Forrige:
/Norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
thepoliticalinsider.com
youtu.be
youtu.be
trd.by
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Er det en uskreven regel at det skal være så vanskelig som mulig å finne "best for" stempelet når en produserer varer?
...
alle er lik
Denna tråd tillhör nu Sverige.
Fy faen..
Ingen utgave? Fy faen...
Lager vi ny? Eller gir vi nyhomsen en sjanse
Dod til Sverige
Fåvæ
Inshallah?
Har du begynt å snuble nå?
poster litt kreft
For nå må jeg det. Det var noe jeg ville spörre deg om men jeg glemte det.
Herregud.
...
>dfn du pröver å se ut som Marlon Brando men bare ser homsete ut.
Noroff læreren sa nettopp.
"Hvis dere har venner... så kan det være de gifter seg.. så da må du kanskje holde en tale der.. hvis du har venner da..."
>mfn
>kun svensken og autisten brever
>iptelleren går fra ti til femten
gidder ikke mer av dette, ser dere til jul om tråden er her fortsatt
Ta det med ro, vi skal holde liv i tråden i minst 2 år mens jeg studerer.
DERE DREPER TRÅDEN, FOR HELVETE
Dog jeg er litt takknemlig for det, det er så mye enklere å unngå tråden når dere to bare fyller den med piss og identitetsrunking uansett. Så takk, men ikke takk.
Det er helt dǿnn seriǿst.
going to audition for something tomorrow. Use your meme powers to assure my spot in glory, gutta.
Men vi varmer bare opp tråden til de andre kommer.
Hvordan kan du klandre oss?
Vi lager mer OC for tråden enn noen annen her. Vi prövde f.eks å ta tråden til neste nivå med en podcast. Hva får vi tilbake? Bare hat. Hvis noen her dreper tråden er det folk som deg.
Dere brever hovedsaklig bare piss myntet på hverandre, og istedet for å la markedskreftene avgjore hva som er god OC og ikke, så tvinger dere det frem som to oppmerksomhetskåte trettenåringer.
Jeg har ikke laget en dritt OC, jeg bare brever om Mr Robåt.
Heng deg.
Du er patetisk.
>brever
Spammer*
>OC
Dette har vi gått igjennom for, jeg fikk ikke lov til å snublekode. Men på lik linje som autisten fra vestlandet som brever anime så fikk jeg lov til å breve Mr Elliot! Så du får komme tilbake med et dokument signert forfedrene våres i Norgetråden som sier at jeg ikke får lov til å breve bildene mine.
Ellers, så får det bli stille nede i England din forvrengte lille Quisling.
Ikke nå vennen vi krangler nå
Jeg bare sliter med å forstå hvorfor du/dere på dod og liv må lage dere en identitet eller rykte på et "forum" hvor en av hjornesteinene er anonymitet. Jeg klarer ikke komme til noen annen konklusjon enn at dere er oppmerksomhetskåte. Tar jeg feil?
Bådåddjo er med deg.
Jeg er fortsatt anonym, se det på som at jeg fronter en figur jeg liker slik at jeg kanskje fisker inn andre som vil snakke om han eller serien også.
Vil absolutt ikke være noen kjendis..
Men jeg vil ikke ha en identitet, snubler nå pga den andre svensken som skrev på norsk i forrige tråden
Og Eljåt gjör bare det Animeautisten i Bergen gjör, og Animeautisten får aldri hat av deg
...
Du er faen meg ikke anonym når du avatarhomser nesten alle brevene dine.
Hvor mange har du klart å fiske inn til å diskutere serien så langt? Kanskje to?
>og Animeautisten får aldri hat av deg
Hva faen veit du om det, kringlesvenske? Jeg kjefter like mye på alle som avatarhomser.
Den manglende selvinnsikten deres gjor meg kvalm. Men igjen, dere gjor det bare enklere for meg å endelig forlate tråden slik så mange andre har gjort. Kos dere i ruinene, der kan dere runke hverandre så mye dere vil.
Tips til alle som lurer på om de skal sporre en sotpai om hu vil være jv din :)
Vil du ha et hett tips?
Det er sånne som deg som odelegger tråden, dette er et fristed for de som ikke passer inn i samfunnet og som soker kontakt med andre på internett.
Hva de interesserer seg i er helt likegyldig, det er noen normisser som deg som runker rundt i tråden her for å se autister miste spaghettien sin og doxxe seg selv mens de poster husreglene de har fått av foreldrene. Men det er ikke det som er meningen med tråden.
Så gjor oss alle en tjeneste, heng deg selv.
Nå var jeg akkurat ute og gikk litt, og jeg skal faktisk si en ting, og det er at jeg skulle onske jeg hadde med en liten jakke.
Nå var det faktisk ordentlig brisk host-luft.
Hvorfor er du så sinna Truls? Vi kan fikse dette, ikke gi opp på oss!
Jeg er slettes ikke en "normiss", men takker for komplimentet uansett.
Norgetråden var bra helt til folk begynte å tvinge frem megmeger og forsoke å skape seg navn.
>det er noen normisser som deg som runker rundt i tråden her for å se autister miste spaghettien sin og doxxe seg selv mens de poster husreglene de har fått av foreldrene
hǿr hǿr.
Hvordan vet du at megmeger er fremtvunget? Tror du ikke folk bare har brevet bilder av det de har holdt på med?
Tror du folk med vilje hiver Zalo i oppvaskmaskinen sin fordi "Hehehahah jeg skal legge dette ut i Norgetråden! Hah det er morsomt"
Eller at vi lusker rundt for å finne en mann uten nakke for å så dope han Ernst og spamme han i tråden?
Du er en konspirasjonsteoretiker.
>dfn jeg runker til jenter födt i 2000
t. Hallvard Oddmund Dalsaune
Lykke til, USA.
Gutta, jeg tenkte prove et eksperiment hvor jeg går en hel uke (syv dager) uten PC og Internett.
Skal tillate meg å bruke smartphonen fremdeles, men ikke til browsing såklart, eneste unntaket er kanskje e-mail, som jeg til nods må sjekke via den.
Klarer jeg dette så kommer jeg vel i guinness rekordbok og vel så det! Litt usikker på når jeg skal starte, kanskje fra i morgen, eller på onsdag.
Vil du ha et hett tips? Ingen har vært her for "mǿte likesinnede".
Norgetråden ble startet for å diskutere valget i 2013, og siden det var aktuelle saker fortsatte vi. Dette er ikke en venn-simulator for samfunnets bunnslam.
Hva er vitsen med å være her om ingen liker deg eller synes du bidrar med noe annet enn drit?
Fordi det er episkt lol? For å rǿre opp drit? Eller er selvinnsikten så liten at du slettes ikke forstår at ingen liker deg?
Du kommer ikke til å klare det med mindre du slutter med det kald kalkun.
du kommer til å do
Hm... hva mente han med dette?
Jeg er ingen ""Identitet"", så vær grei. Ikke drit deg fullstendig ut.
Det er mange i denne tråden her som bare brever dritt og makkverk, hele tråden er bare soppel uansett hvordan du vrir og vender på det.
Hvorfor brever folk her 3 år senere etter at de diskuterte valget mener du da? Er det ikke for å utveksle ideer med likesinnede slik man faktisk gjorde på internett på 90 tallet uten å ha en konto koblet opp mot seg?
Sett deg oppå kuken og ri litt a.
Fun in solarium, klassiker det.
>Er det ikke for å utveksle ideer med likesinnede
Nei, det er det absolutt ikke. Noe av det som gjorde tråden så bra var at det var folk fra vidt forkjellige livsstier tilstede. Det var ikke bare NAUT, og det var ikke bare "normisser". Det var ikke bare voksne, og det var ikke bare barn heller. Den salige blandingen gjorde det interessant.
Joda, har virkelig bestemt meg nå, vil bare prove det ut for morro skyld (selvom det neppe blir veldig morro). Det blir 100% enten fra i morgen eller onsdag, men du har kanskje rett med jo for jo bedre.
Vi får ikke håpe det.
Men natta da folkens!
youtube.com
HILLARY DOR LITTERÆRT PÅ SCENEN
Uansett, hvem er vi til å si hva tråden handler om?
...
hva faen
Trump tar bokstavelig talt knekken på henne
Hva faen
Jeg hater Jimbo Jones nå
Jeg håper uironisk hun dor for valget, det hadde vært hyggelig.
Det er jo nesten man syntes litt synd på hun der hun stakkarslig står på scenen gammel og syk, men så tenker man på hva hun faktisk har gjort i sitt liv, så er det på sitt beste en MILD form for karma
spoiler: livet ditt blir 10 ganger bedre
>alle som ikke er enig med meg skal dö.
>Trump er ikke fascist!!
Synes ikke synd på mordere, hyklere, sjarlataner og profitorer.
Eller svensker på landsbygda som lærer seg norsk.
Haha nå tar du feil. Jeg er fra Stockholm.
bb... pbpbpbtttt
Södermalm? :^)
Må nok komme noe lignende etterhvert som teknologien utvikler seg, ellers blir det nok ulikheter i rikdom som man aldri har sett för på verdensbasis.
VESTLANDSANON
FORKLAR DEG SELV
Vet ikke hva du mente med det, herr 666. Södermalm er et fint sted å bo på.
>Que'Brelyn Mack
hva faen
Tror du vi vil se den dagen hvor ingen trenger å jobbe? Alt er bare automatisert.
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
M A C K
A
C
K
Ja selvfölgelig er det et fint sted å bo. Det er jo der alle politikerne og overklassefolka bor, så det er jo ingen hverken flyktninger eller utlendinger der :^)
Drikker du Tuborg så pisser du Mack.
Hvorfor er det sånn at negere som har det "vanskelig" deler seg inn i stammer og begynner å sloss selv om det ikke er noen ressurser å sloss for?
JÆVLA SNYLTERE ASS
Har du energi til å blogge samt stå på skateboard burde du ha energi til å bli frisk
Dette inn og ut av institusjoner opplegget er bare en okonomisk byrde på samfunnet.
Tvilsomt at det skjer i vår levetid tror jeg.
Jeg tror definitivt vi begynner å se opptakten til den tiden der folk må hore seg ut for klikk og likes i bytte mot sosiale tjenester. Et samfunn med borgerlonn vil nok bli et mye mer medieavhengig samfunn enn i dag. Selv om jeg tror at de fleste vil foretrekke å jobbe, og det vil være et visst stigma forbundet med å aktivt velge å ikke arbeide, som i dag.
I det minste frem til det ikke eksisterer jobber.
Nei men jeg er en riktig Albygangsta faktisk
Fattige hvite gjör akkurat det samme i Amerika kompis.
kan relatere litt til noe av det hun sier fåvæ
Finner ingen dokumentare om det. Har du noen lenker?
Er det bekymringsverdig at min gravide jv synes at Vidkun er et fint guttenavn?
Det er jo et fint navn forsåvidt, men det har jo noe inni granskauen stigma her til lands da.
Aryan brotherhood er jo en nynazitisk gjeng.
Lenk meg en skole, eller et område i USA med masse fattige hvite som dreper hverandre.
Ja de er en nynazistisk gjeng ja.
Men tror du virkelig den innefatter rike overklasse hvite folk?
Hvis du hadde sett 10 minutter inn i videon, så ville du fått det med deg at de organiserte seg nettopp fordi de svarte og meksikanerne hadde gjort akkurat det samme.
Ikke i det hele tatt. Sleng på Adolf på det navnet så har du et fint navn.
Nei nei, jeg skjonner at det er sånn i fengsel.
Men det neger greiene var jo et fattig nabolag hvor de gikk på en skole som de behandlet som et motested.
Liksom, de går hver dag til den eneste instutisjonen som kanskje kan hjelpe de videre i livet. Hva gjor de med det? Driter opp hele skolen, skyter hverandre på fritiden.
Altså, jeg sier ikke at det finnes noen identisk analog blant hvite i Amerika, men må det være helt identisk jævelskap for at argumentet skal holde mål for deg, eller er det så forbanna viktig for deg å holde "negere er dyr" bildet opprettholdt inni hodet ditt?