Sverigetråden - Falla av upplagan

...

anime

breva inte i vår tråd igen

>faktiskt falla av

Anime är finnemang!

Fyller år idag, ska spendera dagen på kanalen och med min frufru.

Hon är ful och kan inte skådespela

Hon är osmakligt äcklig.

>dissa en annan mans frufru

Morgondimma favä.

Men för fan.. Har du sett hennes filmer?

sov gott

Han nämner inte avsaknaden av ungdomsgårdar alls.
Är den mannen verkligen tillförlitlig?

Varför är vita män så patetiska?

Vart fan är alla!?

Hej hej

Grod morgon tråden! Det ser ut som att det finns gott hopp om att den här dagen ska bli fin den också, så vad blir det till frukost?

>filnamnet
Vaddå för things?

Skratt över den roliga minen som skulle muntra upp den sjuka flickan följt av en vänskaplig kram. Vad trodde du?

söndag är värsta dagen

>löneslavar

GOD MORGON

>dkn ingen fv

>Trots att våldtäkt mot barn i normala fall ska ge fängelse väljer tingsrätten att låta Muhamed komma undan med ett lindrigt straff – 180 timmars samhällstjänst med skyddstillsyn. Det innebär i praktiken drygt 22 dagars sommarjobb på en arbetsplats som Muhamed själv får vara med och välja.
HAN FICK BOKSTAVLIGEN JOBB PÅ VALFRI ARBETSPLATS EFTER ATT HA VÅLDTAGIT OCH MISSHANDLAT EN TOLVÅRIG FLICKA!!!

KAN
BOKSTAVLIGEN
INTE
HITTA

DETTA!

ÄRLIGT OM NÅGON HITTADE PÅ DETTA SKULLE MAN TYCKA ATT HAN ÖVERDREV

funkar det om man är svensk?

Många läsare blev ordentligt upprörda när Fria Tider i onsdags rapporterade om den 18-årige våldtäktsmannen Muhamed som slapp undan med bara 22 dagars samhällstjänst efter att han våldtagit 12-åriga Ida i Sundsvall i november förra året. Men åklagaren säger idag att hon inte är förvånad över den milda påföljden.
– Inget upprörande eller överraskande i nuläget, säger hon om domen till Fria Tider.
>våldta och misshandla en 12åring
>får 22dagars sommarjobb på valfri arbetsplats
>Inget upprörande eller överraskande

Tror ni försvarsadvokaten är stolt över sig själv?
Är du nysvensk?

>Sverige
Vem bryr sig?

Hon hade redat tagit flera st sv å babbeqk så det var säkert inte så traumatiskt.

I somras dömdes Muhamed till 180 timmar samhällstjänst, något som Fria Tider skrev om i en uppmärksammad artikel. Men för den idag 13-åriga flickan har helvetet fortsatt.

Muhameds vänner, två bröder, har nämligen tillsammans med andra familjemedlemmar satt i system att förfölja, hota och misshandla henne, rapporterar Sundsvalls Tidning. De har vid en lång rad tillfällen angripit henne när de stött på henne på olika platser.

Flickan berättar om hur hon under skärtorsdagen stötte på familjen på en busshållplats. Först blev hon slagen av den ene brodern.

>Då kom den andra som har kontaktförbud och jag trodde han skulle hjälpa mig upp, men då gav han mig ett knytnävsslag över munnen. Sedan kom hans mamma och jag trodde de skulle sluta, men hon sparkade på mig, säger flickan till Sundsvalls Tidning.

Efteråt fick 13-åringen föras till sjukhus med skador på bakhuvudet och flera lösa tänder.

Sedan tog hon emot en hälsning om att hon ska "få stryk sex gånger till", enligt lokaltidningen.

På grund av våldet och trakasserierna var flickan hemma från skolan i tre månader och fick sedan byta skola. Men trots det fortsatte attackerna.

Även flickans yngre bror har utsatts för den somaliska familjens trakasserier. Fönster har även krossats i lägenheten där flickan bor.

Socialen har nu erbjudit familjen att flytta till ett jourhem eller vandrarhem.

Flickans pappa konstaterar att våldet fortsätter trots att den mest aktiva somaliska brodern har kontaktförbud mot 13-åringen sedan tidigare.

>Hon behöver få sina rättigheter, säger han till Sundsvalls Tidning.

Ida heter egentligen något annat.
>Socialen har nu erbjudit familjen att flytta till ett jourhem eller vandrarhem.
>SOCIALEN FLYTTAR PÅ IDA OCH HENNES FAMILJ ISTÄLLET FÖR SOMALIERN OCH HANS FAMILJ SOM ANFALLER OCH TRAKASSERAR HENNE

...

detta måste komma ut

>dkn man inte är en stilig ryss med starka muskler

jag orkar inte mer
Döda mig, Pete

Döda mig, Pete

...

>inte bara döda somaliern och ta ett lindrigt straff pga. att han plågat familjen
Var ju någon gubbe som sköt en ung kille som var med en grupp ungdomar som plågade och trakasserade familjen, fast det är väl annan påföljd om man lägger hand på den nya adeln istället för en vit kille som i det nämnda fallet.

detta. Jag kan helt oironiskt (ja jag är allvarlig) inte förstå varför hennes farsa inte bara mördade killen och hela hans familj när de började trakassera hans dotter.
Bokstavligen inget att förlora på det. Bara att döda dom ju

Eftersom då kommer han fängslas och Ida kommer tas hand om socialen som sätter henne på ett hem med somalier.

>då kommer han fängslas
och? Fängelse är ingenting jämfört med vad hans dotter fått utstå. jag skulle inte ens tvekat.
Dottern hamnar hos morsan eller släktingar förresten.100% värt det

sabels sablar favä

Om de hade en släkt hade dem hjälpt redan. Men troligen är farsan en hanrej då han låtit sina ungar hänga med somalier.

Grattis på födelsedagen favä.

t. jag och min frufru

>Men troligen är farsan en hanrej
jo antagligen. Fy fan vilken patetisk """man""". Hans dotter förstörd och de kom undan med det med endast 22dagar samhällstjänst och får säkerligen fortfarande bidrag

>drömde att jag stod och pissade på tågtoan när två ungdomar började rycka i dörrhandtaget och larva sig
>klev ut och dunderheemade dem
>vaknar och inser att jag är 25 men trots det aldrig heemat någon

hade dessutom kissat i sängen, men insikten om heemandet var värst

Det här är min urgermanska tutt frufru :3

ta tag i ditt liv mann1, vad är det för "människor" som aldrig heemat?

>inser att jag är 25 men trots det aldrig heemat någon
är du hennes farsa?

>Men troligen är farsan en hanrej

Detta favä.

Vi alla vet att mammor inte har någon som helst kontroll över sina barn - det är väldigt enkelt att skita i vad mamma säger och dra ut och bränna bilar ändå, men när pappa slår sönder så börjar man snabbt lyssna.

t. son till old-school pappa från Finland

Hatar när man börjar kissa i drömmen bara för att i panik inse att man inte är vaken, vakna upp utav det och känna hur man håller på kissar ner hela sängen.

Fina tuttar, gör det något om min frufru leker med dem medan jag kollar på?

Väl raskrigat

Bara jag får leka med dem! >:3

>Hatar när man börjar kissa i drömmen bara för att i panik inse att man inte är vaken, vakna upp utav det och känna hur man håller på kissar ner hela sängen
Du säger det som att det händer dig ofta

Vad innefattar samhällstjänst? När man hör det tänker man lite på att plocka skräp i parker och diken men det verkar ju som det finns lite mer. Någon som har en aning om vad och under vilka former?
Om pappan får fängelse lär väl dottern knappast tas av socialen då mamman fortfarande är vårdnadshavare och fri eller är hon ute ur bilden i det här fallet?
Fina sablar på Sabel favä, fast dräkten är inte i min smak men vad gör det när innehållet är så sablans bra :3

Morsan är väl och knullar blattar medan farsan blev lämnad med ungarna.

Breva mer höfter

Att hålla pli på sina barn innefattar att man måste banka skiten ur dem Pekka junior, men konsekvenser för dåligt beteende behövs ju för annars kommer man som bäst bara med tomma hot alternativt skiter i det fullständigt.

Derp, -inte- att man måste banka skiten ur dem ska det vara.

Girigt favä.

En gång är en gång för mycket.

Vet, minns att jag inte brydde mig när morsan sa åt mig att sluta kasta snöbollar mot andras fönster, men en rak höger från farsan gjorde att jag snabbt skärpte mig.

Samtliga tafsare på Stockholmsfestivalen We are Sthlm förra året, vars ursprung kunnat fastställas, var invandrare, skriver nationalekonomen Tino Sanandaji på sin blogg.

Sanandaji har tagit del av en rapport från polisen som sammanställdes i februari i år för att, bland annat, slå fast vilka det egentligen var som låg bakom de många sexuella ofredandena på festivalen.

Av de 20 fall av sexuellt ofredande som anmäldes under festivalen gällde ett fall en "äldre man av svensk härkomst som hade fotograferat flickor på ett närgånget sätt", skriver polisen i rapporten. Därefter slår myndigheten fast att:

"Övriga 19 ärenden företer vissa betydande likheter. Detta i så mening att samtliga målsägande är flickor födda 1999-2002, att gärningsmännen – med undantag för två ärenden där det saknas signalementsuppgifter och ett ärende där gärningsmannen bara uppges ha 'svart kort hår, ljus i hyn' – anges vara av utländsk härkomst, samt att alla anmälda brott bestått i att gärningsmännen tafsat på målsägandenas bröst, rumpa eller skrev samt, i några fall, även kysst henne eller försökt knäppa upp eller dra av hennes byxor."

I synnerhet pekas så kallade ensamkommande flyktingbarn från Afghanistan samt gatubarn från Marocko ut som dem som tafsade på tonårsflickor under festivalen.
hmmm.......

>han blev inte så emotionellt dominerad av sin moder att han fruktar ett dåligt omdöme mer än döden

Vad för en värdelös morsa hade du?

>stolt över att ha haft en passiv aggressiv psykfall morsa

Typ en hippiemorsa fast utan all hippie.

Ingen auktoritet öht, utan låter snarare alla köra över henne.

Man kan be snällt user.

Det är rätt att slå sina barn i disciplinsyfte favä

Er dette nyheter for svenskene?

Overgreps voldtekter skjer ikke av Nordmenn eller Svensker. Ever. Alle i Norge vet dette.

nice, ge mig adress ska jag ge dig en ordentlig heemning

När hon var liten misshandlade hon mobbare.

Du är inte min pappa, jag sa att man får slå sina egna barn, inte andras

du kan få kalla mig pappa medans jag heemar

mm strax

breva mer

Daily reminder

Att breva något tillbaka duger gott, vill man ha får man ge lite också. Här får du ett par barnabärande höfter.
Inte direkt, det är väl en offentlig hemlighet som man säger. Rätt så många vet det men en hel del låtsas om annat, en del vill nog helt enkelt inte veta men naturligtvis finns några som förnekar det helt och är övertygade om att de har rätt.

Fortfarande problem med oljepriset Norgebror?

...

>dkn glömde att man är bög och var på väg att runka till kvinnor
Tack för påminnelsen Pekka, det kunde ha gått riktigt illa där.

>inte vara homo-transsexuell och fortsätta runka till kvinnor
Visst du fortsätter som en vanlig heterosexuell man men utger dig för att vara en lesbisk kvinna fången i en mans kropp, tänk dig vilka privilegier du skulle få i det svenska samhället.

Funderar ibland över hur lesbiska kvinnor reagerar på transexuella som utger sig för att vara lesbiska (verkar finnas ganska många ändå).

Knula sockets och trådar.
Bokstavligen magneter.

Nej det är så man skapar kaosblatteungar

rasist!!!

>dkn Nåd inte är ens mamma

*bbbrrrrrpppppffff*

med tanke på den bilden så är det inte konstigt att vi faller av favä

Jag vet inte så mycket om sådant men så kanske det är.

Tvek på det.
När man ser ungar som inte kan uppföra sig i affären t.ex. så är ju oftast deras morsa och farsa där men gör inte ett skit för att styra upp ungarnas beteende.

Det är ju knappast ungarna som inte uppför sig i affärer som våldtar och misshandlar folk

Varför säger folk tveka istället för tvivla kan ni inte svenska eller

Ska jag?

kan du sluta bajsa ner tråden med dina jävla nyheter

De blir ju äldre också.

Nej din hora, härmas inte.

Ja man ska vara hårdhänt men man ska inte banka skiten ur dem.

If you start playing wow your life is over

Avtrycker det din autism Sven?
Jag är inte alls ledsen.

>kan inte få sitt barns respekt utan att slå han
SMDH

men jag spelar redan

Pinsamt att korrigera någon felaktigt. Går mycket bra att tveka på något. Inte lika kritisk ton som att tvivla på ngt dock.

>spela WoW
Kan lika gärna begå självmord

Nej, jag har rätt

>vara autist