/Norgetråden/

Aidsvåg-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=dTt3qQ5w4yY
youtube.com/watch?v=JiFeDwKKSCo
nrk.no/trondelag/xl/maren-lar-vitskapen-velge-partner-for-seg-1.13016516
vg.no/nyheter/innenriks/taket-raste-ut-paa-sentrum-scene-15-skadet/a/23772030/
youtube.com/watch?v=R5DwW0VC6Aw
youtu.be/9M6XBEuWfxw
youtu.be/ECLatekmA8Q
youtu.be/h2nJBjahcO4
gvlifestyle.com/
youtu.be/Bk_G1Df0_qg
nrk.no/norge/vitne-til-sentrum-scene-raset_-_-plutselig-ble-jeg-truffet-av-en-steinbit-pa-ryggen-1.13099935
gq-magazine.co.uk/article/meet-the-new-coolest-man-on-instagram
twitter.com/SFWRedditImages

First for Islam will conquer the world

...

homser

F-for deg

>jeg horer naboen om natten igjennom veggen
>dunk dunk dunk
>jeg står opp og loper inn til dem og forteller dem hvordan det skal knulles
>viser litt også
>mfw jeg er raymond

Slutt å pröv og tving et megmeg.

OY FREDRIK, ER DU HER INNE? DET ER ENDRE FRA FADDERGRUPPA, GI MEG NOEN RULLESTOL-MEMES A FUCCBOI

...

HVAD FANDEN BRODER

La oss putte ting i rassen
Mot meg på dassen

Hvilken by er dere i, Endre?

K-town city, aka Kristiansand

Det er slik en ORDENTLIG kvinne ser ut!

ER DETTE FREDRIK?? post timestamp din rakker!

RO NED KRAFTNIVÅET DITT

>Let is fingering.

>lager middag
>laks og potet
>potetene er halvkokte
>ny jente i bokollektivet kommer ut på kjokkenet og begynner småsnakk
>later som om jeg er ferdig og tar med maten ut på rommet
>mfn spiser nesten rå laks og poteter

M-men.. det er jo bare kvinner som blir utsatt for press, og som må oppfylle alle samfunnets krav. Guttene har det jo så enkelt.

...

Det blir så mye mer ekte når jeg leser sånn på norsk. Trist shit mann. Lillehammer?

Trondheim

Moholt?

Daglig påminnelse

Så du Orjan på fredag?

Nei

huff

hvorfor har jeg ikke hǿrt om de her fǿr?
youtube.com/watch?v=dTt3qQ5w4yY

brev bra norsk musikk

Slurker i meg litt livgivende kaffe

youtube.com/watch?v=JiFeDwKKSCo

...

Hvorfor?

skulle bare rævkjort a på gulvet der og da

Er det seriost folk i tråden som ikke bor alene?

Jeg vet ikke hvordan man forer en samtale med en jente
Det ville blitt litt voldsomt, jeg har aldri en gang holdt en jente i hånda

Hvorfor tror du at man forer samtaler med jenter annerledes enn med gutter? Mennesker er mennesker.

Åh nei.. Jeg leste på en hardkonservativ "Nǿytral media" gruppe på facebook og har blitt infisert med raseri mot alt som ikke er enig med meg, massiv paranoia om liberale agendaer og total utstenging av alt som ikke passer MITT verdensbilde!

Blir så innmari deprimert av å lese hvor vrangforestilte folk kan bli i sine tragiske politiske agendaer, uansett hǿyre eller venstre, opp eller ned.

Er dette ekte? Fy faen, hun kommer til å do alene i så fall.

Jeg bryr meg ikke fåvæ. Likte aldri å være spesielt sosial, så det var ikke ment for meg uansett. Helt min egen skyld og ikke noe å bry seg om nå lenger. Livet går fremover.

Alt jeg vet er at jeg har null problemer med å snakke med gutter, men at alt knyter seg når jeg skal snakke med jenter

Kilde:nrk.no/trondelag/xl/maren-lar-vitskapen-velge-partner-for-seg-1.13016516

Hun kommer neppe til å do alene. Hun er relativt attraktiv, og har nok greit med penger. Tro meg, hun får nok av menn å velge i.

Er dette deg?

>kjonnene er helt like!

t. stemmer på rodt og medlem i kvinnefronten

hvad sker der herinde

...

det er fuck chill mand, jeg lighta en joint

Ingenting siden alle normissene har startet å studere igjen.

Kjonnene er ikke like, men det betyr ikke at man er tvunget til å opptre forskjellig foran dem. Jeg snakker likt og opptrer vennlig på samme måte med begge kjonn, og er godt likt av de fleste mennesker jeg moter. På den annen side kan jeg ikke fordra moderne feminisme.

Jeg sier bare at kommunikasjon er universelt og uavhengig av kjonn. Skjonner ikke hvorfor du må blåse det opp så innmari.

vg.no/nyheter/innenriks/taket-raste-ut-paa-sentrum-scene-15-skadet/a/23772030/

MASSE NORMIER ER SKADD I OSLO

....javla fjeldabe

Ingar?

tihihihihihihihi

hehehehehe

Bra

Er det her en kul hobby, gutta? Tror dere jeg kan dra damer med det her?

youtube.com/watch?v=R5DwW0VC6Aw

Begynner å angre på at jeg kjǿpte nytt supergrafikk kort.. Når jeg endelig er på toppen, fǿles alt så tomt. Jeg kan spille hva som helst makset ut, men får plutselig ikke noe glede av det lengre.. Det er ensomt på toppen

du skal IKKE snakke til KÆLLINGER som var de """"ligestillede"""""
hop i bagsædet kælling og hold kæft eller du ryger i ostersoen. SÅDAN

Er du faen meg morsom?

Hva har du? 1080?

nej
lær at spille et instrument som f.eks. guitar

Hva mener du? Jeg trenger en hobby

>i morgen blir tråden helt forlatt siden skolen og jobb begynner igjen

>Dfn du er ikke Gianluca Vacchi

youtu.be/9M6XBEuWfxw

youtu.be/ECLatekmA8Q

Jeg er ikke helt sikker på hva det er du prover å si, men jeg kan forsikre deg om at jeg for det forste ikke er en kjerring, og for det andre ikke mener at kjonnene kan være helt likestilte. Det er komplett umulig.

Det betyr derimot ikke at man skal gjore det så vanskelig for seg selv å bare kommunisere med et annet menneske. Som sier.

Nei, en Titan X

youtu.be/h2nJBjahcO4

gvlifestyle.com/

Tenk for i tiden når man ikke kunne se eller vite om hvor luksuriost livet til noen enkelte personer var.

Men nå så deler de alt åpenlyst på internett, jeg er så sjalu at jeg er gronn gutta.

De Italienerne kan det med å leve livet. Her i norden får vi bare lide og ta til takke med det.

Å dæven. Det nye Pascalbaserte? Heftige greier. Svaret er uansett å kjope skjerm med hoyere opplosning, så skal du se at du ikke klarer å dra alt på maks.

Neida, jeg har fortsatt tenkt å drikke meg full alene hver kveld selv om jeg har begynt på studiet igjen.

Libanonsen?

Nei, ikke ham. Det er mange av oss.

Stemmer det. Kjǿpte den bare for et par dager siden. Brutal pris, men nå kan jeg iallfall være overlegen og klysete mot Sup Forums og Sup Forums

Men i alle dager mann, nå har du jo sjansen til å forandre deg

youtu.be/Bk_G1Df0_qg


Var vitne til noe lignende i dag.

nrk.no/norge/vitne-til-sentrum-scene-raset_-_-plutselig-ble-jeg-truffet-av-en-steinbit-pa-ryggen-1.13099935

var visst en fisk som falt fra taket

nejj hvor er i seriose herinde :d
handler nok lidt om mangel på kendskab til det modsatte kon hvis man ikke kan fore en normal samtale.
kan bedre forstå autismen hvis man er ude på at score, da de fleste er bange for at blive afvist

Mulig jeg er veldig fordomsfull, men han der slår meg som en drittsekk. Kansje han er verdens mest trivelige kar, men klarer ikke å riste av meg "kvalmende og lite kunnskapsrik falsk mann som kompenserer ved å framstå superlykkelig på internett" fǿlelsen av bildet.

Men det viktigste er vel at de faktisk trives med hva de gjǿr, som er subjektivt for alle, ikke hva anonsen på internett tror om dem.

Han er som Dan Bilzerian, bare at han ikke kaster horer av taket sitt.

Så han er faktisk en drittsekk som kompenserer i midlivskrisen sin?

Dette fåvæ. Jeg klarte ikke sette ord på det selv.

knasker ivrig i meg noen sjokolade-dekte notter fra den lille nottefabrikken

slurker voldsomt i meg noen kopper kaffe

Kinamenn er morsomme fåvæ

gq-magazine.co.uk/article/meet-the-new-coolest-man-on-instagram

Tror det er pakkiser.

Vi nordmenn er seriose mennesker vettu, danskanonsen.

>kan bedre forstå autismen hvis man er ude på at score, da de fleste er bange for at blive afvist
Det er sant. Der er jeg for ovrig autist selv, så jeg vet godt hvordan det er.

Kan noen oversette ormtungen?

Klarer ikke å bli tent på asiatere, heller ikke de fotomanipulerte som blir så ofte brevet i nabolaget her. De kan være kjempesǿte og vakre, men får bare ikke bǿnne av dem eller trangen til å se dem nakne i motsetning til hvite, latinoer og svarte kjǿnnheter.

mann funnet dod i drammensfjorden..

F

Holder Mills kaviar tilbake på nye potensielt bedre kaviaroppbevaringsmetoder på grunn av tradisjon?

De siste restene av kaviaren kommer aldri ut av tuben, og mot slutten blir det fort unodvendig krevende å få det siste lille ut.

Grosser ved tanken på hvor mange kaviartuber jeg har kastet med helt fin kaviar som hang fast langs veggene på kaviartuben.

Boks hadde vært bedre fåvæ

Kanskje du har en feil i hodet ditt, anonsen.

...

>ved Lahell
Takla ikke klippene

Fjesene deres er bare for barnslige og sǿte til at jeg blir seksuelt opphisset.

>Drammen

Der stopper interessen min.

t. kantete

han er i valhall nå

hvem /drikker i kveld/ her?

>sondag

Nå må du jammen meg gi deg