/Norgetråden/

Host-utgaven

Fårrje:

Other urls found in this thread:

aftenposten.no/okonomi/Lakrispipene-har-havnet-pa-lukket-avdeling--med-sigarer_-rulletobakk-og-snus-603372b.html
nrk.no/nordland/nordlyset-tilbake_-_-jeg-trodde-det-var-en-gronn-sky-1.13114850
nrk.no/urix/svensk-rapport_-_-farlige-kjemikalier-i-hver-andre-plastvare-1.13110829
en.wikipedia.org/wiki/Epigenetic_theories_of_homosexuality
dagsavisen.no/nyemeninger/muslimene-reddet-europa-1.772078
youtube.com/watch?v=fZ8NQ3C6JWw
youtube.com/watch?v=iPXHYu-na5I
youtube.com/watch?v=cY1gf11_IzU
youtube.com/watch?v=sBxv0jkcJQE
no.wikipedia.org/wiki/Den_nye_tellemåten
e24.no/privat/bsu-boligsparing-for-ungdom/kraftig-fall-i-unges-boligsparing-haaper-de-ikke-har-gitt-opp-boligdroemmen/23781288
youtube.com/watch?v=-VBdAY8eA9w
twitter.com/AnonBabble

Fǿrst for Odin.

Andre for Are :p

Pris herren!

Vår = januar februar mars
Sommer = april mai juni
Host = juli august september
Vinter = oktober november desember

I folge primstaven

Primstaven tar feil.

Nei, ifolge primstavel er sommer 14. april til 13. oktober og vinter 14. oktober til 13. april.

koffor tror så mange på semittguden, men så få på Allfader Odin?

Noen her som studerer i Bodo?

>det finnes folk i Norgetråden som ikke er direkte etterkommere av Odin

Er dette en godkjent tolkning av Odin?

Hva tenker folket om annonserte filmer som skal komme ut snart?

aftenposten.no/okonomi/Lakrispipene-har-havnet-pa-lukket-avdeling--med-sigarer_-rulletobakk-og-snus-603372b.html

>I Norge er lakrispiper ansett for å være en tobakksvare og har 18-årsgrense. I den nye taxfreebutikken på Gardermoen er pipene godt skjermet for barn.

Hahaha, fy faen. Du kan ikke dikte opp dette.

Bådåddjo

Fordi de ble lurt.

??

>m-men barn og unge klarer ikke skille mellom fantasi og virkelighet, anonsen! det er som med voldelige dataspill! dersom du gir dem godteripiper, så kommer de til å soke tilflukt i tobakkens verden når de vokser opp!

Nei, men jeg bor i Bådåddjo. Har du lyst på kuk?

Bortsett fra at tobakk er AVHENGIGHETSDANNENDE mens spill i verste fall er VANEDANNENDE.

Intet argument, din horeunge, drep deg selv for skolen i morra eller jeg kommer og rævknuller mora di mens du ligger der med brukne ben og armer ut av ledd og griner etter nåde og ser på.

Har du store hamburgere?

JA!!!

Ta thorazinen din nå, anonsen.

Har aldri hort om det for.

Fordi
1 det er en större kultur av "semittguden", så det er mere å feste troen til, og flere å diskutere det med
2 Norrön tro som en faktisk religion er utdatert og strekker ikke til for det större verdensbildet vi har idag (kristen gud tror jeg også holder på å bli utdatert, men det er bare min mening)
3 fleste "religiöse" i norge bryr seg ikke noe særlig om hva de tror på, de vil bare ha en tanke om at noen vokter over dem til en hver tid, så de tar det förste og beste de finner
4 både norrönt, og gresk, og keltisk og så godt som alle andre lokale europeiske myter ble sett på som en "usivilisert tankegang" som folk fortsatt bærer preg av idag

velg hva du synes er det beste svaret, men det er sikkert noen som kan svare bedre

Nei, du har vel ikke det når det er pleieren din som ordner pillene dine for deg.

>Bortsett fra at tobakk er AVHENGIGHETSDANNENDE mens spill i verste fall er VANEDANNENDE.

Akkurat som om det er noen forskjell.

Det er ganske akseptert i spillbransjen og blant spillfans at spill forer til vold. For ti år siden var det kanskje noe man lo av, men i dag er det det de fleste tenker.

...

Jada. Og masse smågodt.

Mot meg i Glasshuset.

Hallo
Jeg lærer norsk

Kult. Noen spesiell grunn til det? Lyst på jobb i eksportbransjen eller bare interessert i landet/språket?

En natt for å være forvirret
En natt for å ǿke sannhet
Vi hadde et lǿfte avgitt
Fire hender og så bort

Begge under påvirkning
Vi hadde gudommelig lukt
Å vite hva man skal si
Sinnet er et barberblad

Å pårobe hender fra oven
For å stǿtte seg ved
Vil ikke vært godt nok
For meg, nei

En natt meg magisk hast
Begynnelsen en enkel berǿrelse
En natt med skyv og hyl
Og så lettelse

Ti dager med perfekte sanger
Fargene rǿd og blå
Vi hadde et lǿfte
Vi var forelsket

Når da?

Har du ikke fått med deg at spill forer til vold mot kvinner og voldtekt? Nei, det er fortsatt ikke mange som tror at de forer til at folk blir massemordere eller blir med i kriminelle gjenger, men det er veldig vanlig å gå ut i fra at de forer til kvinnefiendtlig atferd.

Hva mente han med dette?

I morgen kveld klokken 10. Så kjoper vi store hamburgere på Annas.

>dfn ingen jv å se nordlyset med
nrk.no/nordland/nordlyset-tilbake_-_-jeg-trodde-det-var-en-gronn-sky-1.13114850

>dfn ingen gv å se nordlyset med

Yeah, not any practical reason, I just really enjoy visiting Norway and I'm interested in the culture and history

Du lyver. Det finnes ikke jenter her.

Jeg er ikke jente. Alle hater vel jenter?

nrk.no/urix/svensk-rapport_-_-farlige-kjemikalier-i-hver-andre-plastvare-1.13110829
>GIFTIG LEK: Plastgjenstandene er mange på norske barnerom. Plasten kan inneholde stoffer som er kreftfremkallende og hormonforstyrrende.
>hormonforstyrrende
Kanskje det er derfor det er så mange homoseksuelle i samfunnet vårt i dag. Hmm

Nei, homofili er en epigentisk tilstand
en.wikipedia.org/wiki/Epigenetic_theories_of_homosexuality

Det er kanskje derfor det er så mange hanreier, men ingenting kan fore til at noen "blir" homofile. Man blir fodt sånn, ingenting kan påvirke at noen "blir" homofile.

>man blir födt sånn
>men det er epigenetisk

Må du bestemme deg.

Om du påstår at epigenetikk ikke er noe man blir fodt med så må du framlegge bevisene for det. Ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis.
Ca. 2% av befolkningen er homofile, så det er du som må bevise dine påstander her.

Epigenetikk betyr at gener kan bli påvirket at miljö din forbanna tosk.

Ergo, en epigenetisk forklaring på homofili, betyr at man har gener for det, men at miljöet kan påvirke hvilken vei du ender opp.

Og du mener at alle fodes med det samme utgangspunktet?

Hva faen snakker du om?

Ikke alle fode med den samme epigenetikken. Om du har DNA´et som forer til at du blir homofili så fodes du med det, det er fortsatt bare en liten del av befolkningen som fodes med de genene.

Ingen kan "bli" homofile, det er fortsatt genetisk, siden det er en så liten andel av befolkningen som er det.

Har du lesevansker?

Les dette brevet en gang til.

is Newfoundland /scandi/?

Har du lesevansker?

Bare de som har utgangspunkt for homofili blir det, ingen andre kan bli det. INGEN ANDRE.

Ingen andre enn de som fodes med det epigenetiske tilfellet for homofili kan bli det. INGEN. Så slapp av, ingen kan forvandle deg til homofil. Du må bli fodt med de genene for å kunne bli det.

>Bare de som har utgangspunkt for homofili blir det, ingen andre kan bli det

Nei, men poenget her er jo det at DU brukte epigenetikk som et argument, men du har drivi og argumentert i mot det.

Som jeg sa tidligere, så *betyr* epigenetikk at gener kan bli påvirket at miljö.

Ergo, har man gener som gjör at man *KAN* bli homofil, så betyr ikke det at man nödvendigvis *BLIR* homofil.

Forstår du det, eller må jeg gjenta meg enda en gang?

dagsavisen.no/nyemeninger/muslimene-reddet-europa-1.772078
Overskriften er ikke bra men artikkelen var ganske spennende,stod en del der jeg ikke viste fra for av.

Rightful viking clay.

La oss gå gjennom dette sakte, så du kan forstå det.

Ja, gener kan bli påvirket. Men bare noen.

Bare noen

fodes

med

gener

som

kan

påvirkes

de

blir

homofile

Bare noen fodes med genene som kan påvirkes så de blir homofile. Ikke alle. Bare noen. Bare. Noen.

Samme som diabets 1. Bare noen fodes med utgangspunktet. Ikke alle. Bare noen.

Forstår du det nå? Bare noen. Ikke alle. Bare noen. Bare. Noen. Ok?

wew, now we've confirmed three viking settlements on the island

Ja, de som har gener for å bli homofile, kan bli homofile.

Vi er enig der. Og det kun en liten del av befolkningen som er homofile.

Men et dypere poeng her, som du tydeligvis ikke forstår, er jo det at epigenetikk handler om at man kan ha gener for alt mulig rart, men effekten til de genene kommer aldri fram pga miljö.

Ergo, det er også mulig at det er man mennesker i samfunnet, som har genetisk anlegg for homofili, men som aldri ble homofile.

Nice. That looks straight outta Norway.

Dette har megmegpotensiale, gutta.

yeah thats gros morne park in western newfoundland, absolutely gorgeous

this pic i took just outside of st. john's harbour

Ja, hvis du er ti år gammel.

Dette er 4kanal, hva tror du foregår her egentlig?

Nice. I hope to make it there one day. I also want to visit the island on the island on the island.

...

Fra lakrispiper til hasj og til helvete!

...

Min neger!

youtube.com/watch?v=fZ8NQ3C6JWw

Hei Bodöuser, kan ikke du laste opp lyrics til Fire Pils og en Gravferd?

youtube.com/watch?v=iPXHYu-na5I

Hæ?! Nekter meksikanerne å betale for muren til Trump?! Hvem hadde trodd...

>dette er norsk hip hip
Haha, fy faen...

youtube.com/watch?v=cY1gf11_IzU

Fra ille til verre. Fytti helvete...

>mfn denne var i relaterte videoer
youtube.com/watch?v=sBxv0jkcJQE

...

Forstår du ikke dialekten?

...

>Mfn jeg aldri hadde en tenåringskjærlighet

Endelig hǿst

Sorry to intrude on your thread guys, but what's the deal with nynorsk and bokmal?

Velkommen o melankolske morke

Many years ago an autistic person went 'muh dialects' and created nynorsk.

Bokmål is the proper language. Nynorsk is a hipster language that's being forced on people and kept on life support because of its historical value.

...

Jeg vet ikke hva du snakker om...

Hva faen jeg elsker nynorsk nå

Thanks, I think I get it now.

...

...

Mjolk heter det jo på ostlandet også.

Fanden!

ja, sier ofte mjolk eller mjælk sjæl

no.wikipedia.org/wiki/Den_nye_tellemåten

e24.no/privat/bsu-boligsparing-for-ungdom/kraftig-fall-i-unges-boligsparing-haaper-de-ikke-har-gitt-opp-boligdroemmen/23781288

Har vi gitt opp drommen om å eie?

Is this meme stuff still a thing around your cities?

youtube.com/watch?v=-VBdAY8eA9w

...

Ka skjer?

drikker kaffe og myser gjennom nettaviser

Is trondheim worth visiting? Also, did you guys already burnt down the cathedral of nidaros?

It's hard to set fire to rocks. Never been in Trondheim myself, I tend to travel out of this country rather than within it. Prices and such