Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CbNOgJai31k
youtube.com/watch?v=lIZdKQZV_iU&ab_channel=KillMrFist
twitter.com/NSFWRedditGif

Denna vart först:

Kör här grabbar knula 2d

Tjänare. Hur mår de allihopa?

>brevad på sidan 9
>2d spam
hehe kommer strax

Vad lyssnar ni på favä?

youtube.com/watch?v=CbNOgJai31k

youtube.com/watch?v=lIZdKQZV_iU&ab_channel=KillMrFist

Inte lyssnat på Bra Vinter på några år ska nog lyssna ikväll
Tror han släpper ny skiva om typ en vecka

Haha jag döda tråden

t. SIDF

>Börja röka gräs
J/N

1 månad tror jag, hoppas det blir bra

som proffsknarkare kan jag säga att det är helt okej bara du inte röker hela_jväla_tiden

lycka till med det förresten

sen tycker de allra flesta att gräs även om det nu bara är le weed är jävligt pundigt

J
Men satsa mer på syra/svamp. Det är roligare och coolare upplevelse. Dessutom inte beroendeframkallande (som gräs kan vara om man gör det i kopiösa mängder)

Heemar han annars favä

Ok har ganska mycket ledig tid så vill ha något att fördriva tiden med

Har några halvpolare som röker är det bara och fråga om deras langares nummer eller?

Vad behöver jag köpa utöver det? Tobakspapper eller pipa?

>införe sidf skickar städarn' på tråden

Vette fan om jag kan få tag på syra/svamp

Tror ni dom knula?

bara bra

>ska upp vid 7 idag
>är inte trött över huvud taget

Köp online. Bara att beställa så har du knark i lådan 2-3 dagar senare.

Tack SÄPO!

Ok behöver jag ha TOR eller nått?

Ja

ok så
>skaffa TOR
>beställ från nån hemsida

Vilken hemsida?

>TOR
>säkert
åh herregud pojkar..

VALTAVA
SIITIN

flugsvamp72rajmk.onion. Gör ett konto, logga in och klicka sen på flugwiki-länken och läs hur man gör där

Jag hoppas verkligen att knarkanon inte är så jävla dum i huvudet att han litar på en .onion länk brevad på kanalen.

knarkanon kan kolla flugwiki.se om han vill bekräfta att det är rätt adress

flugsvamp är verkligen jättesmidigt köper du inga större mängder är risken att åka fast mindre än om du köpt ivl favä

Utveckla, är det fundamentalt brutet, för lätt att använda fel eller något annat?

Ja självklart, för """"""""flugwiki"""""" är ju absolut en säker källa i sig.

>Man kan åka fast för att knarka i Sverige

Känner ju så många småknarkare och absolut ingen åker fast någonsin. Sverige har inget behov av att sätta dit knarkare, det är i praktiken avkriminaliserat.

ja lol det är ganska hyperbekräftat att det är flugsvamps officiella wiki

>hårlinjen blir sämre dag för dag

>hela detta brev

Hej Göran från SÄPO, det var ett tag du var i tråden sist. Haft semester?

>j-jag lovar att allting är legitimt bara lita på mig

hur kan en person vara såhär nojjig?
jag tror aldrig att du använt flugsvamp favhue

om du vill ha det bekräftat är det väl bara googla runt lite

>bara googla mann1 det finns inga honeypots eller så ;) bara lita på mig en helt anonym brevare på 4kanal!!!!

>är det fundamentalt brutet
Ja och nej. Problemet är att man förlitar sig på att TOR-noderna drivs av säkerhetsorienterade personer med goda avsikter. Men har t.ex. underrättelsetjänst (och det vet vi redan att de har till en del servrar) tillgång till ingångs och utgångs noden du använder så kan de med väldigt hög säkerhet unikt identifiera din trafik genom nätverket. Genom att analysera storleken och latensen på din trafik.

Ett annat problem är att man gör sig själv till en måltavla för just underrättelsetjänster när man använder sig av TOR och liknande tjänster.

>för lätt att använda fel
Så länge du inte använder javascript eller tredjeparts tillägg så är du rätt säker. Dock har bl.a. FBI använd nolldagasattacker mot firefox (vilket tor browser är baserat på).

Dock så är den Svenska polisen på tok för inkompetent för att du ska behöva oroa dig över lite droger.

>flugsvamp
>honeypot
(You)

jag på bilden

helt ärligt tror du att säpo skulle sitta och försöka lura hobbyknarkare in i honeypots vid den här tiden är du säkert en sådan snubbe som blir gangstalkad

sen finns väl honeypots, kanske flugsvamp till och med är en sådan
men i sådana fall är den ändå till för försäljare inte jonte 19 år som ska köpa sin första gås

Att trippa kan vara coolare men också låångt mer jävligt. Oansvarigt att rekommendera till user! Låt svampen hitta sin tänkare.

>dkn ingen tidsmaskin

Hörde 2 smällar från rosengård genom mitt öppna fönster. Lät inte som fyrverkerier.

Håller er brevade.

Det är ditt val om du tycker att det är värt risken att flumma på lita svamp att få en prick i registret i x antal år och eventuellt bli tvingat att gå på regelbundna drogtester och allt annat skit som du riskerar.

>Rosengård
Händer väl varje dag. Inget ovanligt.

Vill du att Flugsvamp ska ha en Facebooksida, talesperson med bekräftad identitet, kvitto, kolli-id och betalning med kontokort för att du ska kunna lita på det eller? Herrejises vad korkad.

Vad är flugsvamp på engelska?

Bor några kilometer från Rosengård och har inte hört nått. Kanske bara missade det dock.

Babbarna har ju dampat ur rejält och förra natten var det ju typ 16 bilar som brändes.

typ detta

>dkn kan inte åka tillbaka till 1808 och göra sverige bra igen

Rosengårds T när?

Flyfungus

Hur många skåningar i tråden?

man1 du vet ingenting, sen menade jag att använda sidan flugsvamp inte själva svampen

har suttit häktad och fått pissa med cannanbis i blodet men kom undan utan varken prick eller böter
tur att man är vit och en snäll pojk som int gjort nått

google säger fly agaric

Citera var jag har sagt något av följande.

Jag är bara inte så jävla dum i huvudet att jag blint litar på vad någon user väljer att breva på ett anonymt bildbräde.

Åtminstone en neet i malmö.

Vit heter death cap och röd heter fly amanita

Här har du en till vetja.

Gör det till två NEETs.

Intressant, tack!

bor nära malmö men skulle aldrig våga sätta en prick där jag bor

Rosengårds neet T när? Vi kan göra bild relaterad då vi ändå inte har något att förlora.

dkn glömt bort om det var jag som satt pluppen på gotland eller om det är någon annan, onekligen intressant ifall det finns 1 till här i tråden från gotland

>Vara neet mitt i stan

men du

Hej Staffanstorpsanon!

Bara gör det, vellingeanon.

Ja? Och?

bor på landet favä

Tja, Rasmus!

Va inte så blyg Rasmus.

>NEET____________________________________________KARTA

...

vad menade han med detta?

Du råkar bo på den platsen där det finns mest jobb och universitet i hela landet så väljer du att göra inget.

flugsvamp72rajmk.onion

så jag ska ersätta flugsvamp Flyfungus?

>antyder att neet inte är ett genetiskt tillstånd

Inte han du pratar med men bara för att det finns det du säger så betyder inte det att man magiskt blir en nbög.

>antyder att jag någonsin skulle ha använt mitt riktiga namn i tråden

Jag skulle vara NEET oavsett var i Sverige jag föddes/bor.

>när rasmus får kalla fötter

Haha polacker fick smaka, det var rent ursvenskt barbari.

det var bra tider de

nu är det bara skit och vi kan lika gärna låta Finland annektera oss

Vad tror ni ISIS menade med detta?

>man 39k av de 40k var polska legoknektar

>dkn tänkte på hur det skulle vara om en kille bara gick emot mig och kysser mig och jag blev stenhård direkt
Vad betyder detta? Det känns bara så fel och det är det som är f1h1

vet inte varför jag skrattade men lmao

Vilka är de mest populära vänster/liberal-programmen? Funderar på att börja lyssna eller kolla på några för att lära mig deras argument och på så sätt också veta hur man ska tackla dessa. Eller är detta bara slöseri på tid? Har vi någon åt det hållet här eller är alla i tråden åt höger?

>när user ser sin första isis-avrättningsvideo

jaja, vi ses om tre dagar iaf.

>frivilligt bannlysa sig själv i tre (3) dagar

Du behöver inte lära dig deras argument, de är så enkla att tackla när de dyker upp ändå.

finns inget hetare än bögtabu :3

t. i-inte bög jag lovar!!

ni måste ju inte anmäla mig liksom

Så går det när man är en dumjävel som brevar otillåtet på ett blått bräde.

Lär dig din läxa.

Måste jag inte?

[spoiler]skoja bara user, men någon obror kommer säkerligen göra det bara för att[/spoiler]

har redan gjort det favä

Dålig stil, user. I nattmystråden håller vi ihop.

rapporterad så uta helvete din kantbög

och där dog user lmao

>de Mdongo