/mämmi/

helo is chhiisili tysmy

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/kuinka_rohkaista_ujoa_lasta__asiantuntijan_viisi_vinkkia/9153219
pizza-online.fi/ravintolat/helsinki/superpizzahelsinki/kebab tai kanakebab
iltasanomat.fi/terveys/art-2000001257646.html
youtube.com/watch?v=vhiQU6eehKM
youtube.com/watch?v=s3bos-z8Cng
twitter.com/SFWRedditImages

/balt/

En oo lurkannu /mämmi/ä moneen viikkoon.

Mitäs tänne kuuluu?

You impress me.

>Suluttaminen alkaa maanantaina

Huh huh auk hajottaa.

Toka muurahaisten almsiville.

teis lle

tää se sit olis

yle.fi/uutiset/kuinka_rohkaista_ujoa_lasta__asiantuntijan_viisi_vinkkia/9153219

>Tutkimuksessa havaittiin, että lapsena ujot miehet eivät päätyneet naimisiin ja saaneet lapsia yhtä usein kuin muut. Heidän elämänsä eivät muutenkaan sujuneet yhtä vakaasti kuin muiden.

Olitteko ujoja?

Voi saatana mun elämä on mennyttä. Ei helvetin helvetti.

Hyvää Cirno-päivää, /mämmi/!

Ei mistään saa kunnon kanakebabia ikinä.

Iskender tai kunnon tuhti kebabpizza paikasta riippuen, välillä ehkä ranskalaisilla tai riisillä. Jos kebu on paskaa niin samantien mäkkäriin.

Samaa ku aina. Animea, homottamisia, tsile tötön perään huutelua. Nykyään hommailua myös välillä.

Miks ootte niin rasisteja? Jos nainen kelpaa neekerille niin siihen ei pidä koskea pitkällä tikullakaan. Eikä ne kaikki oo kusipäitä

tallensin ton kuvan ja ne sun muut postaamat kuvat, toivottavasti ei haittaa.

tsii tötterö

...

jari "käki" tervo taas suuren humanistin roolissa pressiklubissa, sit joku vihreiden muija ja yks persu

Saako jostain kanakebua?

Tää jäbä on Helsingin muoti jumala

Olin ujo ja epäsosiaalinen lapsi mutta onneksi tajusin että kaikki on itsestä kiinni eikä ole pakko asettua mihinkään muottiin jos ei halua. Ottaa vaan ihan vitusti tekemistä päästä siitä muotista irti.

Oon vieläkin.

täält ainakin saa pizza-online.fi/ravintolat/helsinki/superpizzahelsinki/kebab tai kanakebab

Mitä ajalle on tapahtunut?

En tykkää neekereistä kun tuppaavat olemaan melko eläimellisiä otuksia, laumoissa varsinkin. Ja hiekkaneekereissä on vähän valkoisen miehen älyä mutta paljon neekereitten alkukantaisuutta ja ne on kahta kauheampiam

Turvottaa

>Kuljetusmaksu alkaen 4,00 €. Ilmainen kuljetus tilauksen tuotteiden summan ylittäessä 15,00 €. Kuljetus mahdollinen vain yli 15,00 €:n tilauksiin.
Täh? Onko tää jotain ählämien edistyksellistä matikkaa?

Juu se on semmosta kamelitiedettä

Hys! Hiljaa ettei ne vaan tajua!

Aattelin olla selvänä tän viikonlopun mutta nyt jo iski sellanen tietämättömyys että mitä helvettiä sitä nyt sitten kuuluu tehdä jos ei ole päissään?

Kuljetusta ei tehdä alle 15€ tilauksiin, mutta se on ilmainen?

No ajattelin ihan hakea tuolta kun asun tuon lähellä

Ehkäpä ne on laskenu että katteet on kohdillaan kun keskiverto kotiinkuljetus on reippaasti yli 15€. 15€ on siis se raja jossa kotiinkuljetus on vielä kannattavaa ja sen ali ku mennään niin menetetään rahaa, eli lyödään se kiinteä 4€ sille kuljetukselle hinnaksi.

Tuskin ne pizzeriaa pyörittäs jos menettäisivät rahaa.

En tiedä. Kaikki vuodet on ollu parempi ryypätä perjantait. Hirveä ajatus olla selvinpäin perjantai.

fat kot

Jaa ei sittenkään mitään. Luin uudelleen ja kolmas silmäni avautui. Tässä ei ole mitään järkeä. Haen lisää alkoholia että näen neljännellä silmälläki.

rasv kiisu

jaa perse_silmällä :D

Hae olutta vielä ku ehtii

Joo mut osa ählämipaikoista on vaan julkisivu rahanpesulle, huumekaupalle, ihmiskaupalle tai muulle vastaavalle. Esim. Espoossa on saman osoitteen alla 3 eri pizzeriaa, jotka myy samasta postiosoitteesta samaa tavaraa mut liikkeet on eri.

Tuli oltua viime perjantain sen verta psykoosissa ja yrjöiltyä vähän joka paikkaan että ajattelin nyt sitten skarpata tässä. Mutta joo ei helvetti jos en keksi mitään niin huomenna kaljakauppaan. Parempi sekin on kuin seinään tuijottelu.

h-haha
perkele

Ohhoh, nut kun on langan tietäjien ansiosta ruoansulatus jälleen toiminnassa niin puskee kyllä niin mahtipontisia pieruja, että ne on pakko saada nauhalle jälkipolvia varten.

...

Oon tässä koittanu metästää viheriää Chesteriä, kun on joka paikasta loppu. No, nyt tuossa kaupassa oli sitä, mutta saatanan kassakone ei hyväksyny sitä - myynti on kielletty koska napsu. Siinä sitte kattelin, ku kassaneiti laitteli askeja tiskin taakse.

Tapan saatana kohta kaikki REEEEEEEEEE

Eli laittaneet ton nelosen vahingossa. Mikäs vittu tässä nyt oli ongelma? Ilmainen kuljetuskin vielä.

Se vaan, että itse en yrjöile lähes koskaan. Jos joskus tulee niin pieni puklu pihalla ja se on yleensä siinä. Sekin jossain vaiheessa keskellä iltaa ehkä. Krapulatkin aina helppoja. Nukun vaan iltapäivään. Tässä kohtaa monet voisi luulla, että en juo, mutta ei se krapula tule sen pahemmin vaikka kontin olisi juonut. Viinaa välttelen, koska se saa pään jotenkin eri tavalla sekaisin, että paria paukkua enempää en ota.

En tiedä tapausta, mutta ei kuulosta varsinaisesti rahanpesulta tai huumekaupalta vaan ihan saan siltä, että tukia saa niin vitusti jos pään pyytää tyhmältä suomalaiselta. Ja nehän antaa näköjään vaikka ois kolme samassa paikassa.

Söitkö activiaa ja kaalia?

Eikun sitä pellavansiemenrouhetta ja vähän ruisleipää.
Aattelin kyllä kaalikääryleitä tehä tässä joku päivä kun ne on niin saatanan hyviä.

Vois mennä lenkille tai salille

Kuinka moni mun luokse saunomaan ja juomaan kaljaa? Mä tarjoon

Tossa lukee etteivät tuo kotiin alle 15e tilausta ja yli 15e tilauksen kuljetus ilmainen. Ja kuljetusmaksu 4e. En ymmärrä

Olin, mutta vanhemmiten olen kykenyt suhteellisen normaaliin kanssakäymiseen "normi-ihmisten" kanssa. Vuodet omissa ajatuksissa vietettyinä - ja sosiaaliseen kanssakäymiseen kokemattomana- välillä sanon tai teen jotain epäsovinnaista, mutta toisaalta huomaan myös kun toiset vaivaantuvat.

joo

iltasanomat.fi/terveys/art-2000001257646.html
Jotenkin tuntuu, että keskivertomämmiläisen asunto näyttää paljon paskemmalta

Tervetuloa Suomeen. Näin kato ehkäistään nuorison tupakointia kun on porukkaa päättämässä mitä nautintoaineita sinä saat vetää ja etenkin mitä et saa. Synnyit Suomeen, nauti lottovoitostas

Yllättävää että se on joku horo huutamassa muh masennus, keskiverto mämmiläinen antaa paskan kertyä kunnes se kaatuu päälle ja tappaa tai mämmiläinen vie tahallaan itseltään hengen

Maanantaina eka kertaa salille :D
Jännittää vähän kyl

juuh kai sitä vois ihan suosiolla vetää ittensä jojoon

Vitun hienoa, että se on uutinen, että nainen osaa siivota huoneestan turhimmat paskat pois.

Ihan rehellisesti oli virhe päästää ne pois synnyttämästä lapsia.

youtube.com/watch?v=vhiQU6eehKM

Tämä, ei jumalauta. Sanat eivät riitä kuvaamaan vihaani nyt.

Menet heti huomenna tai luovutat ennen aloittamista

> Joillekin meistä on helppoa ja mukavaa kohdata uusia ihmisiä

RÄÄÄÄ normot saatana.

Olin ujo ja olen vieläkin entistä enemmän, tosiaan nyt sitä sanotaan joksikin sosiaaliseksi epäonnistumiseksi/vammaksi. Vituiksi meni tämä elämä, ei voi mittään.

olin joo ja oon vieläkin. nytkun oon alkanu syrjäytyyn yliopistossa nii alkanu paheneen aika vitusti. mutta intti ja ennen inttiä ei ollut ongelmia niinkää, lapsena olin paljon ujompi

Oon ujo ja oon edelleen. Kaikki muu elämässä onkin aika hyvin (työpaikka, opiskelut, fyysinen terveys) masennusta ja yksinäisyyttä lukuunottamatta.

Eipä siinä, ehkä tähän tottuu jossain vaiheessa. Vähän harmittaa, kun ei äitiparka näillä näkymin saa lapsenlapsia.

Vois koittaa voittaa lotossa niin ei tarttis lähteä maanantaina kouluun.

Laittakaahan nyymit mulle 7 numeroa 1-39 väliltä.

did the nice refugees make a song about finns like they did with swedes?

youtube.com/watch?v=s3bos-z8Cng

1 2 3 4 5 6 7

16 on yksi, varma tieto

Mikset eti vaikka netistä naista? Oon itekki ujo tyty ja vastailin aina rumillekin treffisivustolla. Luovutin tosin kun ei löytynyt ketään kenen kanssa tulisi juttuun ja liikaa pervoja. Takaisin lurkkaamaan tästä..

>selvisin ensimmäisestä kouluviikosta hengissä

Vitun paska yliopisto vittu mä vihaan sitä paskalaitosta vittu mä haluan ulos sieltä äääääääääääääääää.

:(

Ei löydy, oon jo jotai viis viikkoa ollu deittisaitilla.

t. eri

>Oon itekki ujo tyty
>tyty
>ty
>ty

RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

>stk kuvattomille ei vastata ja liika vainoharhainen laittamaan kuvia itsestäni nettiin

Oisko kannattanut ruveta työukkoksi ja vetää oikeita hommia jonkin vinkuintialaisen keramiikan opiskelun sijast.

LAPPEENRANTA
A
P
P
E
E
N
R
A
N
T
A

Ei pysty ku huomen on krapula. Maanantaina meen ja kaverin kanssa että ei voi luistaa.

Kyllä minä ainaki vastaisin, ja olisin mieluiten itsekin kuvattomana. Mutta en olekaan 5/5 tyty.

Seuranhakusivujen mukana tuleva stigma ei oikein innosta. Pelottaa vähän liikaa, että joku tuttu löytää. Ironistahan se sinänsä olis, mitähän ne sitten sillä sivulla tekee, mutta silti.

Tinderiä on kokeiltu, mutta koko elämän on aiheuttanu keskustelun ylläpitäminen hankaluuksia, joten toi tindermaailman small-talk ei kyllä banaalisuudellaan sovi mulle ollenkaan. Jäädyn vaan totaalisesti jossain vaiheessa, enkä keksi enää sanottavaa.

Niin ja osa naisista Tinderissähän ei jaksa sitä paria lausetta enempää keskustella, kun en tosiaan keksi mitään mielettömiä vitsejä tai hulluja iskulaineja.

t. aiemman viestin puoliammattilaisburgeri

Oot tyty yhtä varmasti ku mä olen kenialainen kehonrakentaja

Olin vielä ekarissa alfa, sit pakkotyrkytykset jollekkin helvetin apuluokalle mistä pääsin helvettiin. Syy kuulema rasavilli lapsi
Eipä siin menny ku elämä vaikka lukion kirjotin 3 älläl

Olis kyl. Tän kuvan toi taempi kissa kuvastaa varsin ytimekkäästi sitä miltä joka päivä tuntuu.

Ei se kuva mitään auta. Ei vaikka olisit hyvännäkönen. Ainoastaan Make saa sieltä jotain.

t. Tietäjä

No itse en Tinderissä ole edes ollut koska tuntuu että kaikki miehet siellä on settiä "täs mun auto :D harrastuksiin kuuluu kalja ja paneminen :D" ja eikö se ole enimmäkseen seksiseuraa varten? En mä tiedä, pitäis varmaan mennä ulos et tapaisi ihmisiä.

Tinder on kai seksiseuraa varten vaan, itse etsin parisuhdetta. Vaikeaa jopa naiselle kun ei ole 5/5 ulkonäkö.

Ite olin esikoulussa autisti joka vain rakenteli palikoilla tai selas sarjiksia.

Ei voi mämmissä tytyä olla, oot varmaan joku homo jtp

Miksi ei? Etkö vuonna 2016 vieläkään usko että internetissä on naisia?

Oot joku larppaava homo mutta taidan mennä syöttiin

On siä tinderissä muitakin kun niitä makeja eikä se oo vaan seksiseuraa varten, se on vaan se työkalu siihen että kaks ihmistä joiden naamat vähänkin miellyttää toisiaan löytää toisensa. Se mitä ne tekee sillä löydöllä on sitten jotakin mitä sovelluksessa ei oo implikoitu

...

Kyllä se on seksiseuraa varten, ne jotka yrittää sitä väen vängällä käyttää vakavampaan/ystävien löytämiseen on aina niitä jotka sitten valittaa kun miehet siellä haluaa vain seksiä/eivät juttele vakavia/kaikkoavat kun mitään ei tapahdu.

Luule mitä luulet.

Kuulin että tinderissä myös näkee jos on yhteisiä kavereita? Itsellä alle 20 kaveria facessa mutta silti ois kuumottavaa että vaikka työkaverin kaveri näkis mut siellä. Voispa mennä tinderiin kuvattomana ;_;

Tinderissä vitutti kun suellä oli helvetisti naisia jotka käytti sitä vaan oman itsetunnon pönkittämiseen ja matchien huoraamiseen

...

Ei täällä. Tuskin ees tietäisit tunnussanaa

En tiiä yhtään itsekään, mitä sinne Tinderiin pitäisi laittaa. Itellä lukee suurinpiirtein, mitä opiskelen ja teen työkseni. Harrastuksiin kuuluu nämä ja nämä. Ketään ei kuitenkaan tunnu nämä asiat puheenaiheina kiinnostavan, niin kai siellä lähinnä ulkonäön kanssa kilpaillaan.

Tai ehkä se profiilista hehkuva kokonaismielikuva pitäisi jotenkin osata hioo kunnolla, että sais paljon mätsejä. Tähän on tosin oikopolku: Kerran näin yhen tötön, jonka profiilissa luki "haluan kyrpää". Sillä niitä mätsejä luulis saavan, eikä tartte paljoa miettiä.

>En mä tiedä, pitäis varmaan mennä ulos et tapaisi ihmisiä.
Oon miettiny samaa, mutta en kyllä tiiä, miten tuntemattomiin tutustutaan (ilman työn/koulun pakotusta).

>Tinder on kai seksiseuraa varten vaan, itse etsin parisuhdetta.
Meil samat, ollaan varmaan väärässä paikassa sitten.

>Vaikeaa jopa naiselle kun ei ole 5/5 ulkonäkö.
Voi olla. Vaikuttaa kyllä aika pinnalliselta vehkeeltä.

>opiskellut AMK:ssa ja lukios aiemmin tutkinnot
>ikää 25v
>tehny periaatteessa täyttä paskaduunia viimeiset 5 vuotta kun ei muuta ole saanu
>mene amikseen
>opiskele automaatioasentajaksi
>2v opiskeluu josta 1v on työssäoppimista
>tsekkaa automaatioasentajan palkat
>tsiisusvitunristusvoikotätäerektiotahillitä.jpg

olis vaan pitäny mennä alunperinki sinne vitun amikseen saatana. Mitä opimme tästä? Älkää menkö lukioon jos ette meinaa lukea johonki järkevään ammattiin, niiku insinööri. Tradenomi ei ole järkevä ammatti.