Sverigetråden - Bara vara sig själv-upplagan

...

Other urls found in this thread:

aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article23436996.ab
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=478&artikel=6507505
youtube.com/watch?v=aeR-hLsjdo8
youtube.com/watch?v=j2C3JBdv520
twitter.com/NSFWRedditVideo

socionom

Ingen vill...

då håller man ju bara på med flyktingar, pundare och kriminella hela dagarna

hmmm...

Gör det inte. Även om de tjänar bättre nu för tiden så är det ett jävla skitjobb i dagens Sverige.

t. man vars mor jobbar som socionom.

Sant är ju att de knappast går arbetslösa. Sedan sägs det ju att de har en rentav vidrig arbetssituation och ofta saknar stöd ovanifrån vilket är anledningen till att det är brist.

Är Uppdrag Granskning rödpillrat?

hmmmmmmmmmmmm.......

finns det några svenska imageboards?

Nej

Häng dig säpo

Har du några skräckhistorier på lager eller tar vi dem vid spöktimmen?

Han gjorde inget fel.

Är Hamsterpaj relevant 2016?

äfter dig sven

>aldrig

haha aa, detta kommer hålla i MAX 100 år till.

>är ((( tv-program ))) rödpillrat
>är ((( huvudström överhuvudtaget ))) rödpillrat
>är ((( F! ))) rödpillrat
Nej user.

>2016
>hans nation har inte en egen imageboard

Vi multikulti, bror!

Jag kan få dig att totalt avsky röda korset om du vill.

>dkn kommer inte få veta vad som händer med världen efter jag dör

>antyder att vi inte har ett kalifat inom 10 år
Det ska bli så jävla underbart att köpa dessa äckelhoror på slavmarknaden och behandla dem som skit och plåga dem varje dag som straff för allt de har gjort. Tak fucking bir!

Mbongo segrar i Gabon
aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article23436996.ab

wallah bröder!

Undersök deras källmaterial om du tvivlar. Du tar iallafall upp verkliga brister i samhället och jobbar hårt för att fråga ut de inblandade.

Finns det svensktalande bräde på ylilauta?

Sjuksköterska/undersköterska går ju, men om det är som när jag jobbade en sommar inom äldrevården för två år sedan så är schemat knullat som fan och heltid är en lögn då du står som 100% på pappret men får schema på mindre och måste fylla ut resterande procent med pass här och där och då kanske på ett annat boende och det är långt ifrån en garanti att du lyckas få ihop timmarna.

jag tror att det finns inte, tyvärr

flashback har hela den marknaden så det finns inget egentligt behov. Är bara vi patetiska runkungar i tråden som nödvändigt måste bajsbreva på svenska.

Vem filtrerar dina nyheter om du inte tillåts titta på TV?

Starta en svensk tråd bara, finnar älskar Sverige och kommer gärna breva i en tråd där dom får chansen att träna på sin svenska

Varför inte, har för mycket söthet och positivt i livet och en bra historia är inte fel.

man behöver inte ha olika för vit/färgad tvätt dumma goy. Kört kulör till allt sedan jag flyttade hemifrån (4 år sedan) och fungerar utan problem.

>kvinnor är degenererade och sprider dåliga gener
>män, däremot gör inget fel
enda skillnaden är att män kan tänka sig knulla fler kvinnor. Kraven är lika ytliga och efterblivna på båda sidor.

>EU har samtidigt uppmanat valkommissionen att publicera detaljerade resultat från varje enskild vallokal vid lördagens presidentval.

De försöker alltså lägga sig i demokratiska processer även utanför EU? Inte för att jag tror att Bongo har rent mjöl i påsen men vad fan har Bryssel med det att göra?

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=478&artikel=6507505

>Bokmässan har ändrat sig igen. Den högerextrema tidningen Nya Tider får medverka på bokmässan i Göteborg. Beslutet har tagits efter en närmare juridisk granskning.

VAD FAN HÅLLER ISIS PÅ MED? KAN DE DÖDA SVENSKAR SNART ELLER? SPRÄNG DEM ÅT HELVETE.

Europa ska bli världspolis, precis som USA. Det kommer bara gå bra :^)

>etablissemanget med ansvar för ryggrad

Jag dör

asgeir...

Du vad? Du kommer ju knappast se det utan du kommer vara död sedan länge. Tror du muslimerna vill dela svennehororna med dig eller?

>svenska "män" som tror de kan komma undan
>svenska "män" som inte inser att det är deras eget fel att deras kvinnor är skit

Det är så i Sverige, att vi mer eller mindre stoppad all anhörighetsinvandring, om det inte handlar om barn.

Men även om det är ett barn vi pratar om, så betalar inte svenska staten för släkten att komma till Sverige längre, tacksamt nog.

Problemet är att nu går röda korset in och köper flygbiljetter till de familjer som har barn som fått asyl i Sverige.

Min morsa jobbar inte på den avdelningen, men för två veckor sedan så skulle folk börja gå hem (de har ingen jour då en större kommun tar hand om deras skit på helger) så stampar det in 7 Afghaner in och ska ha lägenhet. Då har röda korset tagit hit en 17årig killes päron, far OCH morförädrar och hans syskon.

Ge aldrig pengar till röda korset.

Detta. Dessutom bara nbögar med nya kläder och stormbögar som separerar ljus från mörk tvätt.

Ojdå!

>antyder att jag är svensk

därför de dör

Snälla döda den inte! :(

En ny fågel att döda?

Båda är gamla

försöker du åka dit för att breva djurporr när du ändå ska till fängelset?

Slår vad om att du runkar till detta jävla fetto

Gött att de skriker om mer pengar till närområdet. Klart de tar slut när de spenderar dem på att skeppa folk hit.

VIF

Vafan jag hatar röda korset nu.
Skulle väl inte vara något knullande mellan fåglarna ännu? Eller blev du otålig och kunde inte vänta på din fågelarmé?

Ta ditt liv jävla äckel

Alla kommer ha konverterat till Islam inom 20 år ändå, alla män kommer vara jämlika i Sverige

Hell neger!

>dkn inga tjejkompisar som smörjer in ens kropp

Häng dig jävla blatte

Hoppas att stormbögarna allierar sig med musslorna så vi kan rensa bort skräpet, kvinnorna, från samhället.

Nej svenska "män" kommer inte tillåtas konvertera till Islam utan vi kommer dödas. Varför skulle muslimer vilja ha så fjolliga och meningslösa "män"? Kvinnorna kan ju enkelt ordnas men männen i det här landet är trasiga bortom räddning.

>De är fult med sån där ring i näsan

DET ÄR FULT

DET

inte DE.

retardation är inte attraktivt.

Rannsaka dig själv för i helvete. Du är grovt psykiskt störd. Skaffa hjälp.

damn dom var faktiskt rätt så snygga tho...

>"retardation är inte attraktivt."

#skitkillarsäger

>"""svenska""""""kvinnor"""

Han har rätt dock

Det är svenska "män" som tillåter sina döttrar att köra in ringar i näsan, bli radikalfeminister och suga 5 kukar på en dag. Det är svenska "män" som tolererar att miljontals främmande män strömmar in i landet och våldtar småflickor.

Vad fan är rätt med svenska "män"?

Så länge man svär sin tro till Allah tillåts alla att gå med. Islam diskriminerar inte mot ras, kolla bara på isis. Dom har folk från över hela jorden med en mängd olika raser, etniciteter och språk

asså abboww hur haffa man en sån här guzz?

bbq...

De vill inte ha fjollor inom Islam, svenska "män" kommer inte tolereras.

youtube.com/watch?v=aeR-hLsjdo8
Vem /demiboy/ här?

>ingen alkohol
>ingen sexuell frihet för slynor
>inga degenererade fester
>ingen högljudd nbögsmusik om helgerna
>inga lössläppta horor med kläder som knappt täcker något
>ingen frestelse

Det är nbögarnas värsta mardröm och den blir snart verklig. Vem /invandringsvurmare/ här?

>SVT:s "Uppdrag granskning" kommer i dagens avsnitt att granska hur vuxna män från tredje världen behandlas som barn av svenska myndigheter.
vem hajp för UP idag?!!!!

Swedish men will have to turn into traps to survive. Otherwise Muslim men might see them as competition and kill them.

Already lots and lots of white men turn transsexual, it's an evolutionary survival strategy for the things to come.

äckligt favä, definitivt för mycket av det goda

Usch för f1
t. 80kg

Berätta mer om denna organisation som inte diskriminerar, låter uppfriskande i dessa tider av hat!

Tror detta är framtiden. Nationella män dör i strid och vänstermän blir helt enkelt till böghoror för de muslimska männen. Varje muslimsk man har en svensk hora och en svensk pojkhora utöver sin fru.

inget rep är tåligt nog

VIT MAKT NEGERSLAKT
HELL SEGER KROSSA NEGRER

Helt ok för min del, svenska pojkar är heta

HE SE

>han tror att degenererade kräk som fällor och bögar kommer tillåtas leva

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Saken är det att i visa muslimska länder så används unga pojkar som spermahinkar

>vissa

alla

Ja? Pojkhoror är URMUSLIMSKT

>när katoliker ska smutskasta något
>det första de tänker på är pojkfitta
Du kan inte hitta på detta.

Finns ju massa historier om hur icke-araber behandlas i ISIS. Speciellt negrer ses som de lägsta av de lägsta skräpet.

Abooo gärin tillhör orten

youtube.com/watch?v=j2C3JBdv520

>smutskasta
??? Tycker det är en bra sak favä

Chansar hellre på att Valhall finns.

Spärrat mitt bankkort men hade glömt att jag köpte ett SIM-kort utan att tanka det för någon månad sen. Det blir ogiltligt om 6 timmar.

Säljer de fortfarande "100kr tankning"-kort i mataffärer? Vad är det billigaste? Jag vet inte ens om jag har mer än 100 i kontanter.

>Speciellt negrer ses som de lägsta av de lägsta skräpet.
De är ju det.
t. inte rasist dock

Du vet ju verkligen ingenting om mellanöstern

Ja araber hatar negrer till skillnad från svennar som älskar negrer.