/mämmi/

Tämmönen benis painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XUhVCoTsBaM
ylilauta.org/international/56605102
youtube.com/watch?v=C4nFAWpSIaQ
youtube.com/watch?v=2jml1m-oE1E
twitter.com/AnonBabble

KAHVINKEITIN

palt

Pieru pörisee

My coffee machine is full power

> stk olisit voinu löytää kivan sub tytyn

Ekaa kertaa elämässä kaduttaa etten koskaan pelannu wowia tai mitään muutakaan elämänpilaajaa.

Wowitytyt on aina joko läskejä tai niillä on päässä vikaa

useissa tapauksissa molempia.

Ainaki ne dota- ja lolitähtien perään kuolaavat on välillä ihan nättejä.

Glad to hear that
makes for a good coffee time

Mitenkäs /mämmi/ valmistautuu henkisesti talven tuloon?

Itellä talvet kuluu aina opiskellessa, mutta jotenkin on aina comfy istuskella kirjastossa/koululla opiskelemassa ja juomassa kahvia sekä katsella, kun ulkona sataa lunta.

Ite odottelen myös jo joulunviettoa, vaikka onkin syyskuu. Pääsee porukoille pariks päiväks mässäilemään ruualla vanhalle asuinpaikkakunnalle. Voi käydä kaikessa rauhassa kävelemässä ympäri kylää, kurkkimassa vanhoja tuttuja mestoja.

oispa miälen vikanen tyty yde

Mitä joskus suomikillassa pelasin wotlkin aikaan niin tää oli kyllä totta, usein noi molemmat tuli kyllä käsikädessä. Ei siinä, oon itekkin melkonen luuseri niin mikä minä olen tuomitsemaan.

Valmistaudun siihen tunteeseen kun ei tönttöpönttöä jonka kanssa käpertyä lämpimän viltin alle katsomaan elokuvia kylmänä talvipäivänä kuumaa kaakaota juoden.

Syön painoni kolminkertaiseksi, työnnän pihkatapin perseeseeni, menen nukkumaan ja herään Huhti- Toukokuussa.

Talvi on kivaa, viileetä ja pimeää. Muuten sama kuin , oispa tata-ata.

Voitte kutsua mua Pohjois-Hämeen Maharadjaks

neekeri

Oon töissä
*työskentelee*

Ite kiertäny aika monta isompaakin suomikiltaa aikoinaan ja tullu tasan yks seurusteltavan olonen likka vastaan. Sekin tosin on ollu varattu jo viimeset ~15v.

Ootan innolla
>pakkaset
>lunta, varsinkin kun sitä on kertynyt paljon
>pimeä
Varsinkin yöajelut 5/5 oispa jo talvi

Ai oot neurotyypillinen neekeri vai?

Oho

>lauantai
pahoittelen, itse alotin just viikon pitusen kesäloman

>Kela hylkäsi tyty-yde hakemuksen jo kolmatta kertaa viikossa

>yöajelut
Ai että

...

Maratoonasin Jojon Bizarre Adventuren läpi eillen.
Oli aika hyvä animu.
youtube.com/watch?v=XUhVCoTsBaM

> stk ei valtion määräämää tytyä
> stk ei sossun maksamaa kuukausittaista huoraa

Kumpikin näistä auttais syrjäytyneitä vitusti enemmän kuin moralisoiva sosiaalitantta.

Nää pieruverkkarit vai mitkä lökät onkaa on yksi maailman parhaista keksinnöistä jtp

>ihmispuhveli hyökkää linnakkeeseesi
>armeijasi vasarakääpiö saa tartunnan
>heitä karanteeniin
>seuraava täysikuu
>joku muukin oli saanut vittu tartunnan
>tappaa 19 kääpiötä ja tartuttaa ties kuinka monta

perkeleen vittu, miten en muka huomanunt tota
nyt ootan seuraavaa täysikuuta ja jos noita vielä on niin abandonaan fortin
vittu kun noita alkaa tuleen muihinki linnoituksiin muuttoliikkeen kautta sitten

Come talk to me :DDD
ylilauta.org/international/56605102

Miksi vitussa ne were-otukset on nykyään niin saatanan yleisiä. Olen tehny nyt jonku 5 eri linnaketta ja varmaan 3:ssa ollut werecreature käymässä ensimmäisenä tai toisena vuotena. Forgottenit taas harventunu aivan helvetisti tai ne on ollut jotain säälittäviä tuhka tai suolaotuksia jotka on kuollu ensimmäisestä osumasta.

jep kyl niitä oli vaikka kuinka
teurastan mahdollisimman monta ja abandonaan

saatana olin saanu ekan jättiläisluolahämähäkin kiinni ja olin pistämässä kunnon silkkiteollisuutta pystyyn

>ylilauta
no ty

kys urself

Juu. Ite en oo ikinä ees nähny mitään Bronze Colossuksia ja Forgotten Beasteja tulee aika harvalteen. Kerran oli tulesta tehty vittusaatana mut sitten onkin kymmenen yhestä iskusta kuolevaa. Paskinta noissa werebeasteissa on se että niitä tulee monesti niin aikasin ettei ole kunnon armeijaa vielä

Delete this

No mountain for you

Jep. Ja tämä perintöhommatkin ollut aivan ihmeellisiä. Oli toisena vuotena helvetti kuningas fortissa, kun yksi farmeri peri sen kuninkuuden yhtäkkiä.

Mitä helvettiä Toady on menny tekemään taas?

Pierru Lémûaa?

Toivon mukaan pääsen Ruotsiin opiskelemaan ja muutan sinne

ai oot homoneekeri

Mitä oot menossa opiskelee?

neekeri

Homoiluoppia

Hello vihellellen hupikék törpikék!

Explain this song to me please:
youtube.com/watch?v=C4nFAWpSIaQ
what did he mean by this?

Miksi ihmiset tekee lapsia, vaikka lapset on tyhmiä, rumia eikä käy töissä?

Oispa

Varmaan samasta syystä josta ne haluu viettää aikaa naisten parissa

Sori Shadowrun tyyppi, en voikkaan tänään osallistua koska tuli kiireitä.

Nyt mämmin rotat, kuulitte varmaan kuinka hallitus patistaa työttömät 3kk välein haastatteluun. Odotatteko innolla?

aattelin tekasta 50L viiniä

Onneks sieltä työkkäristä ei ikinä mitään hommia saa, toi vaan meinaa että kerran 3kk joutuu puhumaan pehmosia ja hakemaan paria hommaat jotka ne löytää mollin sivuilta "haastattelussa".

meen taas vaan johonki paskahommiin 6kk ajaksi ja nautin sitte melkeen pari vuotta ansiosidonnaisesta

Entä jos joudut kuuden/yhdeksän euron orjaksi? Siitä ei voi kieltäytyä tai tuet menee.

tää on kyl aika god tier rottailuu

Ansiosidonnaisen takia toi meni läpi eli siellä sä oot haastatteluissa kun muuten tuut kalliiks

Koulutus + laintuntemus moon jo kolme kertaa "kieltäytynyt" ilman sanktioita, kun niiillä ei oo näyttöä kuntoutuksen tarpeesta tai ole edes oman alan hommia tarjolla.

Mä tunnen sen jo kasvavan, kullin kourassain!

Se ois tää

youtube.com/watch?v=2jml1m-oE1E

yli 25v ja oman alan hommia ei oo oikeen tarjolla, ei voi työkkärisä mittään muuta ku ehotella koulutuksia jotka vapaaehtosia( toivottavasti vieläkin)

Meil samat

Justhan ne on sitä tiputtamassa, ettei enää saa täyttä ansiosidonnaista niin pitkään.

Juu mutta sekään ei oo tarpeeks kyykytystä niin tarvii viel tälläsiä päälle. Kohta varmaan rupee jollain rotalla rapsahtelemaan päässä, kun kokoajan ruuvipenkkiä kiristävät köyhien päästä.

joo sehän tippuu 500 päivästä 400päivään
t.eri jolla vielä 240päivää jäljellä

Juu lisää viinaa vaan

Vasta 17 tuntia vedettyä

Ei oo vapaa ehtosia enää, ite oon yli 30 ja just alotin insinööri opinnit, koska työkkäri "määräs" aktivoitumaan, koska joku 400 hakemusta per vuosi oli rottailua ilmeisesti.

Et vaan ollut oma ittes ja reilu kädenpuristus puuttui.

Homotti niin että täytyi palata kotiin
Huh

Turrit helvettiin täältä

Totta kai, mutta nyt sentään saan olla muutamat vuodet rauhassa työkkäriltä ja hajoilla matikan/fysiikan/kemian kanssa.

Tuu tänne niin hakkaan sut läski

sutsi satsi

satsaa

Venaas, pääsitkö työkkärin tuella? Siinä on kyllä vitunmoinen vääryys että opintotuki on pienempi kuin työmarkkinatuki.

Laitoin meikkiä naamaan ja kävin hakemassa karpalolonkeroa anaalitappi takapuolessa.

Chi tytyyy

Aika homoa jtp

Juu maksaa työkkäri 24kk mun opinnoista. Se on korotettu+ylläpito korvaus+asumistuki eli noin 3 kertaa opintuki+lisät.

Olen raavas hetero.

laitoin karpalolonkeron perseeseen ja kävin ostaan anaalitapin

tsi

Mitäs insinööriopintoja menit? Iteki menin muutama vuosi sitten kemiantekniikkaan kun rupes kyllästyttämään työkkärin haistapaska valmennukset sun muut kurssipaskat.

Menin TE-toimistoon kun oli askarreltu että syyskuussa ilmestyisin käymään.
Sanoivat että juu ei tarvi käydä, me soitellaan vaan välillä.
2 vuotta jo käteishommissa, että "työttömyyttä" on kertynyt.
Onko tämä vasta tulossa?

Polymeeri- ja kuitutekniikan insinööri musta kait tulee, jos en faidaa kesken pois.

Astuu voimaan vuoden alusta, ja niistä tulee pakollisia.

Hyvä ala & kannattaa pysyä. Omasta mielestä ainakin opiskeleminen ihan hauskaa.

Jaa.
Oli jo 20v lapsen näkösiä kanssaopiskelijat, nyt varmaan näyttävät ihan vauvoilta jos joudun kouluun.

Mee ammatti surkeaan, siel on aina vähintään puol luokkaa 20-50 vuotiaita, niin et ole yksin teinien keskellä.

Ammattikorkkaamista varmaan tyrkyttävät.
Siellähän ne lähihoitajakurssit on.

Kyllä niitä uliopistossakin pyörii, riippuu vaan alasta. Kaikkein nuorin opiskelijakuntahan on Otaniemessä.

Ehh, aika sama yliopistossa. Melkein joka kurssilla on ne pari viisikymppistä.

Kertoo hyvin suomen työllisyyden tilasta joku noin 10% työttömyys, pari % sossu rottia ja sitten viel korkeakoulut täynnä ihmisiä hakemassa toista tutkintoa. Tarttee tuntea joku että pääsee ees kaupankassalle nykysin ja nyt haluavat vielä alkaa "haastatella" parin kk välein. Mutta ei hätää Akhmetille ja Muhammadille löytyy kyllä aina rahaa.

Juu viinaa vaan

En tiedä pyöriikö niitä toista tutkintoa hakevia sen enempää kuin takavuosina.

tänään taas jää kiekkoa tele visiosta kanavalta nelonen(4) kello yhdeksän toista reikä reikä tulkaa katsomaan hyvä peli tulee olemaan suomi ruotsi nääs

Ja Akhmet ja Muhammad päästetään laumansa kanssa maahan sillä perusteella, että "Suomessa on hirveä työvoimapula ja valtavasti täyttämättömiä työpaikkoja yhyhyy." t. edus-Kuntakinte

Heinäkuun työttömyys oli 14,4%, näistä rottia (pitkäaikaistyöttömiä) oli 33,5%.

Jos työttömiin lasketaan myös yhdeksän euron orjat ja muut temputetut, oli heinäkuun työttömyys 18,8%.

Aika kivaa settiä löytyy kun kaivaa oikeasta paikasta. Oikea työttömyys tuplat sen mitä tilastokeskus väittää.

Lähde: TEM työllisuuskatsaus heinäkuu

>Oikea työttömyys tuplat sen mitä tilastokeskus väittää.

Pätee kaikkialle maailmassa, eihän ne jenkkienkään työttömyysluvut hirveän mairittelevia ole jos siihen aletaan laskea niitä työvoiman ulkopuolelle siivottuja.

No siellä pitkäaikaistyöttömiä ei edes lasketa työttömiksi. Täällä sentään rottia ei oo siivottu pois, vielä.