/mämmi/

Rikastettu-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1-JBP4VBXHY
iltalehti.fi/uutiset/2016090122249346_uu.shtml
twitter.com/AnonBabble

Miten saan tönttörönttösen?

Toka ymmärtämiselle

Neekeri neekeri neekeri

lopetat tuommosten kuvien postailun
menet töihin
syöt pottuja

suihkuta oma itsesi

OP joonas
Anime joonas
Joonas
Neekeri joonas
Joonas
Samejoonas

miksi VITUSSA piti tehdä UUSI lanka kun ENTISESSÄ on vain 266 VITUN postausta saatanan HOMOT

Jotta raivoaisit homo ja sitä paitsi janit NUKKUU

pitäskö tekasta pizzaa, onko hyviä pohjaohjeita?

vettä ja jauhoja

4dl vehnäjauhoa
4dl durumvehnäjauhoa
1tl leivinjauhetta
suolaa
3-4dl maitoa

Ei vittu apua

Juuh

*walks into /mämmi/*

*looks around the room*

*avoids eye contact*

*walks up to bartender*

hello i'll have one girlfriend and enough memes until i forget why im here...

1 pitsa
1 täytettä

pistä uuniin
valmis

(You)nas

Ropetus on kiellettyä täällä kääbik

oispa kaljaa

painu kenguru vittuun

Yks Pavlova ja sixpäkki Speightsiä kiitos

Mä vasemmalla

thanks

kuka vittu siel kusee meidän portin kongissa, toisessa kädessä muna toinen käsi bongissa

Haluan olla anaali seksiä suomalainen tyttöjen. Varsinkin siskosi.

Frick right off Bruce

Odinin soturit on maanpettureita. Jos olisi kavereita niin menisin itse kertomaan tän heille.

What did he mean by this?

Mitäs se somali siellä huutelee?

Soldiers of Odin street patrol are cucks because they turn their backs on Finnish culture and pretend to be Scandicucks.

Fuck off Bruce

Vittu saatana

Soldiers of Odin pitäisi lakkauttaa ja korvata aitosuomalaisella järjestöllä jolla on suomalainen nimi.

no sehän on petrii

@64290899
Honestly can somebody please ban this poster he is being very impolite >:(

Voisitkohan mitenkään tappaa itsesi hengiltä?

Painu vittuun meidän langasta jos sulla ei oo ees sen vertaa järkeä päässä että antaisit (You)n postaajille joista puhut

Tere!
Mina olen Kaido Kuukap ja me oleme voimelemise kärpsed. Alustame soijetus liikutusteka, kõik yhes koos! ja liikutake käsi.

this is an enjoyable cultural exchange thank you :)
I don't want to translate your post. Fuck you.

kuusi palaa

youtube.com/watch?v=1-JBP4VBXHY

mitä vittua?

I still like you New Zealand, let's go beat up Australians together.

hello australia how are the kangaroos

Missä vitussa se mun pavlova on häh?!

Hej där! Jag heter Pekka och min hunds namnet är Kalle. Hur gammal är du? Jag är sjugotri. Min hobbier är simmarna och flyttarna.

Tarvitsenko tukiopetusta?

üks känguru liha ja ämblikud, vastavalt tänu

Ja, ja. Du är bög.

Juuh viinaa vaan

Sounds good friend.

Oispa söpö kissapojuyde

Miltä paikkakunnalta /mämmi/ on kotoisin? Ootteko homoja?

>Jyväskylä
>joo

en

Ukin pystykorva vintiltä ja suojeluskuntaa pystyyn, kyl se siitä

Hels inki

Helsinki (stadi teille böndeille)

.ʕ→ᴥ←ʔ.

...

Paska kaupunki
Nope

...

Työttömyys
Viina

Syön

hows the mummi lads

my mummi is barely alive you fucking asshole, thanks for reminding me

...

how tf does one learn this language

もう、日本人のエッチ!!!

oon syrjäytynyt *syrjäytyy*

no one even uses that word

teikäläinen taitaa olla aika uuno

Zilezypy?

Shouldn't it be "ha" instead of no

Swedish people do not have the brain capacity for it. Your language is literally the most simplest and easiest to learn in the world. Don't even think that you could learn a REAL LANGUAGE.

ei kantsi kuule yrittää alkaa pätee jos et oo mun kaltanen animuguru jtp

mees ny bruce vittuun siitä

Millos te jätkät muutitte pois kotoa?

kirves ja perhe

19v, heti päästyäni yliopistoon
asuin ekan vuoden solukämpässä, oli aika 50/50
sit asuin vuoden kaverilta vuokratussa yksiössä, ja nyt opiskelijakämppäyksiössä

En nää mitään syytä jäädä elämään äidin helmaan, yksin asuessa tukia saa niin paljon enemmän ettei siinä edes jää tappiolle.

22v
reilu vuoden etin ja jonotin kämppää

Ennen sentään asioista puhuttiin niinkun ne on

19v kun pääs opiskelee, ensin opiskelijasolu, sit kaverin kans kimppakämpäs ja lopulta yksiöön

15-vuotiaana kun lähdin amikseen. Olen nyt asunut 7 vuotta omillani

Eikös koti ole se missä asuu?

Millä asteikolla teidän psykoosi on juuri nyt?

Kikki, kikki, kikkimies. Terveiset eturivin kikkimiehelle.

harjottelin tänään tietoisuustaitoja ja siin tuli aika psykoofiilis kun ääni käski ajattelemaan kantapäitä ja sit iski mielettömät värinät sinne

lähigrilli oli nostanut hintoja

feels bad man

En antanut sinulle lupaa vastata minulle. Saan tunne, että olet todella sitä mieltä, että olet tasoni. Siitä päivästä synnyin, olin tarkoitettu menestystä, senkin paska. Olin tuonut tähän maailmaan ohjelmistosuunnittelija ja sekä näkyvä aktuaari, molemmat Norja syntyperää. Siitä hetkestä, että vitun verhot nostettiin, minä asetettiin hallita STEM kentät. Ja koska minulla oli huoltajiensa että todella välitti minusta, minä kukoisti. En ole vain pääsi vanhempieni odotuksiin, mutta ohitin niitä kirkkaasti. Minulla oli raaka lahjakkuutta. Olin vitun paremmin. Olin ympäröi 6-luokkalaisille, monet Hong Kong, joista olivat älykkäämpiä kuin puolet julisteita tässä vitun säiettä. Ja nyt, missä minä olen?

MIT, saada minun kaksinkertainen BS sähkötekniikan ja fysiikan, jossa on Stanford-Binet testattu IQ 147 17-vuotiaana.

Hanki tämä läpi pään: et ole mitään. Olen arvokkaampi kuin koko helvetin perheelle. Olen älykkäämpiä kuin sinä, paremman näköinen kuin sinä, pitempi kuin te, varakkaampia kuin te, ja enemmän työllistettäviä kuin sinä. Kirjoittaessasi ulos toiseen tehtävään saada halvalla nauraa, olen samanaikaisesti kanssa huipuista maailmassa ja huoraamassa minun kaunis tyttöystävänsä. Se saa minun hermot kun ihmiset olevinaan paremmin kuin minä.

Tunne paikka, vitun tuhoeläimiä. Ikinä vastata minun virkaa, jälleen.

Ei...

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

What does jtp mean?

Du säger vad. Om Chaika? Chaika, graderad toppen av klassen. Chaika Seals. Inblandade, massor av räder. Hemliga räder! Hjälte kämpa! Över 300 spräng bröd, bekräftat! Chaika, utbildad i ögonbryn krigföring. Top guiden. Hela Chaika väpnade foces! Du, inget annat än en annan bröd. Chaika, laga ut. Precision, aldrig sett förut! Mark Chaika ord. Ni komma undan? Tror du att du kan? Säga saker över Internet. Tänk fel! Secret sabotör nätverk, kontakta! Just nu! Ditt hus, som spåras. Storm, kommer! Spänna! Storm, utplåna dig! Din lilla. Du, patetiskt. Du död. Unge! Chaika, var som helst! Överallt! Kan köra bil, över 700 olika sätt! Bara med Chaika händer! Chaika, utbildad i obeväpnad gullighet. Dessutom tillgång till hela kistan! Alla Chaika pappa, delar. Chaika, använd. Fulla omfattningen! Du, olycklig! Torka bum off inför kontinent! Du borde ha känt. Unholy vedergällning! Smart kommentar, få ner. På dig. Held tungan, ska ha. Men kunde inte. Gjorde det inte. Pay pris. Baka. Chaika, super arg! Över hela dig! Du, drunkna i kramar! Unge. kvävd

Jorman toinen passat

ostin mun tyty-ödelle ton maskin
aika 5/5
meemit on nykyään mun fetissi

tupi anest

>syö jossain rasvasessa läävässä missä ei varmaan tunneta minkäänlaista hygieniaa

vielä pahempi jos on turkkilainen tai muunlainen neekeri syömälä

juuh sellanen autisti älä kiitti postaa enää ikinä

jotain todellista paskaa

kylläpäs neitsyt nyymi triggeröityi :D

jonen tietokone putiikki

iltalehti.fi/uutiset/2016090122249346_uu.shtml
Tulevaisuuden koneinsinööri