/mämmi/

Risusavotta-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4S-8gF9GFJo
mvlehti.net/2016/08/15/turisti-otti-kuvia-burkininaisista-afrikkalaiset-kavivat-kimppuun-kirveiden-ja-pistimien-kanssa/
twitter.com/SFWRedditGifs

Eka Eka Vekaralle.

Hey guys... whats up... bye.. thanks for ur attention...

En oo hakenu opintotukea, opintolainaa yms. vieläkään. Kuumottaa vähän että meneekö liian myöhäiseksi, haen niitä nyt.

Juuh

pitäis tilata vaatteita netistä mut ei oo mittanauhaa ja tuntuu et jokaisella merkillä on ihan eri koot

M-koko

Vai ootko joku läski

No se on siinä ja siinä et onko L liian iso, monesti on mut ei aina.

XL:llää vaan aina, ellet oo tilaamassa jenkkilästä tai aasiasta.
Vai ootko sellainen kitukasvuinen?

>M-koko
>M
Mikäs vitun 165cm bottom twink siellä on?

Stk en käynyt viikonloppuna kertaakaan animella ja nyt kaikki tulee ulos tässä aamunmittaa. Laadukasta työajan käyttöä jtp

no mä oon 183cm ja M menee ihan hyvin

Mun anime on ollu 90% ajasta ihan löysää lierua.

Oisko syytä huolestua? Jtp ei kiinnosta vittuakaan, koska sitä tulee vaan se kerran/kaks päivässä eikä kokoajan.

Juuh, tää. Nykyään oon kyl vitun läski ja XL kiristää.

omalla kohdalla vituttaa, kun lähes joka firman vaatteet pitää tilata koossa XXXL että pituus riittää, mutta ne on sitte semmosia, että tarvis saatana telttakepit mukaan, tai paitaan mahtuu viis muuta mun lisäksi.

Enkä oo edes ku pikkusen pullea 111kg / 194cm

En oo itekkään viä hakenu
En tosin saiskaan niitä kun noppia on niin perkeleen vähän

No vittu en ees tiedä mitä mun pitäis hakea. Rottailulla sain asumistukea ja toimeentulotukea.

En tiedä pitäiskö nyt antaa asumistuen vaan jatkua vai hakea asumislisää ja opintotukea ja että pitäiskö ottaa sitä lainaa.

Yrittäny soittaa kelaan miljoona kertaa mutta aina kaikki linjat varattu.

Maitopurkeista on hyvä tutkailla, et millon viimeks vieny roskat.
>parasta ennen päiväys mennyt joskus toukokuussa

Kikki, kikki, kikkimies. Terveiset eturivin kikkimiehelle.

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Älä piere nyrkkiin

Opiskelijana ei ole oikeutta muuhun kuin opiskelijan asumistukeen ellet käy töissä samalla niin että tulosi jäävät vähäisiksi (esim kesätöissä) jolloin voit kinuta sitä sossusta. Joten hae tuet + takaus

Muistaakseni opintotukea piti hakea viimeistään samana kuuna kun opinnot alkavat sillä sitä ei makseta takautuvasti. Lainatakauksen hakeminen ei velvoita nostamaan lainaa joten se kannattaa hakea joka tapauksessa. Lainaa voi myös nostaa takautuvasti isona könttänä jos myöhemmin siltä tuntuu.

Jos noppia ei kerry tarpeeksi 20/vuosi koko tuki peritään takaisin, ellet pysty esittämään todistusta opiskelukyvyn heikentymisestä ko ajalla. Eli jos alkaa näyttämään paskalta jo tämän vuoden puolella niin kannattaa hakea lääkärintodistus myös tämän vuoden puolella jottet joudu maksamaan tukia takaisin. Taikasana on "masennus" ja 95% päätöksistä on muistaakseni opiskelijalle myönteisiä

Meitsillä alko vapaat! Viinaa, mättöä, animea ja lisää viinaa! Voi jukra!

Ai viinaa?
Oispa viinaa

MEE VITTU TÖIHIN

Tääkö se nyt on sit tätä kehittynyttä yhteiskuntaa? Kun ei olla TÖI SSÄ, niin vedetään pää täyteen ja tuijotetaan ruutua? Tai pannaan muovista nukkea?

Juu

Tästä ei enää kehittyneemmäksi päästä muuta kuin robottimeidoilla. Sitä varten säästäessä.

Entä opintoraha?

oispa rahaa uuteen näytönohjaimeen

Mitä siitä? Sen on tarkoitus olla sun pää-asiallinen käyttöraha ja muuhun sullai ei opiskelijana ole oikeutta joten totta kai haet sitä

mitä tekisit sillä kun PC:lle ei ole pelejä?

>pic
My dream wife would be some deaf woman though.

Eli toisinsanoen haen (laitan ruksin) kaikkeen asumislisään, opintorahaan ja opintolainaan?

Täs pitää tietää se et asumistuki juoksee kokoajan vieläkin, mut se oli NEET ajoilta enkä oo vaihtanu sitä.

Juu anna mennä vaan

pelaisin ei kenenkään miehen taivasta tietty

Tuli ostettua tuo 1070, prossu pitäis uusia kun se on 4 vuotta vanha mutta samalla joutus emolevynkin vaihtaa koska kannat. Niin ja sitten varmaa powerikin kannattais vaihtaa uudempaan. Ai niin ja sitten vielä muistit vois ottaa ddr4 muodossa. Ja koppakin pitäs sitten vaihtaa kun se on matx koppa. Vittu.

Entä jos päättää kesken opintojen että "en kestä tätä koska ahistus ja masennus" niin voiko kaikki tuet vaan perua vai peritäänkö ne takas?

>prossu pitäis uusia kun se on 4 vuotta vanha
4v vanhat rosessorit on mitä, Ivy Bridgei? Ihan hyvihä noi viel menee ainakin vuoden tai kaks. Itellä Bloomfield, jotka tuli 2008 marraskuus, ja pelittää ihan kohtuullisesti viel.

Joo siis kyllä mä tolla pärjään mutta olishan se kiva jos olis uudempi kanssa ton näyttiksen kyljessä.

Kävin lenkillä. Mukavan tyhjä metsä kun normot töissä ja hikkyt runkkaamassa.

mitä mieltä hikkytytystä?

Oli nätti ennen

Toomiiko

Huoraa turpaan

Sun pitää perua se yleinen asumistuki tai kela perii sen takaisin myöhemmin.

Oletan että opiskelet yliopistossa. Jos amk niin sitten joudut kaivelemaan tarkkoja tietoja itse.

Jos opiskelut kariutuu niin sitten mars mars ylioppilaiden terveydenhuoltoon (yths) kertomaan masennuksestasi. Siellä ollaan hyvin empaattisia opiskelijoita kohtaan ja kokeneita lappujen kirjoittelijoita. Kela tosin perii tukia takaisin vasta seuraavan vuoden lokakuussa joten asia on ajankohtainen vasta silloin.

Juuh ja ruksi ne kaikki kolme vaihtoehtoa: opintotuki, asumistuki ja takaus.

Riippuen missä asut tai oikeastaan joka tapauksessa näistä tuista jää paljon vähemmän käteen kuin neet-rahoista mutta sellaista se on. Ai niin ja muista ilmoittautua opistoon ajoissa ja maksaa oppilaskunnan maksu

>mammi

youtube.com/watch?v=4S-8gF9GFJo

:3

Oon 22v luuseri amiksessa. :D

Mulla on muuten todettu ahistus/masennus ihan lääkärissä ja siihen lääkkeet (joita en käytä).

En tiedä onko niistä apua sitten jos opinnot kariutuu,

Mitäs pastillei sulle on määrätty sieltä?

SSRI ja beetasalpaajia.

Why do men always write like shit when they pretend to be girls?
Only teen girls are like that (and teen guys write like shit too anyway).

mad/10

Itel oli kans joskus beetasalpaajia, mut meinasin aina pyörtyä niiden kans kun verenpaine laski niin alas.

chille töddö

daily reminder that finnish memes are top fucking quality

Huh huh kuuntelen lipastolla luentoa kasvirohdoista ja lipsahti homeopatian puolelle ja luennoitsija käyttäytyy kuin myyntimies

...

On se vieläki nätti ilman tätikampausta ja kameran salamaa. Nyt äkkiä joku oulunyymi buustaamaan Katjun itsetuntoa.

Oispa 40v milffityty

Kyllä. Harmi kun ei vaan itse tajua sitä

ripulilla käytyäni valutan vettä hanasta varmuuden vuoksi mutta en pese käsiäni ellei niissä näy paskaa

No etkä valuta

Kaikki paska ei näy.

> not a single Finn with regionals
Why u do this ?

Oispa

mister kazakh i assure you that we do not want your keyloggers

mvlehti.net/2016/08/15/turisti-otti-kuvia-burkininaisista-afrikkalaiset-kavivat-kimppuun-kirveiden-ja-pistimien-kanssa/

Päivän rassismit olkaa hyvät

>falling for botnet meme

Iljettävä jätkä.

I had regionals while in Finland, and I've seen some on Sup Forums. Not on /mämmi/ for whatever reason.

>Paikallinen pormestari Ange-Pierre Vivoni sanoi: “Tämä tapahtui, koska turisti otti kuvia.

Stop memeing, just get them

>ota kuva täysin pukeutuneesta naisesta
>aiheuta mellakka

juuh elikkäs

Vitun rasistit ottaa kuvia

Meiltä puuttuu tää kulttuuri suomesta. Aika siis rikastuttaa kulttuuri.

rauhan uskonto on vauhdissa taas
ranska on menetetty. millonkohan suomi? pitää varmaan muuttaa venäjälle

No kyllähän valutan jos joku on kuuloetäisyydellä.

Venäjällä on vitusti muslimeita ja keskiverto palkka tyyliin 50e/kk.

No älä nyt vittu Venäjälle. Onhan noita Puola, Tsekki ja muita.

>noin 500 korsikalaista yritti tunkeutua läheisessä Bastian kaupungissa rakennuskompleksiin, joka tunnetaan siirtolaisten asuinalueena.
>Paikalliset ihmiset huusivat iskulauseita, kuten “aseisiin”
Koskahan noilta palaa käämi lopullisesti tuohon neekeröintiin

Kuulostaa vähän siltä että paloi jo. Kyse on enää siitä, milloin poliisikin vittuuntuu niin että liittyy väkijoukkoon.

Pitää vaan ymmärtää

Sano tuo mulle ei online ja kato mitä tapahtu ??

Nussikaa paskani ylös

Alko yhtäkkiä vaan hymyilyttää ja naurattaa kuin olisin aineissa, nytkö ne viimesetkin järjenhivenet kuoli

Joo

Ite kuvittelin aamulla, et perheen kissa on elossa ja mun asunnossa, vaikka se kuoli yli 5v sit ja ei oo koskaan käyny mun asunnossa. Kuulin sen pärskimisen ja tassuttelun yms.

Ripulikin iskeny ilmeisesti. voi vittu

Oon aatellu ostaa räsynuken, maksaa tosin 800e jos haluaa hyvältä kasvatilta.

No mitä vittua, kadullahan noita vilistää että lassoamaan vaan

Usein kun ajattelen jotain huvittavaa niin alan vain virnuilla ja naureskella itsekseni. Jos joku näkee niin vedän heti tonnin seteli -ilmeen.

Ite teen ihan samaa. Johtuukohan tää yksinolosta?

Mikä opisto alkaa jo näin aikaisin

Onhan kesäluennot.

Boliisiopisto :-D

amis

tell me about Finland

blinejä ja kuohuviiniä kiitos

Vodkaa ja hapankaalia kiitos

Borscht ja stolichnaya olis harashoo, kiitos

kaalikääryleitä, suolakurkkuja ja pullo vodkaa, kiitos