Sverigetråden - Bara vara sig själv-upplagan

...

Other urls found in this thread:

aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article23436996.ab
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=478&artikel=6507505
youtube.com/watch?v=aeR-hLsjdo8
youtube.com/watch?v=j2C3JBdv520
twitter.com/NSFWRedditVideo

socionom

Ingen vill...

då håller man ju bara på med flyktingar, pundare och kriminella hela dagarna

hmmm...

Gör det inte. Även om de tjänar bättre nu för tiden så är det ett jävla skitjobb i dagens Sverige.

t. man vars mor jobbar som socionom.

Sant är ju att de knappast går arbetslösa. Sedan sägs det ju att de har en rentav vidrig arbetssituation och ofta saknar stöd ovanifrån vilket är anledningen till att det är brist.

Är Uppdrag Granskning rödpillrat?

hmmmmmmmmmmmm.......

finns det några svenska imageboards?

Nej

Häng dig säpo

Har du några skräckhistorier på lager eller tar vi dem vid spöktimmen?

Han gjorde inget fel.

Är Hamsterpaj relevant 2016?

äfter dig sven

>aldrig

haha aa, detta kommer hålla i MAX 100 år till.

>är ((( tv-program ))) rödpillrat
>är ((( huvudström överhuvudtaget ))) rödpillrat
>är ((( F! ))) rödpillrat
Nej user.

>2016
>hans nation har inte en egen imageboard

Vi multikulti, bror!

Jag kan få dig att totalt avsky röda korset om du vill.

>dkn kommer inte få veta vad som händer med världen efter jag dör

>antyder att vi inte har ett kalifat inom 10 år
Det ska bli så jävla underbart att köpa dessa äckelhoror på slavmarknaden och behandla dem som skit och plåga dem varje dag som straff för allt de har gjort. Tak fucking bir!

Mbongo segrar i Gabon
aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article23436996.ab

wallah bröder!

Undersök deras källmaterial om du tvivlar. Du tar iallafall upp verkliga brister i samhället och jobbar hårt för att fråga ut de inblandade.

Finns det svensktalande bräde på ylilauta?