/mämmi/

Mitä vittua, miksi entinen poistettiin -painos

RUSSIA

vitun talonmies poistaa meiän mämmin

I L M A I S E K S I

Barrikaadeille

Oispa nuuskaa vittu apua rää.

Ei sillä et tää nuuskanhimo menee parissa päivässä ohi mutta harmittaa silti kun keho oikeen huutaa oikeen kunnon mälliä huulen alle.

Jaahas on pojat rikkonut sääntöjä vai? No onneksi homma hoidettiin.

Oispa

Jenna :3

OI KATJAA, MISSÄ OLET MINUN KATJASEIN

Ite hoidan noi himot juomalla itteni niin pahaan koomaan etten pysty liikkumaan

>käyttää nuuskaa

ootko jonne vai hurri

hmm

Sori, se oli vissiin se mun "koira ottaa suihin" -webm, jonka takia toi sai harjasta. En kyl kuvitellu et koko lanka poistus siitä hyvästä.

>3pv bännit

>brunette
>black eyes
>eyes are too big for that small head

7/10 at best

mikä järki postata tuommosta

miks sulla on tommone koneella etes

oksettavaa

Jaa. Täytyy alkaa nukettamaan joka lankaan mistä ei tykkää elpoa niin saa nopeasti koko paskan poistettua

mämmi
ja
sauna
on suomalia :D on paras :D ja islam :D

Eiku se johtu siitä, kun olin AP kanssa.

Onko äitisi blondi? Yleensähän miehet tuntee vetoa naisiin jotka näyttävät äidiltään

kyllä. jäin kiinni

Mulla on sulle huonoja uutisia

Hyvät taktiikat siellä
t. eri

No niin, se käy jo vähän enemmän järkeen.

joo sen äiti on blondi

Big eyes is super qt tho

Osaako joku mämmin autoilu pro selittää miten kuvan lopputulemaan päädyttiin?

t. Freud

ok, maybe 8/10 but my penis still doesn't agree with you

mitä kalijaa ostan? huom s-market

Kakkatarinat on aina hauskoja

Se ajo mun peniksen yli

Näyttäis että käyny ainakin perse ojan puolella ja siitähän se sitten lähtee.

>gondorcallsforaid.rar

Osta vissyä

...

öö, rekka ajoi vasenta kaistaa ja tajusi viime hetkellä, että pitää kääntyä oikealle pian, joten laittomasti meni keltasen viivan yli vauhdilla. kärryn tukit painonsa takia reagoi tähän ja kärryn nopea liike oikealle aiheutti kallistumisen. tukit voitti ja kärry kaatui kokonaan. kaatumisen aikana kärry oli juuri ylittänyt keskiviivan, jonka ansiosta se kaatui oikean kaistan ja ojan väliin, eikä kokonaan ojaan

kiitos avusta

...

Juu ei mitään

Halvinta mitä löytyy ja sit 2 sollia kylkeen keskiviikon kunniaksi

24 sellasta litran karhua

oispa rahaa

>stk kaksi kuukautta ilman alkoholia

Helpottaako jo? Ite kans miettiny.

Olen 23-vuotias STADILAINEN mies joka nauttii satunnaisesta nuuskaamisesta joka jäi pariksi kuukaudeksi päälle.

Naapurin koira haukahti ekaa kertaa jonkun yli puolen vuoden aikana. Jumalauta. Onneks toi on hiljanen koiru yleensä.

Mannerheim = Swedish

Kokeile.

En tiedä, ei mulla nyt mitään varsinaista ongelmaa ollut, mutta ihan hyvin on pärjännyt ilmankin, vaikka en mitään järkevämpää tekemistä ole tilalle keksinytkään.

>vaikka en mitään järkevämpää tekemistä ole tilalle keksinytkään.
Tää kyl auttas ilman olemista. Oispa NEETti tyty (ei se Katja).

>stk entinen tyty ihan täys NEET
Vittuku piti lempata se

Mulla reilu kk selvänä ja onhan täs kaikin puolin parempi olla. Mut semmonen tietty vieraantuminen tulee ku ei vedäkään niitä rutiinikännejä joihin mieli on tottunut. Kun ei ammu itseään jatkuvasti jalkaan nii rupee sit ahistaa et mihin mä tän energian purkaisin.

Mikä siinä oli vialla?

>stk 25 ja vieläkin lähes jokainen kassa kysyy hengareita
Kai se on tää parrattomuus ja pukeutuminen tasoa ei kiinnosta

>stk ei (yleensä) partaa ja farkkuhupparit ja melkee kukaan ei kysy

Ei minkäänlaista kunnianhimoa tai halua päästä elämässä eteenpäin. Kaikki oli aina muiden tai yhteiskunnan syytä.

Oli se kivaa kun vitusti seksiä ja pelaaminen yhteisenä harrastuksena, mut ei sitä vätystelyä vaan jaksanut.

>Ei minkäänlaista kunnianhimoa tai halua päästä elämässä eteenpäin
Itel tää sama kyl.
>mut ei sitä vätystelyä vaan jaksanut.
Oiskoha se jaksanu toista samanlaista?

oon 26 ja saan yleensä myrkyt papereitta mut uhkapeleissä AINA (jopa kolikkopeleissä)

>oisko jaksanut toista samanlaista
Todennäköisesti. Ei se siis täysin huono ihminen ole, ei vaan ollut mulle sopiva. Ollaan me eron jälkeen nähty yms, et väleissä ollaan mut ei siitä ikinä mitään tule. Mut kyll joku muu siitä hyvän tönttösen saa.

Tapa on että alle 30 näkönen niin kysyvät. Yllättyn aina kun eivät kysy, koska olen babyface enkä pukeudu erityisen hyvin. Oletan että kassa laiskottelee sillon.

>Ei se siis täysin huono ihminen ole
Kuvaile mitä hyvää hänessä oli. Itsetuntoni puolesta kyselen.

Youtube ehdotti Slavoj Zizekin videoita jostain syystä. Niin nyt pitää katsoa näitä. Aina yhtä viihdyttävä heebo on kyllä
"Stalin, The Old One"
Repesin ihan täysin.

Mullekkin on ehdotellut viimeaikoina. Outoa.

Varmaan joku kommunisti-profiili on meillä tuolla Youtubessa

Masentaa kun oon tämmönen ruma peikko ja kävelen ulkona vaan yritän selviytyä tässä maailmassa ja kaikki komeat maket kävelee isotissisten tytyjensä kanssa ja heittää halveksivia katseita.
Itse taas olen tuomittu elämään koko elämä yksinäisenä.

Parempi varmaan näin kuin se ainainen alt-right / ryssäpropaganda paska mitä se puski aikaisemmin

>seksiä vitun usein
>tosi kinky eli sai totuettaa fantasioita
>ujo mut kun sai jään rikottua niin tosi sylikissa
NEET mutta ei mikään petolinnun perse jostain syystä eli pystyi katsomaan molemmat silmät auki. Ei mikään kedon kaunein kukkanen mutta joo

Eli ihan ok jos sellaisista tytyistä tykkää. Ei tosin osannut tehdä yhtään ruokaa

>Ei tosin osannut tehdä yhtään ruokaa
Oispa tällainen töttö-öttö, niin se jumalois mun taitoa keittää riisiä ja pastaa.

En ole juonut yli kahteen viikkoon alkoholia tippaakaan. Pitäisköhän ottaa mopo ja hurauttaa alkosta vähän jotain hyvää.

Pitäsköhän ottaa ihan jotain juomakelpoista kerrankin. Vaikka jotain kunnon vodkaa.

onhan niitä isotissisiä huoria

Juu viinaa vaan

"Hitler was our enemy because we weren't ready to listen to him. NO FUCK YOU!"

>Vaikka jotain kunnon vodkaa.
Jos haluut rahaa tuhlata koita jotain jossa se laatu maistuu. Hienot vodkat omasta mielestä turhan mauttomia

>It’s a kind of dialectical double reversal. And this is when they really admit you. That somehow you can return to the worst starting point, racist jokes and so on, but they function no longer as racist, but as a kind of obscene solidarity. To give you an extremely vulgar example, I met a big, black guy, and when we became friends, I went into it like, [assuming a naïve, awe-filled whisper] “Is it true that you have, you know [makes gesture signifying a gigantic penis]?” and (this is a racist myth I heard in Europe) “Is it true that you blacks can control your muscles so that when you walk with a half erection and there is a fly here you can BAM! [slaps thigh] snap it with your penis?” We became terribly close friends! Now, I’m well aware of how risky these waters are, because if you do it in the wrong context, in the wrong way, I’m well aware that this is racism.

Arvostaako tönttörönttöset kykyä laittaa ruokaa, vai nauraako ne sulle ja pitää jonain homona?

Oon todella älykäs ja viisas tietäjä! *tietää asioita*

Samaiset yli 2 viikkoa täällä. Itse ostin valkoviiniä kun oon niin sivistynyt. Ite tykkään Absolutista jonkin verran. Varmaan parempiakin on mutta en oo vielä uskaltanu kokeilla kun maksaa.

>So, one day while I was also waiting to be examined, it was the turn of a young, half-illiterate soldier who complained of pains in his penis (which, of course, was in itself sufficient to trigger obscene giggles from all of us, the doctor included): the skin on its head was too tight, so he was unable to draw it back normally. The doctor ordered him to pull down his trousers and demonstrate his trouble; the soldier did so and the skin slid down the head smoothly, though the soldier was quick to add that his trouble occurred only during erection. The doctor then said: "OK, then masturbate, get an erection, so that we can check it!" Deeply embarrassed and red in the face, the soldier began to masturbate in front of all of us but, of course, failed to produce an erection; the doctor then took one of the postcards of half-naked girls from the mirror, held it close to the soldier's head and started to shout at him: "Look! What breasts, what a cunt! Masturbate! How is it that you don't get the erection? What kind of a man are you! Go on, masturbate!" All of us in the room, including the doctor himself, accompanied the spectacle with obscene laughter; the unfortunate soldier himself soon joined us with an embarrassed giggle, exchanging looks of solidarity with us while continuing to masturbate... This scene brought about in me an experience of quasi-epiphany: in nuce, there was everything in it, the entire dispositive of Power — the uncanny mixture of imposed enjoyment and humiliating exercise of Power, the agency of Power which shouts severe orders, but simultaneously shares with us, his subordinates, obscene laughter bearing witness to a deep solidarity...

veikkaappa kuule

Ne pitää homona ;(

Kerroppa minullekin. Kerro 3*3

Pojat arvostaa ainakin.

Hehe

pääs kii horo

Ton jälkimmäisen kuulin Zizekiltä livenä ja sillon siin oli vähän eri sisältö. Sotilas valitti kireästä esarista ja lääkäri sanoi "no vedä se taakse niin katsotaan", "en pysty" t. sotilas, "vedä se taakse!" - lääkäri.

En oo muutamaan vuoteen seurannu hepun ulosantia mut tol yhellä luennolla se kyl puhu kyrvistä todella paljon.

>Horo
Semmoset voimantunnot siellä

Et tainnut ymmärtää, olen tietäjä en kertoja, senkin tietämätön houkka *ei kerro mitään*

"En oo muutamaan vuoteen seurannu hepun ulosantia mut tol yhellä luennolla se kyl puhu kyrvistä todella paljon."
Ei helevetti. :D

NII HORO?? HALUUKS SÄ PÄÄHÄS HÄ???

ei vittu naisten lajit kuumottaa
kattoo totaki Petraa ku se painii tuolla jonku nigerialaisen kanssa ja pyyhkii sillä mattoa
hiki valuu

Ai joo, sori.
t. tietämätön

HUI KUN PELOTTAA HORO!!!

maahockey vaikuttaa suht autistiselta lajilta, jostakin syystä säännöt vaatii et kaikki pelaa rightilta

KETÄ SÄÄ KUTSUT HOROKS?!?! HORO!!! VITTU MÄÄ HAKKAAN SUT NII KOVAA SAATANA!!

...

SULLA VETÄÄ JO MUSTIIN KUN NÄÄT MINUT
VERI PAKENEE PÄÄSTÄ KUN HALUAT JUOSTA KARKUUN
TURHA ETES YRITTÄÄ HORO

Vittu mitä paskaa olkaa hiljaa

>yle raportoi malmön autopaloista
>lähes kaikki videoklippeihin sattuneet ihmiset ählämeitä

heh

menin käymään tuolla ylen sivuilla ja nyt harmittaa

Oon runkannu tänään joku 10 kertaa. Alkaa jo käymään kunnon päälle ja pohkeisiin sattuu.

Oho, täkäläiset jutkumediat onkin ollut ihan hiljaa tuosta menosta, mitä nyt joku iltiksen toimittaja käväisi malmössä ja totesi että ei täällä mitään tapahdu