/norgetråden/

Morgen-utgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=NS0XXN5iYzU
youtube.com/watch?v=YQtLxYde-rw
tv2.no/nyheter/8564322/
m.youtube.com/watch?v=ndhq7FZZPCc
nakenprat.com/par-soker-mann/324899-soker-mann-til-henne-cuckold-i-stavanger.html
nakenprat.com/par-soker-mann/323140-et-du-mann-nok-for-meg-vestfold.html
nakenprat.com/par-soker-mann/324873-par-soker-ekstra-mann-til-henne-utenfor-bergen.html
nakenprat.com/par-soker-mann/324789-soker-elsker-til-konen.html
nakenprat.com/par-soker-mann/288081-hun-vil-knulles-av-ung-gutt-jeg-vil-se-pa.html
nakenprat.com/par-soker-mann/324506-leter-etter-svart-mann-gutt-i-ostfold.html
nakenprat.com/par-soker-mann/323531-par-vesteralen-soker-bbc-stor-tykk-pikk-for-treff-i-kveld.html
nakenprat.com/par-soker-mann/228331-par-soker-mann-som-knulle-henne.html
aftenposten.no/osloby/185-mennesker-dor-av-svevestov-i-Oslo-hvert-ar-603762b.html
forum.kvinneguiden.no/topic/511394-cuckold/
forum.kvinneguiden.no/topic/447925-cuckold-menn-og-cuckold-kvinner-vi-er-helt-vanlige/
cuckold.no/
klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/136433211-dele-henne-med-andre-cuckold/
diskusjon.no/index.php?showtopic=1716767
slempike.blogg.no/1355466606_et_enveiskjrt_pent_fo.html
sukker.no/dating-forum/870347-cuckold.html
screwmygirl.blogspot.no/
vgd.no/helse-sex-og-livsstil/sex/tema/1416117/tittel/se-kjaeresten-pule-en-annen-tenner-det
familieprat.no/forum/thread/9629-cuckold
google.com/trends/explore?date=all&geo=NO&q=cuckold
youtu.be/ke_OgE_V6tQ?t=207
nrk.no/ostfold/her-er-de-enkle-tipsene-til-a-komme-seg-ut-1.13120550
twitter.com/SFWRedditGifs

FIRST FOR VIDKUN QUISLING

Forrige

youtube.com/watch?v=NS0XXN5iYzU

nei faen heller, snart leggetid gutta.

skulle gjerne klart å være oppe en time eller to til men det tror jeg ikke at jeg klarer.

god natt/dag

Do you guys know any good resources for learning nynorsk? Everything I've found seems to be for bokmål.

don't bother with it, it is a meme.

I keep hearing that bokmål is just norwegified danish though...

yes because it is. nynorsk is the same but it's simply a collection of dialects forced into a written language that doesn't resemble any one of the dialects properly.

If you want to learn true norwegian you're better off learning icelandic.

If you want to communicate with modern day norwegians, stick to bokmål and then when you understand that you can consider looking into nynorsk.

keep in mind you're likely going to have problems understanding some/a lot of dialects here anyway as in some cases they almost sound like different languages.

i.e Bergen dialect vs Oslo dialect

Thanks man, that's useful info.

Do the dialects/accents also change as you go further north into the country?

FEELS GOOD MAN. I'm honored.
#
Go for a border collie this time. They are my favorite.
#
Hold kjeft, kjære.
#
We are friends now

Yes they do, as does the tone of voice. It's typical to hear norwegians have a very "up and down" tone when talking, but that only holds true for people south of Trondheim. When you start going further north than that people will start their sentences with a sort of high tone and end on a low note.

>Go for a border collie this time. They are my favorite.

yes they are great, but I am not sure if I am ready for one yet. I've worked a lot with dogs, had over 70 when I worked at the dog sledding place but with your own dog it's different. it's your companion, I want even more experience with them before I take on a border collie.

My grandparents breed and show chihuahuas for a living so I've worked with dogs quite a lot myself. That's true, border collies need a lot of room and exersize, and you have to take the time to groom them. Long hairs need brushed everyday. I recommend a short haired malinois, it seems perfect for you.

Yes I've looked into the malinois but as with german shepherds there aren't too many good breeders around here sadly.

Anywho I think It's finally time for me to get some sleep now, the night shift awaits.

good night, friend.

Jeg er trott men universitetet kaller.
Nei da blir det en iskaffe for skolen gutta.

Cheez Doodles til frokost gutta.

DFN INGEN RUSELTOL KJ!!!

I AM A SAD LITTLE NORWEGIA MAN BOOOO HOOO.

*CUTS WRISTS WITH CHEESE SLICER*

hva i helvete jeg hater kongen nå

norsk republikk når?

youtube.com/watch?v=YQtLxYde-rw

Going to ask for this tail for Christmas since it's the only turquoise one I can find. What do you think.
Steve Erwin passed away 10 years ago and you're still salty?

Hva tenker han her?

Mafiaen

Hva skjedde med norge å nordmennen?

Hvilken by må jeg flytte til for å få en semi-autistisk jv?

Det er verre i Sverige.

tv2.no/nyheter/8564322/

Åssen er terrortilstanden I Oslo, folkens? Er det like for, eller er vi relativt trygge I Norge?

Det kan egentlig smelle når som helst.

>å nordmennen

If you wany to learn Nynorsk, learn Bokmål first. Nynorsk is a niche written language, and has the same grammar as Bokmål. Just has some slight variations of spelling as far as I'm concerned.

> t. Guy who got nearly top grade on Nynorsk at middle school

I så fall, hvor? Jeg gikk parallelgata til Karl Johan I flere måneder etter Paris-angrepet I desember.

Den typen person er sinnsjukt sjelden I Norge. Vet ikke hvordan det er I Sverige, men deres media ser ut til å legge ut rod loper for disse hele tida.

jeg er ikke norges ledende terrorekspert da, men t-banen virker utsatt sdm, stoppene fra nationalteateret til jernbanetorget f. eks. kan jeg se for meg at noen kunne gått amok og funnet mange å sprenge/skyte

Rapportert til PST

pff, ansatt av PST tenker jeg heller

I have a question for you guys. What things are arousing that a woman can do, without it seeming like they're trying? Think ambiguous arousal, like you don't really know if they're doing it on purpose or not, but you think is hot.
Related: m.youtube.com/watch?v=ndhq7FZZPCc

Simply leaning over a counter or picking up something from the ground, unintentionally showing off a tight ass right at my face gets the job done for me. I don't look for too long, though. I really don't know how far toxic feminism has dug into Norwegian culture compared to America or Sweden.

Thanks. I'm doing my research in case I need it someday. Anything else?

Are you asking us how to behave like a slut? Just be yourself.

Erhm . see Everyone is attracted to different things. Better to find someone attracted to your quirks than fake a persona to attract someone

>be yourself
I'm asking for manipulative purposes.

I like when they cook desu

Good, I've got the whole breakfast thing down.

I'm not fake, it's for business.

It is. Nynorsk is more beautiful imo. Written language doesn't matter that much when talking either way.

My dialect isn't close to any of them.

I like your dialect

""""""god"""""" morgen

Det der stinker det partysvenske av.

Hvorfor starte dagen med slik syting?

Are you sure? I'm Trónder. The whole country makes fun of us for our dialect.

Åpenbar falskflagger

Jeg liker bare raddikal Oslo-dialekt, Toten-dialekt og Lofoten-dialekt. Resten er bare irriterende synes jeg.

>sjeldent

nakenprat.com/par-soker-mann/324899-soker-mann-til-henne-cuckold-i-stavanger.html

nakenprat.com/par-soker-mann/323140-et-du-mann-nok-for-meg-vestfold.html

nakenprat.com/par-soker-mann/324873-par-soker-ekstra-mann-til-henne-utenfor-bergen.html

nakenprat.com/par-soker-mann/324789-soker-elsker-til-konen.html

nakenprat.com/par-soker-mann/288081-hun-vil-knulles-av-ung-gutt-jeg-vil-se-pa.html

nakenprat.com/par-soker-mann/324506-leter-etter-svart-mann-gutt-i-ostfold.html

nakenprat.com/par-soker-mann/323531-par-vesteralen-soker-bbc-stor-tykk-pikk-for-treff-i-kveld.html

nakenprat.com/par-soker-mann/228331-par-soker-mann-som-knulle-henne.html

Samme side hele driten jo.

Tack för hjälpen. Skall göra ett NORWAY yes meme för pol nu.

partysvensker er ikke bra

Barberte ballene på Fredag gutta.
Tabbe det fåvæ. Klor som fan. Skulle ha trimmet dem

Fordi livet er dritt? Kom deg tilbake til reddit om du skal være positiv

aftenposten.no/osloby/185-mennesker-dor-av-svevestov-i-Oslo-hvert-ar-603762b.html

Tenk å bo i Oslo a gutta

Your dialect is the funniest, but that's really cute. It makes you sound like you can't speak properly and is easy to make fun of you for it, and that's kinda hot.

forum.kvinneguiden.no/topic/511394-cuckold/
forum.kvinneguiden.no/topic/447925-cuckold-menn-og-cuckold-kvinner-vi-er-helt-vanlige/
cuckold.no/
klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/136433211-dele-henne-med-andre-cuckold/
diskusjon.no/index.php?showtopic=1716767
slempike.blogg.no/1355466606_et_enveiskjrt_pent_fo.html
sukker.no/dating-forum/870347-cuckold.html
screwmygirl.blogspot.no/
vgd.no/helse-sex-og-livsstil/sex/tema/1416117/tittel/se-kjaeresten-pule-en-annen-tenner-det
familieprat.no/forum/thread/9629-cuckold

hva tenker folket om fitte?
Hvordan får man seg fitte, fåvæ?

Bare å henge seg da, hvis du ikke har tenkt å bruke dagen på å fikse det som er drit.

ALLE land i hele verden har folk med cuckold som fetish, det er jo litterært absurd å klage på ett spesifikt land når det er et global fenomen.

Sweden Yes er et mye mer fengende begrep. Ruller bare så fint på tunga. Norway No er også mer fengende.

hanrei

Hva mente hun med dette?

Du forst

google.com/trends/explore?date=all&geo=NO&q=cuckold

Jeg fikser mine problemer, din dritt. Gå og fiks dine.

Det er ikke syting. Seks sett med hermetegn tilsvarer null, så han sier jo faktisk god morgen.

Nei, men seriost heng deg, hadde vært en bedring for tråden

It works as a conversation starter at least. If you're learning Norwegian, you'll get the same effect if you keep the American "r" and say "w" instead of "v" when talking.

Nei slutt opp med deg. Jeg liker ham.

youtu.be/ke_OgE_V6tQ?t=207

>trynet mitt når ingen jåddve

vilken guldgruva.

Ganske sikker på du finner like mye hanreiposting på tilsvarende svenske nettsider.

aHAahahahah

nej. vi gör inte sånt. vi blir hanrejade nog av staten

Hjelp

Det er noe urovekkende med at innleggene står i en snakkeboble til de avatarene der.

Frigjör Breivik. Hyll seier.

De islamske invasjonshordene har gått over dörstokken vår. Mobiliser forsvaret. Skarp ammunisjon.

*prump*

Hva faen? Kjenner uironisk han fyren til venstre.

Höyre*

rapporter ham til PST (eller foreldrene hans)

Nylig kjopt meg leilighet og har veldig lyst på hund, men vet ikke om jeg har tid til å ta meg av den mens jeg studerer.

Jeg trener, studerer og har det litt sosialt til tider. Vil det være et dumt valg å kjope hund nå? Kanskje holde meg til en katt eller noe?

Nei, han skal få slippe det. Har alltid sett på han som en merkelig type, men hadde ikke forestilt meg at han var såpass sær. Kjenner han ikke godt nok til å bry meg nevneverdig, men var absurd å se et kjent fjes her på kanalen i en slik sammenheng.

...

The dog would be unhappy in a apartment with an owner who cannot offer enough of his attention to. Stick with a cat for now, Favæ.

nrk.no/ostfold/her-er-de-enkle-tipsene-til-a-komme-seg-ut-1.13120550

Ikke mye bedre i Narvik. LKAB-anlegget slipper ut så mye malmstov at hele byen er dekka i det. Halve byen har kols i tillegg.

I dag spiller Norge mot Australia i sjakk-OL. Forvent en knusende norsk seier.

>dfn toppbordet til Australia er ratet lavere enn fjerdebordsspilleren til Norge

Hvorfor spiller ikke Simen Agdestein?

Det er et godt spǿrsmål. Det korte svaret er at han ǿnsker å slippe yngre krefter til. Det gror godt i norsk sjakk for tiden, mye på grunn av nettopp Simen Agdestein, som har gjort en fremragende jobb med NTG. Dessuten nærmer han seg 50, og selv om han nok hadde vært en vesentlig bedre del av laget enn reserven Nicolai Getz, er det fullt forståelig at han står over.

Yeah you're probably right

xth for norske muskeldvarger

Fy faen, det så tungt ut

Sitter på kontoret gutta
Drikker kaffe gutta..
Ser ut av vinduet gutta...
Det går en gal man på gata nedenfor som har rykninger og snakker med seg selv..
Helt vanlig dag i Oslo gutta..

Skal lage meg en koppe kaffe selv

Sitter i hagen i sola og drikker gronn te.