/mämmi/

Meitsin tyde -painos

Other urls found in this thread:

nurmijarvenuutiset.fi/artikkeli/433721-jalkapallo-yhdistaa-klaukkalassa-luvassa-kansainvalinen-ottelu
youtube.com/watch?v=W2zCqNysOtk
iltalehti.fi/matkajutut/2016091322306877_ma.shtml
twitter.com/SFWRedditImages

eka spermalle

Se tunne kun sperma syöksyy suoleeni

homo

Ei tehdä niitä lankoja etuajassa SAATANA

Juuh maitoa vaan.

anteksi apustajani ylensä tekee minun lankat

I always smile when see these threads. Your language is fucking gay pekkas desu

>a Swede call other languages gay

u take tät bäk

Siis mitä vittua nyt

N:s neekereille
nurmijarvenuutiset.fi/artikkeli/433721-jalkapallo-yhdistaa-klaukkalassa-luvassa-kansainvalinen-ottelu

Viikonloppu lähestyy...

niin hyvää rikkautta

raportoitu poliisi konstaa-pelille

Kyllähän siitä kansainvälinen ottelu saatiin vaikka laji vaihtuikin kesken ottelun:DD

Täytyy muistaa, että kyllä suomalaisetkin laittaisivat jalkapallo-ottelun tappeluksi, jos joutuisivat pelaamaan vastakkain.

...

You guys used to be just gay...
Now you're worse.

Nyt me ollaan homoja :DD

*bög knulla satans kuk jag älskar multikultur javisst*

Minkä ihmeen takia 100% homoutta pidetään tavoittelemisen arvoisena?

Oispa

A fucking c u c k

Nii?

Sanos muuta.

Eikös ilkeän äärioikeistolaisen cis-heteromiesten hallituksen pitänyt laittaa homot uuniin

Valkoinen rotu kuolee sukupuuttoon, kulttuurinen köyhyys lakkaa ja rikkaus perii maan.

>tfw would molest and dominate all these sissy finboys

>stk self inserttasin itseni fallout shelteriin nimeämällä hahmon omalla nimelläni, jonka jälkeen hankin hahmolla kaikki 20 vaultin naista raskaaksi
lähinpämpänä pillun saantia kuin olen koskaan ollut.

Syön näitä Mynthoneita kuin karkkia konsanaan.

Elikkä kohtaa tulee siis kakkaa.

Ravage me with your manly cock, Kalle.

oon aivan vitun kännissä ei jumalauta viinan kulutus mitataan jo yli litrassa amusta laskien.

>be 201cm/110 bearmode with low af bodyfat
>some sissy swede tries to "molest and dominate" me

Jaa. Ootko vähän tyhäm?

ok sammuin itse päivällä

En , piti vaan saada pää sekasin. Ja ei ollu ku viinaa, mut mikäs sen paremmin päätä sekottaa.

Juu viinaa vaan

mikä meni pieleen ?

Juuh viinaa vaan

knullar bullar

Kalle Muhammad, where are your pants?

Jaahas, en kai pelaa sitten sitäkään.
Toivottavasti Butterlord on hyvä.

*paskantaa sieraimeesi*

Mun pippeli (tässä pitää tietää että Piele oli saksalainen vaihto-opiskelija)

Monikulttuurisuus

Ferdammte Deutsche, Ich ficki ficki dein mutter i munnen, dein pappa är schwanzlutscher favä

*Paskantaa palleillesi*

Huutista nyymin internet-hahmolle

Of Kings and Men jtp

Itteä naurattaa ajatus siitä kuka huutonaurais jos tavattais irl

*sharttaa ihan vitusti rumille naamoillenne*

*huutonauraa*

oot aika pahis jäbä nuil digitseil homo

Es gibt "Verdammte Deutsche", du Somali.
Wie viele Geld haben sie dir auf die neue IKEA-Werbung bezahlen?

pyörii ku paska, peli vedettiin puolikkaaks, peli on vitun lyhyt, tarina paskaakin paskempi, paskasti suunnitellut kentät (kaikissa aikalailla sama kaava), ei korjattu juurikaan mitään HR:n ongelmista, eiköhän se siinä tainu olla...

ai niin ja
>kai muistitte ostaa Season Passin™? Season Pass™ tulee sisältämään asioita kuten Hong Kongin® ja oikean päätöksen pelille!©.

Tai sitten voi pelata alkuperäistä Dude Sexiä

>oikean päätöksen pelille!
JUST

Aivan liian lyhyt. Aineksia oli todella paljon parempaan peliin mutta nyt ei otetut mitään irti. Ja ristus vittu jos kaikki kunnon alueet saadaan vastan ens osaan.

Kaupan päälle tarinasta ei saanut mitään irti koska peli oli niin lyhyt- Se augmenttien sorto jäi aikalailla epäselväksi ja itseäni vitutti niin saatanasti se mten Golem City jäi niin uskomattoman vajaaksi. Sorrettujen kyborgien slummi? Vittu jes! Tätä mä odotin ja halusin. Ai tää onkin vaan yks vitun putkijuoksu? No haista vittu sit.

Olisi vaan saanut olla lisää sisältöä niin parempi.

Ja leguaanikin oli kasa paskaa.

Se tarina ei mun mielestä ollut "huono" vaan omalla tavallaan hyvä. Mut se loppui aivan kuin seinään. Silleen jaa, eka kunnon bossitappelu, jippii! Jaa, peli onkin ohitse? Olin aivan äimän käkenä. Praha oli helvetin hieno ympäristö ja uusi ulottuvuus mut odotin et oltaisiin päästy tutustumaan kunnolla toiseen kaupunkiin. Nyt tarina leikattiin raa'alla tavalla poikki ja se vituttaa.

Tuli tuosta DE:stä mieleen:

Miksei nykypeleissä osata tehdä peilejä? Huomasin vasta Witcher 3:n Bloood and Winessä, ettei siinäkään ole oikeaa reflektionia.

ei se silti oo ton rahamäärän arvosta, kannattaa war... ai nii denuvo

Bannerlord ja Rising Storm 2: Vietnam on ainoot pelit, mitä ootan.

...

Ei olekaan. Vanhana fanina maksan perseeni tuosta kipeäksi. Mut harmittaa vaan kun lupasivat erilaisia ympäirstöjä yms ja saikin paskaa.

Ihmisen silmä ei oikeasti pysty näkemään refleksiään oikeasta peilistä ja peleistä yritetään tehdä mahdollisimman realistisia lisäämällä vain oikeita peilejä pelimaailmoihin joista ei nää omaa refleksiään.

Vie vitusti tehoja.

Bannerlord on kaiken nähdyn perusteella Warband 1.5, alkaa olla vähän menneen talven lumia tässä vaiheessa.

Paljon enemmän odotuksia ladattu tähän.

youtube.com/watch?v=W2zCqNysOtk

eipä ole tullu konsolia/-pelejä ostettua enään 7 vuoteen, mutta tästä DLC-työntämistrendin valituksesta ja pelien lyhyydestä on saanu kuulla liikaakin.
All is fancy and short. Taitavat tuplata tulot pelistä myymällä jo valmiiksi(?) suunnitellun pelin kahtena eri pelinä?

Suljetussa huoneessa ilman muuttuvia valoja ei varmasti veisi.

lataatko kopioita netistä vai lopetit pelaamisen?

istun paskalla ja syön tonnikalaa purkista

Ethä

Istun purkilla ja syön paskaa tonnikalasta

Kuinkakohan paskassa kunnossa toi peli on? En yleensä tykkää ostella noita Early Access -pelejä.

urheilusta ja harrastetoiminnasta tuli mielenkiintoisempaa kuin istua monta tuntia putkeen frendin huoneessa Halo 3 multiplayer:ä vääntäessä. Hubaa se oli, mutta ei ollu toisesta kovin aktiiviseksi persoonaksi.
Civic V ja lurkkaaminen tuli jossain vaiheessa mukaan ohejlmaan, sama jatkuu vieläkin,

hail hitler xD

Hyvin alkutekijöissään on. Sanosin, että nykymuodossakin oikein toimiva ja hauska, mutta ei siinä vielä kamalasti sisältöä ole, paljon kamaa vielä puuttuu ja balanssiin jne ei olla tässä vaiheessa pureuduttu juuri ollenkaan. Pelin ydin kuitenkin kunnossa ja tulevaisuuden suunnitelmat erinomasia, ja tähänastisen työskentelyn ja aikasempien näyttöjen perusteella usko deveihin on kyllä aika kova, joten ajan kanssa varmasti hyvä tulee.

how do i say "i'm a stupid yank" in finnish?

*paskantaa korvaasi*

Olen tyhmä jenkki.

Meil samat
>Warband 1.5
Tuohan on hyvä asia.

"olen tyhmä jenkki"

>Tuohan on hyvä asia.
No joo, huonomminkin vois olla asiat, mutta olin kyllä toivonu vähän isompia kehitysharppauksia, kun mistä on toistaseks ollu evidenssiä.

iltalehti.fi/matkajutut/2016091322306877_ma.shtml

En ikinä ollut koulussa hyvä lipuissa, mutta sain 11/15 pelkästään intin ja polin selauksen ansiosta.

thank you

Elikkä suurin osa sisällöstä on tulossa pian™
En lankea tuohon kertaakaan

15/15, aivan liian helppo testi

Kaikki oikein. Aika helppoja maita valittu.

>11/15

aika paska jtp, ite sain kaikki oikein

Ei oo mikään No Man's Sky tämä. Suurimman osan luvatusta ovat jo tehneet aiemmin Warband-modina, ja raatavat niska limassa nytkin. Patcheja on early accessin alusta lähtien tippunu jatkuvasti, ja 10/10 kommunikaation myötä on myös selkeästi nähtävissä, mihin aika menee, ja mitä on seuraavaks tulossa. Jos oot kärsimätön, niin tsekkaile vaikka loppuvuodesta tilannetta uudestaan, on varmasti jo aika erinäkönen.

Bannerlordin kanssa taas on nähty pari hassua videopätkää monen vuoden kehityskaaren aikana, eikä vieläkään oo oikein mitään tietoa siitä, millanen peli sieltä on oikein tulossa, vaikka on mukamas vielä tän vuoden aikana tulevinaan ulos. Ei todellakaan kauheesti herätä luottamusta, ja mä oon sentään Mount&Bladeja pelannu vuodesta 2005.

Uskon kuin niillä on valmis peli näytettävänä.

No, tiiä missä se "valmiin" raja menee, mutta laita nimi muistiin. Joskus ens vuoden puolella uskosin suurimman osan sisällöstä olevan jo mukana.

Y'all have a cool language and cjüt girls, haloo from shartistan

what does this image say btw?

Something like: "In good spirits; In good shape."

henki hyvä

kunto kova

tää, ootko murricano vammainen?

papparamerikano :DD

burgo stuppid

>koulussa käynti ahdistaa
>kotona makaaminen ahdistaa
>ihmisten seurassa ahdistaa
>yksin ahdistaa

Miksi vitussa mä edes elän kun aina ahdistaa?