/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

Late avond & vroege ochtend editie

Welkom: Jij

>dvw depressief

Stoot voor het slapengaan

Jenna?

200 uur aan werk, aan bouwen van dorpjes, spul bijhouden met excel omdat alles anders onduidelijk als de neuk zou zijn. Perfecte Gameplay. Perfecte personage.
Allemaal als sneeuw voor de zo.
Ik Ben depri nu.

Fallout 4 is nooit meer hetzelfde.

Letterlijk wat lul je

Ik speelde nucleaire neerslag 4. Maar mijn save bestand is corrupt. En daar had ik 200 uur ingestoken.

Dat krijg je ervan als je kutspellen speelt

>Wat zijn meningen
Elke kanker spellen speel jij dan? Geen zeker?

De laatste tijd eigenlijk niet.
Het enige spel waar ik op het moment naar uitkijk is Ace Attorney 6 die volgende week uitkomt, wat eigenlijk gewoon een verkapte visuele roman is.

.. Ik Baal echt als een stekker, dat het spel de save file niet kan vinden man. Kloten fallout. Ze moeten de engine vervangen ofzo. Spel deed ook al gigantisch raar de hele tijd dat ik het speelde.

Tja, zelfmoord is altijd een optie.

pls translate

SHART

My bad, forgot pic. I get that it's a joke about Belgium and South Netherlands but i don't get all of it

Ik snap er ook niks van Demarcus

Kanker wil niet werken op zondagochtend

...

Ik kan niet slapen oetz wat is dit

waarom ben ik zo vroeg wakker

>8:30 wakker
Hier gaat iets niet goed, had 7 al wakker moeten zijn

>Visuele roman

Help! King Filip still has an iron grip on Belgium.

Opwillem (?) within 3 seconds or the Southern Dutchmen will never experience Willem's love!

No idea what this means.

ewa bruuders

Fawaka mi brada

non spang

omdat de morgenstond goud in de mond heeft, michael.

Dat is van roodhet /r/cirkeltrek

>dvw geen nederlandse vd om samen melk uit de automaat te drinken

>melk uit de automaat
Wat?

vlaamse deernes zijn toch ook schattig, bart?

De draad voor de Finse taal (5 miljoen sprekers) is 10 keer actiever dan die voor die Nederlandse taal (20 miljoen sprekers).

De franse draad (100 miljoen sprekers of zo) is ook dood als de neuk.

Waarom?

Finnen zijn autisten.

> Waarom?
Omdat de Finnen nu eenmaal niets anders te doen hebben dan te schijtpalen op de vroege zondagmorgen.

Hier ligt een taak voor u.
Verhoog uw paalactiviteit en u zult de grootste worden.

Dit

ik zit nu op de wc vma

>boeken maand te laat bij de bieb
>2 herinneringsbrieven voor rekeningen
>Een docent die ik na bijna een maand nog terug moet mailen
Waarom doe ik dit soort dingen niet gewoon gelijk

moet je poepen

Ik kreeg al een brief van de deurwaarder omdat ik mijn boeken niet had binnengebracht.

Koek, voor 10€?

Dat zou dom zijn

Toen ik nog op de middelbare school zat moesten we een groepswerk maken rond een boek. Ik leende het uit de bib en één voor één lazen we het. Een van mijn groepsleden liet het gewoon thuis liggen terwijl ik brieven van de bib kreeg. Hij heeft pas na een maand ofzo uiteindelijk het boek teruggebracht en de boete betaald.

ja

Wie plast nou zittend

Er is altijd iemand erger.
Ik heb al 10 jaar een boek van de bieb hier liggen, ben ondertussen al twee keer verhuisd dus hoor er niks meer van, ik kan me niet voorstellen hoe hoog de boete is

Welk boek?

>mgw ik hier al 3 jaar boeken heb liggen van de bibliotheek van de RUG, maar de universiteit mij niet kan contacteren omdat ik niet meer in Groningen studeer

Taakspanning: een praktische gids

Wat doen jullie in je vrije tijd?
Ik kijk eigenlijk alleen maar tekenfilmpjes.

Ik probeer een andere hobby te zoeken maar ik heb geen idee.


Hoe is een WO opleiding trouwens?
Ik kan geen HBO doen want ik ben bang voor groepsprojecten.

4kan

Programeren en dingen proberen te kraken

> Wat doen jullie in je vrije tijd?
lezen, interwebs, gitaar

>weer niet overleden in mijn slaap

Goedemorgen schatjes!

>Impliceren dat er geen groepsprojecten zijn op de universiteit
WO is veel zelfstandiger. Als je een project op het hbo verneukt, trekt een docent aan de bel. Als je op de universiteit een project verneukt vragen ze achteraf waarom je het hebt verneukt

goedemorgen, schoonheid!

>Wat doen jullie in je vrije tijd?
Drinken met vrienden
Bordspellen
Computerspellen
Motorrijden
Film kijken

> Bordspellen
Welke?

>Bordspellen
>dvw het zo lang geleden is dat je nog eens Kolonisten van Catan of Risk met je huisjongens hebt gespeeld
;_;

> Risk
eindigt altijd in ruzie oetz, net als monopolie

Monopolie is een kutspel. En niet waar.

Heel veel Catan, maar ook veel andere.
Tijdje niet meer gedaan en heb ze zelf niet, dus weet de namen niet meer.

Dan doe je het fout

Zin om Catan met mij te spelen, user? Waar woon je?

Monopolie is heel leuk, als je aan de winnende hand bent. Voor de verliezer is het inderdaad een rotspel.

Nederland

Ik woon in Hilversum, zou het niet erg vinden maar verwacht niet dat ik ook maar enigszins goed ben.
Komende weken ben ik niet beschikbaar of in dit land, dus je moet er later maar eens op terugkomen

Heb je ooit Carcassonne gedaan?

Oke, dat is niet zo ver van België. Je mag om 2 uur komen, breng Catan mee.

Nee, je moet gewoon dobbelen, het is puur een geluksspel als ganzenbord. Het enige dat je kunt doen is kaarten ruilen.

Misschien kunnen we eens een miet organiseren met een paar nederdraders en Catan spelen.

Ja

>letterlijk de grens overgaan voor een kutspel

ben je serieus neger? heb je geen vrienden?

Monopolie is echt niet alleen een dobbelspel. Er zijn verschillende strategieën.

>België
>de grens over

Ja. Jawel. Het lijkt me gewoon een leuk idee voor een nedermiet. Beter dan gewoon op cafe bier drinken. We kunnen ergens in het midden afspreken.

Ik heb het ooit één keer gedaan, maar kan me herinneren dat ik razend enthousiast was.

Zijn er ook schakers onder de anons?

Reverse engineering of wat bedoel je?

ik schaakmat je moeder

Kom ff linkje droppen naar de huidige Sjineze Meuk Draad en waarom het loont om sjineze meuk te kopen

Je bent al royaal te laat voor de inschrijving.

Alleen de koning kan schaakmat staan, user.

videospelletjes
filosofie en klassieke boeken lezen
een taal leren
/heffen/

En?
Vorig jaar had ik ook niks gedaan.

Maar ik heb een beetje last van motivatie problemen omdat ik niet weet wat ik wil doen, als er uberhaupt iets is dat ik wil doen.

aardige kwaliteitshobby's heb je daar, vriend.
> afgezien van videospelletjes

goedemorgen schatjes

Was er een tijdje mee bezig maar ik voel me zo dom als ik verlies dus stopte ik.

goede morgen, zonneschijn.

Videospelletjes zijn geweldig oetz. Maar alleen binnen een evenwichtig leven.

iedereen met herhalende cijfers mag aan mijn ballen zuigen

Hoi! :3

Dan is het goed. Een uur per dag kan geen kwaad.

maar hoe beter je wordt, hoe minder je verliest.

>Catan

Als bordspellen vrouwen waren dan was dit een 10/10 schattigtaart. Ik speelde het ook wel vaak via de computer, je had het ook op cd-rom een paar eeuwen geleden.

"Als ik het had zou ik het ruilen"

GODVERDOMME KUT AI

het is een goede mengeling van geluk en strategie.

Ik schaakte vroeger veel. Ik had een officiële ELO-score van 1787 toen ik nog schaakte in Gent

Is dat hoog?

Ik vond het überhaupt al maf dat de computer me vertelde wat hij wel en niet had (hoewel niet de hoeveelheid). Ik zou nooit in een potje catan los laten welke grondstoffen ik heb.

Maar goed, op een gegeven moment heb ik het geluid maar uitgezet, de stemmen vervelen na een tijdje.

Ik speel 12-16 uur per dag, is dat ook goed?

dat is te decadent voor woorden, user.
zoek hulp nu het nog kan.

Nick van Nick & Simon heeft een ELO van over de 2000, dus dat mag je zelf bedenken.