/Norgetråden/

"Ingen lager ny tråd for faen" - utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

allposters.com/-sp/Archaeopteryx-Lithographica-Fossil-Posters_i8667287_.htm
arcteryx.com/Product.aspx?language=NO&model=Beta-SL-Jacket&country=NO&&utm_source=googlepla&utm_medium=cse&utm_campaign=GooglePLA_Jakker>Hardshell+(vanntett)>Korte+fotturer>&CMPID=PSARC_GGPLA_NO_NOJakker>Hardshell+(vanntett)>Korte+fotturer>&gclid=Cj0KEQjw3ZS-BRD1xu3qw8uS2s4BEiQA2bcfMw5P3T1flIWCssMv9OzEl8_g688zvzHkZ1W34XWp9XUaAhUi8P8HAQ
youtube.com/watch?v=3H00aEfzP90
no.wikipedia.org/wiki/Husedderkopp
youtube.com/channel/UCw7XhgJhQDHkVrJjiw4CONg/live
live.tv2.no/hjelpharaldhjem
twitter.com/NSFWRedditGif

dult

first for balt

Skal ta meg ein royk snart, gutta.

fuck

Begynn å snus i stedet.

Smoking cigarettes is hot

rekt

Brann meg på fingaren i går, so ja, det er varmt.

Nei takk, snus gjer ingenting for meg.

what type of rain jacket specifically is popular with the Norse?

Den tette typen.

pain upon the innocent is hot too

Gjorde ikke det for meg i begynnelsen heller. Men når jeg faktisk slutta å röyke, og bare begynte å snuse, så begynte det å fungere.

I'm serious. It's like the Grandiosa of clothing for you mountain goats.

Noe sånt som dette. Selvfölgelig kommer det ann på hvor kaldt eller varmt det er.

Fattig.

Hva skal dette forestille?

>Fattig.

Hva mente han med dette?

Dult

Takk! What's it called in Norwegian?

katteskjelett med tulipan til hode

allposters.com/-sp/Archaeopteryx-Lithographica-Fossil-Posters_i8667287_.htm

arcteryx.com/Product.aspx?language=NO&model=Beta-SL-Jacket&country=NO&&utm_source=googlepla&utm_medium=cse&utm_campaign=GooglePLA_Jakker>Hardshell+(vanntett)>Korte+fotturer>&CMPID=PSARC_GGPLA_NO_NOJakker>Hardshell+(vanntett)>Korte+fotturer>&gclid=Cj0KEQjw3ZS-BRD1xu3qw8uS2s4BEiQA2bcfMw5P3T1flIWCssMv9OzEl8_g688zvzHkZ1W34XWp9XUaAhUi8P8HAQ

å du er sånn en ordentlig moroper, anonsen

Ser det nå. Trodde forst det var et slags froskeskjelett som spilte på floyte. Takk for oppklaringen.

Regnjakke, vindjakke, skalljakke.

takk

dǿdt ikveld

ka har skjedd?

Bare hyggelig, min feite venn.

L-litt for nervos til å poste user

Herregud, gutta. Eg vil berre legge meg, men eg må vere våken i ein time til.
Kva faen gjer eg no.

Sitter på Sup Forums koser meg med et glass pepsi, plutselig kommer det en svær edderkopp galloperende over pulten min rett mot tastaturet mitt.

Jeg ble livredd hoppet opp av stolen og kastet headsettet mitt på jævelen.

Han kroyp bak et glass på pulten min, jeg rakk å få tak i den trofaste oksa mi og drepte jævelen.

Hva skal jeg gjore med han?

Hvorfor må du være våken en time til?

Jeg lurer på om han skulle hevne seg for moren jeg drepte på veggen her om dagen, for jeg parterte henne og la henne i en iste flaske med vann i.

Skal hente ein kompis fra ein fest langt inn i helvette.

Kast den oppi pepsien din fåvæ smaker sikkert bedre da.

På en tirsdag?

Han er litt av ein villmann.

Jævelen lekte bare dod også, når jeg delte han i to så sprellet han.

Faen bor du i Australia eller? Den der er jo mannevond.

nervǿs for å breve på et anonymt samisk reindriftsforum? alvorlig talt anonsen

ikkje drep baserte edderkopper for helvete

Jeg legger meg gutta. Natta.

I helvete. Har aldri sett en så stor edderkopp i Norge.

youtube.com/watch?v=3H00aEfzP90

no.wikipedia.org/wiki/Husedderkopp

Her er den jeg drepte sist uke

Ikke drep edderkopper din tulling. De holder fluene unna. De der er jo til og med store nok til å kanskje ta veps.

Ikke han, men jeg gidder ikke ha sånne krypende rundt. De er ekle, og biter sikkert også. Jeg tar fluene selv.

Faen tror du jeg er Gygrid eller din jævla fjott

kek

Gratulerer med dagen...

>dfn jeg aldri vil bli sammen med henne

Jeg har kun blitt bitt en eneste gang, når jeg plukket opp en litt stor en med hendene. Jeg merket det knapt fordi den ikke nådde gjennom huden en gang. Kvitt deg med den barslige fobien din. Det er så flaut når voksne mennesker blir ukomfortable straks et ufarlig insekt dukker opp (allergikere har unnskyldning for bier/veps/humler så klart).

Drit i forhold. Forhold er kun der for å holde syken din nede og hindre deg i å oppnå ditt fulle potensiale.

Det er slik det har blitt med moderne feminisme. Ikke fall for det.

Enitis?

Hei, veps er aggressive som faen, og uansett om man er allergisk eller ikke, så er dagen odelagt hvis man blir stukket på feil sted.

Kanskje du har et poeng.
Ja, på en måte.

>dfn har for oyeblikket et friends with benefits forhold med ei jente
jeg har jo dog begynt å like henne litt, men jeg er bare redd for at tor tordenkuk skal komme og ta henne fra meg. Jeg vet jo det sannsynligvis vil skje, jeg er jo ikke spesielt kjekk (les; ikke i det hele tatt) eller har særlig bra kropp. Så kanskje jeg bare bor nyte ting mens dem varer?

Du ǿker bare sjansen for at noen som er tilstede blir stukket med en stor avdel hvis du friker ut. Hold deg rolig så blir ingen stukket. Har hatt veps kravlende på bar hud flere ganger uten problem. Den eneste gangen jeg ble stukket var når jeg moste en med hånden ved et uhell. Det gjorde ikke en gang så veldig vondt.

Jeg har ikke ett eneste bilde med nok fedoraer i til å svare på dette.

Fungerer dette?

t. Anonsen med irl-waifu som fyller 24

> utlost

Feminist oppdaget.

>kanskje jeg bare bor nyte ting mens dem varer?

Dette er noe du burde lære å leve med uansett hva det er snakk om kompis.

"Tiden spiser alt" - Ovid.

...

Du graver bare fedorahullet dit dypere.

Det der er for å brukes når det er konspirasjonstenkning til stede også. Men siden jeg ikke har det så tror jeg at jeg stjeler det, siden jeg helt sikkert får bruk for det.

Kanskje du skal ta de tankene om din egen verdi og gjǿre noe med dem. Kle deg bedre eller tren slik at du liker deg selv bedre. Stǿrre sjanse for at du beholder henne så lenge du selv ǿnsker da også.

Ny episode gutter.

Hvis valget er mellom giftige moderne kvinnedominerte forhold, og fedora, da omfavner jeg fedoraen. Forguder den.

Kanskje jeg skal dikte en sang til henne. Melodi: Jenter som kommer og jenter som går:

"Hun ble fǿdt den siste sommerdagen, året etter meg"
"Hun lo når hun var glad, og hun gråt når hun var lei"
"Hun er så vakker, så fantastisk og fin"
"Men skjebnen har bestemt at hun vil aldri bli min"

Ref.

Ja, jeg har jo tenkt å trene. Jeg kler meg ok. Men vi har ganske bra sex så det er jo tydeligvis noe som har hjulpet litt på. Men vi tar nå bare en dag av dagen, og hvem vet hva som vil skje. Men mange år her på dette indiske kulinarforumet har jo gjort meg litt kvinnediskriminerende og veldig negativ.

Som vanlig så er rådet at det er kun opp til mannen for å beholde et kvinnfolk, mens ho bare trenger å eksistere i samme rom og åpne beina innimellom.

Lurer på om det finnes mer normissråd enn det her i verden.

>giftige moderne kvinnedominerte forhold
Dette er ikke den eneste typen forhold. Hint: Du er en del av problemet.

Problemet er jo at de aller fleste jenter får seg jo gutter som er interessert i dem så lett. Mens vi gutter må jobbe skikkelig for det.

Jeg fikk en jv som nærmest kom av seg selv, men det viste seg etter hvert at hun var gal.

Hva kan man lære av det?

Har du gode gener(Les: Er kjekk), og har masse penger, trenger du ikke jobbe i det hele tatt for å få deg kvinnfolk, fordi de kaster seg på deg.

...

Ja, det at man bor ikke bli for interesserte i dem.

Akkurat. Så her har jeg en jente som jeg har hatt offentlig sex to ganger med, hatt på overnatting en gang, og en gang til imorgen sannsynligvis - Som koser mye med meg, kysser, og er villig til å gjore alt seksuelt egentlig og hun sier ingen har fått henne så kåt som jeg har på et års tid nesten. Dette er ikke så goy info for dere, men jeg synes bare at det er rart - Jeg, en tynn kar med briller som ikke ser bra ut som sitter mye inne på 4kanal og spiller spill har iallefall midertidlig fått en fwb. Så det er jo bare et tidsporsmål for en hoyere, kjekkere kar kommer. Men som det ble nevnt ovenfor, nyt det mens det varer. Vanlige jenter som er på likt nivå med oss "vanlige" gutter kan jo selv få mye kjekkere gutter. Tror den er ganske sant den der at 20 prosent av alle guttene får majoriteten av jentene.

Menn eldes som vin, kvinner eldes som melk. Husk det når du er 40 år og sötpaien på 29 synes du er kjekk.

Bare jeg i tråden som er forberedt på et liv i ensomhet? Jeg vedder på at det kommer til å skje. Er bare sånn livet er noen ganger.

Ja, du har jo kanskje et poeng. Jeg foler jeg har blitt litt bedre med årene. Jeg ender jo neppe opp som en brad pitt, men som du sier forfaller jo jenter ganske mye. Takk for snille ord istedenfor å kalle meg normis. Noe jeg desidert ikke er.

Flukt. Det er kun 15 unike IPer i tråden. Det var 70 i går om jeg husker riktig.

Jeg har fremdeles blandete fǿlelser ang. den gangen ei jente som var 3-4 år eldre enn meg var mildt flǿrtete og sa jeg ville være ekstemt kjekk om 10 år.

Kanskje jeg får henne likevel.

Bare seks år igjen til hun fyller 30...

>grafen for kvinner begynner å gå opp ved 8-9 år

Kvinner er like tiltrekkende når de er 12 som når de er 50, det vil si ikke i det hele tatt.

>Så det er jo bare et tidsporsmål for en hoyere, kjekkere kar kommer

Du er en smart mann fordi dette har du helt rett i.

how do i get a norwegian gf?

Ja, det er jo synd det må være slik. Jeg vil jo tro at å være trofast til en person som en fungerer seksuelt osv med er bedre. Det vil jo alltid være finere, tynnere jenter osv men det betyr ikke at jeg ville hatt andre enn ei viss ei.

Jeg har sett 50-åringer som ser ut som de er tidlig i 30-årene, men aldri sett en 12-åring som ser eldre ut enn 14-15. Jeg foretrekker iallefall fǿrstnevnte. Fine tall forresten.

Jeg er blitt sjuk gutta.. feber og greier..

Stakkars user. Jeg håper du blir frisk snart!

Kan du gi meg et eksempel på en femtiåring du ville ha pult?

Brush your teeth.

Nei, dette er feil.

...

youtube.com/channel/UCw7XhgJhQDHkVrJjiw4CONg/live

>Jeg vil jo tro at å være trofast til en person som en fungerer seksuelt osv med er bedre

Ja, og det er det jo også for kvinnfolk. Men de vil ha den beste mannen de kan være trofaste og funke seksuelt med.

Har ikke noen bilder lagret, men det finnes bl.a. filmstjerner som har holdt seg utrolig godt.

Men hvem er det for dem? Det virker ikke som dem blir fornoyd.

Hvis de faktisk utleverer Kim Dotcom så er det helt sykt fåvæ.

Ikke han, og hun er eldre enn femti da

live.tv2.no/hjelpharaldhjem hjelp han hjem gutta

>Det virker ikke som dem blir fornoyd.

Nå har du lært noe veldig viktig om kvinner. De blir aldri fornöyd. Men det stopper de ikke fra å pröve.