Sverigetråden - SPRING NER MITTEN upplagan

förra:

Other urls found in this thread:

mobil.unt.se/uppland/uppsala/hassan-l-riktar-hard-kritik-efter-sd-uttalandet-4365920.aspx
youtube.com/watch?v=iQuCQcN_eI0
youtube.com/watch?v=rS38PiZ2-RA
twitter.com/NSFWRedditGif

2d :3

Det är fint med tjejer. Gillar att det är liksom lite enklare humor som gäller. Lite oskyldiga skämt bara så tycker de det är roligt. Man skojar till det lite.

...

2d är finnemang!

Dubletter bestämmer min fnöske beskrivning.

BigBrother RUN BigBrother IT BigBrother DOWN BigBrother MID

>CS tråd

avsluta er själva

BigBrother hehe xd BigBrother

"En typisk vardag spenderar jag genom att onnanera till Hatsune Mikus fötter"

Hahahaha

jävlig bra jobbat

Idag när jag åkte buss såg jag en kille som var f1 snygg och blev direkt sugen på att få hans kuk i munnen.
Plötsligt ställer han sig upp och jag tittar på hans röv, uppenbarligen, och ser den typiska ringen från en snusdosa på bakfickan.
Aldrig blivit slak så snabbt, varför måste alla snygga killar snusa?

MVG

Ta livet av dig

Sök hjälp

>tycker att snus är osexigt
Vänta va
Det är ju grovt som fan, älskar snus. Gör det inte själv, men nuvarande puss+ bearbetar ca ½ dosa/dag. Det är ju fan soft

:3

Breva profil mann1

Näää luktar illa och är ofräsht.. Jag vill inte pussa på snusmunnar!

Du tycker att svenska män är attraktiva och svenska män snusar. Hantera det, bög.

Jag brukade iofs snusa, så jag gillar väl smaken lite grand sådär... Vill fan testa killar någon gång snart igen, har varit låst på brudar jävligt länge nu.

Testa mig! Så länge du inte snusar!

Jag har haft träningsvärk i tre dagar nu, kan någon avliva mig?

Det är här jag skulle säga att det faktiskt var en svart kille och få alla (Du) jag vill ha, men vill inte ens skämta om att jag skulle ha sex med svarta män.

...

Alltså... Jag är rätt kräsen när det kommer till killar, typ drygt slyn-kräsen. Särskilt när det var 4-5 år sedan. I och med den attityden tror jag att jag skulle framstå som jävligt oskön, såatteh...

>vara bög

Aww. Nåja, jag försökte!

Pattarna

>den lilla rumpvickningen i början
>svettig groda.png

>bögar i tråden

Är ni rädda för att det smittar? :3

>Han tänder inte på snoppar

detta

Vet nån hure gick för busscucken? Längesen man läste sån där cringe asså, fyfan vilken tönt LOL

Bögar är onaturligt och gör Sverige svagt så dom måste utrotas

Hahaha, ledsen
Vet ju inte ens om det skulle kännas lika trevligt när det väl kommer till skott, kanske har gått och blivit rak på gamla dar
>tänker på kuk
Nja, men iaf tillräckligt blyg för att vara garderobsmysare fram till något släpper/händer naturligt

Tror jag skippar 2d för fnöske.

Snoppar

Låter lite pedofilaktigt favä, män har inge små ''snoppar'', vi har RIKTIGA JÄVLA ÅDERPÅLAR

Man kan tända på snopp fast man är hetrosexuell

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Nej

HAHA

Oroa dig inte för oss, vi förökar oss inte. Oroa dig för mudslimes som kommer hit och smutsar ner genpoolen!

Man superådrig penis

Helvete vad stolt jag är över den

Själv är den lite krokig... Skjut mig

Hur filtrerar man flaggor?

Bäst för dig att den svänger åt höger, hell seger!

Vi behöver ett starkt Sverige för att stå emot blattarna och negrerna. Bögar gör Sverige svagt så ni måste utrotas

Det beror på var den sexiga måltavlan står
>hell seger
>man den oftast pekar mot sö po eller chokladpajer

Okej jag är rätt svag, du har övertygat mig. Jag sticker och självmordsbombar ett flyktingboende pronto, hell seger!

Gillar egentligen bara 2D men jag kan ju ändå ge 3D tjejer en chans.

Någon som har lust att ta en bärs och kolla på stå-upp ikväll i Stockholm?

>svennebögar

bara om vi knular efteråt

Man ingen user i närheten som ställer upp på pojkknul

Inte jättesugen på knula, fortfarande osäker på hur det blir med killar i framtiden. Men om du är snygg så kan jag ju inte lova att du lämnar stället helt ohånglad. Men som sagt, mer sugen på öl och stå-upp än kukn

Ut med bögarna

Jag dör

Tänk om user levererar

jag är absolut intresserad

>in4 är det blir som när /brit/ försökte ha T

Han bangade

>dkn man kan inte gå på standup med user, dricka öl, bli utnyttjad, munknullad, och sen dumpad direkt efter.

Vilken tråkmåns

mobil.unt.se/uppland/uppsala/hassan-l-riktar-hard-kritik-efter-sd-uttalandet-4365920.aspx
Mohammad Hassan (L), kommunalråd i Uppsala, riktar skarp kritik mot den egna partiledningen efter Jan Björklunds uttalande om att regeringen borde samtala med SD.

omg hej umaruanon :3

känns som jag inte sett dig i tråden på länge. Hur har din sommar varit? fått en sötpaj fv än?

>Vi rekommenderar att du inte har några andra program på under iinstallationens gång

>kollar äntligen vikings

>muh vikingnakultur osv
Den är dock riktigt jävla bra hell seger

>bögträff i stockholm

inte förvånande favä

;)

Måste vara 15 år sedan man brydde sig om sånt.

Är hon paralympiker?

Pet-sounds på Skånegatan kl 8 ikväll.
Hah
Man behöver inte vara bög för att få komma, sa ju från början att jag inte var sugen på att knula

Jag kommer ha hörlurar som ni kommer mobbas med mig över.

Hej :3 har inte brevat här på länge favä, vet inte varför

>dkn ingen fv

som /hellseger/ i här?

Är det bara jag eller är ståupp, speciellt svensk sådan, trist som fan? Känns som allt man sett på tv är riktiga lågvattenmärken utan kreativitet eller finess. Kanske är det meningen att man ska vara lite onykter när man ser på det och att "komiken" ska rida på att man är ute med sina vänner och dricker lite för att framstå som kul istället för att vara rolig i sin egen rätt.

Hell seger favä

Den kan vara jävligt torr, men jag har hört att det ska vara bra på det här stället

/kvenland/

jävla bög lycka till med er homoT så kanske den här jävla tråden får lite liv

>Är det bara jag eller är ståupp, speciellt svensk sådan, trist som fan?
De allra flesta komiker är skräp, och det gäller inte bara svenska.

Men hell seger på dig också då, din jävla tråkmåns

>vaffö bryr du dej om amerikanska valet du bor ju inte ens där :D

Varför är det alltid kvinnan som vill skilja sig?

ståupp är fan skit
vem vill lyssna på någon komiker som bara står och raljerar på scen om ingenting när man kan titta på någonting i stil med seinfeld med roliga karaktärer och scenarion?

sug kuk (haha fattar du bög lol)

hahahah så jävla kul fyfan asså

...

...

NATURENS
EVIGA
LAGAR

hur känner du över trådens förfall som varit senaste året?

Det finns fan inget värre än kulturskribenter. De är utan undantag de värsta hanrejer som finns och så utnyttjar de sin jävla kulturspalt som talarstol för sina idiotiska funderingar, godhetsknarkande självförhärligande och smutskastning istället för kulturskriverierna de nominellt har betalt för.

Kycklingen är matsäck till hans resa ut ur landet med pengarna i en väska

>Stjäla mina bilder

Alltså en del får en att dra på smilgroparna ibland, men oftast är det bara drygt skit och de som får en att skratta är ju undantagen. Hur som helst känns ståupp inte som något jag skulle dra ut en kväll för specifikt eller ha som "pausunderhållning" när man är ute.

Men smaken är som röven, klöven.

>länka från nordfront
Men varför?

Sluta breva. Ingen bryr sig om din åsikt och dina dåliga skämt.

Dina föräldrar måste vara stolta.

youtube.com/watch?v=iQuCQcN_eI0
youtube.com/watch?v=rS38PiZ2-RA

>du kommer aldrig leva under tonåringarnas
guldålder

Inte han men brevar man dem är man beredd att dela med sig imå. Du kan få denna som tröst av mig :3

*spyr*