/mämmi/

Pro-burka feministimuslimineekeri - painos

>yle.fi/uutiset/feministipuolue_haluaa_seka_bikinin_etta_burkinin__arvokonservatiiveille_se_sanoo_ei_kiitos/9131071j
>Feministien tavoitteena on – paitsi romuttaa isäntävalta eli patriarkaatti – saada aikaan Suomeen samanlainen "F-efekti" kuin Ruotsissa, jonka jälkeen lähes kaikki puolueet julistautuivat yksi kerrallaan feministisiksi.
Juuh.

Kakkaa alkupostauksessa ja melkein 30 postia prematuuri ejakulaatio.

Feministit homoseksuaalien tyyliin lisääntyvät ainoastaan värväämällä, koska eivät kykene tuottamaan lisääntymiskykyistä itsensä kaltaista jälkikasvua.
Feminismin ehkäisynä toimii täysjärkisyys ja huumeiden käytön lopettaminen.
Pitkälle edennyt feminismi ilmenee pahana hajuna ja ylipainona.
Näkyviin oireisiin kuuluu myös islamin mukainen pukeutuminen tai ristiriitaisesti kirkkaalla varoitusvärillä pilattu hiusmassa.

>feministimuslimi
Semmosiakin on? Kirjaimellinen 0,001%

En ymmärrä. Feminismissä on sinänsä ihan kiva ajatus mutta feminismin pitäisi lähteä siitä että naiset alkavat itse tasa-arvoisiksi eikä siitä että tasa-arvo luodaan keinotekoisesti?

Ei tarpeeksi naisia oikeilla tieteenaloilla? No vittu opiskelkaa niitä älkääkä humanisteiksi. Pienemmät palkat kuin miehillä? Taas sama homma, ei se liity sukupuoleen vaan ammattiin.

Dr. Warda Ahmed Phd (Harvard)

>YLE-lanka

Kaikalakkkä kateekkeuloi bikisikkaaaää soikemmiä kekkosikkoä

Löytyykö /mämmi/stä bluessin soittajia? Ei millään löydy jammailu kaveria Sup Forumssta eikä muusikoiden.netistä

Täällä ois yks suunsoittaja :DDDDD

doing a poo

Vielä satakunta vuotta sitten feministit taistelivat hamepakkoa yms vastaan ja olivat sitä mieltä, ett' naiset jotka pukeutuivat vapaaehtoisesti hameeseen olivat pettureita ja vain aivopesty alistavan kulttuurin toimesta.

ostin 24-pack kaljaa ja teen tortilloja

vitun läski

Mitäköhän tänään söis

teen broileri tortilloja. ei niissä oo paljoo kaloreita

Lueppa niitten tortillojen kalorit tyhmä

miten voi olla feministimuslimi? aika aivopieru

Koska on nykyinen vuosi.

miks oot noin vihanen? onko darra?

He was right

pooping atm

oon ryypännyt tiistaista asti ja liipaisin tossa jääkaappiin jääneet kolme kaljaa aamupalaksi

pitäis varmaan jotain ruokaakin käydä hakemassa mutta mietin että ostaiskohan sitä kaljaakin sit samalla

oon laihtunu iha vitusti ku lopetin juomisen

Jep. Itte lihonu varmaan 2-3kg. Mut kyl ne saa helposti pois.

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

oispa tönttörönsenviilipöntöötötin

Poo brewing atm

kakarat huutaa "SUOMII" ulkona

me ollaan voitolla. jos kakarat jo tossa iässä tajuaa oman maan tärkeyden niin me voitetaan.

Equality of outcome ja equality of opportunity on vahän liian vaikeita konsepteja keskivertonaiselle ja neekerille.

Toi horo tekee vissiin hyvää teetä. Ja antaa persettä halvalla. Luin netistä.

Huomioikaa artikkelin kirjoittajan nimi.

joku ransklainen paska.

en ihmettelis jos ois jutku

Jään kotiin kuolemaan

Juuh

>luentoja 8-17, pari vielä päälekkäin et kotona pitää opiskella kivekset hiessä

Eih mitä vittua, ei tässä näin pitänyt käydä. Sit vastapainoks ens viikon tiistaina, keskiviikkona ja torstaina ei ole mitään paitsi yliopiston avajaiset.

Semmone fuksi siellä.

OON NEET
HAHAH OON HAHAHAHA

>luentoja 10h viikossa ja perjantai vapaa
lälläslää

Olisinkin, kolmas vuosi menossa. Ei vaan kehtaa jäädä kotiin kun kaikista eka luento niin voi jopa olla jotain asiaakin.

Juu viinaa vaan.

Mieluummin toi kuin armeijaan paluu, vaikka onkin helppo viikko edessä.

Pitää vielä odottaa vuosi, että saa opiskelut aloitettua kauppiksessa josta sain paikan tänä kesänä. Vuoden pituinen ajanjakso, ei helvetti. Kaipaa jo nytten siviilielämää.

...

Ei ihmekkää ku OP kirjoitti sen väärin, ota se j pois sieltä lopust.

Mielummin armeijaan paluu kuin siviilielämä.

Onneksi toiset kertausharjoitukset tälle vuodelle tulossa, että ei tarvitse masentua yliopistolla. Kaipaan jo inttielämää.

Inttielämä on paskaa. Arvotonta työtä tylsässä seurassa ilman vapaa-aikaa.

No, suoranaisia feministimuslimeja ei varmasti ole kauheasti. Mutta ulkomailla -varsinkin anglovyöhykkeellä- ovat useat feministit ja SJW porukat sympatisoineet jokaisen viimeaikaisen terroi-iskun aikaan muslimeita. Silloinkin kun se yks tyyppi ampu niitä homoja orlandossa, lähes kaikki tunnetut (ja vähemmän tunnetut) feministit & SJW:t alkoivat tiedotusvälineissä puolustaa muslimeita henkeen ja vereen. Sinäänsä hassua kun feminismi -niin perinteisessä kuin nykyisessäkin tarkoituksessa- on täysin islamin arvojen vastainen.

Kannattaisko lopettaa se nysväily ja kasvattaa pallit vaikka? Olen kuullut, että auttaa inttielämässä aivan helvetisti jos ei ala joksikin säälittäväksi spade-tason äijäksi.

itse haluaisin pitää inttielämästä koska käskyjen seuraaminen on ainoa asia mitä osaan
itsenäinen ajattelu ei oo mun asiani, haluaisin olla sotilas
harmi vaan että mulla kävi tosi paska lykky ja sain "huonon kuulon" (ja mahdollisesti näön) takia b-paperit niin joudun varmaan kirjuriksi tjsp

Vitun vammanen :DD

>aivotonta perseilyä hyvässä seurassa ja käytännössä kaiken voi muuttaa vapaa-ajaksi
ftfy

>kirjuri

Hyi

Is this the daily pörä-pörö thread?

:-----DDDDDD

no en mä nyt kirjuriksi halua mutta se on todennäköisin näillä näkymin
haluaisin mieluummin sissiksi tai jääkäriksi tai jotain semmost

Nautitko paljonkin siitä kun sulle maksetaan 21 senttiä tunnilta metsässä tetsaamisesta?

Kirjuri on yksi intin parhaimmista hommista.

Hakkasin koko intin ajan linuxilla ja kattelin tutkan näyttöä. Välillä sitten ajelin pasilla, että joo.. Olin aika tyytyväinen.

Pointtina se, että ei intti ole niinkään perseestä, saisin vaan vaihtoehtoisesti sossun tuilla parempaa tuntipalkkaa käteen vetämisestä ja nukkumisesta.

Joo tiedän. Vittu tämä elämä on perseestä. Pääsispä takaisin niin ei tarvis vetää käteen ja nukku vain.

Joo.

Taitaa olla aidosti paska elämä jos löytää armeijan työstä sisältöä elämäänsä

Mitä vittua sitä voi työttömältä odottaa? Ei enää viinaakaan jaksa vetää.

Mitä Bismarck ajattelee?

No mene töihin.

mee pelle KOU-LUUN

...

varför hatar ni bättre människor?

"Vitun Niklas keskeytti mun kesäloman"

Ei ollenkaan luentoja, pelkästään projekteja.

Juu viinaa vaan

Oispa kissan kuivamuonaa

Oispa hali tyyny

ite ajattelin ostaa kunhan opintotuki tulee ens kuun alussa :3

Onko teillä kaikki kondiksessa?

Juuh

Juuh

>[... ..... .... ...]

I'm going to suicide

Hivee olo vieläkin

なぜ自殺しようとしてんの?

Refer to the guide to make sure you're following proper protocol お願いします

Tän takia sossua ollaankin poistamassa.

Jotta ne vitun ROTAT saadaan sitten TÖI HIN.

Mitä sä meinaat että "mitä jos tehtäisiin työstä houkuttelevampaa ja kannattavampaa sen sijaan että poljetaan työntekijöitä ja sitten poistetaan turvaverkkoja jotta saadaan pidettyä ne pakolla siellä TÖI SSÄ"?!!
TÖÖÖÖÖIHIN
Vitun ITUHINTTI
TÖÖÖÖÖÖÖÖI HIN

I had read the book in high school era

now time to go
bye

Bye bye japanon

ja na

Did you consider seppuku at all, even briefly? Was hanging your first choice from the start?

k bye

you are an hero

Hello Finnanons.

Now that I have settled in Helsinki, I would greatly enjoy finding a group of boardgames/RPG players, and I figured you would be the right guys to ask for directions.

Know any association or shop (no, I do not wish to play warhammer) that couls lead to me finding a group ?

WHy there's a metal pillar like that in your house? Are you living in a warehouse?

Is your shitty camera the reason you are committing suicide ?

juu viinaa vaan

...

Valkoviini or punaviini ?

???

In Finlant wii trink boos
Bordkames ar for kits not jet in ammattikoulu

>viini
Viinaa, no wine u fagit

go to the nearest bar, preferably in Kallio
you can find all kinds of gentlemen there who play RPG games

nerd

(ei puuhun)

t. Hiroki Suzuki