/Norgetråden/

Kroplinger ikke tillatt-utgaven

Gidder ikke linke forrige.

Other urls found in this thread:

bigmac.episkemegmegs.com/
youtube.com/watch?v=FfebNipKpZ4
youtube.com/watch?v=CBY0bZWKehQ
nrk.no/urix/tyrkia_-sex-med-12-aringer-kan-bli-lovlig-1.13087995
youtube.com/watch?v=C7XJIioZEgQ
vocaroo.com/i/s0tzifcWtdVJ
twitter.com/AnonBabble

repost fra forrige tråd: skal på forste vors/fest sammen med folk fra faddergruppa på NHH om et par timer, what do? foler at miljoet her er klyse/kakse til det ekstreme.

Te dæm me på norgetråden meetup

litt langt til coop obs lade

>Kroplinger ikke tillatt-utgaven
>Gidder ikke linke forrige.

Dette er så galt at jeg vet ikke hva jeg skal si.

så klart kan jeg sette pris på det, men det gjor for faen ikke opp for den overveldene mangelen på flesk og muskler på beina.

Jeg tipper at du er tiltrukket av kroplinger ikke fordi du syntes de er så enormt fysisk tiltrekkende men siden du er så satans dysfunksjonell selv så er det på en måte en litt vakker tanke at to kröplinger skal finne lykken sammen.

Forskjellen er vel bare at ingen av de jentene du brever vil ha noe med deg å gjore, selvom de sitter i rullestol.

God dag mörket, min gamle venn
Jeg har kommet for å snakke med deg igjen
Fordi en visjon sakte kröp
Forlot et frö men jeg lå i svöp
Og visjonen som ble plantet i min hjerne
Gjenstår enda
Innen lyden av stillhet

I hvileslöse drömmer har jeg gått alene
Smale gater lagt i brostene
Under glorien av en gatelykt
Snudde jeg mitt fjes mot kulde og fykt
Når mine öyne ble stukken av glammen fra neon lys
som splittet nattens dys
Og berörte lyden av stillhet

Og i det nakne lyset kunne jeg se
Ti tusen mennesker, se på det
Folk som snakket uten å prate
Folk som hörte uten å lytte
Folk som skrev sanger som stemmer aldri delte
Og ingen vågte
Å forstyrre lyden av stillhet

"Tåper" sa jeg, "Dere forstår ikke
Stillhet, lik en svulst gror
Hör mine ord så jeg kan lære dere
Ta mine armer så jeg kan nå dere"
Men mine ord som stumme dråper falt
Og ga ekko i brönnen av stillhet

Og folket böyde hodene sine og bedde
Til en neon gud de lage
Og skiltet glimmret ut sin advarsel
I ordene som ble til
Og skiltet berettet "ordene til profetene
er skrevet på undergrunds veggene
og leiegårds hallene
og hvisket i lyden av stillhet

Rater den hjemmelagde Josef'en min.

Ikke bring krangler ifra forrige tråd inn her!
Slutt med dette
Ikke krangle, bare rangle!

fy faen for noen ufyselige bein. du er som en faens forbannelse over norgetråden med dritbrevingen din.

det er fordi du har helt rett, folk der er en gjeng klyser.

Ja, la oss for all del breve frosker og diskutere rullestolautisme for 38938. gang.

FORRIGE:

Hvorfor tror du ikke at jeg synes at kvinnelige rullestolbrukere er fysisk tiltrekkende? Jeg har vært i forhold med funksjonsfriske som var veldig tiltrukket av meg, men det har ikke vært det jeg ville at det skulle være.

Da ser jeg gjerne at du forklarer helt ærlig hva det er som gjor deg så hypp på rullestoljenter. Fordi jeg kan helt ærlig ikke forstå det. Det hele virker som en jævla dårlig spok som har gått alt for langt, litt som kristendommen.

får håpe på at jeg finner noen vanlige folk innimellom klysene da. Var hvertfall en i gruppa som virket okayish. qt grills var der også, men
>spagetti

>dfn ingen håndballjv

bigmac.episkemegmegs.com/

Nesten du fikk fine siffere.

Men jeg har ikke gått NHH selv, men jeg er oppvokst med en haug av klyser og kjepphoye folk som rett og slett ikke er noe særlig til mennesker.

Du vet typen, sånne det er vanskelig å prate om noe som helst med som ikke er small talk. Som egentlig ikke er noe interressert i noen andre enn seg selv osv.

De endte nesten alle sammen opp på NHH o.l

Han tror vel at jenter som sitter i rullestol skal være så mye bedre enn "vanlige" jenter, men da er jeg redd for at han lurer seg selv. Folk som sitter i rullestol er som regel helt vanlige folk, bare at beina deres ikke fungerer.

Hva tenker folket om skandinavisk literatur?
noen anbefalninger?

Det er mange ting. De slanke leggene og lårene, kontrasten mellom en sterk, sunn overkropp og en underkropp uten styrke, den elegante måten de beveger seg på når de skyver rullestolen fremover med hendene. Det e mest fysisk.
Denne breveren tar feil.

Les Coca hola company

Hort at Jo Nesbo skal være ganske bra.

Kielland, Hamsun
t.norsk på vgs
de markedsforer jo seg veldig mot slike "ego" typer med å si at de er "norges beste" og en "eliteskole", selv om karakterkravet (52.9 for forstegangsvitnemål) er langt ifra det hoyeste i landet...

Hans Olav Lahlum har skrevet en del krim som er ganske bra. Ny bok i serien denne måneden. Du kan skaffe deg den nå, eller kanskje en av de andre i serien. Hvis du venter til jul, egner den seg nok også godt under treet.

Det er jævlig sært, men du skal få lov til å være tiltrukket av det du selv vil.

Men på vegne av de aller fleste andre her i tråden så ber jeg deg om å roe ned på rullestolene. Det er så og si ingen andre enn deg som syntes det er OK.

Det siste jeg leste av en skandinavier var vel Arne Næss sin Filosofiens historie, som var meget bra for den saks skyld. Gir et godt og helhetlig bilde over nettopp filosofiens historie.

Leser for lite skandinavisk skjonnlitteratur. Går mest i russiske klassikere om dagen.

Sult er jævlig bra fåvæ. Det er forsåvidt det meste Hamsun har skrevet.

Da må slutte å skrive "så og si". Det er så å si ingen andre enn deg som synes at det er OK.

youtube.com/watch?v=FfebNipKpZ4

andre for Sult. Fikk den anbefalt av norsk/filosofi/historie læreren på sonans og satan om han ikke hadde rett i at den var bra.

Markens grode var innafor

notert, skal ha det i bakhodet hvis det trigger autismen din.

Har han rett?

Ennå bedre å lese den på 'vanskelig modus'.

nei, dessverre

Alle som ikke er muslim eller gladkristen mener det samme. Ideologi er ikke bra å fore barn uansett.

Nei fåvæ. Selv om jeg lite til overs for religion burde ikke staten blande seg, med mindre de begynner å sprenge eller skyte folk.

---- >

Spiser du også fra söppeldunken som heter ideologi?

*sniff*

Molyneux VS Žižek

velg én og kun én

leste nylig Menn Som Hater Kvinner
Likte den selv om tittelen er litt dårlig
vurderer å lese Jenta Som Lekte Med Ilden snart

Litterært hvem?

Om foreldre önsker å oppdra sitt eget barn til å være kristen eller en anen religion så syns jeg det skal være greit, alle må jo uansett ta sitt eget valg om hvor masse de skal kopiere foreldrene sine.
Men innen skolegang er det bare tullball

Bokstavelig talt hvem?

youtube.com/watch?v=CBY0bZWKehQ

Jeg spiser allerede fgra soppeldunken hele tiden. Navnet på denne soppeldunken - Ideologi.

Også videre.

*sniff* *dra skjorta*

Tyrkia-tur i januar bestilt gutta.

nrk.no/urix/tyrkia_-sex-med-12-aringer-kan-bli-lovlig-1.13087995

husk å ta bilder!

På flatenivå virker Molyneux ganske fornuftig og skarp. Jeg horte ham prate om Gresk filosofi i over en time. Men fy faen hva fant jeg etter det? Et intervju der han tok Alex Jones donn seriost. Aldri noensinne har jeg mistet respekten for noen så brått.

Zizek er stikk motsatt. Ser ut som en klovn til å begynne med, tross har han interessante og relativt vanntette innfallsvinkler på nåværende emner.

>Men fy faen hva fant jeg etter det? Et intervju der han tok Alex Jones donn seriost.
intet...

dette fåvæ angående Molyneux. Leste litt om NAP (non-agression principle), "hovedtingen" hans, og det virket i hvertfall ikke helt idiotisk, men videoene hans er helt klin kokos.

Er ganske enig med deg. Men nå er jo jeg norgetråden parti-anonsen fra en tid tilbake så jeg er jo misfornoyd med ganske mye når det gjelder hvordan landet vårt blir styrt.

Men det er virkelig rart at den kua der har klart å komme seg til topps i hoyre og nå i landet vårt.

Nei det blir nok å stemme FRP gutta frem til det blir mulig å stemme på IV.

>og det virket i hvertfall ikke helt idiotisk

NAP er rimelig idiotisk hvis du har litt mer enn bare overfladisk kunnskap om etikk.

Hovedtingen til Molyneux er egentlig UPB, som er en innovasjon på NAP. Man må jo også trekke fram "peaceful parenting".

Intet argument.

sorry, blandet UPB og NAP, men poenget mitt er at i tekstform klarer han hvertfall å moderere seg litt.

Hva er galt?

Er det meningen at NAP ignorer alt som har å gjore med 'Rules of Engagement'?

Hverken NAP eller UPB er noen "innovasjon".

Det er bokstavelig talt bare Kants pliktetikk med pynt på.

i
n
t
e
t

youtube.com/watch?v=C7XJIioZEgQ

Hvorfor siger buschaufforer "det ved du også godt" når folk laver en fejl som f.eks at sporge om man kan betale med x eller om bussen rejser til y. Buschaufforerne svarer ofte "nej, og det ved du også godt". Hva sker der, hvad mente de med dette?

Jeg ved fuck ikk det mand det er heeld fucked vis du spörger mig

Samme greia fikk jeg da jeg var i Tyskland i sommer. Tok med en is inni bussen, da ble sjåforen rasende og sa noe tilsvarende på tysk.

>begynner på Norges HandelsHögskole
>forventer ikke klyser/kakser

Helt ærlig, bare pröv å bli venner med dem. Som regel er folk mer nyanserte enn försteinntrykket, men försteinntrykket er ganske sårbart, så det er bedre å feile på siden av forsiktighet, enn å gå inn i en ny situasjon allerede fast bestemt på å være annerledes, egenrådig og selvgod.

Vær vennlig, imotekommende og blid. Du klarer å feike det i et par dager, til du får kjent litt på hvem du er mest sosialt tiltrukket av og kompatibel med.

Hele serien Skandinavisk Misantropi.

Bilde relatert er derfra.

vær vennlig imotekommende og blid samt skaff et godt forsteinntrykk.

Fått mange venner jeg aldri trodde jeg skulle bli kjent med bare ved å immotekomme andre og late som jeg bryr meg om alt dem sier innen den forste dagen.

Skal nok prove på noe sånt, sitter på bussen til vors nå :^)
>TIDLIG VORS
0/10 fåvæ

når de sier sånt så mener de at de er lei av folk, livet sitt, den kjedelige dritjobben sin og den ræva lonnen sin

Du var ikke i Tyskland i sommer. Det var ikke en eneste tysk flagge i tråden i sommer. Hvorfor ville du lyve om noe så trivielt?

I Tyskland sov jeg da jeg var alene nok til å breve her. Brevde fra Polen om du la merke.

Should I visit Norway or Sweden?

Slurker i meg litt ol gutta!
>Innefor hva faen det er jo mandag anonsen, er du gal
Ja jeg er gal.

What do you want to do?

Norway, unless you really like forests.

Dunno tbqh, I mostly end up going to museums on trips but my gf wants to see Scandinavia mainly for the "landscapes"

Har du lastet ned PR, din skamhomo?

She will appreciate Norway. There are som museums that are interesting. 'Norsk Teknisk Museum' is my favorite of them all.

stakkels busmand.
De siger det mere til muhammeder, jeg tror måske også lidt at det har noget med Sup Forums at gore.

that's made for children.

The Historical Museums in Oslo are really good, as well as the Fram and Kon-tiki museums out at bygdoy.

the historical museums are two buildings, one in the centre of Oslo which has parts of it under renovation right now so it's not that great. But the viking ship museum is pretty nice.

But the Fram, Kon-tiki and Maritime museums are really good.

I suggest buying an Oslo Pass perhaps the 48hour one, allows for free use of most public transport as well as free pass into all the museums.

You can get it at any tourist info place and also at most of the museums.

Dod tråd

gutta, hvordan fungerer dette naut-tullet, er man naut om man driver med idrett?

Hva spiser dere gutta?
Laget arme riddere i går, ble litt mange så jeg spiser resten i dag. Nam Nam

næh

Se opp definisjonen på NEET

Knasker i meg litt sushi

Hva faen er det du prater om din stygge neger, dra til Somalia og få deg et storre rasshol.

ahh ser det nå, trodde kanskje man bare var naut om man ikke gjorde noen ting om dagene

[AVFYRT] mand

vocaroo.com/i/s0tzifcWtdVJ

jeg vil bolle med en norsk dreng.

Kan bolle med deg jeg.

Hvordan smorer jeg en illfast form?

Bruk sånn fettspray eller bruk en smorklump.

Har ingen av de. Kan jeg bruke olje(rapsolje)?

Det er over

Ja bruk pensel. / Fyll opp en sprayflaske.


Post resultater etterpå.

hvor er du?

Svak fåvæ

>mamma ringer og lurer på hvordan det går

lol

>Dorullen på pulten