå har en rätt hög tröskel för att alls få något att fungera.

Bara anmälningsbenägenheten som ökat, inget att se här.

Är detta ungefär likvärdigt?

om ni använde den mallen, hur skulle ni sätta ut för en assassination rogue? (lönnmördar skurk)

Hemsidan (om jag minns rätt) hade dock ett system då du typ skrev in din address om du ville få plats på kartan, så det är nog bara många tyskar som använder hemsidan, inte riktigt att mest pälsisar finns där favä

>avdankad liberal "komiker"
>svensk media

välj en (1) favä (för att vara ärlig)

Vad är egentligen grejen med furries?

Är det någon sorts grej att dom aldrig växt upp ifrån att gilla gossedjur och att leka, så det blir sexuellt sen? Eller vad?

Jag kan förstå mig på 2dbögar, 2d kan vara hett ju, och det är ju skönt att fly ifrån verkligheten till en värld där alla brudar ser överdrivet feminina ut. men furries, nej har ingen jävla aning vad som är fel med dom

förklara er själva

Mental ohälsa är nog anledning nummer 1, samma sak med bögar och trans

Var det jag tänkte lite grann.

Orelaterat men ändå relaterat, varför publicerar de Svenska serietecknare som ej arbetar med äldre serier aldrig någonting som bara ska ha en bra och intressant historia? Känns som det bara handlar om att pressa in så mycket fittor och mens man kan i en tecknad historia.

Logg: 18:23(GMT+1) 14/8 - 16
Efter en helg fylld av sociala aktiviteter är jag äntligen hemma igen, dörren låst och mobilen på ljudlöst. Gick ned till pizzerian för att införskaffa föda. Den lokala invandraren, även känd som krognegern, frågar mig vad jag ska göra med mitt liv. Jag svarar att komvux startar imorgon varpå han utan att tveka ifrågasätter mitt medborgarskap och etniska ursprung. När vi kommit fram till att jag inte är syrier utan bara musslyckad ger han mig en kram. När jag sätter mig med pizzan framför tv:n ser jag den nakna kocken. Han lagar köttfärsorm. Min pizza är dundergod och inte barnmat.
Knulla polisen, knulla systemet.

För mig är det nog att jag har asperger och alltid haft lättare för djur än människor.

Kulturmarxistiskt filosofi genomtränger allt, och det innebär att absurdistisk humor där kiss och bajs skämt upphöjs till att vara normen

Är jag den enda i tråd1 som hänger på /fa/?

Hänger typ bara på (i den här ordningen)
>/fa/
>Sup Forums
>/x/ (för topp kusliga historier)
>Sup Forums
>/fit/
>Sup Forums
>/his/
>/r9k/ (för att skratta åt nackskägg)
>Sup Forums (för att vara en hipster och ha det senaste tuffa underjords-bandet)
>Sup Forums (för bajsbrev)


upptäckte för övrigt att /news/ finns? när kom det? trodde dom tog bort det för längesen favä.

visa mig din stil, breva stilen

för länge sen så hade man /news/, men då de utvecklade sig till att bli en mindre efterbliven version av det nuvarande Sup Forums bestämde sig moot för att byta namn till "politically incorrect". Sup Forums utvecklade sig sedan till vad vi har idag.

Har också rövburgare mann1. Bara jag som känner att det är mer lärt än biologiskt? Jag vet att det finns en koppling till t.ex testosteron i fosterfasen och autism, osv (jag har extremt kort pekfinger och långt ringfinger, vilket ska vara förknippat till diagnosen).

Men ändå, ivl är det ingen som märker jag är autismo spergherre. Märks ofta på nätet då jag skriver långa brev som nu, men ivl är jag ganska normal, dom flesta skulle nog kalla mig karismatisk och ganska normal även.

Det enda riktiga rövburgare med mig är att jag har svårt för empati, och att jag har rutiner jag följer religiöst

nej du

Skoja men jag är en fuccboi och började precis lurpassa. frågade om lite tips osv. har alltid varit intresserad av mode och det estetiska som konst och design, men nu jävlar ska det börjas på riktigt

Du kan säkert hitta mig om du söker runt på /fa/ just nu. Ser för övrigt ganska många svenska brevare, och bilder som jag med 100% säkerhet är från Södermalm som brevar. Såg också nån skitunge från Södra Latin som hängde på brädan också. Tänk hur sjukt att någon man bajsbrevar med har man säkert gått förbi på gatan flera gånger. Toppskratt världen är liten

Såg för övrigt bild relaterad på Götgatan häromdan. Såg också Alexander Skarsgård ejjlemur

I dunno m8, but that is a beautiful cup. Here's mine.

Jo det visste jag, men jag visste inte /news/ fortfarande fanns. Är det gookmoot som startade den brädan i hopp om att tygla Sup Forumsackerna?

Skulle väl säga att det är främst biologiskt och sedan beror det på hur man lär sig hur det utvecklas. Du tycks uppenbarligen ha fått lära dig att bete som andra i din omgivning och därmed kunnat tona ner dina mer aspergersliknande drag medans nån annan kanske aldrig fått göra det.

>jag har extremt kort pekfinger och långt ringfinger
haha då eru bög casper

if it's agreed upon by the assemblies, not merely ones decreed by the king's parliament that only impact local goods so that their companies' products are given prominence

nybög här, hur var kanalen innan 2012?

började lurpassa tidigast 2011. började bajsbreva i sverigetråden runt 2014. om jag talar för mig själv tycker jag inte kanalen blivit sämre, Sup Forums har exempelvis blivit bättre och alla foliehattar som bajsade upp brädan har lämnat.

började på Sup Forums, förstås.

...

Fa klär sig så fult

Varför kan jag inte sluta skratta?
m.youtube.com/watch?v=PuvCPqLR9pg

mm ellerhur krickan du o jag, du o jag vi köper ju på stayhard lixom x))

Var hon en kille eller tjej? Tycker hon är topp tier sötpaj men hon ser lite killig ut. Ser ut som en typ 10 årig transa favä.

t. inte pedo

Vad tittar ni på för porr?

Vad tycker /svt/ om Hawaiiskjortor?

lite allt möjligt.
2d
3d
lesbisk
bög
rak
nämn vad du vill, men bajs säger jag alltid nej till

4kanal funkar såhär:
Bästa tiden är när du är ny här.
Sämsta tiden är när inser att du har tröttnat på att hänga här.