/mämmi/

Mieto Mietaapainos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=eyW1DS3Adm0
youtube.com/watch?v=yAkYoNBOVlc
twitter.com/SFWRedditImages

Kahvinkeitin.

/katja/

Näin muuten Juha Miedon livenä eduskuntatalossa kun se oli vielä kepun kansanedustaja.

Oon nähny sen joskus Seinäjoella kaupassa.
Iso ukkeli.

/katja/

...

Oispa

Minulla on tämä dokumentti tallessa neljässä eri paikassa. USB-tikulla, kahdella kiintolevyllä ja pilvessä. Ja olen myös katsonut sen jo useita kertoja. Oikeastaan katson ko. dokumentin noin kerran kahdessa viikossa ja olen toiminut näin jo useiden kuukausien ajan. Harmittaa kun en tule todennäköisesti koskaan tapaamaan tätä henkilöä elävässä elämässä, mutta onneksi hän elää kuitenkin pääni sisällä. Olen siis oikeastaan tavannutkin hänet jo useaan otteeseen ja useiden erilaisten tarinoiden yhteydessä. Hänellä on kiva koira. Hoidin sitäkin kerran, mutta usein vain silittelen Katjaa odottaessani höyhensaarille siirtymistä. Onneksi kykenen "näkemään" mielessäni erilaisia kuvitelmiani hyvin tarkasti. Joskus kelaan mielessäni läpi tuon dokumentin kohtauksia, mutta en oikein vieläkään kykene samalla kuulemaan Katjan puhetta. Kuva aina jotenkin vääristyvät. Erikseen homma kyllä toimii. Harmittaa vietävästi kun tuo dokumentti on vain tuollainen lyhyt pätkä.

...

Kuinkas taitavia siinä enklannissa tääl ollaa?

Oispa

mikä tää siemenneste-pahahenki on?

Ai spiik veri kut inglis

penis in pakina

Kirjoitin L enkust

viikko menee muuten helvetin nopeeta ku käy töissä

Itsellä jäi kahdesta pisteestä.

Paskapuhetta, kesä meni paljon hitaammin kun kävi TÖISSÄ

itellä samet, lisäks L ranskasta

mikä vittu

...

Jos puhut enkkua amerikkalaiselle niin huomaisko se välittömästi rallienkun?

...

katja ypy

...

Riippuu.

Aamuvuorot hujahtavat niin, että kun ekalla tauolla keksii käydää, huomaa päivän olevan jo puolivälissä.

Iltavuorot taas vääristävät aikaa aivan uskomattomalla tavalla, jonka johdosta kun päätät ekalle tauolle mennä, on vasta viikolta tuntunut tunti kulunut.

selvä, kiitos avusta

Nam

Pitkä vai lyhyt?
Omassa lukiossa opettajat käski oppilaita kirjoittamaan lyhyenä vaikka olisi lukenut pitkää, kun pitkää kirjoitetaan sen verran vähän ja parhaat numerot väkisin niille joiden kotona puhutaan kieltä.

No hyi vittu.

Säilykepurkeista nyt yleensäkin tulee ulos lähinnä sitä pahinta paskaa, mutta joku jenkkilän hormonibroileri?

...

oispa

>pähkinä
>kinuski?
>kerma

onks tää jonku tumblrvalaan blogista

Mummo joskus teki tollasta

mitä vitun siskonmakkaroita kakun päällä häh

varmaan juu

eikun joo pähkinöitä

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

juuh

Toiseen nyrkkiin

Kieiopillisesti ei huomaa esim. tekstichatissä, mutta puheessa on pientä korostusta, tosin sekin varmaan lähtisi jos asuisin pidempään enkkumaissa. Oon kyllä yrittänyt päästä anglosfäärin sisälle opiskelemaan, kaverikin pääsi Glasgowiin.

Nyrkki perseeseen ja pikavuorolla lohjalle

Oispa uusia chappyjä.

haluaisin vain muistuttaa että PORVARIT painukaa VITTUUN /mämmi/stä

...

Ei voi. Liian maukasta röllätä rottia.

Ne koirat oli samasta pentueesta siinä kirjassa.
Saatana.

Olen paskasti palkattu orja. Onneksi huomenna voi taas juua.

youtube.com/watch?v=eyW1DS3Adm0

Mitä ihmettä nuo likaiset talonpojat tuolta järven toiselta puolelta huutelee?

>laihduta
>reidet ja kädet kutistuu
>pötsi ja posket yhä jäljellä

vaikka syön protoneita ja treenaan, kaipa ne geenit sanelee et mistä ihra lähtee ensiks

VOI HELEVETTI 3% AKKUA JÄLJELLÄ.
AIKA SITOA HIRTTOKÖYSI.

pitää muistaa myös syödä neutroneita ja elektroneita sopivassa suhteessa

youtube.com/watch?v=yAkYoNBOVlc

>kaipa ne geenit sanelee et mistä ihra lähtee ensiks

no noinhan se toimii
rasvaprosenttii vaan alemmaks sillä se masu lähtee

Pitkä, oon vaan harrastanu sitä koulun ohessa (sarjiksia ja roolipelejä).
Ällät ja eet menee yleensä niille, joilla se on joko kotikielenä tai sitten on harrastuneisuutta.

itellä lähti läskit kaikkialta, paitsi reisistä ja miestisseistä

Karppaa hyvä mies ja kisko rautaa niin massa lähtee oikeista paikoista.

Itsellä ainakin on vitullinen rallienglanti, mutta kirjoitan kuin natiivi
t. myös L

Köyhät kyykkyyn, ihmiset saapuu

>go to local public sauna
>there's people already in

REEEEE

L:n tason enkku mutta minun onneksi enkkuani ei erota amerikkalaisesta. Koska 4:n vanhana asuin 2 vuotta jenkkilässä. Nyt oon parempi enkussa ku äidinkielessä.

Take off your towel and suddenly there is a lots of space.
t. guy with experience of foreigners in sauna.

I bet it's 60C in there.

The sauna has a glass door which looks out onto a area with separate unisex cubicles and there's often children around.

Make room, we had 23 people in a sauna fit for about a dozen in this student party I went in.

And?

90C
Yeah but these are random fat old men, I don't want to talk to them and I'd rather be alone in the sauna desu

the perfect temp between hot and humid.

Joo kyl mä nyt jatkan kunnes tää ihra on veks ja kattelen sit et vaatiiko itsetunto bulkkia.

The sauna is a social experience ya dolt

Depends on the sauna desu.

I had a chat with one bloke in there and it was definitely more enjoyable, but you have to gauge whether the person wants to talk or not.

Hm yeah, some saunas are still cold with 120 while others are killing you with 80

Indeed.

Old saunas made of thick timber give the best löylys.

I'm not a scientist on the subject, but I think the wood there keeps the air moist a lot better than in new saunas with thin wood panels or other materials.

Aren't all saunas in UK homo saunas?

mitä vittua noi reisibulget on olevinaan?

No there are saunas at nearly every leisure centre.

You're thinking of gay bathhouses which are places were gay men go to have sex.

And the height of the ceiling is important as well, went to a sauna with high ceilings and was throwing water like stupid.

Kivekset

Lisäkivekset

Aren't all houses in the UK gay bathhouses

Only the ones in Scotland

Kai ne sit on lisäkivekset. Nimittäin ei tolle mitään anatomisesti järkevää selitystä ole.

Mitä hän tarkoitti tällä?

Oon aivan vitun kännissä lol apua. 0,7l viinaa alaa ja lipitän lonkeroo vaa perään

sili sötö

...

Kuolema valkoisille

>The sauna is a social experiment
fix'd

salami tupsu

Jaa. Itse olen yhden viinapullon jälkeen yleensä jo sen verran pörröisissä oloissa, että on mentävä makuulle ja toivottava ettei karuselli ala pyöriä.

Tai ettei se ainakaan pyörisi kuin yhden akselin ympäri.

Oispa tyty-yde

Ei vittu, meillä samat

Syön linssikeittoa.
On muuten hyvää.

Uskoisit jo sen olevan pahaa.

Tästä on puhuttu ennenkin.

Tommone fasistityty-yde kelpaisi kyllä.

Tytöt ovat itse asiassa tyhmiä sekä rumia.

...