Sverige tråden-STORA upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LF9P5vIzYyE&feature=youtu.be&t=283
i.4cdn.org/wsg/1470852393887.webm
i.4cdn.org/wsg/1471296540067.webm
youtube.com/watch?v=EGBvRTkSruc
youtube.com/watch?v=9Fle2CP8gR0
youtube.com/watch?v=t-QSmNReDyI
youtube.com/watch?v=qjCVgfTX7Cg
twitter.com/NSFWRedditImage

haha his mouth is open because a cock is going in there heha

Tvåde och god natt

>sär skriver trådnamnet
vad gör han

>Det förnekar jag inte. Det handlade alltid om att vända klasser mot varandra och splittra folket men hellre klasskamp med stil än skiten vi har idag.
Detta är vad du har fel. Klasskampen var preliminär men kritikkulturen började redan då spilla över i annat. Varför tror du Lenin avkriminaliserade homosexualitet och tillät dom sitta i regeringen? För att arbetarklassen var homosexuell? Nej, för de vill undergräva alla traditioner inom det vita västerlandet. Den skiten vi har idag är bara en följd av skiten som fanns igår. Precis som gammelkommunisterna ansåg att kvinnor bör ha rösträtt och att homosexualitet bör legaliseras kämpar nuvarandra kommunister om HBTQ-rättigheter och kvinnans rätt till i princip allt. Precis som morgondagens kommunister kommer försvara pedofili. Det är fan pinsamt hur okunniga ni strasserister i Motståndsrörelsen är om något så väsentligt som judisk inflytande och kommunismen.
Du är ju för fan tappad.

wow återfall

youtube.com/watch?v=LF9P5vIzYyE&feature=youtu.be&t=283

Amerikanska soldater slaktar oskyldiga och obeväpnade araber. Våra regeringar stödjer detta.

4:42 är riktigt otäckt.

testar ett breva

Så jävla arg, NazBol är framtiden obildade stormsnorre

>De brukade skratta åt det. De skrattar inte nu
i.4cdn.org/wsg/1470852393887.webm

Fan man hittar ju inte skiten om man söker på sverigetråden nu ditt jävla mongo

får en verkligen att tänka...

har inte detta varit uppenbart sedan typ... Vietnamkriget åtminstone?

hmmm...

>Tredje
>Tusenårige
>Riket

Lite kul att de sa millenium och misslyckades med decenium

jag vill pussas med remimimi :3

Visste ni att Benjamin Franklin tyckte att svenskar var svartingar?

bättre version favä
i.4cdn.org/wsg/1471296540067.webm

Vi är ganska svartmuskiga favähä
sen var det knappast våra bästa som åkte över atlanten

>pussa en djävulsdyrkare

aa läste faktiskt det på Sup Forums för 2 dagar sen. fast han kallade oss något annat än svart.

Benji var väl iofs ganska ok med svartingar överlag, har för mig att både han och G-Wa$h inte var dunderstora fans av slaveriet.

>sen var det knappast våra bästa som åkte över atlanten
"Men när Sverige skickar sitt folk så skickar inte sina bästa!
De skickar sina kriminella, sina mördare sina våldtäktsmän, och vissa, är bra människor antar jag"

>har för mig att både han och G-Wa$h inte var dunderstora fans av slaveriet.
fast Washington ägde ju slavar

>Det är fan pinsamt hur okunniga ni strasserister i Motståndsrörelsen
>antyder att jag fortfarande tillhör kätterisekten för klistermärkessamlande cirkelrunkande vitknekt-Connys
Om man ska vara jätteautistisk och sätta kringerande titlar och benämningar på allt så är jag väl en esoterisk Hitlerist med en misantropisk nihilistisk socialdarwinistisk läggning. Med andra ord en 2dautist med fuktiga välgenomtänkta åsikter som du borde lyssna på

FARAGE ÄR BOKSTAVLIGEN HITLER

>dkn ingen thailändsk badmintonpaj

Det stämmer nog ganska bra.

>dkn morsan fyller på fredag
>ännu inte köpt något
skicka hjälp, vad köpa?

Hur får man en vampyrlåli fv?

min kuk lmao

>välgenomtänkta åsikter som du borde lyssna på
>förstår inte grundläggande idéhistoria
hmmm...

Hur gammal är hon?

så blir det alltid när det är stora folkvandringar och öppna gränser utan kontroller

Vin?

Flaska vin, blommor, resa, något hon behöver, något hon tycker om, spa, massage.

>När SVEA brevar

Känner du inte din egen mor tillräcklig väl för att veta vad hon uppskattar?

bara om du har stor svart

55 eller nåt

hon dricker inte så mycket vin, föredrar nog öl. men hon dricker ganska lite av det med, kanske 5-8 flaskor/månad

>resa
wew, tänkte kanske lägga 500-2000 kr. räcker inte långt för en resa.

Hatar att köpa presenter, vill så gärna ge men har svårt att komma på vad.

>massage

Snacka om pinsamt när mamsen kommer hem och börjar tala varmt om Jorges magiska händer...

Klassisk och hedervärd sport eller degenererat bögeri?

>5-8 flaskor/månad
>lite

Jesus, favä.

Släpp allt det akademiska en stund och fråga dig själv vad som är mest motbjudande. Bolsjevismen eller det vi ser idag? Dessutom verkar du ha tappat bort dig. Diskussionen började när en user drog upp kommunism som något hemskt och farligt trots att kommunism inte längre existerar

Varför inte båda?

Varför unnar du inte din mamma Jorges magiska händer?

Finns det oironiskt folk i denna tråd som fortfarande köper saker åt andra?


>Hej låt oss se till att ännu en människa måste plågas i denna hemska värld

>Men åhh min son varför ger du mig inte någonting på dagen som jag föddes in i denna hemska värld

Lmao

tydligen inte. är en dålig son.

5 öl/månad är väl ingen jättemängd precis?

Det finns inget bögigare än att börja anklaga alla sporter med fysisk kontakt för homofili. Kan ni inte bara knulla varandra i era sovrum och låta resten av oss vara ifred?

Vad lyssnar SvT på just nu?

youtube.com/watch?v=EGBvRTkSruc

>dkn man gått från dkn ingen fv till >svenska kvinnor

Vill spela något favä.

Mina händer är bättre.

Läste fel, trodde det var flaskor vin.

>araber
>oskyldiga

Han menar nog ölen.
Köp henne ett doftljus, lite mysig lotion och en gurka

Du är påväg käpprätt ner i /r9k/ träsket. Ransaka dig själv

Spela rysk roulette.

Ensam

youtube.com/watch?v=9Fle2CP8gR0

Och det gjorde inte Sovjetunionen i Afghanistan, eller Ryssland i Georgien och Syrien då?

Alla supermakter är skit favä, men USA är fan bland de bättre.

vill pulla pf favä

I just wanted to thank you for all the snus you produce for me.

Och så undrar svennar varför "terrorism" händer. Lmao

youtube.com/watch?v=t-QSmNReDyI

Min morfar ser ut som Colonel Sanders.

mm strax, ska bara påminna dig igen

Har inte de flesta killar också legat med rätt många?

Hade inte du legat runt om du kunde?

>men USA är fan bland de bättre.
Ingen kan ha den här åsikten på allvar vad i helvete

Jag kan ligga runt men gör inte det

HELIGT äktenskap, adam och eva OK?

Det är väl mest muslimer och afrikaner som tycker att man ska gifta sig och stanna med samma person hela livet ändå?

önskar jag visste

Någon som minns Sagan om Ändringen?

När skall du förstå att det vi ser idag är en fortsättning på boljevismen? När skall du förstå att boljevismen var lika onaturlig som "det vi ser idag"? Nej då, jag har inte tappat bort mig. Diskussionen började med att du svarade på mitt brev, du skrev att du hellre hade kämpat sida vid sida med en gammelkommunist än en sverigedemokrat. Då kallade jag dig för en grisvidrig NKVD-kollaboratör. Men du får väl tycka som du vill. Du kan stå där med dina """gammelkommunister""" som skjuter skallen av människor som odlar sin egen mark. Men kalla dig inget annat än en strasserist alternativt en kommunist.

youtube.com/watch?v=qjCVgfTX7Cg

Nej, rannsaka er själva

Har du ingen spelrekommendation?

På vilken punkt är Kina, Indien eller Ryssland bättre?

De är alla skit men USA är fortfarande snäppet bättre.

Men det är ju min pipa

Gandalf

Jag älskar min pipa

Har ni tinder?

Har ni någonsin blivit moonade mot av en tjej?

>Hade inte du legat runt om du kunde?
Nej. Är ett så vidrigt beteende att det inte hade varit möjligt att släppa de tyglarna ens om man var supersugen.

>Han vill inte ligga runt med multipla kvinnor.

Ja, favä.

haha episkt majsbajs xDDD

Är inte nbög så nej

>multipla
Ta livet av dig mdongo

Fjädrar!

n, ficj fv innan tinder blev stort.

>Kina
Det är 2016, ingen bryr sig.

>Indien
Är inte en supermakt.

>Ryssland
Är ändlöst mycket bättre än USA.

Ta livet av dig

Så om du träffar någon så väntar du med att ligga med denne tills dess att du är helt säker på att du vill spendera resten av livet med den?

brraap favä

>han vill att "hans" ungar ska se ut som hälften av byn för att han gifte sig med kvartershoran

Aja skit samma. Jag har redan klargjort min synpunkt i den förra tråden och ja, jag hade stått med NKVD alla dagar i veckan om alternativet var hanrejade borgare

>Kina
>Det är 2016, ingen bryr sig.
Ok


>Indien
>Är inte en supermakt.
Håller med favä, inkluderade dem endast för att du ska få något att välja på.

>Ryssland
Är ändlöst mycket bättre än USA.

Hur då, utveckla, är allvarligt intresserad.

>gifta sig

Haha aa

>bedyra för möh rena vita flicka
>snacka skit om giftermål
Välj en hanrej

Frågan är ställd ur ett dumt perspektiv, favä. Men för att svara på din fråga baserat på det jag kan få ut av den så jag hade inte gett mig på en ny flicka så fort det skiter sig med den förra och gå igenom en massa "förhållanden" som en degenererad jävla idiot. Antingen så älskar man någon eller så gör man inte det, finns inga jävla gråzoner på det planet och att "vara tillsammans" om det inte är grundat i kärlek är ett vidrigt jävla påhitt.

>finns inga jävla gråzoner på det planet och att "vara tillsammans" om det inte är grundat i kärlek är ett vidrigt jävla påhitt.

Det kan jag väl hålla med om, men du kan ju bli kär rätt många gånger. Men visst, om du bara ligger med folk som du absolut vet att du är kär i så är det din ensak.

>seriöst vara viktoriansk romanticist som spottar på tusentals år av traditioner
kys

död tråd

tråd
död

Samlag är det intimaste som finns mellan två människor, inte fan engagerar man sig i en sådan aktivitet om man inte älskar varandra.

>kys
dds nybög